Houd je van traplopenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:27 schreef NY_Giant het volgende:
Ik heb gereageerd op de vierde verdieping!
Dan worden we misschien wel burenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:05 schreef Charlie85 het volgende:
Ik heb ook gereageerd op de 1e verdieping, ik denk dat het wel moet lukken deze week! Wel lekker snel al, 14 november![]()
Misschien kom je dan wel naast mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Gimmick het volgende:
Ik voor een kamer op de eerste verdieping!
Iedereen nog wel een beetje tevreden daar?
Met huursubsidie zijn alle verdiepingen even duur, de begane grond krijgt bijv meer subsidie dan de 4e verdieping, omdat de begane grond een hogere rekenhuur heeft.. uiteindelijk is iedereen evenveel kwijt..quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:09 schreef Blinker het volgende:
Ik neem trouwens aan dat er bij aantal eenheden 7 word neergezet, omdat ze er niet meer dan 7 kunnen vermelden. 7 lijkt me wel een beetje aan de lage kant
Ik twijfel nu nog wel een beetje om misschien over te schakelen naar de 2e verdieping.
Begane grond is wel minder populair, dus ik denk wel dat je dan net iets eerder een bunker hebt, maar moet je ook weer wat meer betalen...
DILEMMA!
Ah kijk! dat maakt het kiezen lekker makkelijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef Sven- het volgende:
[..]
Met huursubsidie zijn alle verdiepingen even duur, de begane grond krijgt bijv meer subsidie dan de 4e verdieping, omdat de begane grond een hogere rekenhuur heeft.. uiteindelijk is iedereen evenveel kwijt..
Ik zit echt te twijfelen op welke verdieping ik zal reageren, de 4e is welmaar dat traplopen is goed klote..
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:44 schreef Sven- het volgende:
Je hebt bedenktijd omdat je reactie pas volgende week maandag definitief is, je kan het nog wijzigen.. wat bedoel je met dat je weer achteraan sluit? De reacties worden gewoon gesorteerd op inschrijvingsduur..
Haha, nee gelukkig niet! Ben blij dat ik al ruim 3 jaar ingeschreven staquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Gimmick het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat er ook nog iets van wie eerst komt, wie eerst maalt bij komt kijken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef Nouk het volgende:
Lekkere tosti's Jef!
Hey alles kitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
als je maar niet het hele verhaal gaat neergooien hier
... dan stenig ik je
Was wel gezellig geloof ik hè?
Hé ik ken jou!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
als je maar niet het hele verhaal gaat neergooien hier
... dan stenig ik je
Was wel gezellig geloof ik hè?
Dits echt ronduit belachelijk zeg! In die papieren die bij het contract zaten stond nog half november. Ik ga hier maandag gelijk over bellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:40 schreef Jesper_ het volgende:
nou, ik heb vorige week dekey gemaild over internet, en ik kreeg als antwoord terug "waarschijnlijk 1 januari", nogal belachelijk als je mij vraagt, dus ik mail gelijk terug waarom en hoe dat kan etc. en daar krijg ik dan geen antwoord op (nu al 5dagen)![]()
![]()
![]()
Een klachtenbrief is niet zo'n gek idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef Jvvianen het volgende:
We kunnen ook effe een nette officiele brief opstellen en handtekeningen verzamelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |