abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30881027
Deel 1: Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam
Deel 2: Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam [deel 2]

De eerste 60 woningen aan Wenckebachweg (Bij metrostation Spaklerweg) zijn opgeleverd!!
10 oktober zullen de volgende 60 opgeleverd worden, over het verdere verloop is nog niets bekend.

Wil je ook een keet?
Hiervoor moet je reageren op www.studentenwoningweb.nl en ingeschreven staan bij woningnet in de omgeving A'dam.

De containers zijn 11.9 lang en 2.3 meter breed.
Voor verdere info : www.keetwonen.nl.

Uitgebreide info mbt de woningen: http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf

Hier nog wat algemene antwoorden op vragen die vaak gesteld worden:
1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen rond de 280 euro per maand uitkomen. Dit is inclusief internet, en exclusief TV.

2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.

3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.

4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen (en in de praktijk blijkt dat dit werkt, geef het gewoon zsm aan!!). De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).

5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten. Alles is mogelijk, van vloerbedekking tot aan laminaat.

6) Internet komt pas eind november, begin december

7) Wasserette & Café proberen ze voor 1 januari 2006 gereed te hebben

8) Je aanmelden bij woningnet is verplicht, dit kan je tijdens het tekenen nog regelen

AANVULLINGEN op deel 2
9) De supermarkt die er komt wordt een Albert Heijn, dit heb ik vernomen uit inside information

10) Er komt ook een fietsenmaker & misschien een fitnessruimte bij!

11) Je mag niet in de wanden boren maar wel in de wandjes van de badkamer en in het keukenkastje. Ik denk alleen niet dat iedereen hier zich aan gaat houden

12) Er staat een container met balkon, maar zonder ramen.. HELP! Die wil ik niet !?!?
Dat is een servicecontainer, waar dus o.a. elektra e.d. geregeld wordt... die krijg je niet

13) De sfeer is uitermate gezellig!!

14) Wil je meer weten? De Key weet NIETS.

Supermarkten
Dirk van den Broek Belgiëplein 137 1066 SC
Dirk van den Broek Bilderdijkstraat 26 1053 KZ
Dirk van den Broek Bos en Lommerplein 1 1055 AD
Dirk van den Broek Marie Heinekenplein 25 1072 MH
Dirk van den Broek Mercatorplein 6-12 1057 CB
Dirk van den Broek Rijnstraat 48 (victorieplein) 1078 RD
Dirk van den Broek Sierplein 6 1065 LM
Dirk van den Broek Sloterkade 110-127 1058 HL
Dirk van den Broek Tussenmeer 1a 1068 EX

Oostelijke Handelskade 1005-1007 1019 BW AMSTERDAM
C1000 Boven 't Y Buikslotermeerplein 52 1025 EW AMSTERDAM
C1000 De Aker Pieter Calandlaan 808 1060 TZ AMSTERDAM
C1000 Slot Kastelenstraat 60-70 1083 CD AMSTERDAM
C1000 Wibaut Wibautstraat 80 1091 GP AMSTERDAM
C1000 Java Celebesstraat 43 1094 EN AMSTERDAM

PLUS Wagner Afstand 1,3 km
Dorpsplein 10 1115CV Duivendrecht

(met dank aan me86)
Ik mis alleen nog de AH, maar die komt bij ons voor & er zit een grote AH op de helmhotzstraat ofzo

Digitenne TV: LET OP!
Dit KAN goedkoper!
Mogelijkheid 1: Neem gezamenlijk een abonnement op Digitenne, en deel de kosten.
Mogelijkheid 2: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb (met dank aan NY_Giant)
Bij KPN betaal je 1 bedrag voor 3 tv's, dus bespaar je een hoop... echt is het het voordeligst als je thuis al een KPN abonnement hebt (Mobiel, Vast of ADSL).

Nu zou je denken: ja leuk dat KPN maar thuis kunnen wij geen digitenne ontvangen! Dan kan je het evengoed bestellen, alleen niet via internet maar via de telefoon of winkel (primafoon, bcc, mediamarkt, tellme) kan dat wel! Je zet het abonnement op je KPN abonnement thuis... en je ontvanger zet je in Amsterdam, dat maakt dus niets uit!

Meer vragen over Digitenne/ KPN TV kan je wel bij mij terecht denk ik
Digitale TV van KPN werkt op 100% op de begane grond dus je kan het kopen

Verzekeringen
Je kan je inboedel (7000,-) heel goedkoop verzekeren met het Postbank OpKamerspakket. Icm een Pc-verzekering (2300,-) kost dit ongeveer 4,70 per maand!
Mocht je meer dan 7000 waarde hebben in je hut, dan kan je er voor een klein bedrag 14000 van maken

Heb je Hyves??
Meld je aan! http://wenckebachweg.hyves.nl/

Intranet voor de keetbewoners!!
Binnenkort wordt het intranet gelanceerd op www.wenckehof.nl .. (die is niet van mij)
Heb je ideeen, suggesties etc? Laat het alsjeblieft weten want dan kan meteen meegenomen worden!

Foto's van mijn bunker zoals hij er op vrijdag 23-09-05 bij stond

Enkele foto's op locatie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ontwerpjes van gebruikers op het forum
[afbeelding]
Jvvianen
[afbeelding]
lau1212
[afbeelding]
myrte
[afbeelding]
Sjoerf
[afbeelding]
Jvvianen
[afbeelding]
Jvvianen
[afbeelding]
Jesper_
[afbeelding]
Semmy
[afbeelding]
Nouk

Ook op Stavangerweg kun je nog geregeld reageren op studentenwoningweb .

Er worden nu ook woningen geplaatst op de NDSM werf in A'dam Noord. Dit zijn dezelfde soort keetwoningen, lijken veel op die van Stavangerweg.
Voor meer info: www.ttmelania.tk

Gekopieerd van Nouk in deel 1, vervolgens aangepast en aangevuld vanaf deel 2.

We kunnen weer verder! Have fun allemaal
Blitskikker 8)
pi_30881146
Ik heb niet alle afbeeldingen gedaan zoals het was, omdat het dan beetje erg grote OP zou worden. Dus vandaar dat je moet klikken
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:47 schreef roez het volgende:
Ik ben dan wel geen actieve fokker (2 posts ) maar ik volg deze topic wel nog steeds trouw!! Dat zal ik met het intranet dan ook zeker gaan doen ! En Jvvianen, hoe weet je dat van de AH? Dat is zeker goed nieuws, is er ook al bekend wanneer ongeveer? Bovenbuurman Allardo: je verfdeksel heeft gelukkig geen blijvende vlek achtergelaten;)
Ik ben echt per toeval in gesprek gekomen met een gozer die tegenover onze keten werkt (via mn neefje.. die het heel toevallig hadden over die dingen). Heb met hem effe op msn gesproken..

Hij wil dus een intranet gaan maken voor ons en misschien tijdelijk internet regelen. Daarnaast werden dus wat meer dingen duidelijk zoals dat er een AH komt
Waar woon jij precies btw?
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:20 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Toeavallig bedbank van de Ikea?? (ik zag zoiets in je plattegrondje staan). Ik heb hem ook en hij bevalt echt super .
hehe nee.. die 475 zat em in digitale TV, kussens, vloer etc.
ik heb mijn bed als bed en bank Echt kolossaal zo, maar wel uberchill 8)
Blitskikker 8)
pi_30881540
Sport Life heeft zich wsl verkeken, Jesper neemt die blauwe bank (wat je op het ontwerp zag) en staat idd bij de Ikea voor die prijs :p

Leuk idee dat van intranet, ik denk nog ff na over de suggesties.
Heb me inmiddels aangemeld bij hyves.
pi_30882650
Over welke slaapbank van Ikea hebben we het? Ben zelf nog op zoek naar een en ga waarschijnlijk volgende week langs ikea.
Lijkt me toch wel ideaal, wil de slaapbank gewoon gaan gebruiken als bed en bij visite ook kunnen gebruiken als bank.
pi_30882944
quote:
Hij wil dus een intranet gaan maken voor ons en misschien tijdelijk internet regelen. Daarnaast werden dus wat meer dingen duidelijk zoals dat er een AH komt
Waar woon jij precies btw?
Ik woon op nummer 2902, dat is de tweede van rechts op de derde laag En ik zit dus onder Allardo!
pi_30883285
Hehe we zitten wel lekker dicht bij mekaar allemaal
Gezellig hoor Ik zit op BG op de hoek
Blitskikker 8)
pi_30883758
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:00 schreef Sjoerf het volgende:
Over welke slaapbank van Ikea hebben we het? Ben zelf nog op zoek naar een en ga waarschijnlijk volgende week langs ikea.
Lijkt me toch wel ideaal, wil de slaapbank gewoon gaan gebruiken als bed en bij visite ook kunnen gebruiken als bank.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&productId=11029&langId=-22&parentCats=10103*10158
Deze dus. Wel erg groot maar ook heel handig.
pi_30884535
mm intranet lijkt mij ook goed idee! ik vind nouk's ideeen goed! heb zelf niet echt meer toe te voegen, zal er voorlopig waarschijnlijk ook nog niet wonen dus...AH is echt cool!! lekker makkelijk! en beter dan een te dure buurtsuper!
pi_30885120
zolang het maar geen AH To Go wordt, dat is het wel "okey". een discounter was altijd beter geweest, maarja .

maarem, hoe willen jullie dat doen met intranet? want als je een groot intranet wil maken, en vanuit daar een internet verbinding regelen zodat we allemaal kunnen surfen... dan heb je alsnog wel 1 internet verbinding nodig, en er zijn geen telefoon en/of kabel lijnen daar? hoe wil die persoon dat doen dan?
pi_30886605
Jesper, dat intranet is gewoon van buitenaf. Dat komt niet op die lijn. Die site bestaat ook al.

En dat tijdelijke internet kan verzorgd worden door draadloze communicatie, alleen moeten we iemand hebben die bereid is ons die spullen 2 maanden te lenen
(het is volgens mij niet zon goedkoop geintje namelijk).

Dus als de apparatuur er is, dan is er internet (weliswaar niet snel maar internet is internet in dit geval toch?)

Dan ga ik nu effe langs de Karwei, Blokker & Supermarkt

en over die AH: als ze maar AH Koekjes hebben, AH Filet Americain Pesto ( ) enzo... anders heb ik geen AH nodig
Blitskikker 8)
pi_30886727
Ik ben wel best bereid om voor internet van half oktober tot eind november en misschien nog wel langer, 20 euro ofzo te dokken. Als iedereen dat nou doet moet het toch wel lukken denk. Ik heb geen idee wat zoiets kost hoor .
pi_30886866
hmz... de vader van de buurvrouw van de buurvrouw van mijn buurman had het ook al over een draadloos dingetje neerzetten... k zal es aan hem vragen waar ie dat draadloze dingetje vandaan wilde halen dan, mag hij het betalen Dat wilde ie namelijk wel volgens mij, maar hij wilde aan bedrijven in de buurt vragen of we van hun af mochten tappen, maar hij dacht dat ze dat wel niet goed zouden vinden... Duzzz T zou wel fijn zijn als we voor december dan ook al kunnen internetten
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30887230
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:33 schreef Me86 het volgende:
hmz... de vader van de buurvrouw van de buurvrouw van mijn buurman had het ook al over een draadloos dingetje neerzetten... k zal es aan hem vragen waar ie dat draadloze dingetje vandaan wilde halen dan, mag hij het betalen Dat wilde ie namelijk wel volgens mij, maar hij wilde aan bedrijven in de buurt vragen of we van hun af mochten tappen, maar hij dacht dat ze dat wel niet goed zouden vinden... Duzzz T zou wel fijn zijn als we voor december dan ook al kunnen internetten
Dat aftappen gaat dus hoogstwaarschijnlijk WEL lukken dan! Daar heb ik dus nu contact mee!
Dus als je dat wil vragen, héél graag! Dan kunnen we even kijken wat er geregeld gaat worden!

Nu ga ik echt weg
Blitskikker 8)
pi_30891331
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:17 schreef Semmy het volgende:
(...) Jesper neemt die blauwe bank (wat je op het ontwerp zag) en staat idd bij de Ikea voor die prijs :p
Damn, volgens mij zit de halve Wenckebachweg zometeen op die IKEA-bedbank! Ik geil er ook op, maar de Marktplaats.nl-prijzen bevallen me toch een stuk beter...
#2950. Doe mij die maar.
  zaterdag 24 september 2005 @ 17:37:51 #15
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30892007
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef Allardo het volgende:

[..]

Damn, volgens mij zit de halve Wenckebachweg zometeen op die IKEA-bedbank! Ik geil er ook op, maar de Marktplaats.nl-prijzen bevallen me toch een stuk beter...
Als ik het geld had zou ik wel zo'n mooie slaapbank kopen maar helaas
pi_30920129
heej allemaal, heb alweer tijdje niets laten horen en ga er morgen ECHT wonen, dus zal dan wel helemaal weinig internet contact meer hebben...
Maar goed, even een vraagje: hebben veel van jullie ook nog steeds geen gordijnen aan één kant? Ik ga morgen in ieder geval even bellen om te vragen hoe dat zit (toch niet zo fijn als iedereen s'nachts zo naar binnen kan kijken...)
Voor de rest echt blij met mn woning!!
  zondag 25 september 2005 @ 17:22:01 #17
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30920405
Ja, volgens mij heeft iedereen daar last van
Mijn vriendin is vandaag verhuist en verblijft er nu op dit moment.
Morgen maar ff de boel bewonderen
pi_30921425
Gezellig, ik ga er morgen ook echt wonen
Dus inderdaad weinig internetcontact meer... lekker dvd's kijken enzo

Ik heb aan beide kanten gordijnen hehe.. gelukkig wel anders kan ik niet eens slapen.

Tot morgen dan maar allemaal
Blitskikker 8)
  zondag 25 september 2005 @ 18:13:00 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30921717

[ Bericht 100% gewijzigd door Blinker op 25-09-2005 20:09:27 ]
pi_30921834
ik heb ook maar één gordijn... denk dat ze op waren na de begane grond en de rest er daarom maar één kreeg. Ik heb de Key er al over gebeld, die zeggen dat je het aan de huismeester moet vragen. Maar die kan ik steeds niet vinden, of hij is op bouwterrein waar je niet op mag, of ze zeggen dat hij in het dertiende huis van de hoek zit, terwijl er een hek na de twaalfde staat

Ik ga er nog helemaal niet wonen want heb alleen op donderdag en vrijdag 2 uur college Dus ik zal als enige nog zeer actief zijn hiero
pi_30922095
Ik vraag me trouwens ernstig af of er wel 60 zijn opgeleverd?
Klasgenoot van mij mag 10 okt. komen maar die komt op de 1e verdieping en dan de 9e van rechts?

Zit nl. beetje te kijken hoe het ingedeeld is, en waar iedereeen zit
Blitskikker 8)
pi_30922183
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef Jvvianen het volgende:
Klasgenoot van mij mag 10 okt. komen maar die komt op de 1e verdieping en dan de 9e van rechts?

hoe weet ie al waar hij precies komt dan?
Bedoel, zijn de huisnummers al bekend?
Heb mega veel zin om te verhuizen nu.. 15 nachtjes nog :p
pi_30922297
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:33 schreef Semmy het volgende:

[..]

hoe weet ie al waar hij precies komt dan?
Bedoel, zijn de huisnummers al bekend?
Heb mega veel zin om te verhuizen nu.. 15 nachtjes nog :p
Ja ik zag toen ik de sleutel op ging halen een lijst liggen
En ik zag zijn naam + huisnummer

Veel verder kon ik niet kijken want ze roken narigheid
Blitskikker 8)
pi_30922493
Wel balen als de indeling al bekend is. Heb een beetje begrepen dat alle jongens op de begane grond komen terwijl ik liever wat hoger zit. Morgen maar ff informeren bij de key...
pi_30922558
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef Jvvianen het volgende:

Mm dat zou goed nieuws kunnen zijn voor mij, want dan hebben ze er misschien nog wel meer over...moet er toch eentje voor mij bij kunnen zitten...morgen is het maandag dus kan ik weer bellen
Ik kom donderdag weer even langs bij melanie, dus zie jullie dan misschien ook wel!
pi_30923791
In die info die we hebben gehad bij het tekenen van het contract staat dat de huismeester er op dinsdag en donderdag is van 9.00 tot 10.00. Maarja, dinsdag kan ik er niet heen,want dan heb ik college dus ik bel morgen wel met die contactpersoon over die gordijnen.

Wel leuk als er vanaf morgen veel mensen gaan wonen!
  zondag 25 september 2005 @ 19:39:48 #27
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_30923833
Leuk zo dat uitzicht op de bajes...
pi_30924221
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Exhale_02 het volgende:
Leuk zo dat uitzicht op de bajes...
Tja ach he. Criminelen in een flat, studenten in een container...
pi_30924291
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:47 schreef Sjoerf het volgende:
Wel balen als de indeling al bekend is. Heb een beetje begrepen dat alle jongens op de begane grond komen terwijl ik liever wat hoger zit. Morgen maar ff informeren bij de key...
Ik hoorde dat de reden hiervoor was dat veel meiden gevraagd hebben om wat hoger te zitten. Blijkbaar vinden velen het niet veilig genoeg op de begane of eerste verdieping... Dus als jij hoger wilt zitten, kun je dat misschien ook als excuus gebruiken... Zou wel gezellig zijn als er toch nog een etagegenoot is waarmee ik kan bier drinken en kut roepen!
#2950. Doe mij die maar.
pi_30924375
nou allard dat kut roepen mag je achterwege laten want dat waarderen melanie hillechien en femke niet......
Ik heb gehoord dat de key zelf het veiliger vond om de jongens beneden te doen...
Oh en als je voorkeur geeft houden ze daar volgens mij wel rekening mee hoor..
pi_30924396
Allardo, dan schreeuw je maar ff richting BG.. wij doen allemaal met je mee
Blitskikker 8)
pi_30925198
Arme buurvrouwen... Jeff en de rest van de BG kunnen het lekker wél waarderen ! Je hoort morgen nog van me .
#2950. Doe mij die maar.
pi_30927816
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:58 schreef lau1212 het volgende:
nou allard dat kut roepen mag je achterwege laten want dat waarderen melanie hillechien en femke niet......
Ja dat mag van mij ook achterwege gelaten worden
Nou ga toch morgen eens bellen of ze me het huisnummer door willen geven.. hoeveel telefoontjes zal De Key wel niet per dag krijgen
pi_30928208
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:44 schreef Semmy het volgende:

[..]

Ja dat mag van mij ook achterwege gelaten worden
Nou ga toch morgen eens bellen of ze me het huisnummer door willen geven.. hoeveel telefoontjes zal De Key wel niet per dag krijgen
Waarom denk je dat alles zo lang duurt?

O.a. door die stalkers als lau1212 enzo
Blitskikker 8)
pi_30928564
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat alles zo lang duurt?

O.a. door die stalkers als lau1212 enzo
dankje jeff ben er trots op
  zondag 25 september 2005 @ 22:42:36 #36
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30929797
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef lau1212 het volgende:

[..]

dankje jeff ben er trots op
En terecht
pi_30932462
uhhh Laura, ik mocht vorige keer van jou niet boos worden op die vervelende jongeman hier... moet jij ook niet voor mij posten he Wantum... ik vind het helemaal geen probleem als Allard af en toe es kut schreeuwt, want dat betekent dat ik ook af en toe lawaai mag maken en niet de hele dag ge-shht word door Hillechien Duzz als iedereen maar flink lawaai maakt hoeft er niemand te klagen bij de buren ook Maar dan graag niet na 7 uur 's avonds, want na Sesamstraat moet ik naar bed.
pi_30933144
Boos worden op die vervelende jongeman? En om welke reden dan wel? Ik heb geen eigenschappen waar men boos op kan worden...

Ik ben sinds gister trouwens hopeloos verliefd op die IKEA-bank. IK WIL 'M IK WIL 'M IK WIL 'M! Heeeeeeeeeel misschien koop ik hem bij de IKEA, als ik hem echt niet via 't internet kan bemachtigen... Dan ga ik gewoon de komende 3 jaar rantsoeneren en heb ik dat geld zo weer terug! Geen stress!
#2950. Doe mij die maar.
pi_30936356
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef Allardo het volgende:
Boos worden op die vervelende jongeman? En om welke reden dan wel? Ik heb geen eigenschappen waar men boos op kan worden...
Hoho neej, jij was de vervelende jongeman niet! Dat was een andere, die wat doms zei tegen Laura, dus werd ik kattig... en dat mocht niet van Laura...

[ Bericht 60% gewijzigd door Me86 op 26-09-2005 09:04:25 ]
  maandag 26 september 2005 @ 11:02:58 #40
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30938788
Trouwens mijn vriendin heet ook Laura. Kan misschien lastig worden hehe.
pi_30939624
quote:
Op maandag 26 september 2005 08:58 schreef Me86 het volgende:

[..]

Hoho neej, jij was de vervelende jongeman niet! Dat was een andere, die wat doms zei tegen Laura, dus werd ik kattig... en dat mocht niet van Laura...
Dat was ik ... . Maar ik had het een beetje verkeerd gelezen allemaal toen...

[ Bericht 4% gewijzigd door NY_Giant op 26-09-2005 23:42:52 ]
pi_30940089
haha wat een gedoe! geen oude koeien uit de sloot halen!
Blinker...dat wordt idd lastig haha!
pi_30940786
ja ik ook maar we gingen het allebei niet meer doen he Neej laura, ik haal geen oude koeien uit de sloot, ik zei alleen dat ik het geen probleem vind als de buurman zo af en toe es uit de pan wil swingen door "kut" te roepen...
  maandag 26 september 2005 @ 12:27:46 #44
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30940800
Achja, moet kunnen toch!
pi_30941008
Jezus, als kut roepen al een probleem veroorzaakt. Ik zit gelukkig met de BG en wil geen gezeur hebben over m'n gekut en gekanker en drankgebruik. Dat lijkt me duidelijk, tis toch mijn huis

Misschien heeft de key dat al voorzien dat omdat ik wel op de BG zit .
  maandag 26 september 2005 @ 13:16:07 #46
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30941806
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
Jezus, als kut roepen al een probleem veroorzaakt. Ik zit gelukkig met de BG en wil geen gezeur hebben over m'n gekut en gekanker en drankgebruik. Dat lijkt me duidelijk, tis toch mijn huis

Misschien heeft de key dat al voorzien dat omdat ik wel op de BG zit .
Ik mag je nu al
pi_30944946
Nou lekker weer Nouk, dat belooft wat voor morgen haha

Ik heb in ieder geval een buur ik zag gordijnen hangen... godver de godver
Blitskikker 8)
pi_30945432
Wouw dit is ongelovelijk. Vannochtend de key gemaild of ze mij al konden vertellen op welke verdieping ik kwam. Krijg ik zomaar al om 13:45 een mailtje terug:

hallo

je komt op de 4e verdieping te wonen

met vriendelijke groet
Woonstichting de Key

Supersnelle reactie dus eventjes! 4e verdieping, geweldig helemaal bovenin, eigenlijk wilde ik dat ook wel. Toch 'n beetje het penthouse van de containers
pi_30945618
Wat stom dat iedereen wel z'n zin krijgt over de verdieping en ik niet. Wel fijn voor je natuurlijk Sjoerf!

Ik vroeg om de eerste, wordt ik gewoon geplaatst bij alle kerels op de BG. Wat een logica.
Niet dat het erg is natuurlijk, maargoed.

Oh goed dat je het zegt Semmy, ga ik morgen ook ff bellen .

[ Bericht 8% gewijzigd door Nouk op 26-09-2005 16:06:24 ]
pi_30945678
Ja zo'n mailtje kreeg ik ook Sjoerf! Heb gebeld of ze het huisnummer al door konden geven, nou die vrouw was niet aanwezig.. maar als ik morgen terugbel weten ze het! (waarschijnlijk)

Nouk; dan moet je vragen naar Carol (spreek uit als Karrol ) van Amzon.

[ Bericht 31% gewijzigd door Semmy op 26-09-2005 16:17:24 ]
pi_30946776
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef Nouk het volgende:
Wat stom dat iedereen wel z'n zin krijgt over de verdieping en ik niet. Wel fijn voor je natuurlijk Sjoerf!

Ik vroeg om de eerste, wordt ik gewoon geplaatst bij alle kerels op de BG. Wat een logica.
Niet dat het erg is natuurlijk, maargoed.

Oh goed dat je het zegt Semmy, ga ik morgen ook ff bellen .
Het is niet helemaal vanwege mijn verzoek denk ik, meer toeval. Ik heb ze vanochtend gemailed met als verzoek alles behalve de BG en dan het liefst de derde verdieping. Dat ik nu op de vierde zit is denk ik gewoon geluk.

Ach Nouk, het is altijd wel handig om een vrouw tussen de mannen te hebben, heeft toch altijd een positieve invloed op het gedrag . Anders wordt het daar beneden zo'n zwijnenstal...
pi_30947641
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
Jezus, als kut roepen al een probleem veroorzaakt.

Uhh kweetniet of je het nou over mij hebt... maar ik zei juist dat ik het lawaai van de buurman niet erg vind, omdat Lau1212 zei van wel... Volgens mij maakte niemand er een probleem over kut roepen....

Ohwja... voor de mensen die op de hoek (= onder mij) wonen, het spijt me dat er allemaal glas op jullie balkon/tuintjes ligt... Ik had een vuilniszak in mn handen en die barstte ineens uit elkaar... en er zat een kapot glas in vandaar... Als ik moet komen stofzuigen hoor ik het wel
pi_30949320
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef Sjoerf het volgende:

Ach Nouk, het is altijd wel handig om een vrouw tussen de mannen te hebben, heeft toch altijd een positieve invloed op het gedrag . Anders wordt het daar beneden zo'n zwijnenstal...
Ik denk dat ik er een grotere zwijnenstal van maak dan de gemiddelde man . Maar het is wel altijd gezellig natuurlijk .

En me86, ik bedoelde er niks mee hoor, ik weet ook niet wie het riep, wat maakt t uit. Over twee weken ist zo ver
pi_30958702
tja, das wel snel he! kweetniet, maar volgens mij krijgen die bouwvakkers dat nooit af ze staan de hele dag maar te kletsen en het merendeel van die bunkers heeft nog niet eens een balkon!! Is maar te hopen dat het bij jullie wel allemaal op tijd lukt!
pi_30964465
Okey ik zit op nummer 2976! Geen flauw idee waar dat ongeveer is, weet iemand anders dat
Ze hielpen me voor een keer ècht goed bij De Key. Dus als je "Winnie" aan de telefoon krijgt, nou dan krijg je wel antwoord op je vraag. Ze zocht echt alles na en belde me terug met het antwoord. Perfect!

Edit; welke postcode hebben we trouwens?
@hieronder; leuk.. maak foto's, wel benieuwd hoe het er daar nu precies uitziet

[ Bericht 16% gewijzigd door Semmy op 27-09-2005 09:32:02 ]
pi_30964503
Ik heb waarschijnlijk een container op het NDSM terrein. Ga er deze week nog kijken.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30965317
NDSM werf zijn ook leuke bunkers, wel wat kleiner, maar beter ingedeeld want daar zit de badkamer gelijk naast de voordeur en de keuken er tegenover. Maarja, is wel rottig dat de pont erheen maar eens in het half uur gaat...

De postcode is 1096DN. En als je nummer 2976 hebt, zit je idd op de 5e verdieping. De service container op de hoek heeft geen huisnummer, en de bunker ernaast nummer 2998, dus reken maar uit hoeveelste je van de hoek af zit
pi_30966981
ik heb ook een aardig iemand gevonden bij de Key!
eindelijk!
Als er twee mensen afzeggen wordt dat automatisch verwerkt in mn nummer, dus zou ik op de website moeten zien. Dan wordt er contact met me opgenomen want dan mag ik er ook in. Alleen contract tekenen zou dan niet 10 okt zijn maar later omdat mijn contract dan nog gemaakt moet worden etc etc...Maar volgens die vrouw hadden er nog geen mensen afgezegd anders was ik wel opgeschoven...dat klopt volgens mij niet
Oh en de containers die niet meer verhuurd worden aan ons, zijn voor short-stay mensen (lijkt net tbs ) en dit zijn buitenlands studenten die bijv voor een semester in Amsterdam komen wonen...

edit: ze zei zelfs nog sorry voor de onduidelijkheid en dat ik zo lang moet wachten....!
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:20:47 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30967069
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef lau1212 het volgende:
ik heb ook een aardig iemand gevonden bij de Key!
eindelijk!
Als er twee mensen afzeggen wordt dat automatisch verwerkt in mn nummer, dus zou ik op de website moeten zien. Dan wordt er contact met me opgenomen want dan mag ik er ook in. Alleen contract tekenen zou dan niet 10 okt zijn maar later omdat mijn contract dan nog gemaakt moet worden etc etc...Maar volgens die vrouw hadden er nog geen mensen afgezegd anders was ik wel opgeschoven...dat klopt volgens mij niet
Oh en de containers die niet meer verhuurd worden aan ons, zijn voor short-stay mensen (lijkt net tbs ) en dit zijn buitenlands studenten die bijv voor een semester in Amsterdam komen wonen...
Sorry, maar over welke containers heb je het eigenlijk die niet meer verhuurd zullen worden aan ons
pi_30967143
er zouden er eerst 119 komen, ik ben nr 115, die staan er ook nog, maar 6 daarvan worden dus voor buitenlandse studenten die niets te maken hebben met de lijst van de key. Hierdoor komen er dus maar 113 van de lijst..en hoor ik er net niet bij..
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:26:18 #61
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30967211
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:23 schreef lau1212 het volgende:
er zouden er eerst 119 komen, ik ben nr 115, die staan er ook nog, maar 6 daarvan worden dus voor buitenlandse studenten die niets te maken hebben met de lijst van de key. Hierdoor komen er dus maar 113 van de lijst..en hoor ik er net niet bij..
Ohzo op die manier! Bedankt voor de uitleg!
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:11:00 #62
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30968433
Ik zag trouwens gisteren dat het best op schiet met de andere containers.
Ben benieuwd wanneer de nieuwe advertentie komt.
pi_30969411
zo ik heb ook gebeld en ben 2974!!, erg aardige mensen, belde me zelfs bijna gelijk terug omdat de vrouw die het wist ff niet aanwezig was
pi_30970383
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef Me86 het volgende:

[..]

Uhh kweetniet of je het nou over mij hebt... maar ik zei juist dat ik het lawaai van de buurman niet erg vind, omdat Lau1212 zei van wel... Volgens mij maakte niemand er een probleem over kut roepen....

Ohwja... voor de mensen die op de hoek (= onder mij) wonen, het spijt me dat er allemaal glas op jullie balkon/tuintjes ligt... Ik had een vuilniszak in mn handen en die barstte ineens uit elkaar... en er zat een kapot glas in vandaar... Als ik moet komen stofzuigen hoor ik het wel
Ja kom maar effe met je stofzuiger naar de BG... hele tuin ligt onder
Blitskikker 8)
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:24:19 #65
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30970519
Als je dan toch bezig bent mag je ook wel gelijk de kamer van m'n vriendin stofzuigen!
pi_30971107
Jeff, 7 uur zijn we er. Eerst nog ff eten.
Ga nu de key bellen voor huisnummer!
pi_30971249
Klopt het dat er steeds 1 wordt overgeslagen op de BG, qua nummers?
Ik zit iig rond het midden, 2776!
pi_30971532
Okidoki Nouk

En onze keten hebben allemaal even nummers dus sla je inderdaad steeds 1 over
Je zit dus idd op de helft, gezellig hoor

Tot vanavond
Blitskikker 8)
pi_30971563
Oja, kan niet editten ofzo op school..

Heb gisteren biertje gedaan met buren en Allardo + zn broer (waarmee ik vorige week al kennis had gemaakt )

Was gezellig!
Blitskikker 8)
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:08:34 #70
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30971709
Ik was er gister ook nog. Ik kon alleen niet zo snel de fokkers eruit pakken alleen nog ff snel vluchtig jeffrey gezien. Nouja ik deed mijn fok naam gister wel eer aan, want ik had een trui aan van Blink 182. Kan je niet missen dus
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:34:00 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30972373
Bestse Vincent
Het is de bedoeling dat wij rond midden oktober weer een advertentie plaatsen op StudentenWoningWeb.
Hou deze site dus goed in de gaten, dan zul je zeker zo'n kamer bemachtigen.

Met vriendelijke groet,
Studentenhuisvesting
Woonstichting De Key

----

Klinkt goed
pi_30975106
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Ja kom maar effe met je stofzuiger naar de BG... hele tuin ligt onder
Nou vooruit dan... ik ben er alleen morgenavond pas weer, Heel misschien morgenochtend, maar k zal de stofzuiger meenemen
pi_30977248
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef Nouk het volgende:
Ik zit iig rond het midden, 2776!
Ik zit precies 4 containers boven je :p Klopt het trouwens dat wij pas per de volgende maand huursubsidie ontvangen? Ook de ib-groep betaald pas vanaf november de uitwonende beurs.. klopt dat of las ik weer eens iets verkeerd.
pi_30977474
Als je voor 1 oktober op de site van IB-groep je woonsituatie verandert van thuiswonend naar uitwonend, dan krijg je in oktober gewoon een uitwonende beurs. Ik heb het zelf 31 augustus veranderd en heb deze maand al uitwonend gekregen Verder heb ik nog niks gehoord van de huursubsidie, heb het meteen de dag na het tekenen opgestuurd... Zijn er mensen die er al wel wat van gehoord hebben?
pi_30977689
Zuup'n en Feest'n!

pi_30979018
neej, heb ook nog niets gehoord van huursubsidie Wel slim dat jij je studiefinanciering al eerder hebt opgegeven! Had ik ook moeten doen

Edit: Hoe heb je dit trouwens gedaan Roez? Want je had toch nog geen huisnummer?

[ Bericht 15% gewijzigd door Me86 op 27-09-2005 18:38:22 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:03:02 #77
131415 hastings
Made in England
pi_30980113
Hoppa! Hier ook maar even geregistreerd, wel zo handig.

Ik hoop dat Jeff 't nu naar z'n zin heeft met z'n bezoek Ik was er vanmiddag ook nog even en gezien er alweer door een meisje van de 1e verdieping werd gevraagd of we nog digitenne wouden lijkt het me alsmaar duidelijker worden dat dat intranetje er echt snel moet komen.

Maarrrrr, het internet is nog niet opgeleverd voor de bewoners dus wie oh wie gaat er op zoek naar draadloze apparatuur of iemand met een umts abo?
pi_30981729
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:33 schreef roez het volgende:
Als je voor 1 oktober op de site van IB-groep je woonsituatie verandert van thuiswonend naar uitwonend, dan krijg je in oktober gewoon een uitwonende beurs. Ik heb het zelf 31 augustus veranderd en heb deze maand al uitwonend gekregen
Okey, dan moet ik dus invullen dat ik er per 1 oktober ga wonen, want als ik gewoon de 10de invul staat er; de uitwonende beurs gaat vanaf november in. Bij 1 oktober staat dat er nog niet.
pi_30985686
Tuurlijk heeft Jeff het naar zn zin met zn bezoek! Het was haske gezellig! Echt een topgozer die Jef en die vriend van hem, wordt zeker gezellig, we wilden niet eens meer naar huis .
Voor de rest bij iedereen binnengekeken maar er was niemand thuis!

En dat internet moet echt snel komen ja!

Gwoon 1 oktober invullen natuurlijk! Ik heb leuke foto's gemaakt!

Ik heb zooo'n zin om te verhuizen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Nouk op 27-09-2005 23:22:33 ]
pi_30988508
Hallo Nouk/Erker! Nou ik vond het ook gezellig haha!! Even voor de menschen die niet weten wie ik ben, ik (Erik en sinds vandaag bezitter van de bijnaam dopie, bedankt Anouk ) was op bezoek in de schuur van Jeff, toen Nouk met haar bijnabuurvrouwvriendin langskwam! Het was barre pret, toen Anouk en Mette gingen meten, meten = weten !

Maar de volgende inschrijving is toch 15 oktober Nouk? Ik zie het nergens staan nl. op een site, dus hoe kom je aan die info Nou eh... tot over eh... een tijdje! Ohja! Mail anders de foto maar, mn mailadres staat in mn profiel volgens mij!

[ Bericht 11% gewijzigd door MisterEE op 28-09-2005 00:50:00 ]
pi_30988649
quote:
Hoe heb je dit trouwens gedaan Roez? Want je had toch nog geen huisnummer?
Bij 'mijn IB-groep' op de site kan je je gegevens bekijken. Daar staat ergens 'thuiswonend' tussen. En daarachter staat geloof ik een w (van wijzigen ), als je daarop klikt kan je het veranderen in uitwonend . Ik heb ook nog steeds mn nieuwe adres niet kunnen doorgeven, omdat onze postcode te nieuw is en dus nog niet bekend is in hun bestand... Maarja, dat is hun probleem, ik heb mn uitwonende stufi gekregen
pi_30991822
ohw raar... volgens mij heb ik wel gelijk mn nieuwe adres doorgegeven... Hoop maar dat ik het goed gedaan heb dan
pi_30995070
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:40 schreef MisterEE het volgende:
Hallo Nouk/Erker! Nou ik vond het ook gezellig haha!! Even voor de menschen die niet weten wie ik ben, ik (Erik en sinds vandaag bezitter van de bijnaam dopie, bedankt Anouk ) was op bezoek in de schuur van Jeff, toen Nouk met haar bijnabuurvrouwvriendin langskwam! Het was barre pret, toen Anouk en Mette gingen meten, meten = weten !

Maar de volgende inschrijving is toch 15 oktober Nouk? Ik zie het nergens staan nl. op een site, dus hoe kom je aan die info Nou eh... tot over eh... een tijdje! Ohja! Mail anders de foto maar, mn mailadres staat in mn profiel volgens mij!
Heey Doop!

Dat van half oktober staat ook ergens in dit topic! Iemand had De Key gebeld en daar gaven ze deze info. Je gaat wel gelijk reageren he, je moet natuurlijk wel m'n overbuurman worden! Die foto's ga ik vanavond wel ff mailen ja!
Tot snel
pi_30995675
Heej, ik ben net tijdens mijn zoektocht naar de huismeester de projectleider tegengekomen.. Hij zei dat hij het internet af heeft, het is allemaal voor het eind van de week klaar, dus de reden dat wij nog tot december moeten wachten is dat de Key nog geen provider heeft geregeld... Is dat niet fijn
pi_30995681
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Me86 het volgende:

[..]

Nou vooruit dan... ik ben er alleen morgenavond pas weer, Heel misschien morgenochtend, maar k zal de stofzuiger meenemen
Dat is je geraaien ja! Ik ben vanavond thuis.
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef Nouk het volgende:
Tuurlijk heeft Jeff het naar zn zin met zn bezoek! Het was haske gezellig! Echt een topgozer die Jef en die vriend van hem, wordt zeker gezellig, we wilden niet eens meer naar huis .
Voor de rest bij iedereen binnengekeken maar er was niemand thuis!

En dat internet moet echt snel komen ja!

Gwoon 1 oktober invullen natuurlijk! Ik heb leuke foto's gemaakt!

Ik heb zooo'n zin om te verhuizen!
Was inderdaad supergezellig
Alleen een plint is geen erker!

We hebben bij me86 en Allardo aangebeld maar die waren er niet... zijn we alleen myrte straal vergeten maja die heb ik ook nog niet (bewust) gezien

Foto's wil ik ook!

En Erker, kunnen we niet iets van een poging tot koppelen doen tussen Dopey & Kort?

De groeten!
Blitskikker 8)
pi_30995951
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Me86 het volgende:
Heej, ik ben net tijdens mijn zoektocht naar de huismeester de projectleider tegengekomen.. Hij zei dat hij het internet af heeft, het is allemaal voor het eind van de week klaar, dus de reden dat wij nog tot december moeten wachten is dat de Key nog geen provider heeft geregeld... Is dat niet fijn
Pfff wat belachelijk :-s en wat geeft ons de zekerheid dat ze in december WEL een provider hebben gevonden? Toen ik je post las was ik helemaal blij, oeeh volgende week al klaar.. en toen las ik door
pi_30997175
Hmz... ik was er ook niet al te blij mee
En ik was er idd niet dinsdag, heb ik alle pret gemist...

Ohw.. en ik ben er trouwens niet zo blij mee dat de bouwvakkers vanaf 7.30 aan de balkons gaan sleutelen... ik heb daar geen gordijnen
pi_31001550
nou dit is weer lachwekkend voorbeeld van de professionaliteit van de key! Ik had maandag gemaild, kreeg geen antwoord dus gister gebeld. Maar vandaag toch nog even een mailtje terug gekregen...

hallo Laura

Wij het volgende mededelen over je vraag mbt de project ontwikkelaar die je
heeft verteld dat er veel mensen afgezegd zouden hebben en dat er 6 woningen als
noodopvang worden gebruikt.
Dit is een uitspraak die hij niet had mogen doen.

De Key heeft alle woningen op volgorde verhuurd aan de mensen die Ja hebben
gezegd. De Key heeft zelf twee woningen in gebruik als huismeesterkantoor.
Zodra er weer nieuwe woningen worden opgeleverd zal jij bij deze volgende
selectie horen.Wij weten op dit moment echter niet wanneer dat zal gebeuren.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te informeren en sluiten ons dossier.
Met vriendelijke groet
Woonstichting de Key

sorry maar waar slaat dit op?! die mensen daar weten niet eens hoe je een normale brief moet opstellen! en nu zeggen ze weer wat anders dan de mensen aan de telefoon...! Maandag is Harry terug! ga hem maar mailen......
pi_31003282
Het is daar een grote bende volgens mij. Van organisatie hebben ze nog nooit gehoord, iedereen werkt langs elkaar heen. Lekker handig is dat. Ze hebben dus ook nog geen idee wanneer de volgende woningen komen... Geweldig!
pi_31003420
15 oktober nieuwe plaatsing op sww

dank je wel voor de info
pi_31005435
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Dat is je geraaien ja! Ik ben vanavond thuis.
[..]

Was inderdaad supergezellig
Alleen een plint is geen erker!

We hebben bij me86 en Allardo aangebeld maar die waren er niet... zijn we alleen myrte straal vergeten maja die heb ik ook nog niet (bewust) gezien

Foto's wil ik ook!

En Erker, kunnen we niet iets van een poging tot koppelen doen tussen Dopey & Kort?

De groeten!
Je kan het altijd proberen, maar ze heeft d'r hoofd iig nu ff bij een andere geile hunk. Erker, Plint, wat maakt het uit! Volgende keer wel wat langer Porn kijken hoor .
Ik zal wel een brief schrijven over de programmering!
pi_31009176
Me86 heeft dekey dat specifiek gezegd dat ze geen provider hebben en internet nog geregeld moet worden? of is dat nog de "oude" stand van zaken, misschien hebben ze ineens wat geregeld
pi_31009338
quote:

De groeten!
Ehhh lekker slim om een oproep tot koppeling te doen als iemand meeleest
Maar wie de neuk is kort dan eigenlijk? Ik had die bijnaam helemaal niet gehoord die avond! AAADIOS
pi_31009708
Jeez Jef, wat ben jij diepzinnig af en toe !
  woensdag 28 september 2005 @ 23:40:10 #95
131415 hastings
Made in England
pi_31013910
Damz, dit gaat echt helemaal nergens over nu he

Wat betreft het internet, de grootste provider van de wereld zit om de hoek (MCI), *hint hint*

Als het goed is pas ik over een paar uur deze post aan met het bericht dat het begin van de site waar ik aan werk af is...
pi_31015751
quote:

nee, dat kan kloppen, heb jou sinds ik er woon ook niet meer gezien en van de andere fokkers weet ik niet hoe ze eruit zien. Maarja, ik kom jullie vast wel een keer tegen binnenkort
  donderdag 29 september 2005 @ 01:08:38 #97
131415 hastings
Made in England
pi_31016051
Hoppa! zie www.wenckehof.nl
pi_31022693
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef MisterEE het volgende:

[..]

Ehhh lekker slim om een oproep tot koppeling te doen als iemand meeleest
Maar wie de neuk is kort dan eigenlijk? Ik had die bijnaam helemaal niet gehoord die avond! AAADIOS
Moet je je ogen dicht doen
Die bijnaam heb ik ook verzonnen nadat iedereen weg was
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:52 schreef Nouk het volgende:
Jeez Jef, wat ben jij diepzinnig af en toe !
Dank u
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:08 schreef hastings het volgende:
Hoppa! zie www.wenckehof.nl
Zéér netjes Meteen geregistreerd!
Ik zal het straks ook even aankondigen op de hyve!
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:50 schreef myrte het volgende:

[..]

nee, dat kan kloppen, heb jou sinds ik er woon ook niet meer gezien en van de andere fokkers weet ik niet hoe ze eruit zien. Maarja, ik kom jullie vast wel een keer tegen binnenkort
Lijkt me wel ja haha.. woon vlakbij je en ik ben er deze week alleen zaterdag niet.

FEESTJE
Ik heb gisteren met mn buurmannen effe overlegd, en we zijn van plan een feestje te geven voor de eerste 60 of 120 bewoners!
Wat vinden we daarvan?
Blitskikker 8)
pi_31023049
Neee jeffie, wacht dan nog even tot ik er ook woon?
pi_31023470
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Jvvianen het volgende:
FEESTJE
Ik heb gisteren met mn buurmannen effe overlegd, en we zijn van plan een feestje te geven voor de eerste 60 of 120 bewoners!
Wat vinden we daarvan?
Ehm... Nou ik weet niet hoor... Wel eng...

Doen natuurlijk! Wel ff wachten tot er 120 zijn he
  donderdag 29 september 2005 @ 12:17:38 #101
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31023526
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Me86 het volgende:
Mwa, vraag me af of dit waar is. De Key heeft een internetcontract met SURFnet. Dat wordt betaald door de hogescholen en uni's in Amsterdam. Ik zit in Meer en Vaart (ander complex van De Key) heb een zeer snelle verbinding (die er alleen nog wel eens uitligt), zonder dat het me iets kost. Het lijkt me vanzelfsprekend dat De Key voor de keetwoningen net zo'n contract afsluit, omdat het allemaal studenten zijn.
I am a black hole shitting into the void
pi_31024321
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Mwa, vraag me af of dit waar is. De Key heeft een internetcontract met SURFnet. Dat wordt betaald door de hogescholen en uni's in Amsterdam. Ik zit in Meer en Vaart (ander complex van De Key) heb een zeer snelle verbinding (die er alleen nog wel eens uitligt), zonder dat het me iets kost. Het lijkt me vanzelfsprekend dat De Key voor de keetwoningen net zo'n contract afsluit, omdat het allemaal studenten zijn.
Het zal wel te duur zijn om dit contract vanaf september te laten lopen. Het gaat natuurlijk maar om 120 studenten, om daarvoor nou helemaal het contract eerder in te laten gaan.

Ik wil niet gelijk heel de key zwartmaken, maar degene die over het internetcontract gaat vind ik een behoorlijke eikel...
pi_31025122
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef Me86 het volgende:
NDSM werf zijn ook leuke bunkers, wel wat kleiner, maar beter ingedeeld want daar zit de badkamer gelijk naast de voordeur en de keuken er tegenover. Maarja, is wel rottig dat de pont erheen maar eens in het half uur gaat...
Idd, die NDSM-pont is kut. Gelukkig kun je ook over met de andere pont en dan iets van 7 á 8 minuutjes fietsen. Soms ben je zelfs sneller dan de NDSM-veer als je naar de andere pont fietst
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_31029936
Okey ik ben heel benieuwd of Lau nu wel wat krijgt... ik keek net bij SWW en ik ben ineens nummer 108 geworden! (eerst 113)
pi_31030605
Heeft iemand al een supermarkt in de "nabije" omgeving gevonden?
pi_31030753
Een grote c1000 vind je naast metrostation wibautstraat, dat is maar 2 halte's van spaklerweg.. 3 minuten met de metro ofzo fietsen zal ook wel goed te doen zijn...
pi_31031094
Ik was gewoon METEEN al nummer 26 (toen de advertenties dus net waren geplaatst) maar ik dacht, ik wacht nog even met accepteren omdat er begane grond stond (wilde ik liever niet) en omdat er 59 woningen stond.. Ik dacht dat de weken erna nieuwe advertenties zouden komen maar de advertentie was dus gewoon fout! Daardoor moet ik nu wachten op de volgende advertentie! :
  donderdag 29 september 2005 @ 17:28:06 #108
131415 hastings
Made in England
pi_31031970
Er zit 'in de buurt' een Plus supermarkt, 6 min lopen, 2 min fietsen.

Moet je richting de snelweg lopen, als je voorbij Helisports en Gispen bent ga je links, en volg je de weg die zeg maar richting viaduct gaat, op een gegeven moment slaat het fietspad daar rechtsaf het viaduct onder, je volgt het fietspad en als je eenmaal onder het viaduct door bent ga je rechtsaf het fietspad blijven volgen.. bij de eerste kruisende weg die je tegenkomt zie je dan links de Plus

Ik ga hier zowiezo eeen kaartje van tekenen, die zet ik dan op wenckebachweg.nl ..

Edit: als je inderdaad de metro pakt en bij halte wibautstraat uitstapt ben je bij een C1000, maar persoonlijk vind ik dat echt een ruksupermarkt, gloof dat Jeff het daarmee eens is
pi_31038639
WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! Heb net voor Lau1212 op SWW gekeken en ze is inderdaad opgeschoven!!! Ze is nu nummer 110 ipv 115!!! Ze staat nu op een station in Amsterdam te huilen van geluk!!! Ze is alleen een beetje cynisch en bang dat ze toch niet aan de beurt komt...

Edit: Er zitten ook een Dirk en Appie in de buurt, 7 minuutjes fietsen en je bent er ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Me86 op 29-09-2005 21:40:03 ]
pi_31039090
morgen gaan semmy en ik nog ff kijken rond het middaguur ofzo en we willen beetje zien hoe het uitzicht is enzo. is er morgen toevallig iemand van hier die een beetje hoog woont en waar we ff mogen kijken?
pi_31039318
uhh... tja had je eerder moeten zeggen ik ben net naar huis gegaan. Mensen die er wonen hebben trouwens geen internet, dus weet niet of je hier wel antwoord op krijgt voor morgen... Ach, miss internetten ze op school/werk

Ohwja, heb vandaag eindelijk de huisbaas gevonden en weer geklaagd over mn boiler, want die is vorige week vrijdag gerepareerd, maar gaf ineens weer geen warm water (volgens mij gaat ie uit als ie 1 keer water heeft verwarmd) Ennnn.... Drie uur later kwam er eindelijk een loodgieter die uit een andere bunker een boiler heeft weggehaald, en die er bij mij ingezet heeft Dus als één van jullie ineens geen boiler (meer) heeft, dan heb ik die nu en ik ben er zeer blij mee, want de dagen van koude douches zijn daarmee voorbij (hoop ik )

[ Bericht 57% gewijzigd door Me86 op 29-09-2005 21:44:06 ]
pi_31041861
jaaaaa ik ben 110 en dus grote kans dat ik ook mag!! alleen...nog niet helemaal uit mn dak gegaan want ja ik moet toch echt wachten op de officiele uitnodiging...heb vandaag wel wijnglazen gekocht dus ik kan het meteen vieren!!!

edit: ik heb er maar 4 dus niet allemaal tegelijk.....

[ Bericht 12% gewijzigd door lau1212 op 29-09-2005 22:22:52 ]
pi_31041934
en daarmee wil Laura zeggen: een feestje voor de eerste 120 bewoners... dat lijkt Melanie en mij een Puik idee!!!
  donderdag 29 september 2005 @ 22:51:43 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31043308
Deze woensdag en donderdag lekker verbleven in de keetwoning van mijn vriendin en het bevalt me uitstekend

Maaaaaare mag ik ook komen
pi_31047260
Ik kom wel een keer de kamer van wat Fok!kers trashen als afgevaardige van de stavangerweg!
pi_31054086
nou leuk bij de key!

net gebeld, ik ben inmiddels nr 10, krijg ik dan ook een uitnodiging? aangezien er van de week nog is gezegd zodra u onder de 113 komt krijgt u ook een uitnodigin. Nou ging dat mannetje het navragen. "Maar nee mevrouw, u krijgt er pas een bij de derde lichting, waarschijnlijk eind oktober..." Dus ik boos, ja maar ze hebben het gezegd en voor wie zijn die woningen dan die afvallen? " voor urgentiegevallen"Dus ik weer ja maar welke student staat nou op straat? Dat mannetje weer "oh ja kent u de uva-regeling, die mensen krijgen nu deze woningen waarschijnlijk. Dus ik weer boos ja maar die zijn volgens jullie al lang verwerkt in de cijfers...! Nou dan weet ik het ook niet mevrouw. Ik nog bozer! Wanneer ben ik dan wel aan de beurt, welk cijfer moet ik dan krijgen voordat ik er een krijg?
Nou mevrouw dat weet ik niet, dat heb ik niet gevraagd...Dus ik weer gevraagd of dat ze gewoon net zo lang woningen aan andere studenten geven totdat de rij vol is...! Maar nee ooit kom ik wel aan de beurt maar ze weten gewoon niet wanneer!!!
Dat snap je toch niet! waarschijnlijk krijgen ze gewoon meer geld door die buitenlandse studenten of die zogenaamde urgentieverklaringen....en boycotten ze mij! Het is toch niet eerlijk om nummer 113 een uitnodiging te sturen en als ik 110 ben mij niet! Wie studeert rechten en kan mij helpen!!!

ik word hier een beetje moedeloos van....

edit: ga nu gewapend met de voorwaarden weer bellen! zal ik hier mijn rechtsbijstandverzekering bij halen? of kassa/radar??
pi_31054442
Jezus Lau wat een oneerlijk gedoe allemaal zeg!

Ik wil zeker een feestje voor de eerste 120 bewoners, ik ben er bij .
pi_31055467
nou...weer gebeld en zelfs nu met iemand gesproken die er zogenaamd meer van af weet....maar helaas de 5 mensen die er nu tussenuit zijn hebben niet afgezegd maar zijn uit het systeem gehaald, wat dat dan ook betekend! en ook al zeggen er nog 20 mensen af ik kom niet meer aan de beurt pas tijdens de 3e lichting....pech gehad dus en alles wat die mensen de afgelopen weken hebben gezegd hadden ze nooit mogen zeggen want daar klopt niets van volgens die vrouw...het systeem is gewoon erg ingewikkeld en ik moet gewoon geduld hebben...

Nouk: er werd vandaag tegen mij verschillende keren gezegd dat echt alleen mensen t/m 113 mogen tekenen, ik kan me herinneren dat jij of je vriendin nr 114 waren..zou toch nog even een keertje bellen voor de zekerheid voordat ze weer een fout met haar achternaam hebben gemaakt ofzo...
pi_31055555
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef lau1212 het volgende:
nou...weer gebeld en zelfs nu met iemand gesproken die er zogenaamd meer van af weet....maar helaas de 5 mensen die er nu tussenuit zijn hebben niet afgezegd maar zijn uit het systeem gehaald, wat dat dan ook betekend! en ook al zeggen er nog 20 mensen af ik kom niet meer aan de beurt pas tijdens de 3e lichting....pech gehad dus en alles wat die mensen de afgelopen weken hebben gezegd hadden ze nooit mogen zeggen want daar klopt niets van volgens die vrouw...het systeem is gewoon erg ingewikkeld en ik moet gewoon geduld hebben...

Nouk: er werd vandaag tegen mij verschillende keren gezegd dat echt alleen mensen t/m 113 mogen tekenen, ik kan me herinneren dat jij of je vriendin nr 114 waren..zou toch nog even een keertje bellen voor de zekerheid voordat ze weer een fout met haar achternaam hebben gemaakt ofzo...
Nou ik heb gebeld toen is het twee keer bevestigd, ik heb gemailt, toen is het terug gemailt dat we er allebei inzaten. Toen heb ik nog een keer gebeld voor de huisnummers en die kregen we ook direct. Dus ik denk dat het wel goed zit. Maar die vriendin van mij is inderdaad nummer 114. Dus ik begrijp het ook niet helemaal
pi_31055638
Och arm meisje toch! Nou Laura, je mag altijd bij mij vertoeven he En ik heb de sleutel van de buurvrouw van mn buurman afgetroggeld, dus daar kan jij ook gewoon in gaan zitten Pech voor haar, zij heeft tog nog een bunker":D

En zullen we dan voor Laura een uitzondering maken en haar ook uitnodigen voor het feestje voor de eerste 120 bewoners ?!
pi_31055670
ooh ok...nou dan zal het wel goed zijn! ik snap ook niet hoe het allemaal werkt, en volgens die mevrouw aan de telefoon was het systeem ook te ingewikkeld om het te snappen....ik als domme student ben daar zeker niet voor gemaakt....
Maar mag ik ook komen op feestje...??ik hoor er toch ook wel beetje bij....
pi_31055688
Tuuuuuurlijk mag je komen!
pi_31055877
fijn, dat wordt dolle pret
pi_31060449
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:41 schreef Buffel het volgende:
Heeft iemand al een supermarkt in de "nabije" omgeving gevonden?
Onnodige vraag wat mij betreft.. staat in de startpost

Ik ben net een weekje terug van het bivakkeren in de bunker! Heb me geen moment verveeld eigenlijk
Maandag en woensdag biertjes gedaan met mn buurmannen en dinsdag kwamen Nouk + een vriendin langs......... die waren nie tmeer weg te slaan

Bevalt me prima in dat rooie hok, ik kom helemaal tot rust
Blitskikker 8)
pi_31060670
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Onnodige vraag wat mij betreft.. staat in de startpost

Ik ben net een weekje terug van het bivakkeren in de bunker! Heb me geen moment verveeld eigenlijk
Maandag en woensdag biertjes gedaan met mn buurmannen en dinsdag kwamen Nouk + een vriendin langs......... die waren nie tmeer weg te slaan

Bevalt me prima in dat rooie hok, ik kom helemaal tot rust
Hé Jeff je vergeet donderdag! Waarna ik met buikwandverrotting naar mn stage moest ohja kak, dat was dus vanmorgen. En Nouk; je had wel ff kunnen zeggen dat je in de Cooldown zat !
pi_31063445
lau wat BELACHELIJK :| Je was eerst nog wel zo blij.. kan me het gewoon niet voorstellen!! Echt slecht.
pi_31064602
FEESTJE! JEEJ!

Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen .

Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen . Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31066821
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook

en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
pi_31067479
Die megabank is uit elkaar te halen in 2 delen. Niettemin een hernia-klus...

Omdat de koopjeshoek alleen de bank met de hoek links had, heb ik m tegen de lange muur aan gezet in het midden, zodat de balkondeur nog net open kan. Mijn megagoeie tv-meubel staat dan in de hoek tegen het raam en zo heb je een mooie zit/chill/lounge/tv-hoek!

Je kan ook voor de andere variant kiezen, die met de hoek rechts, zodat je 'm tegen de badkamermuur aan kan zetten. Dan hou je 't wel wat ruimtelijker...
#2950. Doe mij die maar.
pi_31067947
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef Allardo het volgende:
FEESTJE! JEEJ!

Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen .

Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen . Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
Hehe, hebben jullie met elkaar laminaat gelegd? gezellig Ik was de stad in maar was niet zoveel aan, erg rustig.
Ik heb Kelvin een potlood en een stoel geleend, wat zou ik krijgen?
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef Jesper_ het volgende:
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook

en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel

Maar ik gelooof graag dattie chill is
Blitskikker 8)
pi_31069838
Hee jullie Wenkenbachketen en een paar bewoners en bouwvakkers zijn op tv!
AT5

Kort Amsterdams
Stadsmagazine Vrijdag 29 september
Het grootste containerdorp van Europa
18.50/19.30/21.30/22.45

Straks nog een keer!
pi_31078463
Hmm is dat niet op internet te bekijken?
pi_31080480
Ik heb het gisteren gekeken... was maar 2 min ofzo.
Die 'bedenker' van dit project zei wel wat grappige dingen en zo'n vrachtwagenchauffeur was er niet zo gecharmeerd van

Verder waren ze bij één meisje binnen geweest en interviewde ze een gozer van de BG voor 30 sec ofzo... was niet echt bijzonder maar wel effe grappig

Ik ben ook nog gebeld door een onderzoeksbureau of ik tevreden was over De Key, en of ik daar 5 minuten voor had?
Normaliter doe ik daar niet aan mee maar hier maakte ik graag een uitzondering voor

Niemand was nog positief geweest, gek he?
Blitskikker 8)
pi_31088818
Hee heeft iemand van de tweede lichting al een mailtje gehad over hoelaat tekenen enzo? Want dat zouden we 30 september al gekregen moeten hebben
pi_31088948
ik heb ook nog niks
pi_31093057
quote:
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel
Ja, nog bedankt daarvoor! Op het moment dat jullie tilden, hing ik op het andere deel van de bank voor de IKEA-uitgang. Schoentjes uit en chillen maar! Lekker aapjes kijken die allemaal met een onbegrijpende lach terugkeken . Dat 'grote' deel is trouwens ongeveer even groot, maar wel een tikkeltje zwaarder, omdat het uitklapbaar is... 't Was een vervelend klusje, maar ik ben nu wel heel sterk!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31094307
K weet niet. Maar gaan we de slowchat over onzinnige dingen (hoe zwaar t tillen was, hoe gezellig het is blabla) hier houden of in dat forum doen. Misschien is het handig dit te houden voor informatieve shit en www.wenckehof.nl voor slowchat?
Of gaan we gewoon op allebei dom lullen, kan ook hoor .
pi_31094476
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
pi_31094546
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef lienelien het volgende:
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
Dat ligt eraan welke positie je komt. Als je al lang ingeschreven staat kom je hoger en anders lager. Weet ook niet of ze per 60 of 120 worden opgeleverd. Maar reken maar op twee maanden ofzo. Er is eigenlijk geen pijl op te trekken .
pi_31094662
hmmz, ja dat idee had ik al na het horen van al jullie verhalen! ik sta pas sinds juni oid ingeschreven, omdat ik 3 keer opnieuw het formulier had moeten faxen...ze waren 't steeds kwijt fzo ..... best een zooitje daar!
pi_31097901
Hoi,

Wat vinden jullie van 't idee om een fitnessruimte op het terrein in te richten
en wat zou het volgens jullie mogen kosten per maand ?

pi_31098882
ik zou het wel een heel goed idee vinden, maar dan moet het wel ongeveer net zo duur zijn als bij bijv. de usc, hier kost het geloof ik 110 euro per jaar...het zou wat mij betreft wel iets duurder mogen zijn aangezien het natuurlijk zo dichtbij is en dat is toch wel een voordeel....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:51:03 #143
129271 Me86
Pompiedom
pi_31100140
neej joh lau, das een nadeel is tog hartstikke gezond om er eerst heen te fietsen
pi_31104085
Zeg... 't Idee van een fitnessruimte wordt toch al door de Key uitgevoerd?

Keetwonen:
"Inmiddels is ook met de bouw van de supermarkt, het cafe en de kantoren begonnen. Mogelijk zal er ook een fitness center worden gerealiseerd. In de supermarkt zal tevens een fietsenmakerij gehuisvest worden."

Dus dat zou dan wel chill zijn . Helemaal als het een beetje betaalbaar blijft!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31107977
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:04:54 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31111060
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef Nouk het volgende:
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
Sterker nog dat zou perfect zijn
pi_31111903
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:04 schreef Blinker het volgende:

[..]

Sterker nog dat zou perfect zijn
De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
pi_31112083
Oh foutje, 108 euro is het van sept tot aug het volgende jaar. Lau had gelijk!
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:38:09 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31112321
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef lawless het volgende:

[..]

De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ook niet, maar aan de andere kant is de keuze dan snel gemaakt voor de student. Ze gaan liever een eindje verder weg fitnessen voor een spotprijs lijkt mij.
pi_31119755
Fitnessruimte hoeft van mij niet, zou er tohc geen gebruik van maken. Maar wsl ben ik de enige die dat vindt :p
Nog een weekje (en een paar uur) beste mensen van de tweede lichting! Is er hier iemand die op nr 2978 woont trouwens? Die gene woont er nml al en daar ga ik naast wonen... gewoon benieuwd
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:10:56 #151
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31120263
Het zou wel aantrekkelijk zijn mits de prijs ook aantrekkelijk is, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet.
pi_31120559
Ik heb net dat campus-container-contract snel doorgelezen, maar zag daar niet in staan dat je de sloten niet mag vervangen of meer erbij mag plaatsen. Weet iemand hier meer van?
pi_31120619
quote:
Die ja!! . Ideaal dat ding, en als ik een keer te lui ben om m uit te klappen slaap ik op dat 1 persoons gedeelte.
pi_31120784
Wordt nog lachen, zometeen heeft de halve containerbevolking zo'n slaapbank

Moet zelf nog naar ikea voor een bedbank, twijfel nog tussen de fagelbo en de beddinge.
pi_31121282

Ik neem deze bank. Wat wordt het mooooi bij mij! Nu m'n gouden kroonluchter nog, beeldig!

Maar ik vind die Ikea hoek/slaap bank wel erg mooi zeg, wel duur, maar wel handig ook.

Nog 1 keer, wat is nou ook alweer de postcode van de Wenckebachweg?

[ Bericht 6% gewijzigd door Nouk op 02-10-2005 18:53:45 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:03:15 #156
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31121709
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:48 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Ik neem deze bank. Wat wordt het mooooi bij mij! Nu m'n gouden kroonluchter nog, beeldig!

Maar ik vind die Ikea hoek/slaap bank wel erg mooi zeg, wel duur, maar wel handig ook.

Nog 1 keer, wat is nou ook alweer de postcode van de Wenckebachweg?
Ziet er mooi uit!
pi_31123056
Ik heb vandaag een dekmatras gekocht voor op de hoekslaapbank, dus nu is ie helemaal af! Alle slaapmeuk stop ik overdag gewoon in het opberggedeelte, want dat past makkelijk!

De Beddinge is trouwens ook oké, enige nadeel vind ik dat ie geen leuningen heeft om tegenaan te hangen. Je kan die er wel bijkopen, maar dan heb je van die losse blokken die je d'r op neerlegt. Dat 'hangt' gewoon niet lekker...

Als je voor een gewone bank gaat en toch een nieuwe koopt, dan zou ik absoluut voor deze gaan. Daar wil je echt niet meer uit opstaan...
#2950. Doe mij die maar.
pi_31123267
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef Allardo het volgende:
Ik heb vandaag een dekmatras gekocht voor op de hoekslaapbank, dus nu is ie helemaal af! Alle slaapmeuk stop ik overdag gewoon in het opberggedeelte, want dat past makkelijk!
Bij mij passen alle slaapspullen erin, en dan is er nog de helft van de ruimte over voor m'n studieboeken die ik de eerste periode nog niet nodig heb (toch wel 3 dikke stapels boeken), mn laptop (geen elke inbreker gaat in zo'n bank kijken ) en nog wat zooi .

Hebben jullie trouwens de onderhoudsvoorschriften gelezen van die bank?
quote:
Niet wasbaar.
Niet bleken.
Niet strijken.
Niet chemisch reinigen.
Niet drogen in de droogtrommel.
Reinigen met een vochtig doekje.
Niet wrijven!
Ik weet niet, maar die van mij past nimmer in een droogtrommel hoor
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:30:31 #159
129271 Me86
Pompiedom
pi_31124616
Nouk, de postcode is 1096DN, tenminste das de mijne... staat ook in je huurcontract als je die krijgt volgende week. Ennuh, de sloten worden binnen 2 weken verwisseld door de Key zelf. Dat had mn buurvrouw niet gelezen en die heeft sleutels bij laten maken voor mij... maarja, dat kan ze dus over 2 weken weer doen
pi_31124728
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef Me86 het volgende:
Nouk, de postcode is 1096DN, tenminste das de mijne... staat ook in je huurcontract als je die krijgt volgende week. Ennuh, de sloten worden binnen 2 weken verwisseld door de Key zelf. Dat had mn buurvrouw niet gelezen en die heeft sleutels bij laten maken voor mij... maarja, dat kan ze dus over 2 weken weer doen
Thanx voor de info.

En worden vervangen door De Key zelf? Ik heb namelijk geen zin dat die huismeester d'r bij mij in kan, lijkt me nergens voor nodig. Ze vervangen het omdat ze zelf ook denken dat het niet veilig is met al die sleutels en bouwbakkers ofzo?
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:57:11 #161
129271 Me86
Pompiedom
pi_31125094
ohwneej, ze worden vervangen omdat de huismeester van deze niet een sleutel heeft. bij die nieuwe krijgt ie een sleutel die op alle deuren past... vind ik ook nix... maarja, die huismeester zal vast niet elke dag binnenstaan voor koffie.... hoop ik...
pi_31125293
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Me86 het volgende:
ohwneej, ze worden vervangen omdat de huismeester van deze niet een sleutel heeft. bij die nieuwe krijgt ie een sleutel die op alle deuren past... vind ik ook nix... maarja, die huismeester zal vast niet elke dag binnenstaan voor koffie.... hoop ik...
Ik wil niet dat een huismeester mijn sleutel heeft. Mooi dus dat ik er nieuwe sloten in ga zetten.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:06:45 #163
129271 Me86
Pompiedom
pi_31125473
haha! puik plan! de huismeester is een vervelend mannetje
pi_31129361
Ik denk wel dat er met een zekere verantwoordelijkheid zal worden omgegaan met zo'n loper. Ik ga d'r in ieder geval van uit dat de huismeester er alleen gebruik van zal maken wanneer JIJ dat wilt, zoals wanneer je jezelf hebt buitengesloten ofzo...
#2950. Doe mij die maar.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:13:15 #165
129271 Me86
Pompiedom
pi_31137387
ja dat denk ik ook wel hoor... hij zei zelf ook dat het alleen voor dat soort noodgevallen was. Niet dat het nodig is, je kan ook een reservesleutel aan je buren geven, maar als die man er vrolijk van wordt... ach hij is er tog nooit, dus zal vast ook nooit die sleutel gaan gebruiken
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:42:25 #166
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31139110
Hoe zit het eigenlijk met privacy? Kijk je heel erg bij elkaar naar binnen?
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:04:52 #167
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31144085
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Gimmick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met privacy? Kijk je heel erg bij elkaar naar binnen?
Best wel, maar gelukkig bestaat er zoiets als gordijnen
pi_31148049
sport life, hoe heb jij de bank geplaats dan?
pi_31148684
En nog hebben we geen mail over de contract-teken-tijden
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:43:11 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31149794
Ben benieuwd of de nieuwe advertentie er volgende week staat
pi_31150335
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef Blinker het volgende:
Ben benieuwd of de nieuwe advertentie er volgende week staat
Ik vrees van niet!!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:05:42 #172
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31150393
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:03 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Ik vrees van niet!!!
Het zou opzich best kunnen aangezien dan de resterende 60 woningen worden opgeleverd, dus dan is er weer plek voor nieuwe aanmeldingen
pi_31150458
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

Het zou opzich best kunnen aangezien dan de resterende 60 woningen worden opgeleverd, dus dan is er weer plek voor nieuwe aanmeldingen
Ah, dat wist ik niet. Het zou in ieder geval wel relaxt zijn! Is dat dan een nieuw blok of zit dat gewoon bij het eerste blok?
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:11:07 #174
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31150553
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Het zou in ieder geval wel relaxt zijn! Is dat dan een nieuw blok of zit dat gewoon bij het eerste blok?
Een compleet nieuw blok recht tegenover het bestaande blok!
Het was nog niet helemaal af de laatste keer dat ik het zag, maar er zit aardig schot in.
Ik hoop dat ik voor het eind van dit jaar er in kan trekken
pi_31151006
Hebben jullie ook zo'n geile marketingbrief gehad van één of andere makelaardij?
pi_31151478
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Jesper_ het volgende:
sport life, hoe heb jij de bank geplaats dan?
Ik heb een kamertje in Groningen, dus niet in zo'n keetwoning. Mijn kamer is 4 bij 3 ongeveer en de bank staat gewoon in de hoek (lange kant vd bank tegen de wand van 4 meter), met daartegenover de TV(meubel), daarnaast een kledingkast en tegenover de kledingkast mn (eet/computer-) tafel (die dus weer pal naast de bank staat, past precies!). Verder staat er nog een koelkast ergens om het maar compleet te houden . Keuken heb ik een aparte kamer voor.
pi_31176904
Ik ga er ook per 10 oktober in, maar zou de 30e een mailtje ontvangen met de tijd dan ik de overeenkomst kon komen tekenen. Heb alleen nog steeds niets gehad.

En zijn er mensen die hun bed naast de keuken hebben? Dat was mijn plan...
pi_31177088
ik doe het iig niet, lijkt me niet echt fijn/ideal
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:04:54 #179
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31177571
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:40 schreef Meng het volgende:
Ik ga er ook per 10 oktober in, maar zou de 30e een mailtje ontvangen met de tijd dan ik de overeenkomst kon komen tekenen. Heb alleen nog steeds niets gehad.

En zijn er mensen die hun bed naast de keuken hebben? Dat was mijn plan...
Zou opzich best kunnen lijkt mij! Niet echt super praktisch denk ik maar zie geen probleem.
pi_31177792
Nouk had m volgens mij ook zo ingedeeld. Ik dacht er aan om r dan een schuifdeurtje ofzo tussen te gooien, waardoor je echt aparte slaapruimte hebt. Dan heb je ook wat meer ruimte in het woongedeelt. Ik heb vaak mensen over de vloer met feestjes enzo, en heb dan liever dat mn bed ergens velig staat
pi_31181993
Meng, dat bed naast je keuken past niet hoor. De deur is veel te breed, die kan dan niet meer open. Tenzij je een eenpersoons neemt dan. Maar een 1.40 past al niet.
Maar je hebt wel gelijk ja over mensen op de vloer, ik zou het ook veel handiger vinden, maar ja

Heb vandaag de Key gebeld en de mailtjes zouden vanmiddag of anders morgenochtend de deur uitgaan. Als het mailtje er morgenmiddag nog niet was moest ik weer bellen.
pi_31182894
Bed in keuken lijkt me ook mega vies. Lekker als je daar net gekookt hebt.. bleh
Nou goed om te weten dat de mailtjes er een keer aankomen, dan is het nog wat definitiever;)
pi_31182996
Nou als je een schotje ertussen heb valt best mee. En ik kan toch niet koken. Ik vind die chips, bier & malibu ranziger in m'n bed!
pi_31188256
Hm.. op de stavangerweg heb je maar 1 kamer, dus ik slaap eigenlijk in mn keuken Niks mis mee
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:33:16 #185
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31188857
Volgens mij valt het opzich best te doen. Heb je wel lekker de ruimte in je andere kamer zeg
pi_31189642
Schotje ertussen inderdaad. Maar er is blijkbaar niemand die dat heeft... Ik ga mandag eerst maar eens inspiratie op doen bij anderen..
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:20:14 #187
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31190501
Morgen blijf ik ook weer lekker slapen bij m'n vriendin
pi_31191191
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef Blinker het volgende:
Morgen blijf ik ook weer lekker slapen bij m'n vriendin
Ga je overmorgen ook vertellen hoe heet je nacht was .

Wat een info .

woensdag 5 oktober 2005 @ 07:35:34 #189
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31195944
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ga je overmorgen ook vertellen hoe heet je nacht was .

Wat een info .

Nouja, ik bedoel alleen dat ik weer de privilege heb om in een keetwoning te slapen.
pi_31197668
WAAAAAAAAAAAAH MAILTJE GEHAD! HALF 5 TEKENEN!

HET GAAT GEWOON GEBEUREN
pi_31198646
ik heb ook net mailtje gehad, 5 uur :D
pi_31198809
oeps verkeerde knopje

[ Bericht 75% gewijzigd door Jesper_ op 05-10-2005 11:15:21 ]
pi_31199376
Niet zo enthousiast... je krijgt nog wel een mailtje dat het niet doorgaat hoor

btw sprak gisteren zon kerel, en ze neuzen allemaal rond hier op het forum alleen durven niet te reageren
Blitskikker 8)
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:23:18 #194
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31200759
Haha gewoon doen hoor! We bijten niet ( hard )
pi_31200788
Ik heb ook de mail gehad, olé olé. En.. naar mijn verzoek geplaatst op de 4e.
pi_31201570
Ohh Jasper, ik ga je spotten!

Hoe leuk, en Jef, niet zo negatief, natuurlijk gaat het door. Je wilt toch niet langer wachten op onze komst!
pi_31201605
Oh Jesper. Kan ff niet meer wijzigen!

Ik heb er zo'n zin an, wie gaat er maandagavond al gelijk heen? Ikke wel denk...ben benieuwd wie m'n buurman cq buurvrouw wordt
pi_31202579
weet je ook al welk huisnummer meng?
pi_31202710
Nou ik moet om 17.00 uur. En ik heb er vertrouwen in dat alles gewoon doorgaat hoor
Oh en ik ga er maandag ook gelijk heen (en Jesper ook) dus wsl zien we elkaar nog wel

[ Bericht 23% gewijzigd door Semmy op 05-10-2005 17:13:04 ]
pi_31230775
Kan iemand mij uitleggen waarom ze die deur bij het balkon naar binnen open laten gaan ipv naar buiten?
pi_31231945
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef Meng het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze die deur bij het balkon naar binnen open laten gaan ipv naar buiten?
Luie oplossing om hem niet uit z'n scharnieren te kunnen tillen van buitenaf? Viel mij ook al op dat de deuren naar binnen open gaan. Kost veel ruimte.
pi_31234553
belachelijk is het idd, maar het is natuurlijk goedkoper om 2 identieke kanten te maken ipv de ene kant naar binnen en andere naar buiten te laten gaan, zoiets zal het wel zijn
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:35:48 #203
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31244985
Zo ik ben ook weer terug
Heb het nieuwe blok eens goed bekeken, maar het ziet er goed uit!
Het schiet echt lekker op
pi_31247478
Kunnen we niet zelf die deur omdraaien? Scheelt zoveel ruimte..
pi_31254095
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef Jvvianen het volgende:

btw sprak gisteren zon kerel, en ze neuzen allemaal rond hier op het forum alleen durven niet te reageren
mm het schijnt dat ik dingen op dit forum heb gezegd over de key en uitvoerder die niet waar zijn...misschien heb ik dingen verkeerd begrepen...aangezien iedereen dit forum kan lezen en ik niet nu al berucht wil zijn bij de mensen van de key etc. zal ik mijn soms niet zo subtiele mening voor me houden, en iedereen moet zelf maar weten wat ze vinden van mijn verhalen. Ik denk dat inmiddels iedereen hier ervaringen heeft met de key en veel daarvan zijn niet zo positief. Ik wil alleen niet dat het mijn kans op container ofzo ooit zou beinvloeden en ga dus wat voorzichtiger doen...als jullie me persoonlijk spreken zal ik natuurlijk nog steeds geen blad voor de mond nemen!
Misschien is het overdreven en niet nodig maar wil geen risico lopen...!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:17:36 #206
129271 Me86
Pompiedom
pi_31255295
Hmz... nouw als belangrijke mensen dit forum lezen zoals jij zegt en zoals die ene man met helm ook al zei... Dan mogen ze wat mij betreft ook af en toe es gezellig meekletsen hoor! En dan wil ik bij deze ook tegen de mannen met helmen zeggen dat ik graag mijn douche gerepareerd wil hebben, want hij lekt heet water en maakt daar een lawaai bij. Dus... neem je schroevendaaier maar mee Ennuh, als je toch bezig bent, de wc spoelt ook nog steeds niet echt door, die zit ertegenover dus die kan dan ook wel gelijk gemaakt worden.

En dan als laatste boodschap voor de bouwakkers en belangrijke mensen die hier ook meelezen, zullen we een afspraak maken dat de werkzaamheden pas om 10 uur beginnen als ik uit wil slapen? Want om 7 uur vanmorgen wilde ik nog niet uit mn bed gebonkt worden

Nou, ik zie jullie maandag he, dan komen jullie gezellig alle sloten vervangen:) Alleen koffie heb ik helaas niet voor jullie, dan weten jullie dat vast...
pi_31257471
Oh maandag alle sloten vervangen? Ook gelijk bij de nieuwe bewoners? Wat handig dat wij dan eerst een sleutel krijgen, om vervolgens weer een andere te krijgen. Altijd efficient die Key.
pi_31258544
Oh gaat er iemand nog naar de VU morgen of zondag, ik heb heel erg een bestandje nodig dat op de S schijf staat. Moet ik helemaal dr heen morgen .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:18:12 #209
129271 Me86
Pompiedom
pi_31258972
uhh kweetniet of ook bij jullie de sloten vervangen worden. Bij ons moet het maandag of dinsdag tussen 7 en 3, dus ik zou verwachten dat ze bij jullie alvast die nieuwe erin gezet hebben... Hoop maar dat die bouwvakkers zich houden aan de tijden die ik opgegeven heb, moet voor 3 bunkers zitten wachten tot ze komen, dus eis ik dat ze op tijd zijn
pi_31262586
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:33 schreef Nouk het volgende:
Oh maandag alle sloten vervangen? Ook gelijk bij de nieuwe bewoners? Wat handig dat wij dan eerst een sleutel krijgen, om vervolgens weer een andere te krijgen. Altijd efficient die Key.
ik neem aan dat ze dan wel zo slim zijn om de sloten van alles te vervangen EN ons de NIEUWE sleutels mee te geven
pi_31262665
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Jesper_ het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze dan wel zo slim zijn om de sloten van alles te vervangen EN ons de NIEUWE sleutels mee te geven
Ik wacht het af .
pi_31264298
Nou ik betwijfel het! Maar goed we zullen zien idd
Nee dit weekend geen VU..
pi_31283543
Ik denk dat het tijd is om een beslissing te maken omtrent de voortgang van dit topic

Ik stel voor dat we de rest bespreken op www.wenckehof.nl Die site kan ook wel wat activiteit gebruiken en uiteindelijk zullen we allemaal daar belanden

Groetjes..
Blitskikker 8)
pi_31284983
of we gaan hier verder
pi_31285017
Het lijkt mij logischer als je voor lulverhalen e.d. op wenckehof post maar voor informatieve zaken hier. Op fok zijn toch veel meer mensen die interesse hebben en die dit dus lezen .
pi_31288029
Er zijn denk ik veel anonieme lezers hier op FOK, die toch graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen (zoals ik dus.. :p). Ik zou het erg prettig vinden als jullie de gesprekken hier voortzetten
pi_31292601
en ik ook
pi_31311167
heeft iemand eigenlijk al bericht gehad over de huursubsidie? Ik heb het meteen aangevraagd, maar tot nu toe nog niets gehoord...
pi_31311284
Check mn post op Wenckehof, Myrte.
#2950. Doe mij die maar.
pi_31311620
Zo'n zin in morgen!
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:37:08 #221
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31311775
Dat zal best! Ik ben best jaloers
pi_31311936
nog 24 uur dan hebben we em
pi_31312174
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef Jesper_ het volgende:
nog 24 uur dan hebben we em
pi_31332526
Gesteld dat ik voor het volgende schooljaar zo'n containerwoning wil hebben, waar moet ik me dan inschrijven? Alleen bij studentenwoningweb of ook nog ergens anders?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31338086
Alleen bij studentenwoningweb. Als ik jou was zou ik je nu vast inschrijven, dan maak je straks meer kans...Je moet wel ouder dan 18 zijn geloof ik om je te kunnen inschrijven.

Vandaag nog geen nieuwe advertentie voor wenckebachweg he? Dacht dat er was gezegd dat er vandaag nieuwe advertenties zouden komen?
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:58:06 #226
129271 Me86
Pompiedom
pi_31341997
je moet 16 zijn volgens mij
pi_31342297
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef VincentAdam het volgende:
Alleen bij studentenwoningweb. Als ik jou was zou ik je nu vast inschrijven, dan maak je straks meer kans...Je moet wel ouder dan 18 zijn geloof ik om je te kunnen inschrijven.
Net ingeschreven bij studentenwoningweb en er stond niets over een minimale leeftijd? Nouja, ik ben in ieder geval 17 en volgens mij kun je je dan wel inschrijven..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31343214
Kankerkutlekkage. Ik hoor echt van iedereen dat er van alles mis is in hun bunker. Teringkuttyfeskutkey.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:32:44 #229
129271 Me86
Pompiedom
pi_31344948
hmz... jij zit tog niet in bunker 2930 he? vandaag was de loodgieter EINDELIJK bij mij, na 3 weken zeuren omdat de douche lekte en de wc niet doortrok (ik hoor jullie allemaal huilen van bijdschap omdat dat dus eindelijk verholpen is door Arie) En toen kwam iemand hem halen omdat er een lek was daar... Dus dat zijn wel veel mankementen idd...
Ik heb vandaag een intercom gekregen nouwja, ik had hem al... maar als je bij mij belde (nummer 2952) dan ging de telefoon bij nummer 2808 En ik denk niet dat die mneer daar blij mee is... Maar nu doet ie het dus nu nog wachten op een deur, zodat er ook echt gebeld kan worden...
pi_31358132
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:32 schreef Me86 het volgende:
hmz... jij zit tog niet in bunker 2930 he? vandaag was de loodgieter EINDELIJK bij mij, na 3 weken zeuren omdat de douche lekte en de wc niet doortrok (ik hoor jullie allemaal huilen van bijdschap omdat dat dus eindelijk verholpen is door Arie) En toen kwam iemand hem halen omdat er een lek was daar... Dus dat zijn wel veel mankementen idd...
Ik heb vandaag een intercom gekregen nouwja, ik had hem al... maar als je bij mij belde (nummer 2952) dan ging de telefoon bij nummer 2808 En ik denk niet dat die mneer daar blij mee is... Maar nu doet ie het dus nu nog wachten op een deur, zodat er ook echt gebeld kan worden...
ARGH WAS JIJ DAT @!#$@!~!!! werd er echt gek van

maareh ff serieus:
ik woon daar en de telefoon is nog nooit afgegaan hoor

En hoe kan je nou bellen, er zijn toch helemaal geen knopjes om te bellen???
Blitskikker 8)
pi_31360975
Wel waardeloos dat er zoveel mis is met die woningen. Ik hoorde van Semmy ook al dat er lekkage was bij veel mensen.

Zelf heb ik eigenlijk geen grote problemen, behalve dan dat de afstand tussen de deur en vloer erg laag is, maar dat zou volgens Allardo met een inbussleuteltje te fixen moeten zijn.

Ben er in ieder geval heeeeeeeel blij mee!
pi_31361775
Bij mij hingen de gordijnen er nog niet. Bovendien zag ik iedereen al met vloeren sjouwen, maar gaan jullie niet eerst schilderen?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:48:22 #233
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31362034
Mijn vriendin heeft ook erg veel problemen met lekkage. Erg lastig
pi_31366866
Lekkage bij de gootsteen is gelukkig verholpen! Verder ziet het schilderwerk er bij mij wel netjes uit dus nee, ik ga het niet eerst weer overschilderen.
En de gordijnen hangen er bij niemand he Dat moet je gewoon zelf ophangen, gordijnen zelf liggen in het keukenladekastje.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:02:11 #235
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31368270
Iemand zei op Hyves dat de derde lichting voor mensen zijn die al hiervoor hebben gereageerd. Kan iemand dit voor me bevestigen ?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:31:25 #236
129271 Me86
Pompiedom
pi_31369208
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

ARGH WAS JIJ DAT @!#$@!~!!! werd er echt gek van

maareh ff serieus:
ik woon daar en de telefoon is nog nooit afgegaan hoor

En hoe kan je nou bellen, er zijn toch helemaal geen knopjes om te bellen???
Neej, er zijn idd nog geen knopjes... maar die mannen weten wel waar de knopjes zitten, en die gingen testen. Dus die man zei, heej Gert (kweeniet meer hoe is heette, dus noem ik um gert ) bel es aan bij nummer 2808, en toen ging ie bij mij en dat was andersom ook zo... Dus vandaar...
Maar nu heppie ze omgedraait, dus dat is verholpen

EDIT: WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!!
LAU1212 HEEFT OOK EEN BUNKER!!! ZE MAG MOERGEN KOMEN TEKENEN!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!!

Ennuh Blinker, volgens mij is de derde lichting idd voor mensen die al gereageerd hebben, want er hadden 372 mensen gereageerd op de eerste advertentie en die lijst gaan ze eerst afwerken. Er zijn wel veel mensen tussenuit die toch geen bunker wilden, maar er zijn er nog zeker een aantal over voor de derde lichting. Een nieuwe advertentie komt er volgens mij dus pas als al die mensen een bunker hebben...

[ Bericht 16% gewijzigd door Me86 op 12-10-2005 18:07:58 ]
pi_31402174
En waarom heb ik die woningen niet bij www.studentenwoningweb.nl zien staan?? Niet goed gekeken zeker,.. pfff. Ik wil ook m'n eigen stekkie en niet langer delen!
pi_31403273
Hoort niet in dit topic, maar hier zijn ook wel mensen die daar te maken mee hebben. Voor huursubsidie of huurtoeslag zoals dat in 2006 heet, moet je daarvoor bij de belastindienst zijn of hoe wil ik dat regelen? Voor 2006 lukt het wel dan is het alleen maar het huurtoeslag formulier invullen, maar ik zou ook wel graag huursubsidie ontvangen voor november en december. Iemand hier al ervaring mee?
pi_31405973
De komende twee maandagen zullen er nieuwe advertenties staan op StudentenWoningWeb, aldus Harry Groenemeijer...

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 13-10-2005 18:45:33 ]
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:20:24 #240
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31407876
Vet, ik ga gelijk reageren
pi_31417495
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Avani het volgende:
Hoort niet in dit topic, maar hier zijn ook wel mensen die daar te maken mee hebben. Voor huursubsidie of huurtoeslag zoals dat in 2006 heet, moet je daarvoor bij de belastindienst zijn of hoe wil ik dat regelen? Voor 2006 lukt het wel dan is het alleen maar het huurtoeslag formulier invullen, maar ik zou ook wel graag huursubsidie ontvangen voor november en december. Iemand hier al ervaring mee?
Ik heb nog een oud huursubsidie aanvraag formulier bij m'n contract gekregen van de Key . Maar dat kan je vast nog wel vinden op de site van VROM lijkt me.
pi_31421167
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:57 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik heb nog een oud huursubsidie aanvraag formulier bij m'n contract gekregen van de Key . Maar dat kan je vast nog wel vinden op de site van VROM lijkt me.
Ah oke, nou ja misschien dat ik het morgen krijg bij contract tekenen. Wel bij DUWO dan, maar anders zal ik de site van de VROM nog wel proberen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:51:46 #243
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31507164
quote:
Politie doet invallen bij clubhuizen Hells Angels
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: NOS
Gepubliceerd: maandag 17 oktober 2005 @ 07:13
De politie is sinds twee uur vannacht bezig met een landelijke actie tegen de Hells Angels. Alle clubhuizen zijn binnengevallen en ook tientallen woningen zijn doorzocht. Daarbij zijn tientallen mensen gearresteerd. De actie gaat nog enkele uren door. De politie gaat soms met grof geweld naar binnen. In Amsterdam, waar de Angels een honk hebben op een industrieterrein in de buurt van de Bijlmer-bajes, viel de politie binnen met een forse macht aan ME'ers en andere agenten, onder andere met honden.

De invallen volgen op een onderzoek van het landelijk parket dat is begonnen net voor de moord op drie Limburgse Hells Angels. Die werden vorig jaar vermoord en in een beek in Limburg gedumpt. Twaalf clubleden werden voor een van die moorden veroordeeld. Justitie verdenkt de Hells Angels van de handel in drugs en wapens. De actie van vannacht moet bewijs opleveren dat de Hells Angels een criminele organisatie vormen. Vervolgens moet dat leiden tot een verbod van de motorclub.
Hebben nog mensen hier wat van gehoord of meegekregen?
pi_31507755
Ja!! We dachten dat er brand was bij de Hells Angels hehe
pi_31509890
Godver, waarom mis ik die sensatie nou weer

Om 12:00 was er in ieder geval niets meer te zien, ik heb niets opgemerkt in ieder geval
Blitskikker 8)
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:22:18 #246
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31511499
Ben benieuwd of die advertentie er nu daadwerkelijk komt
pi_31513704
Ze zijn er! Je kan nu zelfs kiezen op welke verdieping je wilt wonen..
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:00:43 #248
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31513743
Yay!
Ik heb gereageerd voor een woning op de begane grond
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:09:50 #249
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31513869
Ik neem trouwens aan dat er bij aantal eenheden 7 word neergezet, omdat ze er niet meer dan 7 kunnen vermelden. 7 lijkt me wel een beetje aan de lage kant

Ik twijfel nu nog wel een beetje om misschien over te schakelen naar de 2e verdieping.
Begane grond is wel minder populair, dus ik denk wel dat je dan net iets eerder een bunker hebt, maar moet je ook weer wat meer betalen...

DILEMMA!
pi_31514110
Ik heb gereageerd op de vierde verdieping!
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:29:00 #251
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31514148
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:27 schreef NY_Giant het volgende:
Ik heb gereageerd op de vierde verdieping!
Houd je van traplopen
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:14:18 #252
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31514999
Trouwens er viel me nog wat op en wel dit:

Leeg per 14 november 2005

Zou dat echt al zo snel zijn?
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:36:57 #253
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31515481
Ik voor een kamer op de eerste verdieping!

Iedereen nog wel een beetje tevreden daar?
pi_31515917
Ik heb gereageerd op de vierde verdieping, ben benieuwd!
pi_31516019
Ik heb ook gereageerd op de 1e verdieping, ik denk dat het wel moet lukken deze week! Wel lekker snel al, 14 november
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:06:55 #256
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31516068
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:05 schreef Charlie85 het volgende:
Ik heb ook gereageerd op de 1e verdieping, ik denk dat het wel moet lukken deze week! Wel lekker snel al, 14 november
Dan worden we misschien wel buren
Ik hoop echt dat het ook echt daadwerkelijk 14 november word! Lijkt me echt gaaf
pi_31516130
Haha ja misschien wel! ik hoop het ook, dacht dat het nog veel langer zou duren! Ben jij ook lid van de wenckebach-hyves?
pi_31516169
Ik vraag me alleen af of het nou echt maar 7 eenheden zijn of dat het weer eens een fout van ze is....
  maandag 17 oktober 2005 @ 20:00:21 #259
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31517249
Ik denk dat het er wel meer zijn dan 7 eenheden. Mag ik hopen in ieder geval
Ja, ik zit ook bij de wenckebach-hyves. Zie => Vincent
pi_31517908
Hahah oke, jij bent dus mijn toekomstige containerbuurman op hyves
pi_31518157
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Gimmick het volgende:
Ik voor een kamer op de eerste verdieping!

Iedereen nog wel een beetje tevreden daar?
Misschien kom je dan wel naast mij
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:01:40 #262
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_31518635
Jaaaahhhh, ik heb me ook opgegeven voor gezellig containertje . Begane grond! Owjeee dat wordt een continu feest, lijkt me duidelijk. Hopen dat ik er snel doorheen kom, haha.
Container-warming-party in het vooruitzicht
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_31519115
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:09 schreef Blinker het volgende:
Ik neem trouwens aan dat er bij aantal eenheden 7 word neergezet, omdat ze er niet meer dan 7 kunnen vermelden. 7 lijkt me wel een beetje aan de lage kant

Ik twijfel nu nog wel een beetje om misschien over te schakelen naar de 2e verdieping.
Begane grond is wel minder populair, dus ik denk wel dat je dan net iets eerder een bunker hebt, maar moet je ook weer wat meer betalen...

DILEMMA!
Met huursubsidie zijn alle verdiepingen even duur, de begane grond krijgt bijv meer subsidie dan de 4e verdieping, omdat de begane grond een hogere rekenhuur heeft.. uiteindelijk is iedereen evenveel kwijt..

Ik zit echt te twijfelen op welke verdieping ik zal reageren, de 4e is wel maar dat traplopen is goed klote..
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:21:17 #264
129271 Me86
Pompiedom
pi_31519229
Ohh oneerlijk! Jullie mogen wel kiezen voor verdieping! Denk dat ik ook maar ff reageer op 1e verdieping, en dan de hele zooi over sjouw Of toch maar niet, ik kan nu op mn sloffen over de gallerij naar koewle mensen
Vraag me af of ze nu een vele grotere wachtlijst krijgen voor een bepaalde verdieping dan de andere op deze manier...
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:37:29 #265
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31519707
Reacties tot nu toe: 31..
Ik hoop maar wel dat ze nu ook gewoon de lijst gaan afwerken aangezien er maar 6 eenheden staan vermeld Anders maak ik totaal geen kans
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:39:20 #266
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31519768
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef Sven- het volgende:

[..]

Met huursubsidie zijn alle verdiepingen even duur, de begane grond krijgt bijv meer subsidie dan de 4e verdieping, omdat de begane grond een hogere rekenhuur heeft.. uiteindelijk is iedereen evenveel kwijt..

Ik zit echt te twijfelen op welke verdieping ik zal reageren, de 4e is wel maar dat traplopen is goed klote..
Ah kijk! dat maakt het kiezen lekker makkelijk
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:00:58 #267
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_31529510
Ik heb gereageerd op begane grund

Wat is de inschrijftijd van de rest van de mensen die op BG hebben gereageerd?

[ Bericht 45% gewijzigd door MisterEE op 18-10-2005 11:09:47 ]
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:18:54 #268
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31530013
8-8-05
pi_31532191
Hmm, ik weet toch ook nog niet zeker of ik voor de vierde verdieping ga. Lager zitten heeft ook z'n voordelen. toch nog eens even goed nadenken...
pi_31532572
Ik twijfel ook nog, tussen de 1e en 2e.. maar ik denk dat ik het bij de 1e hou
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:27:32 #271
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31532948
Ik twijfel eigenlijk ook nog steeds een beetje, maar ik heb nog even bedenktijd
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:40:02 #272
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31534783
Hoezo heb je bedenktijd? Dan sluit je toch weer keurig achteraan aan?

Zat ook nog even te twijfelen, maar ben er nu uit. Begane grond stinkt, want heb je te veel inkijk. Trappen zijn ook niet goed. Eerste verdieping is een mooi compromis.
pi_31534901
Je hebt bedenktijd omdat je reactie pas volgende week maandag definitief is, je kan het nog wijzigen.. wat bedoel je met dat je weer achteraan sluit? De reacties worden gewoon gesorteerd op inschrijvingsduur..
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:46:52 #274
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31534991
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat er ook nog iets van wie eerst komt, wie eerst maalt bij komt kijken.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:47:21 #275
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31535009
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:44 schreef Sven- het volgende:
Je hebt bedenktijd omdat je reactie pas volgende week maandag definitief is, je kan het nog wijzigen.. wat bedoel je met dat je weer achteraan sluit? De reacties worden gewoon gesorteerd op inschrijvingsduur..
Wat hij zegt
pi_31535140
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Gimmick het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat er ook nog iets van wie eerst komt, wie eerst maalt bij komt kijken.
Haha, nee gelukkig niet! Ben blij dat ik al ruim 3 jaar ingeschreven sta
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:51:01 #277
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31536371
Bah! Jij wel
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:11:10 #278
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_31536784
Nou ik ook ! Haha, zag net het aantal reacties op 40 staan, drukte op F5 en toen stond er 39! Vooral allemaal afhaken !
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:49:01 #279
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31538775
Netjes Ik denk dat er sowieso veel mensen afhaken na verloop van tijd. Komt wel goed
pi_31542182
Heb gereageerd op de derde verdieping gister. Lijkt me echt super gezellig daar! Zie het al helemaal zitten
pi_31555961
Ik weet niet of er al na gedacht is over een nieuw deel van dit topic... maar ik kan je alvast verklappen dat ik die niet ga starten.

Heb ik geen tijd meer voor, en geen internet in mn bunkertje... dus deze taak mag iemand anders vanaf heden op zich nemen

Gegroet
Blitskikker 8)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:45:35 #282
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31556213
Haha, lekker is dat. Maar opzich wil ik dat wel doen denk ik
Staat de OP in de OP? ( wat een zin ;P )
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:01:38 #283
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31556500
Oh nee laat maar ik heb de OP
Alleen rond de middag ga ik naar Wenckebach weer toe en kom pas morgenavond laat terug, dus maak em nog niet vol
pi_31561323
Lekkere tosti's Jef!
pi_31591206
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef Nouk het volgende:
Lekkere tosti's Jef!
als je maar niet het hele verhaal gaat neergooien hier ... dan stenig ik je

Was wel gezellig geloof ik hè?
Blitskikker 8)
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:16:39 #286
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31591789
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Hey alles kit
pi_31592148
Ja hoor, alles is waterdicht met dank aan een buurman
Zit nu weer in dit gat, maja daar hebben ze dan weer wél internet
Blitskikker 8)
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:38:37 #288
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31592471
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Hé ik ken jou!
pi_31600674
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hé ik ken jou!
Ja ik jou ook, ouwe rattengooier
Over een week weer
Blitskikker 8)
pi_31607063
nou, ik heb vorige week dekey gemaild over internet, en ik kreeg als antwoord terug "waarschijnlijk 1 januari", nogal belachelijk als je mij vraagt, dus ik mail gelijk terug waarom en hoe dat kan etc. en daar krijg ik dan geen antwoord op (nu al 5dagen)
pi_31607426
1 januari?? wat een prutsers..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:01:37 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31607492
Toch ergens in november?
pi_31608098
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:40 schreef Jesper_ het volgende:
nou, ik heb vorige week dekey gemaild over internet, en ik kreeg als antwoord terug "waarschijnlijk 1 januari", nogal belachelijk als je mij vraagt, dus ik mail gelijk terug waarom en hoe dat kan etc. en daar krijg ik dan geen antwoord op (nu al 5dagen)
Dits echt ronduit belachelijk zeg! In die papieren die bij het contract zaten stond nog half november. Ik ga hier maandag gelijk over bellen .
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:16:34 #294
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31609021
1 Januari!! Jezus
pi_31609024
We kunnen ook effe een nette officiele brief opstellen en handtekeningen verzamelen
Blitskikker 8)
pi_31609254
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef Jvvianen het volgende:
We kunnen ook effe een nette officiele brief opstellen en handtekeningen verzamelen
Een klachtenbrief is niet zo'n gek idee eigenlijk.
pi_31650135
ik had er eerlijk gezegd al op gerekend.. alles loopt minstens een paar maanden uit bij dekey!
  zondag 23 oktober 2005 @ 13:01:55 #298
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31650743
Ben nu wel erg benieuwd na de uitslag van morgen
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:51:39 #299
98380 MisterEE
ik ben dope
pi_31652186
Wordt het morgen > of ? Ik hoop 't laatste

p.s. ik wil het $%**#$!!! NU weten
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:02:32 #300
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31652277
pi_31654400
ik ben ook erg benieuwd!! morgen meteen kijken om 17.00!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')