En zondag: 120quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen hier bijna![]()
Ik had alleen uitzondering zaterdagnacht
ach... gewoon andere definitie van fokkenquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus het mag niet in het weekend van het vrouwtje? Dan dient er aandacht voor haar te zijn?![]()
dan WIL je gewoon aandacht aan je partner gevenquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Tranceptor het volgende:
Dus het mag niet in het weekend van het vrouwtje? Dan dient er aandacht voor haar te zijn?![]()
kopen of huren ? sorry, ik volg het niet zo goedquote:
jamaar jij bent een konijn.... En we weten allemaal hoe konijntjes zijnquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan WIL je gewoon aandacht aan je partner geven![]()
dienen of aandacht willen geven is wat andersquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
waar precies?quote:
Zeer verstandig antwoord.quote:Op maandag 26 september 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
dienen of aandacht willen geven is wat anders
hij moet wel...quote:
ooh tranceptor komt naar utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 11:18 schreef Tranceptor het volgende:
Donderdag uitreiking iemands bachelor, vrijdag naar d&b-feestje in Utrecht.
Yns vluchtquote:
Ja, jij mag de hele ruimte, wij nemen de aarde wel!quote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yns vlucht
heeft iemand nog een overnachtingsplaatsje buiten Utrecht vrijdag?
You need therapyquote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was dus zaterdagnacht /zondagochtend
En gister avodn eventjes
quote:Op maandag 26 september 2005 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
You need therapy
Oh kut, ik had de dagetappe vrijdag
3 heb ik er zeker, maar niet alleen in deze maand. Denk ikquote:Op maandag 26 september 2005 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
De derde keer in je leven?
eigenlijk in een maand ofzo?
watquote:
Kopen. Huren is ongeveer onmogelijk hier.quote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kopen of huren ? sorry, ik volg het niet zo goed![]()
Je kunt ook krakenquote:Op maandag 26 september 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kopen. Huren is ongeveer onmogelijk hier.
Al eeuwen!quote:Op maandag 26 september 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
fembolquote:Op maandag 26 september 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
je komt niet overtuigend genoeg overquote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
In Amersfoort zijn geen leuke dames voor jou, in Utrecht ook niet overigens.quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
Q, gefeli !quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
Wat is er met je avatar gebeurd?quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
je denkt toch zeker niet dat die gasten hier actief bezig zijn een relatie te krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Behalve Fembol en Q nog iemand anders single af?
Opgegeten.quote:Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is er met je avatar gebeurd?
Een relatie met de bierfles!quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat die gasten hier actief bezig zijn een relatie te krijgen
Nee stel je voor!quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat die gasten hier actief bezig zijn een relatie te krijgen
Ik kreeg er een plak-kit bij.quote:Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Q, gefeli !
Heb je dr al lekker gezoend?
Of is ze lek...?
Actief bezig:quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut is al een stuk minder groot en beter te doen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef webspider het volgende:
Maar een relatie is zo'n groot woord
De gemakzuchtigen!quote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommigen hier hebben al een relatie en hoeven er niet eens actief voor bezig.![]()
eerder weer een bouwvakker die bezig isquote:
Ik ben er allang mee opgehoudenquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
Is die gammagrap nog niet over? Iedereen begint het opeens te roepen, hoe kansloos.
* Pheno gaat etenquote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zijn vast de r(el)ationelen die er wel mee op kunnen houden ofzo.![]()
Hoiquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef Misstique het volgende:
Trug uit meeting, weer een nieuw project erbij gekregen..![]()
* lunchen gaat![]()
Hai TCquote:
Heb je even toegevoegd, zoals beloofd.quote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef Misstique het volgende:
Trug uit meeting, weer een nieuw project erbij gekregen..![]()
* lunchen gaat![]()
Kzie t thuis welquote:Op maandag 26 september 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je even toegevoegd, zoals beloofd.
En nu back to work.
Hier ook niet. En jij ook!quote:Op maandag 26 september 2005 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kzie t thuis wel![]()
geen MSN op t werk
Werk-ze!![]()
Prima! Beetje moe..quote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:, die Dawg
Misstique, alles goed verder?
PieterCK (is?)was er ook goed in, msn lijstjes vergrotenquote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:, die Dawg
Misstique, alles goed verder?
Goedemorgen. Net wakker? Neuken?quote:
MSNquote:Op maandag 26 september 2005 13:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe er niet aan mee.
Wat is er eigenlijk met die gast gebeurd?quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
PieterCK (is?)was er ook goed in, msn lijstjes vergroten
ja!quote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je iets tegen duitschers ofzo?
zit nu in het breezahreeks of in [PUB] ofzo, weet ik veelquote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die gast gebeurd?
Van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom heb je iets tegen Duitsers dan?quote:
Geilheidstopic post ie nog wel isquote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
verhuisd naar t grote geilheidstopicquote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:
Nope, daar zit ie ook niet meer.quote:Op maandag 26 september 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
verhuisd naar t grote geilheidstopic
Kheb me al 3 keer voorgesteld, ik blijf niet aan de gangquote:
Daaromquote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je iets tegen Duitsers dan?
Ik heb de voorstelling niet gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb me al 3 keer voorgesteld, ik blijf niet aan de gang![]()
Had met mijn vorige functie te makenquote:
Zolang je maar niet achtergesteld wordt,...quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb me al 3 keer voorgesteld, ik blijf niet aan de gang![]()
Oh, dan kent Misstique hem wel ze eindigt het topic vaakquote:Op maandag 26 september 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/118156
Daar is pieter dus
Daniel stamt nog uit de tijd dat we met meerdere mensen achter de computer zaten. Toen was t leven nog mooiquote:
Kennen is in dit verband een te groot woord.quote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan kent Misstique hem wel ze eindigt het topic vaak
jawelquote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kennen is in dit verband een te groot woord.
Voor de webcam bedoel je toch?quote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daniel stamt nog uit de tijd dat we met meerdere mensen achter de computer zaten. Toen was t leven nog mooi![]()
quote:
Misschien wel, maar er zijn een hele hoop klonen die FOK! onveilig maken...quote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor de webcam bedoel je toch?
Lekker crackertrekken?
In his dreams...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |