Nee dat lijkt me ook. Ik snapte de wissel ook eigenlijk niet, Juanfran is juist een verdediger, niet een halve aanvaller.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef twi het volgende:
We gaan nu trouwens niet meteen Juanfran afschrijven he?
Ik zeg het maar als voorzorg....
7 jaar op rij in ronde 1 er uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
in de laatste 11 CL duels al 1 keer gewonnen![]()
Kinderachtigquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
quote:Angelos Charisteas heeft aan het verloren Champions Leagueduel met Arsenal een hersenschudding overgehouden. Hij kwam in de 57e minuut snoeihard in aanraking met Arsenal-speler Touré en haalde daarbij zijn wenkbrauw open.
Charisteas wilde zelf nog door voetballen maar omdat de medische staf van Ajax het niet vertrouwde, werd de spits gewisseld voor de doelpuntenmaker Rosenberg.
Zijn meespelen tegen Sparta komend weekend is daardoor twijfelachtig.
Fuck jouwquote:Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef LuukBes het volgende:
VDV en Babel zijn opgeleid in dat systeem en zijn daarin juist omhoog gekomen. Je kan voor aangekochte spitsen zeggen dat ze verneukt worden door het 4-3-3 systeem van Ajax, maar niet van de eigen talenten. Daarnaast is ook niet bijster intelligent om te zeggen dat bijvoorbeeld VDV door Blind "verneukt" is ...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Fuck jouw![]()
gelijk de ajax talenten de schuld geven....het ligt niet aan hun maar aan Ajax, het systeem, en blind die verneuken al hun talent..kijk maar naar VDV
Als pienaar, de jong, en babel nu bij een engelse subtopper ofzo gaan spelen...dan breken ze gelijk door
Ach ja, nog een blessure er bij, ruimte zat in de ziekenboegquote:
Het is beschamend ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |