Die ja!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Semmy het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&productId=11029&langId=-22&parentCats=10103*10158
Deze dus. Wel erg groot maar ook heel handig.
Ziet er mooi uit!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:48 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Ik neem deze bank. Wat wordt het mooooi bij mij! Nu m'n gouden kroonluchter nog, beeldig!
Maar ik vind die Ikea hoek/slaap bank wel erg mooi zeg, wel duur, maar wel handig ook.
Nog 1 keer, wat is nou ook alweer de postcode van de Wenckebachweg?
Bij mij passen alle slaapspullen erin, en dan is er nog de helft van de ruimte over voor m'n studieboeken die ik de eerste periode nog niet nodig heb (toch wel 3 dikke stapels boeken), mn laptop (geen elke inbreker gaat in zo'n bank kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef Allardo het volgende:
Ik heb vandaag een dekmatras gekocht voor op de hoekslaapbank, dus nu is ie helemaal af!Alle slaapmeuk stop ik overdag gewoon in het opberggedeelte, want dat past makkelijk!
Ik weet niet, maar die van mij past nimmer in een droogtrommel hoorquote:Niet wasbaar.
Niet bleken.
Niet strijken.
Niet chemisch reinigen.
Niet drogen in de droogtrommel.
Reinigen met een vochtig doekje.
Niet wrijven!
Thanx voor de info.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef Me86 het volgende:
Nouk, de postcode is 1096DN, tenminste das de mijne... staat ook in je huurcontract als je die krijgt volgende week. Ennuh, de sloten worden binnen 2 weken verwisseld door de Key zelf. Dat had mn buurvrouw niet gelezen en die heeft sleutels bij laten maken voor mij... maarja, dat kan ze dus over 2 weken weer doen
Ik wil niet dat een huismeester mijn sleutel heeft. Mooi dus dat ik er nieuwe sloten in ga zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Me86 het volgende:
ohwneej, ze worden vervangen omdat de huismeester van deze niet een sleutel heeft. bij die nieuwe krijgt ie een sleutel die op alle deuren past... vind ik ook nix... maarja, die huismeester zal vast niet elke dag binnenstaan voor koffie.... hoop ik...![]()
Best wel, maar gelukkig bestaat er zoiets als gordijnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Gimmick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met privacy? Kijk je heel erg bij elkaar naar binnen?
Ik vrees van niet!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef Blinker het volgende:
Ben benieuwd of de nieuwe advertentie er volgende week staat
Het zou opzich best kunnen aangezien dan de resterende 60 woningen worden opgeleverd, dus dan is er weer plek voor nieuwe aanmeldingenquote:
Ah, dat wist ik niet. Het zou in ieder geval wel relaxt zijn! Is dat dan een nieuw blok of zit dat gewoon bij het eerste blok?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het zou opzich best kunnen aangezien dan de resterende 60 woningen worden opgeleverd, dus dan is er weer plek voor nieuwe aanmeldingen
Een compleet nieuw blok recht tegenover het bestaande blok!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Het zou in ieder geval wel relaxt zijn! Is dat dan een nieuw blok of zit dat gewoon bij het eerste blok?
Ik heb een kamertje in Groningen, dus niet in zo'n keetwoning. Mijn kamer is 4 bij 3 ongeveer en de bank staat gewoon in de hoek (lange kant vd bank tegen de wand van 4 meter), met daartegenover de TV(meubel), daarnaast een kledingkast en tegenover de kledingkast mn (eet/computer-) tafel (die dus weer pal naast de bank staat, past precies!). Verder staat er nog een koelkast ergens om het maar compleet te houdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Jesper_ het volgende:
sport life, hoe heb jij de bank geplaats dan?
Zou opzich best kunnen lijkt mij! Niet echt super praktisch denk ik maar zie geen probleem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:40 schreef Meng het volgende:
Ik ga er ook per 10 oktober in, maar zou de 30e een mailtje ontvangen met de tijd dan ik de overeenkomst kon komen tekenen. Heb alleen nog steeds niets gehad.
En zijn er mensen die hun bed naast de keuken hebben? Dat was mijn plan...
Ga je overmorgen ook vertellen hoe heet je nacht wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef Blinker het volgende:
Morgen blijf ik ook weer lekker slapen bij m'n vriendin
Nouja, ik bedoel alleen dat ik weer de privilege heb om in een keetwoning te slapen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ga je overmorgen ook vertellen hoe heet je nacht was.
Wat een info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |