abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31231945
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef Meng het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze die deur bij het balkon naar binnen open laten gaan ipv naar buiten?
Luie oplossing om hem niet uit z'n scharnieren te kunnen tillen van buitenaf? Viel mij ook al op dat de deuren naar binnen open gaan. Kost veel ruimte.
pi_31234553
belachelijk is het idd, maar het is natuurlijk goedkoper om 2 identieke kanten te maken ipv de ene kant naar binnen en andere naar buiten te laten gaan, zoiets zal het wel zijn
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:35:48 #203
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31244985
Zo ik ben ook weer terug
Heb het nieuwe blok eens goed bekeken, maar het ziet er goed uit!
Het schiet echt lekker op
pi_31247478
Kunnen we niet zelf die deur omdraaien? Scheelt zoveel ruimte..
pi_31254095
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef Jvvianen het volgende:

btw sprak gisteren zon kerel, en ze neuzen allemaal rond hier op het forum alleen durven niet te reageren
mm het schijnt dat ik dingen op dit forum heb gezegd over de key en uitvoerder die niet waar zijn...misschien heb ik dingen verkeerd begrepen...aangezien iedereen dit forum kan lezen en ik niet nu al berucht wil zijn bij de mensen van de key etc. zal ik mijn soms niet zo subtiele mening voor me houden, en iedereen moet zelf maar weten wat ze vinden van mijn verhalen. Ik denk dat inmiddels iedereen hier ervaringen heeft met de key en veel daarvan zijn niet zo positief. Ik wil alleen niet dat het mijn kans op container ofzo ooit zou beinvloeden en ga dus wat voorzichtiger doen...als jullie me persoonlijk spreken zal ik natuurlijk nog steeds geen blad voor de mond nemen!
Misschien is het overdreven en niet nodig maar wil geen risico lopen...!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:17:36 #206
129271 Me86
Pompiedom
pi_31255295
Hmz... nouw als belangrijke mensen dit forum lezen zoals jij zegt en zoals die ene man met helm ook al zei... Dan mogen ze wat mij betreft ook af en toe es gezellig meekletsen hoor! En dan wil ik bij deze ook tegen de mannen met helmen zeggen dat ik graag mijn douche gerepareerd wil hebben, want hij lekt heet water en maakt daar een lawaai bij. Dus... neem je schroevendaaier maar mee Ennuh, als je toch bezig bent, de wc spoelt ook nog steeds niet echt door, die zit ertegenover dus die kan dan ook wel gelijk gemaakt worden.

En dan als laatste boodschap voor de bouwakkers en belangrijke mensen die hier ook meelezen, zullen we een afspraak maken dat de werkzaamheden pas om 10 uur beginnen als ik uit wil slapen? Want om 7 uur vanmorgen wilde ik nog niet uit mn bed gebonkt worden

Nou, ik zie jullie maandag he, dan komen jullie gezellig alle sloten vervangen:) Alleen koffie heb ik helaas niet voor jullie, dan weten jullie dat vast...
Life is a day that doesn't last for long.
pi_31257471
Oh maandag alle sloten vervangen? Ook gelijk bij de nieuwe bewoners? Wat handig dat wij dan eerst een sleutel krijgen, om vervolgens weer een andere te krijgen. Altijd efficient die Key.
pi_31258544
Oh gaat er iemand nog naar de VU morgen of zondag, ik heb heel erg een bestandje nodig dat op de S schijf staat. Moet ik helemaal dr heen morgen .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:18:12 #209
129271 Me86
Pompiedom
pi_31258972
uhh kweetniet of ook bij jullie de sloten vervangen worden. Bij ons moet het maandag of dinsdag tussen 7 en 3, dus ik zou verwachten dat ze bij jullie alvast die nieuwe erin gezet hebben... Hoop maar dat die bouwvakkers zich houden aan de tijden die ik opgegeven heb, moet voor 3 bunkers zitten wachten tot ze komen, dus eis ik dat ze op tijd zijn
pi_31262586
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:33 schreef Nouk het volgende:
Oh maandag alle sloten vervangen? Ook gelijk bij de nieuwe bewoners? Wat handig dat wij dan eerst een sleutel krijgen, om vervolgens weer een andere te krijgen. Altijd efficient die Key.
ik neem aan dat ze dan wel zo slim zijn om de sloten van alles te vervangen EN ons de NIEUWE sleutels mee te geven
pi_31262665
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Jesper_ het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze dan wel zo slim zijn om de sloten van alles te vervangen EN ons de NIEUWE sleutels mee te geven
Ik wacht het af .
pi_31264298
Nou ik betwijfel het! Maar goed we zullen zien idd
Nee dit weekend geen VU..
pi_31283543
Ik denk dat het tijd is om een beslissing te maken omtrent de voortgang van dit topic

Ik stel voor dat we de rest bespreken op www.wenckehof.nl Die site kan ook wel wat activiteit gebruiken en uiteindelijk zullen we allemaal daar belanden

Groetjes..
Blitskikker 8)
pi_31284983
of we gaan hier verder
pi_31285017
Het lijkt mij logischer als je voor lulverhalen e.d. op wenckehof post maar voor informatieve zaken hier. Op fok zijn toch veel meer mensen die interesse hebben en die dit dus lezen .
pi_31288029
Er zijn denk ik veel anonieme lezers hier op FOK, die toch graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen (zoals ik dus.. :p). Ik zou het erg prettig vinden als jullie de gesprekken hier voortzetten
pi_31292601
en ik ook
pi_31311167
heeft iemand eigenlijk al bericht gehad over de huursubsidie? Ik heb het meteen aangevraagd, maar tot nu toe nog niets gehoord...
pi_31311284
Check mn post op Wenckehof, Myrte.
#2950. Doe mij die maar.
pi_31311620
Zo'n zin in morgen!
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:37:08 #221
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31311775
Dat zal best! Ik ben best jaloers
pi_31311936
nog 24 uur dan hebben we em
pi_31312174
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef Jesper_ het volgende:
nog 24 uur dan hebben we em
pi_31332526
Gesteld dat ik voor het volgende schooljaar zo'n containerwoning wil hebben, waar moet ik me dan inschrijven? Alleen bij studentenwoningweb of ook nog ergens anders?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31338086
Alleen bij studentenwoningweb. Als ik jou was zou ik je nu vast inschrijven, dan maak je straks meer kans...Je moet wel ouder dan 18 zijn geloof ik om je te kunnen inschrijven.

Vandaag nog geen nieuwe advertentie voor wenckebachweg he? Dacht dat er was gezegd dat er vandaag nieuwe advertenties zouden komen?
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:58:06 #226
129271 Me86
Pompiedom
pi_31341997
je moet 16 zijn volgens mij
pi_31342297
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef VincentAdam het volgende:
Alleen bij studentenwoningweb. Als ik jou was zou ik je nu vast inschrijven, dan maak je straks meer kans...Je moet wel ouder dan 18 zijn geloof ik om je te kunnen inschrijven.
Net ingeschreven bij studentenwoningweb en er stond niets over een minimale leeftijd? Nouja, ik ben in ieder geval 17 en volgens mij kun je je dan wel inschrijven..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31343214
Kankerkutlekkage. Ik hoor echt van iedereen dat er van alles mis is in hun bunker. Teringkuttyfeskutkey.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:32:44 #229
129271 Me86
Pompiedom
pi_31344948
hmz... jij zit tog niet in bunker 2930 he? vandaag was de loodgieter EINDELIJK bij mij, na 3 weken zeuren omdat de douche lekte en de wc niet doortrok (ik hoor jullie allemaal huilen van bijdschap omdat dat dus eindelijk verholpen is door Arie) En toen kwam iemand hem halen omdat er een lek was daar... Dus dat zijn wel veel mankementen idd...
Ik heb vandaag een intercom gekregen nouwja, ik had hem al... maar als je bij mij belde (nummer 2952) dan ging de telefoon bij nummer 2808 En ik denk niet dat die mneer daar blij mee is... Maar nu doet ie het dus nu nog wachten op een deur, zodat er ook echt gebeld kan worden...
pi_31358132
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:32 schreef Me86 het volgende:
hmz... jij zit tog niet in bunker 2930 he? vandaag was de loodgieter EINDELIJK bij mij, na 3 weken zeuren omdat de douche lekte en de wc niet doortrok (ik hoor jullie allemaal huilen van bijdschap omdat dat dus eindelijk verholpen is door Arie) En toen kwam iemand hem halen omdat er een lek was daar... Dus dat zijn wel veel mankementen idd...
Ik heb vandaag een intercom gekregen nouwja, ik had hem al... maar als je bij mij belde (nummer 2952) dan ging de telefoon bij nummer 2808 En ik denk niet dat die mneer daar blij mee is... Maar nu doet ie het dus nu nog wachten op een deur, zodat er ook echt gebeld kan worden...
ARGH WAS JIJ DAT @!#$@!~!!! werd er echt gek van

maareh ff serieus:
ik woon daar en de telefoon is nog nooit afgegaan hoor

En hoe kan je nou bellen, er zijn toch helemaal geen knopjes om te bellen???
Blitskikker 8)
pi_31360975
Wel waardeloos dat er zoveel mis is met die woningen. Ik hoorde van Semmy ook al dat er lekkage was bij veel mensen.

Zelf heb ik eigenlijk geen grote problemen, behalve dan dat de afstand tussen de deur en vloer erg laag is, maar dat zou volgens Allardo met een inbussleuteltje te fixen moeten zijn.

Ben er in ieder geval heeeeeeeel blij mee!
pi_31361775
Bij mij hingen de gordijnen er nog niet. Bovendien zag ik iedereen al met vloeren sjouwen, maar gaan jullie niet eerst schilderen?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:48:22 #233
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31362034
Mijn vriendin heeft ook erg veel problemen met lekkage. Erg lastig
pi_31366866
Lekkage bij de gootsteen is gelukkig verholpen! Verder ziet het schilderwerk er bij mij wel netjes uit dus nee, ik ga het niet eerst weer overschilderen.
En de gordijnen hangen er bij niemand he Dat moet je gewoon zelf ophangen, gordijnen zelf liggen in het keukenladekastje.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:02:11 #235
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31368270
Iemand zei op Hyves dat de derde lichting voor mensen zijn die al hiervoor hebben gereageerd. Kan iemand dit voor me bevestigen ?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:31:25 #236
129271 Me86
Pompiedom
pi_31369208
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

ARGH WAS JIJ DAT @!#$@!~!!! werd er echt gek van

maareh ff serieus:
ik woon daar en de telefoon is nog nooit afgegaan hoor

En hoe kan je nou bellen, er zijn toch helemaal geen knopjes om te bellen???
Neej, er zijn idd nog geen knopjes... maar die mannen weten wel waar de knopjes zitten, en die gingen testen. Dus die man zei, heej Gert (kweeniet meer hoe is heette, dus noem ik um gert ) bel es aan bij nummer 2808, en toen ging ie bij mij en dat was andersom ook zo... Dus vandaar...
Maar nu heppie ze omgedraait, dus dat is verholpen

EDIT: WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!!
LAU1212 HEEFT OOK EEN BUNKER!!! ZE MAG MOERGEN KOMEN TEKENEN!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!!

Ennuh Blinker, volgens mij is de derde lichting idd voor mensen die al gereageerd hebben, want er hadden 372 mensen gereageerd op de eerste advertentie en die lijst gaan ze eerst afwerken. Er zijn wel veel mensen tussenuit die toch geen bunker wilden, maar er zijn er nog zeker een aantal over voor de derde lichting. Een nieuwe advertentie komt er volgens mij dus pas als al die mensen een bunker hebben...

[ Bericht 16% gewijzigd door Me86 op 12-10-2005 18:07:58 ]
pi_31402174
En waarom heb ik die woningen niet bij www.studentenwoningweb.nl zien staan?? Niet goed gekeken zeker,.. pfff. Ik wil ook m'n eigen stekkie en niet langer delen!
pi_31403273
Hoort niet in dit topic, maar hier zijn ook wel mensen die daar te maken mee hebben. Voor huursubsidie of huurtoeslag zoals dat in 2006 heet, moet je daarvoor bij de belastindienst zijn of hoe wil ik dat regelen? Voor 2006 lukt het wel dan is het alleen maar het huurtoeslag formulier invullen, maar ik zou ook wel graag huursubsidie ontvangen voor november en december. Iemand hier al ervaring mee?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_31405973
De komende twee maandagen zullen er nieuwe advertenties staan op StudentenWoningWeb, aldus Harry Groenemeijer...

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 13-10-2005 18:45:33 ]
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:20:24 #240
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31407876
Vet, ik ga gelijk reageren
pi_31417495
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Avani het volgende:
Hoort niet in dit topic, maar hier zijn ook wel mensen die daar te maken mee hebben. Voor huursubsidie of huurtoeslag zoals dat in 2006 heet, moet je daarvoor bij de belastindienst zijn of hoe wil ik dat regelen? Voor 2006 lukt het wel dan is het alleen maar het huurtoeslag formulier invullen, maar ik zou ook wel graag huursubsidie ontvangen voor november en december. Iemand hier al ervaring mee?
Ik heb nog een oud huursubsidie aanvraag formulier bij m'n contract gekregen van de Key . Maar dat kan je vast nog wel vinden op de site van VROM lijkt me.
pi_31421167
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:57 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik heb nog een oud huursubsidie aanvraag formulier bij m'n contract gekregen van de Key . Maar dat kan je vast nog wel vinden op de site van VROM lijkt me.
Ah oke, nou ja misschien dat ik het morgen krijg bij contract tekenen. Wel bij DUWO dan, maar anders zal ik de site van de VROM nog wel proberen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:51:46 #243
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31507164
quote:
Politie doet invallen bij clubhuizen Hells Angels
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: NOS
Gepubliceerd: maandag 17 oktober 2005 @ 07:13
De politie is sinds twee uur vannacht bezig met een landelijke actie tegen de Hells Angels. Alle clubhuizen zijn binnengevallen en ook tientallen woningen zijn doorzocht. Daarbij zijn tientallen mensen gearresteerd. De actie gaat nog enkele uren door. De politie gaat soms met grof geweld naar binnen. In Amsterdam, waar de Angels een honk hebben op een industrieterrein in de buurt van de Bijlmer-bajes, viel de politie binnen met een forse macht aan ME'ers en andere agenten, onder andere met honden.

De invallen volgen op een onderzoek van het landelijk parket dat is begonnen net voor de moord op drie Limburgse Hells Angels. Die werden vorig jaar vermoord en in een beek in Limburg gedumpt. Twaalf clubleden werden voor een van die moorden veroordeeld. Justitie verdenkt de Hells Angels van de handel in drugs en wapens. De actie van vannacht moet bewijs opleveren dat de Hells Angels een criminele organisatie vormen. Vervolgens moet dat leiden tot een verbod van de motorclub.
Hebben nog mensen hier wat van gehoord of meegekregen?
pi_31507755
Ja!! We dachten dat er brand was bij de Hells Angels hehe
pi_31509890
Godver, waarom mis ik die sensatie nou weer

Om 12:00 was er in ieder geval niets meer te zien, ik heb niets opgemerkt in ieder geval
Blitskikker 8)
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:22:18 #246
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31511499
Ben benieuwd of die advertentie er nu daadwerkelijk komt
pi_31513704
Ze zijn er! Je kan nu zelfs kiezen op welke verdieping je wilt wonen..
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:00:43 #248
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31513743
Yay!
Ik heb gereageerd voor een woning op de begane grond
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:09:50 #249
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31513869
Ik neem trouwens aan dat er bij aantal eenheden 7 word neergezet, omdat ze er niet meer dan 7 kunnen vermelden. 7 lijkt me wel een beetje aan de lage kant

Ik twijfel nu nog wel een beetje om misschien over te schakelen naar de 2e verdieping.
Begane grond is wel minder populair, dus ik denk wel dat je dan net iets eerder een bunker hebt, maar moet je ook weer wat meer betalen...

DILEMMA!
pi_31514110
Ik heb gereageerd op de vierde verdieping!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')