abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30946776
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef Nouk het volgende:
Wat stom dat iedereen wel z'n zin krijgt over de verdieping en ik niet. Wel fijn voor je natuurlijk Sjoerf!

Ik vroeg om de eerste, wordt ik gewoon geplaatst bij alle kerels op de BG. Wat een logica.
Niet dat het erg is natuurlijk, maargoed.

Oh goed dat je het zegt Semmy, ga ik morgen ook ff bellen .
Het is niet helemaal vanwege mijn verzoek denk ik, meer toeval. Ik heb ze vanochtend gemailed met als verzoek alles behalve de BG en dan het liefst de derde verdieping. Dat ik nu op de vierde zit is denk ik gewoon geluk.

Ach Nouk, het is altijd wel handig om een vrouw tussen de mannen te hebben, heeft toch altijd een positieve invloed op het gedrag . Anders wordt het daar beneden zo'n zwijnenstal...
pi_30947641
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
Jezus, als kut roepen al een probleem veroorzaakt.

Uhh kweetniet of je het nou over mij hebt... maar ik zei juist dat ik het lawaai van de buurman niet erg vind, omdat Lau1212 zei van wel... Volgens mij maakte niemand er een probleem over kut roepen....

Ohwja... voor de mensen die op de hoek (= onder mij) wonen, het spijt me dat er allemaal glas op jullie balkon/tuintjes ligt... Ik had een vuilniszak in mn handen en die barstte ineens uit elkaar... en er zat een kapot glas in vandaar... Als ik moet komen stofzuigen hoor ik het wel
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30949320
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef Sjoerf het volgende:

Ach Nouk, het is altijd wel handig om een vrouw tussen de mannen te hebben, heeft toch altijd een positieve invloed op het gedrag . Anders wordt het daar beneden zo'n zwijnenstal...
Ik denk dat ik er een grotere zwijnenstal van maak dan de gemiddelde man . Maar het is wel altijd gezellig natuurlijk .

En me86, ik bedoelde er niks mee hoor, ik weet ook niet wie het riep, wat maakt t uit. Over twee weken ist zo ver
pi_30958702
tja, das wel snel he! kweetniet, maar volgens mij krijgen die bouwvakkers dat nooit af ze staan de hele dag maar te kletsen en het merendeel van die bunkers heeft nog niet eens een balkon!! Is maar te hopen dat het bij jullie wel allemaal op tijd lukt!
pi_30964465
Okey ik zit op nummer 2976! Geen flauw idee waar dat ongeveer is, weet iemand anders dat
Ze hielpen me voor een keer ècht goed bij De Key. Dus als je "Winnie" aan de telefoon krijgt, nou dan krijg je wel antwoord op je vraag. Ze zocht echt alles na en belde me terug met het antwoord. Perfect!

Edit; welke postcode hebben we trouwens?
@hieronder; leuk.. maak foto's, wel benieuwd hoe het er daar nu precies uitziet

[ Bericht 16% gewijzigd door Semmy op 27-09-2005 09:32:02 ]
pi_30964503
Ik heb waarschijnlijk een container op het NDSM terrein. Ga er deze week nog kijken.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30965317
NDSM werf zijn ook leuke bunkers, wel wat kleiner, maar beter ingedeeld want daar zit de badkamer gelijk naast de voordeur en de keuken er tegenover. Maarja, is wel rottig dat de pont erheen maar eens in het half uur gaat...

De postcode is 1096DN. En als je nummer 2976 hebt, zit je idd op de 5e verdieping. De service container op de hoek heeft geen huisnummer, en de bunker ernaast nummer 2998, dus reken maar uit hoeveelste je van de hoek af zit
pi_30966981
ik heb ook een aardig iemand gevonden bij de Key!
eindelijk!
Als er twee mensen afzeggen wordt dat automatisch verwerkt in mn nummer, dus zou ik op de website moeten zien. Dan wordt er contact met me opgenomen want dan mag ik er ook in. Alleen contract tekenen zou dan niet 10 okt zijn maar later omdat mijn contract dan nog gemaakt moet worden etc etc...Maar volgens die vrouw hadden er nog geen mensen afgezegd anders was ik wel opgeschoven...dat klopt volgens mij niet
Oh en de containers die niet meer verhuurd worden aan ons, zijn voor short-stay mensen (lijkt net tbs ) en dit zijn buitenlands studenten die bijv voor een semester in Amsterdam komen wonen...

edit: ze zei zelfs nog sorry voor de onduidelijkheid en dat ik zo lang moet wachten....!
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:20:47 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30967069
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef lau1212 het volgende:
ik heb ook een aardig iemand gevonden bij de Key!
eindelijk!
Als er twee mensen afzeggen wordt dat automatisch verwerkt in mn nummer, dus zou ik op de website moeten zien. Dan wordt er contact met me opgenomen want dan mag ik er ook in. Alleen contract tekenen zou dan niet 10 okt zijn maar later omdat mijn contract dan nog gemaakt moet worden etc etc...Maar volgens die vrouw hadden er nog geen mensen afgezegd anders was ik wel opgeschoven...dat klopt volgens mij niet
Oh en de containers die niet meer verhuurd worden aan ons, zijn voor short-stay mensen (lijkt net tbs ) en dit zijn buitenlands studenten die bijv voor een semester in Amsterdam komen wonen...
Sorry, maar over welke containers heb je het eigenlijk die niet meer verhuurd zullen worden aan ons
pi_30967143
er zouden er eerst 119 komen, ik ben nr 115, die staan er ook nog, maar 6 daarvan worden dus voor buitenlandse studenten die niets te maken hebben met de lijst van de key. Hierdoor komen er dus maar 113 van de lijst..en hoor ik er net niet bij..
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:26:18 #61
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30967211
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:23 schreef lau1212 het volgende:
er zouden er eerst 119 komen, ik ben nr 115, die staan er ook nog, maar 6 daarvan worden dus voor buitenlandse studenten die niets te maken hebben met de lijst van de key. Hierdoor komen er dus maar 113 van de lijst..en hoor ik er net niet bij..
Ohzo op die manier! Bedankt voor de uitleg!
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:11:00 #62
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30968433
Ik zag trouwens gisteren dat het best op schiet met de andere containers.
Ben benieuwd wanneer de nieuwe advertentie komt.
pi_30969411
zo ik heb ook gebeld en ben 2974!!, erg aardige mensen, belde me zelfs bijna gelijk terug omdat de vrouw die het wist ff niet aanwezig was
pi_30970383
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef Me86 het volgende:

[..]

Uhh kweetniet of je het nou over mij hebt... maar ik zei juist dat ik het lawaai van de buurman niet erg vind, omdat Lau1212 zei van wel... Volgens mij maakte niemand er een probleem over kut roepen....

Ohwja... voor de mensen die op de hoek (= onder mij) wonen, het spijt me dat er allemaal glas op jullie balkon/tuintjes ligt... Ik had een vuilniszak in mn handen en die barstte ineens uit elkaar... en er zat een kapot glas in vandaar... Als ik moet komen stofzuigen hoor ik het wel
Ja kom maar effe met je stofzuiger naar de BG... hele tuin ligt onder
Blitskikker 8)
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:24:19 #65
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30970519
Als je dan toch bezig bent mag je ook wel gelijk de kamer van m'n vriendin stofzuigen!
pi_30971107
Jeff, 7 uur zijn we er. Eerst nog ff eten.
Ga nu de key bellen voor huisnummer!
pi_30971249
Klopt het dat er steeds 1 wordt overgeslagen op de BG, qua nummers?
Ik zit iig rond het midden, 2776!
pi_30971532
Okidoki Nouk

En onze keten hebben allemaal even nummers dus sla je inderdaad steeds 1 over
Je zit dus idd op de helft, gezellig hoor

Tot vanavond
Blitskikker 8)
pi_30971563
Oja, kan niet editten ofzo op school..

Heb gisteren biertje gedaan met buren en Allardo + zn broer (waarmee ik vorige week al kennis had gemaakt )

Was gezellig!
Blitskikker 8)
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:08:34 #70
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30971709
Ik was er gister ook nog. Ik kon alleen niet zo snel de fokkers eruit pakken alleen nog ff snel vluchtig jeffrey gezien. Nouja ik deed mijn fok naam gister wel eer aan, want ik had een trui aan van Blink 182. Kan je niet missen dus
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:34:00 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30972373
Bestse Vincent
Het is de bedoeling dat wij rond midden oktober weer een advertentie plaatsen op StudentenWoningWeb.
Hou deze site dus goed in de gaten, dan zul je zeker zo'n kamer bemachtigen.

Met vriendelijke groet,
Studentenhuisvesting
Woonstichting De Key

----

Klinkt goed
pi_30975106
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Ja kom maar effe met je stofzuiger naar de BG... hele tuin ligt onder
Nou vooruit dan... ik ben er alleen morgenavond pas weer, Heel misschien morgenochtend, maar k zal de stofzuiger meenemen
pi_30977248
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef Nouk het volgende:
Ik zit iig rond het midden, 2776!
Ik zit precies 4 containers boven je :p Klopt het trouwens dat wij pas per de volgende maand huursubsidie ontvangen? Ook de ib-groep betaald pas vanaf november de uitwonende beurs.. klopt dat of las ik weer eens iets verkeerd.
pi_30977474
Als je voor 1 oktober op de site van IB-groep je woonsituatie verandert van thuiswonend naar uitwonend, dan krijg je in oktober gewoon een uitwonende beurs. Ik heb het zelf 31 augustus veranderd en heb deze maand al uitwonend gekregen Verder heb ik nog niks gehoord van de huursubsidie, heb het meteen de dag na het tekenen opgestuurd... Zijn er mensen die er al wel wat van gehoord hebben?
pi_30977689
Zuup'n en Feest'n!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')