Als 'ie de winnende maakt stuur ik een fles drank naar die jongen.quote:
Litertje Ouzoquote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als 'ie de winnende maakt stuur ik een fles drank naar die jongen.
Niemand zal je daar kunnen vinden dus.quote:Home lanceert website, morgenavond dicht
Maandag 26 september, door SV, Amsterdam, 08.13u GMT+01.00, Redactie AS
Gisteren heeft het Ajax Supportershome een website gelanceerd over haar eigen thuisbasis. Hierop is aanvullende informatie te vinden over het wel een wee van het nieuwe home.
Het gaat om www.ajaxsupportershome.nl. Dinsdagavond is het supportershome gesloten, omdat Ajax-Arsenal wordt aangemerkt als een risicowedstrijd.
Die tweede vond ik best knap..quote:Op maandag 26 september 2005 10:17 schreef Cheiron het volgende:
Ben benieuwd hoor.
Ik twijfel toch nog over de vraag of Harry nu los is. Het waren natuurlijk wel wat simpele doelpunten.
Desalniettemin, goed voor zijn zelfvertrouwen, en het is hem gegund (al gun ik het Rosenberg ook)
zekersquote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Roeni3 het volgende:
Morgen naar de ArenA. Heb er zin innn!
Ajax!
Iets Grieks Suijk?quote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als 'ie de winnende maakt stuur ik een fles drank naar die jongen.
Ja, zal eens aan Daggla vragen wat er zoal lekker is. Metaxa ofzo.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, zal eens aan Daggla vragen wat er zoal lekker is. Metaxa ofzo.
lekker sterkquote:Op maandag 26 september 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wel 7 sterren halen dan he...
Dat ligt eraan. In de laatste minuut de winnende, dan zeker.quote:Op maandag 26 september 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wel 7 sterren halen dan he...
quote:Op maandag 26 september 2005 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeveel zou Remko Pasveer eigenlijk hebben ontvangen van Feyenoord?
idd, dat is het beste, de eerste 20 minutenquote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan mis je een mooi deel van de wedstrijd
ik kijk wel dubbel zo goed, ook voor jouquote:Op maandag 26 september 2005 14:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, dat is het beste, de eerste 20 minuten![]()
2 Kratten bier.quote:Op maandag 26 september 2005 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeveel zou Remko Pasveer eigenlijk hebben ontvangen van Feyenoord?
Voor de wedstrijd al zeker?quote:
Dat 2de, echt.quote:Op maandag 26 september 2005 14:32 schreef Schanulleke het volgende:
Het is of een tactiek of vreselijk amateuristisch dat er zoveel spelers geblesseerd zijn aan het begin van het seizoen.
Ach als je kijkt naar PSV op dit momentquote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat 2de, echt.
De medische staf van Ajax is een topclub volledig onwaardig.
Weten ze niet, ook is het nog niet bekend of ie Arsenal mist.quote:
Ik denk niet dat Ajax um laat gaan, eigenlijk..quote:Benfica heeft zich officieel gemeld in Amsterdam voor Charisteas. De club waar Ronald Koeman trainer is wil Charisteas dolgraag kopen van Ajax, ze hebben vijf miljoen euro geboden voor de Griekse-spits. Gisteren meldde ook de zaakwaarnemer van Charisteas al dat verschillende clubs belangstelling hadden getoond in de lange aanvaller.
Na het goede spel en twee doelpunten van Charisteas tegen Roda zit nu dus ook Benfica achter hem aan, waar vooral de Nederlandse trainer Koeman erg gecharmeerd is van de aanvaller.
Koeman was ook degene die de Griek afgelopen seizoen overnam van het Duitse Werder Bremen. Ajax heeft overigens nog niet gereageerd op de berichten. Overigens meldde Benfica zich afgelopen zomer ook al voor Charisteas, maar kreeg het toen een afwijzend antwoord uit Amsterdam.
Charisteas wil zelf ook niet op het bericht reageren. De Griek die het moeilijk heeft bij Ajax, wil zich bewijzen als spits bij Ajax en denk dus niet aan een andere club.
Ik denk dat je die niet een van beide gaat krijgen voor dat geld, halverwege het seizoen, plus dat je dan weer met een speler zit die "moet aanpassen aan het systeem".quote:Op maandag 26 september 2005 14:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
5 miljoen?Moet Ajax meteen doen en per direct Nevland of Huntelaar halen.
Dat valt nogal tegen dit seizoen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Nevland geeft daar niks om, die schopt ze er gewoon in
Volgens mij voelt hij zich een beetje schuldig voor de aankoop, en wil hij het zo goedmaken.quote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Koeman moet zijn bek houden. Harry mag het dit seizoen ff lekker bij ons proberen.
Walgelijke vent....
hij heeft dan ook amper gespeeld door blessurequote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen dit seizoen.
Lekker slim ook met de medische staf in Amsterdamquote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
2 doelpunten (1 zwaluw) maakt nog geen zomer.
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de kwaliteiten van Charisteas, dus als er een goed bod komt, mag ie van mij weg.
Dan heeft ajax al flink wat jaren structureel pure pech.....quote:Op maandag 26 september 2005 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
Of Arsenal. Het is pure pech, heb ik het idee. Maar er blijven voldoende toppers over, ik heb vertrouwen.
Babel IS de spits, daarna Ananas, en daarna Manucharyanquote:Op maandag 26 september 2005 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker slim ook met de medische staf in Amsterdam,
,
.
Heb je alleen nog Babel als back-up voor de spits. En alleen Nordin op links..
En dan? Een nieuwe spits halen is nu geen optie lijkt mij.quote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
2 doelpunten (1 zwaluw) maakt nog geen zomer.
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de kwaliteiten van Charisteas, dus als er een goed bod komt, mag ie van mij weg.
Verkoopt Ajax hem, volgend seizoen iedereen zeiken over Charisteas de verlosser. Wat was ie toch goedquote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dan? Een nieuwe spits halen is nu geen optie lijkt mij.
Hoe staat het eigenlijk met Manudingens?quote:Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Babel IS de spits, daarna Ananas, en daarna Manucharyan
en wie hebben we nog meer...oh ja Rosenberg, tja....
quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verkoopt Ajax hem, volgend seizoen iedereen zeiken over Charisteas de verlosser. Wat was ie toch goed
Whehe
Hij kan tegen Arsenal meespelen als het goed isquote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Manudingens?
quote:Blind verwacht weinig van Sneijder en De Jong
Danny Blind moet zijn opstelling voor het Champions Leagueduel met Arsenal waarschijnlijk flink omgooien. De spelers die het eredivisieduel met Roda JC niet schadevrij uitspeelden, staan er niet best voor. Na de oefensessie maandag in Noordwijk heeft Blind veel twijfelgevallen in zijn groep.
Mauro Rosales (liesblessure) speelt zeker niet tegen de Londenaren. Datzelfde geldt voor Hatem Trabelsi, die al langer met knieklachten kampt. Wesley Sneijder (hamstring) lijkt niet in staat om in de basis te starten, maar kan eventueel invallen. Het meespelen van Nigel de Jong (bilspier) is zeer twijfelachtig, terwijl Blind nog even wil afwachten om een oordeel te vellen over de fysieke toestand van Hedwiges Maduro.
Tegenover alle mogelijke afwezigen staat de terugkeer van Olaf Lindenbergh en John Heitinga. Beide zaten tegen Roda aan de kant vanwege een schorsing maar ze zijn Europees wel inzetbaar. Daarnaast lijkt Zdenek Grygera (lies) weer fit en speelklaar om dinsdag in de Arena aan te treden.
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat 2de, echt.
De medische staf van Ajax is een topclub volledig onwaardig.
Waar het ook aan ligt, het gaat niet goed daar, al jaren niet....quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.
W.m.b. liever Babel op rechts, Boukhari op links en Pienaar op 10, ik heb het idee dat Ajax met een middenvelder dicht bij de spits aanvallend veel beter uit de verf komt. Misschien komt het ook omdat Sneijder zo goed speelde op die positie, maar volgens mij kan Pienaar dat ook wel...quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Vonk
Heitinga - Grygera - Vermaelen - Juanfran
Galasek - Emanuelson - Lindenbergh
Pienaar - Charisteas - Babel
Zoiets zal het dan wel worden, vrij matig eigenlijk
quote:------ Boukhari ---------------------- Charisteas ----------------- Babel
-------------------------------------------- Pienaar
--------- Lindenbergh ----------------------------------------- Emanuelson
------------------------------------------- Galasek
-------------- Juanfran/Vermaelen -------------- Heitinga
-------------------------------------------- Grygera
---------------------------------------------- Vonk
vrij matig?! Hij schopt nog geen deuk in een pakje watten!quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Emanuelson ook wel denk ik, maar Pienaar is inderdaad vrij matig als rechtsbuiten
De warming up/cooling down schijnen juist heel slecht te zijn, je verrekt allerlei spieren e.d.quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.
Ja maar dat betekent helaas dat Pienaar weer op rechts moet, zonde.quote:Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Lekker lijstje zo vroeg in het begin van het seizoen, als ben ik over het ontbreken van Rosales alleen maar blij...
Het zou mij niets verbazen als er niet drie, maar twee spitsen opgesteld zullen worden.quote:Op maandag 26 september 2005 16:03 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
W.m.b. liever Babel op rechts, Boukhari op links en Pienaar op 10, ik heb het idee dat Ajax met een middenvelder dicht bij de spits aanvallend veel beter uit de verf komt. Misschien komt het ook omdat Sneijder zo goed speelde op die positie, maar volgens mij kan Pienaar dat ook wel...
Zoiets:
[..]
ha mooie theoriequote:Volgens mij voelt hij zich een beetje schuldig voor de aankoop, en wil hij het zo goedmaken.
tja, de selectie is kwalitatief gewoon niet goed genoeg om alle posities dubbel te bezetten. Maar daarom moeten ze dus vooral niemand meer verkopen of verhuren ofzo...quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent helaas dat Pienaar weer op rechts moet, zonde.
Pienaar is ook geen buitenspeler vind ik, dat werd ook niet van hem verwacht op die positie, de bedoeling was denk ik meer om hem in de combinatie met de diepgang van Trabelsi te laten functioneren. Ik vind hem wel een in potentie hele goede middenvelder als er voldoende om hem heen bewogen wordt en hij wat vrijheid krijgt om het spel te verdelen dicht bij de spitsen...quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vrij matig?! Hij schopt nog geen deuk in een pakje watten!
Nope. Vind het lelijke kleren. Niet alles geloven wat de media en jank marokaantjes roepen svp. (heb het dus niet over alle marokanenquote:
Je lost er helemaal niets mee op, integendeel.quote:Op maandag 26 september 2005 17:40 schreef popolon het volgende:
5 miljoen voor Harry?
Meteen doen natuurlijk.
Wat een onzin, hij heeft nu al beter gespeeld op de nummer 10 positie dan het hele vorige seizoen op linkshalf. Bovendien zie ik Lindenbergh daar graag spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
Sneijder wil zich richten op linkshalf.
Vind ik ook, maar hij zegt het toch echt.quote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij heeft nu al beter gespeeld op de nummer 10 positie dan het hele vorige seizoen op linkshalf. Bovendien zie ik Lindenbergh daar graag spelen.
Blind zei dat De Jong en Sneijder allebei hoogstens 15 minuten konden spelen ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef S-Two het volgende:
Grygera schijnt wel te kunnen spelen. Zou wel mooi zijn. Tegenvaller is wel dat De Jong en Sneyder waarschijnlijk niet mee kunnen doen.
Tsja.quote:Vermoedelijke opstelling:
Vonk,
Grygera, Vermaelen, Maduro, Emanuelson,
Galasek, Lindenbergh, Boukhari,
Pienaar, Charisteas, Babel
Geweldenaar, die Urby. Prima traptechniek. En Aggelos maakte het leuk af idd.quote:Op maandag 26 september 2005 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die tweede vond ik best knap..
Mede omdat hij al Urby had aangegeven waar hij de bal wilde. Pass van Urby was overigens nog mooier dan de afwerking.
Deze is ook aardig, alleen Grygera kan gewoon spelen en zal dat dan ook zeker doen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht eerder deze elf:
Vonk
Heitinga - Maduro - Vermaelen - Emanuelson
Galásek - Pienaar - Lindenbergh
Babel - Charisteas - Boukhari
dat is gewoon een goede opstellingquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht eerder deze elf:
Vonk
Heitinga - Maduro - Vermaelen - Emanuelson
Galásek - Pienaar - Lindenbergh
Babel - Charisteas - Boukhari
Goeie opstelling maar ik denk niet dat Babel niet vanaf rechts zal spelen, daar zal Pienaar wel worden misbruikt.quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is gewoon een goede opstelling
Dan heb je geen aanvallende middenvelder dus...quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie opstelling maar ik denk niet dat Babel niet vanaf rechts zal spelen, daar zal Pienaar wel worden misbruikt.![]()
En wie moet er dan ipv Pienaar op het middeveld?quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie opstelling maar ik denk niet dat Babel niet vanaf rechts zal spelen, daar zal Pienaar wel worden misbruikt.![]()
Grygera rechtsbackquote:
Sinds wanneer kan Babel wel op rechtsbuiten?quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grygera rechtsback. Als ie kan spelen moet ie in het centrum. Op rechtsback moeten gewoon indien niet geblesseerd De Jong óf Heitinga. Boukhari linkshalf
, die gast heeft ook 1 wedstrijdje goed gespeeld en Blind denkt dat ie s'werelds speelt op linkshalf. Babel linksbuiten is NIKS!! Zie je dat nou nog niet Danny? Of in de spits of rechtsbuiten.
Zeg ik dan dat ie op rechtsbuiten kan? Als je het nooit probeerd weet je 't ook niet.quote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Babel wel op rechtsbuiten?
Waarom zet ie 'm dan toch elke week linksbuiten?quote:Blind zei trouwens zaterdag nog dat Babel geen linksbuiten is.
Nee, meteen vanuit m'n werk, happie eten, naar het stadion.quote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog Ajacieden morgen in Old Sailor of op Rembrandtplein te vinden?
Heb er zin in
Zelfde geldt voor mij. Ik zit 113.quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, meteen vanuit m'n werk, happie eten, naar het stadion.
Waar zit je ergens?
Zo bijvoorbeeld volgens FC Godenzonen:quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef keijz het volgende:
[..]
En wie moet er dan ipv Pienaar op het middeveld?
* devv05 vanaf uurtje of half 3 presentquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog Ajacieden morgen in Old Sailor of op Rembrandtplein te vinden?
Heb er zin in
hoezo?! omdat hij nooit is terug gekomen?quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Wenger moet Bergkamp gewoon meenemen, en als Arsenal dan voorstaat met 0-3, of achter staat met 3-0 Bergkamp ff inbrengen in de 90e minuut als de wedstrijd al is gespeeld (alhoewel, bij Ajax weet je het nooit)
En dan hem een staande ovatie geven van een kwartier.
En de 1-1 van AZ was niet over de lijn. Zo ken ik nog wel ff doorgoanquote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die 2-2 van ADO was dus buitenspel
Ja vooral dit jaar hadden we hem goed kunnen gebruiken!quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef HeatWave het volgende:
Ja precies, wereld voetballer hoor, erg van hem genoten, maar een beetje Ajacied sluit zijn carriere af bij Ajax.
En niet zo een klein beetje ook, bleek uit de beelden bij VI.quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die 2-2 van ADO was dus buitenspel
Dat was een twijfel geval, dit was overduidelijk en de grens stond op 1 lijn....quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
En de 1-1 van AZ was niet over de lijn. Zo ken ik nog wel ff doorgoan
Nou, het vreemde is dat iedereen het 10 keer gezien heeft en er niet over begon, zo werd het ook gebracht bij VI, kijk even hiernaar en geef je commentaar.. Niemand zag het.quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het leuke is wel dat als Ajax zo scoort al die andere supporters moord en brand schreeuwen
"HOOOEOEEOEO LUCKY AJAX HOEOEOE"quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het leuke is wel dat als Ajax zo scoort al die andere supporters moord en brand schreeuwen
laat Ajax dat ook es doen dan, staan we ineens 3e.quote:Nürnberg wil replay na niet toegekende goal
26/9/2005 20:34
Als het aan 1. FC Nürnberg ligt wordt de verloren wedstrijd tegen MSV Duisburg overgespeeld. De nummer laatst in de Bundesliga wil op herhaling, omdat een doelpunt niet werd toegekend.
Een schot van Nürnberger Markus Daun was over de lijn, zo bevestigde Duisburg-keeper Georg Koch ook na afloop. Maar scheidsrechter Gagelmann zag het niet, zodat het 0-0 bleef. Uiteindelijk won Duisburg met 1-0.
'Wij kunnen ons hier niet bij neerleggen', zei Nürnbergs advocaat Christoph Schickhardt. 'Iedereen heeft gezien dat de bal over de lijn was. Als televisiebeelden worden gebruikt om na een overtreding de dader alsnog te bestraffen, waarom kan het niet ook in deze zaak als bewijs dienen?'
Veel kans op succes wordt 1. FC Nürnberg niet toegedicht. In de reglementen van de Duitse bond staat dat beslissingen van de scheidsrechter niet aanvechtbaar zijn. Maar de hekkensluiter in de Bundesliga beroept zich op twee gevallen uit het verleden.
In 1994 moest Bayern op herhaling tegen 1. FC Nürnberg, nadat een schot voorlangs van Thomas Helmer toch als doelpunt werd toegekend. In 1978 gebeurde hetzelfde bij het Tweede Bundesliga-duel Borussia Neunkirchen en Stuttgarter Kickers, toen een bal door het zijnet in het doel verdween.
Neequote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Jajong het volgende:
Man City wil Pienaar in de winterstop overnemen, ik zeg doen.. krijg je er iig nog wat centen voor.
Logisch.quote:Op maandag 26 september 2005 22:43 schreef Suijk het volgende:
Winnen we weer een keer, wil de hele wereld gelijk weer al onze spelers hebben.
Pfff.
Ik vind ook dat ze met een centrale aanvallende middenvelder moeten spelen, volgens mij een vd redenen voor het goede veldspel van de laatste wedstrijden...quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan heb je geen aanvallende middenvelder dus...
Tja, Arveladze en Kluivert ook. Feit blijft dat we die helaas niet tot onze beschikking (meer) hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef F1Bas het volgende:
de Ridder hadden we prima kunnen gebruiken.
Jammer dat ze vandaag spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Siemerink het volgende:
Ik zie Ajax best winnen morgen.
Misschien loot Arsenal nog wel een Nederlandse club in de Uefa Cupquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:51 schreef Siemerink het volgende:
Ik vrees dat hij nooit meer (voetballend) in een Nederlands stadion te zien zal zijn...
quote:Wenger waarschuwt zijn mannen voor Ajax
Arsene Wenger, de Franse trainer van Arsenal, heeft zijn team erop gewezen Ajax vanavond niet te onderschatten. De Amsterdammers speelden begin dit jaar nog tegen de Londense formatie tijdens het Amsterdam Tournament. Danny Blind verloor toen met zijn team door een laat doelpunt van Arturo Lupoli.
"De ploeg is nog niet volwassen genoeg om de lakens uit te delen in de nationale competitie, maar het elftal kan erg gevaarlijk zijn tegen een grote club want het heeft voldoende kwaliteit," aldus Wenger.
In de zes eerdere confrontaties tussen Ajax en Arsenal in Europees verband wisten de Engelsen maar één keer te winnen van de Amsterdammers. Deze overwinning dateert alweer van 35 jaar geleden. Ajax won drie keer en de laatste twee duels eindigden in een gelijkspel.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:11 schreef snellejelle het volgende:
Op Metro pagina 22 was vandaag te zien hoe het komt dat ajax spelers geblesseerd zijn... rare fysiotherapeut
http://www.metropoint.com/ftp/20050927_Holland.pdf
Zondag weer eens tegen Sparta.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef superjoden het volgende:
heb er zin an vanavond... zojuist ook nog ff een kaartje weten te bemachtigen voor zondag op het kasteel
da's wel lachenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
En dan met het hele stadion, uit- én thuispubliek, zingen: Sparta is de club van Rotterdam!![]()
Ben jij vanmiddag ook nog in de stad te vinden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef superjoden het volgende:
heb er zin an vanavond... zojuist ook nog ff een kaartje weten te bemachtigen voor zondag op het kasteel
hahaha ook al... nerveus hier nog 1 maar heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:55 schreef devv05 het volgende:
Nog drie uurtjes voordat ik richting Amsterdam ga, ben al nerveus voor vanavond
[..]
Ben jij vanmiddag ook nog in de stad te vinden?
Idd Praag is duidelijk een stukje verder dan die Londenarenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef Cart_man het volgende:
Praag is natuurlijk van een ander niveau dan Arsenal...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Erwtensoep het volgende:
En tegen wie moet feienooit vanavond in de Champions League?
Joh? Dit keer geen liedjes over de oorlog?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
En dan met het hele stadion, uit- én thuispubliek, zingen: Sparta is de club van Rotterdam!![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ja want Feyenoord speelt in de Champions League plotseling, dit seizoen
die hoor je dan welquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Joh? Dit keer geen liedjes over de oorlog?
Met een 1-1 zou ik als dit Ajax zijnde (de wedstrijd zelf buiten beschouwing latende, zie bijv de vorige Europese match) zeker in mijn nopjes zijn, zorg dat je thuis van Thun en Praag wint en het kan dan bijna niet misgaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
die hoor je dan wel![]()
fnerders aub wegblijven hier, concentreer jullie je nou maar op het altijd lastige rapid boekarest.
Voor straks. Wordt een gelijkspelletje. 1-1 gok ik. Ajax kan niet, arsenal wil niet.
Waarom Rinus Michels stadion?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef M0NTANA het volgende:
Nog een kwartiertje werken en dan richting het station, lekker op tijd bij het Rinus Michels-stadion, wat eten bij de FEBO en hopen op een goede wedstrijd van Ajax-zijde. Ik ben heel benieuwd!
quote:Sneijder haakt definitief af
Wesley Sneijder komt dinsdagavond definitief niet in actie in het UEFA Champions League-duel van Ajax met Arsenal. De in vorm verkerende middenvelder heeft te veel last van zijn hamstringblessure. Eerder vielen ook Hatem Trabelsi en Mauro Rosales af. Nigel de Jong en Hedwiges Maduro blijven vraagtekens.
Trainer Danny Blind vervangt Sneijder waarschijnlijk voor Nourdin Boukhari, die dan linkshalf gaat spelen. Tomás Galásek en Olaf Lindenbergh completeren het middenveld. Achterin kiest Blind vermoedelijk voor Zdenek Grygera, Maduro, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson. Voorin moeten Steven Pienaar, Angelos Charisteas en Ryan Babel voor gevaar zorgen. Op doel staat Hans Vonk.
Ga eerst maar eens Feijenoord normaal spellen, dan wil ik er wel over gaan denken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
die hoor je dan wel![]()
fnerders aub wegblijven hier, concentreer jullie je nou maar op het altijd lastige rapid boekarest.
Voor straks. Wordt een gelijkspelletje. 1-1 gok ik. Ajax kan niet, arsenal wil niet.
als maduro ook niet kan starten zal het centrum de zwakke plek zijn, ben ik bang...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind Amsterdam ArenA maar een commerciële kutnaam. Slecht nieuws uit de ziekenboeg:
[..]
haha inderdaad die stakkers uit 010quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te lezen van de groep supporters die Amsterdam te erg vinden om te schrijven en dan KEI-HARD uit de hoek komen met 020.
Dat is uitgaande van 2 overwinningen op Thun. Dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met een 1-1 zou ik als dit Ajax zijnde (de wedstrijd zelf buiten beschouwing latende, zie bijv de vorige Europese match) zeker in mijn nopjes zijn, zorg dat je thuis van Thun en Praag wint en het kan dan bijna niet misgaan.
Precies, ik heb afgelopen ronde bij gebrek aan beter Arsenal - Thun gezien en Thun is een ploeg waartegen ajax heel gefrustreerd gaat raken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Thun lijkt me JUIST een ploeg waar Ajax het zwaar tegen zal hebben.
Kakkerlakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te lezen van de groep supporters die Amsterdam te erg vinden om te schrijven en dan KEI-HARD uit de hoek komen met 020.
En dat zegt een kakkerlak. Mijn godquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens Feijenoord normaal spellen, dan wil ik er wel over gaan denken...
Ik heb ook Arsenal -thun live bekeken bij gebrek aan beter beeldmateriaal uit Tsjechiequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Precies, ik heb afgelopen ronde bij gebrek aan beter Arsenal - Thun gezien en Thun is een ploeg waartegen ajax heel gefrustreerd gaat raken...
Gut, je klinkt net als de kerel met wie ik die pot in IJsland keek.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef bluzh het volgende:
[..]
Ik heb ook Arsenal -thun live bekeken bij gebrek aan beter beeldmateriaal uit TsjechieIk weet wel zeker dat Ajax het heel moeilijk tegen thun gaat krijgen... Die lui schoppen behoorlijk, vallen makkelijk en zijn toch best wel aanvallend ingesteld. Dat aanvallende kan natuurlijk vertekend zijn aangezien Arsenal een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde... Maar toch.. Kut ploegje dat Thun
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, je klinkt net als de kerel met wie ik die pot in IJsland keek.....
Hoezo niet goed genoeg voor Anderlecht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef HeatWave het volgende:
tja, een speler die niet goed genoeg is voor Anderlecht zou het wel zijn voor Ajax??
Is het niet zo dat hij zelf weg wil? En Anderlecht mee wil werken? (of iets in die richting) Volgens mij is het wel een redelijke speler die zeker een aanwist kan zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Als ie weg mag zal hij vast de moeite niet waard zijn om te houden.
Nooit doen, gewoon op het middenveld zetten en contract verlengen, dan heb je over 1 of 2 jaar veel meer inkomsten.quote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Jajong het volgende:
Man City wil Pienaar in de winterstop overnemen, ik zeg doen.. krijg je er iig nog wat centen voor.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Als ie weg mag zal hij vast de moeite niet waard zijn om te houden.
quote:Wilhelmsson tekent bij en vertrekt binnen jaar
27/9/2005 16:47
Anderlecht heeft het contract van Christian Wilhelmsson opengebroken. Maar de Zweed verwacht na dit seizoen niet meer voor de Brusselse club te spelen.
'Ik teken bij om Fiorentina te vergeten', vertelde Wilhelmsson in La Dernière Heure. 'Enkele dagen voor het einde van de transferperiode heeft Fiorentina een mooi bod op mij uitgebracht. Maar Anderlecht weigerde en dat zat me hoog.'
Inmiddels heeft Wilhelmsson een beter humeur gekregen na de succesvolle onderhandelingen. 'Deze week teken ik hier bij. Dat werd trouwens tijd, want het duurde negen maanden voor we een akkoord hadden.'
Ondanks de nieuwe verbintenis ziet Wilhelmsson het einde aan zijn Anderlecht-periode naderen. 'De club wil meewerken aan een transfer in januari of juni. Ofwel wacht ik tot na het WK in Duitsland om een grote transfer te versieren, ofwel vertrek ik eerder.'
Zou ie haalbaar zijn voor Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Best een goede speler, Wilhelmsson, maar ook geen echte vleugelspits. Meer een 4-4-2 buitenspeler.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef Dorus_ het volgende:
Ik denk dat Arsenal verschrikkelijk slecht gaat spelen... en dan nog ajax met 2 - 0 4 - 0 verslaan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef Qunix het volgende:
Ajax - ArsenalJe hoeft in dit topic geen spoilers te plaatsen en voor het wedstrijdverslag verwijs ik je naar [1e ronde CL] 27/09 Ajax v ArsenalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
achso.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft in dit topic geen spoilers te plaatsen en voor het wedstrijdverslag verwijs ik je naar [1e ronde CL] 27/09 Ajax v Arsenal
I know, maar aan z'n linkerbeen te zien lijkt hij me geschikt voor de linksbuiten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
hij speelde op rechts.
Nee dat lijkt me ook. Ik snapte de wissel ook eigenlijk niet, Juanfran is juist een verdediger, niet een halve aanvaller.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef twi het volgende:
We gaan nu trouwens niet meteen Juanfran afschrijven he?
Ik zeg het maar als voorzorg....
7 jaar op rij in ronde 1 er uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
in de laatste 11 CL duels al 1 keer gewonnen![]()
Kinderachtigquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
quote:Angelos Charisteas heeft aan het verloren Champions Leagueduel met Arsenal een hersenschudding overgehouden. Hij kwam in de 57e minuut snoeihard in aanraking met Arsenal-speler Touré en haalde daarbij zijn wenkbrauw open.
Charisteas wilde zelf nog door voetballen maar omdat de medische staf van Ajax het niet vertrouwde, werd de spits gewisseld voor de doelpuntenmaker Rosenberg.
Zijn meespelen tegen Sparta komend weekend is daardoor twijfelachtig.
Fuck jouwquote:Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef LuukBes het volgende:
VDV en Babel zijn opgeleid in dat systeem en zijn daarin juist omhoog gekomen. Je kan voor aangekochte spitsen zeggen dat ze verneukt worden door het 4-3-3 systeem van Ajax, maar niet van de eigen talenten. Daarnaast is ook niet bijster intelligent om te zeggen dat bijvoorbeeld VDV door Blind "verneukt" is ...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Fuck jouw![]()
gelijk de ajax talenten de schuld geven....het ligt niet aan hun maar aan Ajax, het systeem, en blind die verneuken al hun talent..kijk maar naar VDV
Als pienaar, de jong, en babel nu bij een engelse subtopper ofzo gaan spelen...dan breken ze gelijk door
Ach ja, nog een blessure er bij, ruimte zat in de ziekenboegquote:
Het is beschamend ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
Mwah, zie ik nog wel gebeuren hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
In welke twee wedstrijden, Doc? Voor de CL of eredivisie?
Ik hoop op twaalf uit vier, maar dat is meer wishfull thinking dan echt vertrouwen in Ajax.
je vergeet urby en boukhari te noemen, die waren ook verschirkkelijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Jajong het volgende:
Het was genieten met die gekke spanjool in t vak( 424 ) maar wat een klote-pot, en dat mensen Manucharyan een voldoende geven begrijp ik ook niet. die jongen geen geen bal geraakt. Enige voldoende was Vermaelen en Galasek het laatste gedeelte van de 2e helft ( want daarvoor was hij ook zeldzaam dramatisch ) Lindenbergh was de allerslechtste samen met Pienaar, die kerel even heel snel verkopen aan Man. City AUB. Babel.. ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. En Grygera moet es durven opbouwen
Kanker KNVB, wat een mongolen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Van 18 oktober tot 2 november 2005 een héél belangrijke periode voor Ajax:
18/10-2005 Ajax-FC Thun
23/10-2005 PSV-Ajax
28/10-2005 Ajax-SC Heerenveen
02/11-2005 FC Thun-Ajax
Allebei. Totaal 8 punten.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
In welke twee wedstrijden, Doc? Voor de CL of eredivisie?
Ik ben benieuwd in welk vak jij dan zat? Heb nauwelijks gefluit gehoord en dat puta, ach dat is gewoon net als hoerenjong even je frustratie uiten. Voetbal is emotie.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:44 schreef Siemerink het volgende:
wat een vreselijk vervelend publiek zeg... zelfs dit zwakke elftal wat vanavond speelde verdiende beter...met dat 'joden en puta gekrijs en gefluit'.
deze spelers konden niet beter, een beetje realiteitszin zou het publiek sieren, ze leven nog in het 'tien-jaar-geleden' tijdperk.
een elftal moet je steunen, niet uitfluiten.
idd. ook ik verbaas me echt dat mensen veel gefluit hebben gehoord. ik heb juist amper gefluit gehoordquote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in welk vak jij dan zat? Heb nauwelijks gefluit gehoord en dat puta, ach dat is gewoon net als hoerenjong even je frustratie uiten. Voetbal is emotie.
Dan begrijp ik niet dat jij voor ajax kan zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Viel ook hartstikke mee, op 409/410 niets van gemerkt. Wel puta maar dat hoort erbij, het is geen hockey of korfbal. Voetbal is voor mannen, niet voor homo's!
Heb je het achtergrondgeluid achterlijk hard gezet ofzo? Het was een klein groepje dat soms een keer floot.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Nauwelijks gefluit? Ik hoorde bijna constant gefluit in de eerste helft. Elk fout balcontact werd begeleid door een fluitconcert. Niet massaal, maar toch redelijk fors.
volgende keer wil ik ook in 409/410 staan!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Viel ook hartstikke mee, op 409/410 niets van gemerkt. Wel puta maar dat hoort erbij, het is geen hockey of korfbal. Voetbal is voor mannen, niet voor homo's!
Omdat Ajax geen voetbal is of omdat ik een homo ben?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat jij voor ajax kan zijn...
Inderdaad. Op gegeven moment wisselde ook Arsenal een aanvaller bij een 2-1 voorsprong, en Ajax wisselde een verdedigerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Het wisselbeleid van Blind is eigenlijk ook erg laf. In de wedstrijden dat een achterstand moest worden goed gemaakt (Praag uit, AZ uit, Arsenal thuis) wisselt hij alleen maar een aanvaller voor een aanvaller. Gooi er eens een extra aanvaller in Danny.
je hebt gelijk, aangepast. zag er mooi uitquote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom hadden wij geen vlaggetjes. Overigens, op 409/410 zit je niet.
Dat ziet iedereen al 2 jaar in, behalve jullie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer gaan ze nou gvd eindelijk eens inzien dat dit Ajax domweg kwaliteit te kort komt
Lijkt me ook vreemd. Want als er echt zoveel kwaliteit in die selectie zat, had 1 van de 4 afgelopen trainers die er wel uit kunnen halen. Als het 1 of 2 jaar misgaat, dan zou dat nog kunnen. Maar na 4 jaar nog steeds roepen dat er zoveel talent is en dat het er niet uitkomt? Dan moet je misschien toch eens na gaan denken of de meeste spelers van de huidige selectie niet gewoon overschat zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Potentie is er wel, maar het komt er (nog) niet uit, de chemie ontbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |