ja, mijn primeurquote:Op zondag 25 september 2005 02:43 schreef broer het volgende:
Had je er eindelijk eentje geopend...
Zo krijg ik mn vaseline natuurlijk nooit opquote:
Misschien kun je er kluisdeuren mee openen?quote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo krijg ik mn vaseline natuurlijk nooit op
Gooi maar weg... Who needs vaseline anyway?quote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo krijg ik mn vaseline natuurlijk nooit op
Oe, oe, oe! Dat kan ik ook! Let op!quote:Op zondag 25 september 2005 02:43 schreef GF het volgende:
Keeenker.
Gelukkig heb je ons nu weer gevondenquote:Op zondag 25 september 2005 02:44 schreef purplerose het volgende:
aah was jullie ff kwijt![]()
the horror!
Jij was mijn inspiratie voor de TT. Ben je nu trots?quote:Op zondag 25 september 2005 02:48 schreef Mokster het volgende:
Gooi maar weg... Who needs vaseline anyway?
Dialect?quote:Op zondag 25 september 2005 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Oe, oe, oe! Dat kan ik ook! Let op!
"Wat is niau, klauw?"
is lekker goedkoop in plaats van labelloquote:Op zondag 25 september 2005 02:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gooi maar weg... Who needs vaseline anyway?
Jullie zijn de ware!!!quote:Op zondag 25 september 2005 02:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons nu weer gevonden
Zit niet te spacen gek. Ontpcic blijenquote:Op zondag 25 september 2005 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Oe, oe, oe! Dat kan ik ook! Let op!
"Wat is niau, klauw?"
Had je iets sneller moeten zijnquote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef Christine het volgende:
geeft niet, niemand snapt 'm
lang leve spellingscontrolequote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef GF het volgende:
[..]
Zit niet te spacen gek. Ontpcic blijen
Uhm... trots is wat erg overdreven... gevleid ook goed?quote:Op zondag 25 september 2005 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Jij was mijn inspiratie voor de TT. Ben je nu trots?
owja! wanna join me?quote:
Labello voor anale seksquote:Op zondag 25 september 2005 02:49 schreef Christine het volgende:
[..]
is lekker goedkoop in plaats van labello
en handig voor anale seks natuurlijk...
vaseline voor anale seks. Amateur.quote:Op zondag 25 september 2005 02:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Labello voor anale seks
Het stiftje zal afbreken
Het sngles topic is het Enige Ware Topic op Fok!quote:
kan je er ook mee trouwen dan?quote:Op zondag 25 september 2005 02:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Het sngles topic is het Enige Ware Topic op Fok!
quote:Op zondag 25 september 2005 02:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Het sngles topic is het Enige Ware Topic op Fok!
Ik met teveel moeite.quote:Op zondag 25 september 2005 02:53 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, zelfs nu ik bezopen ben kan ik nog normaal typen
Ook daar hebben we geen hulpmiddelen voor nodig...quote:Op zondag 25 september 2005 02:52 schreef Christine het volgende:
[..]
vaseline voor anale seks. Amateur.
Wat ben je lief als je haptquote:Op zondag 25 september 2005 02:52 schreef Christine het volgende:
[..]
vaseline voor anale seks. Amateur.
vaseline daarvoor is wel handig hoorquote:Op zondag 25 september 2005 02:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook daar hebben we geen hulpmiddelen voor nodig...
Gewoon geil genoeg zijn...
That would be a firstquote:Op zondag 25 september 2005 02:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook daar hebben we geen hulpmiddelen voor nodig...
Gewoon geil genoeg zijn...
Zeg. Geen pseudoniemen in dit topic. Namen willen we!quote:Op zondag 25 september 2005 02:54 schreef Christine het volgende:
damn.... was dinges maar niet gaan slapen...
Muuuksquote:Op zondag 25 september 2005 02:55 schreef Mukie het volgende:
navond
Henk. Maar dat zegt jou niks denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg. Geen pseudoniemen in dit topic. Namen willen we!
Hé. Heb je Vivi aan de kant gezet?quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
Henk. Maar dat zegt jou niks denk ik.
bovendien weet dinges zelf wel wie ik bedoel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Viviquote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
[..]
hé weet je?????quote:
O, dinges leest mee? Mooi!quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
bovendien weet dinges zelf wel wie ik bedoel.
Nergens voor nodig!quote:Op zondag 25 september 2005 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg. Geen pseudoniemen in dit topic. Namen willen we!
Ah, dinges zit op Fok! ?quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
[..]
bovendien weet dinges zelf wel wie ik bedoel.
tuurlijk leest dinges mee...quote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
O, dinges leest mee? Mooi!
Henk, je bent een lul dat je wilde slapen.
wat zij zegtquote:
Vivi rulez!quote:
Sorry. Hoe dieper we in de nacht geraken, hoe slechter mijn opmerkingen worden. Ik kan er niets aan doen...quote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
Bijna he.
* Christine bijna een traantje wegpinktquote:Op zondag 25 september 2005 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Hoe dieper we in de nacht geraken, hoe slechter mijn opmerkingen worden. Ik kan er niets aan doen...
Ik verdenk Qquote:Op zondag 25 september 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
[..]
tuurlijk leest dinges mee...
maar niet nu, want hij slaapt
Vaseline ook!quote:
quote:
ja slaap lekker enzo.quote:Op zondag 25 september 2005 03:05 schreef GF het volgende:
Ik ga slapen. Doei.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef RATMEN het volgende:
Nah en Mukie neemt gewoon niemand mee naar huis uit de kroeg. Zo wordt het natuurlijk nooit neuken MUUK!
Alles 'bijna' vanavond, hè?quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef Christine het volgende:
* Christine bijna een traantje wegpinkt
ja, the story of my life... ik was laatst ook bijna zwanger.quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Alles 'bijna' vanavond, hè?
Je had ook bijna geneukt...
Was dat het gevolg van een paar keer neuken, bijna zonder bescherming ?quote:Op zondag 25 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, the story of my life... ik was laatst ook bijna zwanger.
Das goed nieuws thaleiaquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, huisje, auto, kindje
Overigens heb ik gisteren van iemand die weer iemand kent die op de Eerste Hulp van het Radboud werkt gehoord dat de man van het ongeluk wel allerlei fracturen heeft, maar er helemaal bovenop gaat komen
En ik heb als een ware kansloze Singlestopicposter de hele zaterdagavond hier thuis doorgebracht. Zonder filmpje.
nee, van een paar keer bijna neukenquote:Op zondag 25 september 2005 03:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Was dat het gevolg van een paar keer neuken, bijna zonder bescherming ?![]()
Big deal. Je was vanavond ook bijna zwanger.quote:Op zondag 25 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
ik was laatst ook bijna zwanger.
ja, stomme lui...quote:Op zondag 25 september 2005 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Big deal. Je was vanavond ook bijna zwanger.
Dat slapende mensen nog zoveel roet in het eten kunnen gooien, hè?
quote:Op zondag 25 september 2005 03:13 schreef Antagonist het volgende:
Ik ga mijn nest in, mazzel
ja doei enzo. niet dat ik weet wie je bent, maar toch doei.quote:Op zondag 25 september 2005 03:13 schreef Antagonist het volgende:
Ik ga mijn nest in, mazzel
Zie je wel dat ik me niet voor niets zorgen maakte? Arm kind, toch. Waar en wanneer?quote:
Hij is nieuw hier, net zoals ikquote:Op zondag 25 september 2005 03:14 schreef Christine het volgende:
[..]
ja doei enzo. niet dat ik weet wie je bent, maar toch doei.![]()
overal en de hele tijd... en waarom het niet gelukt is... erm..quote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik me niet voor niets zorgen maakte? Arm kind, toch. Waar en wanneer?
En waarom is het niet gelukt?
nouja hoi enzo. stel je eens voor danquote:Op zondag 25 september 2005 03:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij is nieuw hier, net zoals ik![]()
quote:
terug lezen bdoel ikquote:
Misstique, singlequote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef Christine het volgende:
[..]
nouja hoi enzo. stel je eens voor dan
broer geeft écht om mij hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Je maakt je echt enorme zorgen
niks, dit was wel weer genoeg info, dankje.quote:Op zondag 25 september 2005 03:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique, single
Wat wil je nog meer weten?
Misstique is geil !!quote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef Christine het volgende:
[..]
nouja hoi enzo. stel je eens voor dan
Zout, wonde...quote:Op zondag 25 september 2005 03:16 schreef Christine het volgende:
zeg, had jij niet iets te neuken vanavond
Nou ja, jij zuipt de meeste wodka van alle mensen die hier posten. Is toch niet zo gek dat ik dat vind?quote:
Niks vergeleken met de meesten hierquote:
Jij was er helemaal niet. Jij zat je in Rotterdam vol te gooien met drank.quote:
quote:
ik ben nu toch thuis?quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Jij was er helemaal niet. Jij zat je in Rotterdam vol te gooien met drank.
En dan zou ik een beetje gaan zitten wachten voor jouw deur...
hihihi, vanaaf netjes alcoholvrij geblevenquote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, jij zuipt de meeste wodka van alle mensen die hier posten. Is toch niet zo gek dat ik dat vind?
jupsquote:
nou op die korte tijd, dat doen er niet veel je naquote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks vergeleken met de meesten hier![]()
dat denk ik ook ja... ik was straalbezopen en werd naar huis gebracht door een broodnuchtere kerel... was wel grappig in de autoquote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi, vanaaf netjes alcoholvrij gebleven
Dan beleef je de avond toch heel anders
tissur?quote:
hehehe Ook een leuke avond gehad dusquote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Christine het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja... ik was straalbezopen en werd naar huis gebracht door een broodnuchtere kerel... was wel grappig in de auto
intussen een klein beetje nuchterder... was gezellig ja.quote:Op zondag 25 september 2005 03:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe Ook een leuke avond gehad dus
Vertel!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
jups
Lekker gedanst en gesjanst.
Zelfs met een meid![]()
Lijkt me echt ellendig. Nuchter tussen de dronken stappers staan.quote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
hihihi, vanaaf netjes alcoholvrij gebleven
Dan beleef je de avond toch heel anders
Welterusten Chris!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef Christine het volgende:
[..]
intussen een klein beetje nuchterder... was gezellig ja.
Maar ik ga mijn bedje opzoeken... trusten iedereen!![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef Christine het volgende:
Heb een vliegende start gemaaktquote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou op die korte tijd, dat doen er niet veel je na
quote:
Trustequote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef Christine het volgende:
[..]
intussen een klein beetje nuchterder... was gezellig ja.
als ik eerlijk ben....nog steeeeeds verdrietig om mn ex...vanavond benadrukte dat alleen maar...hij was de 'dj'....quote:
Nopequote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
Lijkt me echt ellendig. Nuchter tussen de dronken stappers staan.
Maar kennelijk heb jij daar geen problemen mee?
ach gossiequote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben....nog steeeeeds verdrietig om mn ex...vanavond benadrukte dat alleen maar...hij was de 'dj'....![]()
He bah... dat is inderdaad klote!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben....nog steeeeeds verdrietig om mn ex...vanavond benadrukte dat alleen maar...hij was de 'dj'....![]()
Er valt eigenlijk niets te vertellenquote:
ik weet serieus niet meer wat ik ermee aan moet...heb alles al geprobeerd...ben op dit moment doodongelukkig....quote:Op zondag 25 september 2005 03:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ach gossie
mega knuffelt geeft
altijd kut zulke momenten
Weltrustenquote:Op zondag 25 september 2005 03:37 schreef Mukie het volgende:
Ik ga Christine dr voorbeeld volgen
Slaap lekker allemaal, jij ook nog Christine, als je dit nog leest
Kijk naar wat je mist en zwelg daar gewoon een tijdje in, dat mag best.quote:Op zondag 25 september 2005 03:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik weet serieus niet meer wat ik ermee aan moet...heb alles al geprobeerd...ben op dit moment doodongelukkig....
Jawel hoor... maar sommige dingen duren nou eenmaal langer dan andere...quote:Op zondag 25 september 2005 03:41 schreef zwartedoos het volgende:
maar serieus wat is lang...tis inmiddels al een jaaaaar uit...... ik ben niet meer te redden....![]()
Wat hij zegt...quote:Op zondag 25 september 2005 03:44 schreef broer het volgende:
Een jaar is wel lang, inderdaad. Maar iedereen gebruikt de tijd die hij of zij nodig heeft. Het heeft geen zin om te haasten met de verwerking van een verbroken relatie. Neem de tijd die je nodig hebt. Dat is de enige manier om het goed af te sluiten.
maaarrr...ik kan er gewoon niet mee om gaan....ik wil hem gewoon niet laten zien dat ik er nog steeeeds mee zit...maar tis wel zo..quote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jawel hoor... maar sommige dingen duren nou eenmaal langer dan andere...
Nee, daar was ik ook niet helemaal op voorbereid.quote:Op zondag 25 september 2005 03:45 schreef Mokster het volgende:
nooit gedacht dat dat nog eens zou gebeuren...![]()
Kan ik me voorstellen... Maar is er niet een manier om hem een beetje te ontlopen ofzo?quote:Op zondag 25 september 2005 03:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maaarrr...ik kan er gewoon niet mee om gaan....ik wil hem gewoon niet laten zien dat ik er nog steeeeds mee zit...maar tis wel zo..en dat gun ik hem gewoon niet....
![]()
![]()
Ow moppie toch...quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef zwartedoos het volgende:
sorry als ik nu effe sentimenteel ben maar zit hier echt effe te janken als n baby..![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, daar was ik ook niet helemaal op voorbereid.
das heel moeilijk....hij is gaan draaien in mijn stamkroeg toen we het nog 'aan' hadden...en dat is inmiddels de meest populaire avond....probeer zo min mogelijk te gaan...maar....ook al zie ik hem maaaanden niet...en na andere 'flirts' en ik zie hem weer......quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen... Maar is er niet een manier om hem een beetje te ontlopen ofzo?
Ik vind het zelf altijd makkelijker om iemand uit mn hoofd te zetten als ik niet telkens met hem word geconfronteerd... Tis maar een lapmiddel natuurlijk... Maar toch helpt t mij meestal wel.
Zit heel erg diep dus...quote:Op zondag 25 september 2005 03:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das heel moeilijk....hij is gaan draaien in mijn stamkroeg toen we het nog 'aan' hadden...en dat is inmiddels de meest populaire avond....probeer zo min mogelijk te gaan...maar....ook al zie ik hem maaaanden niet...en na andere 'flirts' en ik zie hem weer......![]()
![]()
Heb je niet iemand op msn die nog wakker is? Of een van de mensen met wie je bent wezen stappen die je nog even kunt bellen? Gewoon om je hart te luchten. Denk dat dat zou helpen.quote:Op zondag 25 september 2005 03:54 schreef zwartedoos het volgende:
en nu ben ik ook nog veeels te zat om alleen te zijn....![]()
Heeeeeeeel stiekem...quote:Op zondag 25 september 2005 03:55 schreef broer het volgende:
[..]
Stiekem vind je me gewoon heel erg lief.
er is op mijn msn nog maar 1 iemand....jarenlang verliefd op mij jgeweest...en ik niet...en nu heeft ie ook eindelijk ZIJN ware gevonden....quote:Op zondag 25 september 2005 03:57 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je niet iemand op msn die nog wakker is? Of een van de mensen met wie je bent wezen stappen die je nog even kunt bellen? Gewoon om je hart te luchten. Denk dat dat zou helpen.
Dan gaan we op de 'Friends-tour'...quote:Op zondag 25 september 2005 03:52 schreef zwartedoos het volgende:
ook al zie ik hem maaaanden niet...en na andere 'flirts' en ik zie hem weer......![]()
![]()
Nee, dat klinkt niet als degene bij wie je op dit moment je hart moet luchten.quote:Op zondag 25 september 2005 04:01 schreef zwartedoos het volgende:
er is op mijn msn nog maar 1 iemand....jarenlang verliefd op mij jgeweest...en ik niet...en nu heeft ie ook eindelijk ZIJN ware gevonden....
He gatsie... En dat is wel het laatste wat je kunt gebruiken nu. Iemand die helemaal happy is met zn grote liefde...quote:Op zondag 25 september 2005 04:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
er is op mijn msn nog maar 1 iemand....jarenlang verliefd op mij jgeweest...en ik niet...en nu heeft ie ook eindelijk ZIJN ware gevonden....
En daar ben je niet even op afgestapt ?quote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waren een paar bloedmooie vrouwen daar, waarvan er eentje maar bleef kijken.
das t trieste van alles....die zijn er niet....tis nl uit omdat zn moeder mij niet ok vond...ik had teveel mee gemaakt en ze vond dat haar zoon beter verdiende...quote:Op zondag 25 september 2005 04:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dan gaan we op de 'Friends-tour'...
Noem eens alle dingen op die je verschrikkelijk aan hem vindt?
*geeft zwartedoos een tissue en knuft haar even flink*quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef zwartedoos het volgende:
sorry als ik nu effe sentimenteel ben maar zit hier echt effe te janken als n baby..![]()
Als zijn moeder ervoor heeft gezorgd dat het uit is... dan is er dus wel iets wat je niet leuk aan hem vindt: het feit dat zijn moeder zo'n grote invloed op hem heeft...quote:Op zondag 25 september 2005 04:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das t trieste van alles....die zijn er niet....tis nl uit omdat zn moeder mij niet ok vond...ik had teveel mee gemaakt en ze vond dat haar zoon beter verdiende...dat waren haar eigen onzekerheden...ze had hetzelfde meegemaakt...alleen met ander familielid...en op haar 60e nog steeds xeroxat...en ik nooit nodig gehad...wie heeft hier nu problemen
![]()
Niet jezelf haten... We hebben allemaal weleens een instort-moment...quote:Op zondag 25 september 2005 04:08 schreef zwartedoos het volgende:
thanks voor t medeleven allemaal..haat mezelf nu dat ik zo verdrietig ben....![]()
das helemaal waarr....maar tis zoooo moeilijk te accepteren als je samen al zo lamg op zoek bent naar eigen huisje enzo...kan t gewoon nog steeds niet geloven..dat hij dus blijkbaar zo'nnnn slappe zak is...doet zo'n pijn.....quote:Op zondag 25 september 2005 04:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als zijn moeder ervoor heeft gezorgd dat het uit is... dan is er dus wel iets wat je niet leuk aan hem vindt: het feit dat zijn moeder zo'n grote invloed op hem heeft...
Best essentieel helaas...
quote:Op zondag 25 september 2005 04:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet jezelf haten... We hebben allemaal weleens een instort-moment...
Helaas vergis je je wel eens in mensen en ja, dat doet pijnquote:Op zondag 25 september 2005 04:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat hij dus blijkbaar zo'nnnn slappe zak is...doet zo'n pijn.....![]()
![]()
Nietenzquote:Op zondag 25 september 2005 04:18 schreef zwartedoos het volgende:
jia....maar nog ben ik verdrietig...en helemaal alleen nu....![]()
choco0lade....quote:Op zondag 25 september 2005 04:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Helaas vergis je je wel eens in mensen en ja, dat doet pijnDenk je dat je het allemaal voor mekaar hebt, blijkt het allemaal iets anders te zitten dan dat jij gehoopt had.
* webspider geeft je even een stevige knuf en een bak chocolade, helpt dat ?![]()
ja...idd ben een enorme jankerd nu...quote:
We hadden het over mannen die goed kunnen neukenquote:
dit gejjank gaat niet alleen over sex....als ik inmiddels iemand had gevonden die net zo geil/hard en sexy neukte was er niks aan de hand...quote:Op zondag 25 september 2005 04:29 schreef Wojworshebn het volgende:
En ik wil dat je ermee ophoudt. Dr zijn meer mannen die goed kunnen neuken!!
SUCKS..quote:
en jij bent vast die eikel op msn he????quote:Op zondag 25 september 2005 04:46 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou hou je nu op ofniet?
Bedankt voor het uitvoeren van deze zeer gewaardeerde taakquote:Op zondag 25 september 2005 09:14 schreef RATMEN het volgende:
Zo dat was wel ongeveer de totale samenvatting van de afgelopen 7 uur Singles.
Ur welcome. Ik moet alleen wel zeggen dat het iets aangevuld is met mijn eigen meningquote:Op zondag 25 september 2005 10:04 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitvoeren van deze zeer gewaardeerde taak![]()
Goede reis en veel plezierquote:Op zondag 25 september 2005 10:12 schreef RATMEN het volgende:
En nu vertrek in naar Den Haag om daar gezellig met mijn ex de huisraad te verdelen en mijn spullen in te pakken voor de verhuizing van aanstaande vrijdag. Aanbellen bij het huis waar je 3 jaar hebt gewoond, blijft raar.
Dat verklaart. De volgende keer moet ie maar op de fiets, dat geeft veel betere neukperspectieven.quote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Christine het volgende:
ik was straalbezopen en werd naar huis gebracht door een broodnuchtere kerel
quote:Op zondag 25 september 2005 10:44 schreef fembol het volgende:
Flitsend en swingend geheel hier op singles!
3x woordwaardequote:
Iets teveel met bier gespeeld ?quote:
Nee, serieus. Zit het jaarverslag van Heineken nu door te spitten voor mn opleidingquote:Op zondag 25 september 2005 11:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Iets teveel met bier gespeeld ?
* webspider geeft een doos met tissues
Oh, ik dacht dat je dequote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zit het jaarverslag van Heineken nu door te spitten voor mn opleiding
Geef als conclusie dat je zulk bocht niet eens zou durven te verkopen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neuh.
Ik moet Heinekenonderzoeken
Ik ben bang dat dat geen oplossing isquote:Op zondag 25 september 2005 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geef als conclusie dat je zulk bocht niet eens zou durven te verkopen.
Van de markt halen?quote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef QyRoZ het volgende:
Voor Heineken bestaat geen oplossing.
Dat magquote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat ik t daar nou eens helemaal mee eens zijn!
Goodmorning allemaal!![]()
Ik had er op gereageerd, maar kreeg blijkbaar een foutmelding van het forum.quote:
Lekker makkelijk het forum de schuld gevenquote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had er op gereageerd, maar kreeg blijkbaar een foutmelding van het forum.
Ik ben makkelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk het forum de schuld geven
Sliep er iemand naast je?quote:Op zondag 25 september 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
Anyway. Ik heb dus goed geslapen gisteravond/nacht.
Sliep er iemand naast je?quote:Op zondag 25 september 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
Anyway. Ik heb dus goed geslapen gisteravond/nacht.
sterktequote:Op zondag 25 september 2005 10:12 schreef RATMEN het volgende:
En nu vertrek in naar Den Haag om daar gezellig met mijn ex de huisraad te verdelen en mijn spullen in te pakken voor de verhuizing van aanstaande vrijdag. Aanbellen bij het huis waar je 3 jaar hebt gewoond, blijft raar.
Welk?quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
is dat postkrikken nu eens afgelopen?
Open er een topic over.quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
hey wsquote:
Uhm... verklaar je nader?quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
ja, mensen die continu rijtjes aan het maken zijn, of er een gewoonte van maken om standaard een hele rits posts achter elkaar doen, da's postkrikken.quote:
Moksy gister laks geweest en geen boodschappen heeft gedaan...quote:
Ik was schuldigquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
hey ws
Nieuwe binnengebracht zag ik gisternacht
De kwartet posts?quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, mensen die continu rijtjes aan het maken zijn, of er een gewoonte van maken om standaard een hele rits posts achter elkaar doen, da's postkrikken.
dus als je de vorige avond aant bent bijlezen en daarop reageert ben je een postopkrikker?quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, mensen die continu rijtjes aan het maken zijn, of er een gewoonte van maken om standaard een hele rits posts achter elkaar doen, da's postkrikken.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
hey ws
Nieuwe binnengebracht zag ik gisternacht
grapjasquote:
als je daar 5 posts voor nodig hebt in een minuut wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
dus als je de vorige avond aant bent bijlezen en daarop reageert ben je een postopkrikker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |