Mwa, vraag me af of dit waar is. De Key heeft een internetcontract met SURFnet. Dat wordt betaald door de hogescholen en uni's in Amsterdam. Ik zit in Meer en Vaart (ander complex van De Key) heb een zeer snelle verbinding (die er alleen nog wel eens uitligt), zonder dat het me iets kost. Het lijkt me vanzelfsprekend dat De Key voor de keetwoningen net zo'n contract afsluit, omdat het allemaal studenten zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Me86 het volgende:
Heej, ik ben net tijdens mijn zoektocht naar de huismeester de projectleider tegengekomen.. Hij zei dat hij het internet af heeft, het is allemaal voor het eind van de week klaar, dus de reden dat wij nog tot december moeten wachten is dat de Key nog geen provider heeft geregeld... Is dat niet fijn![]()
Het zal wel te duur zijn om dit contract vanaf september te laten lopen. Het gaat natuurlijk maar om 120 studenten, om daarvoor nou helemaal het contract eerder in te laten gaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mwa, vraag me af of dit waar is. De Key heeft een internetcontract met SURFnet. Dat wordt betaald door de hogescholen en uni's in Amsterdam. Ik zit in Meer en Vaart (ander complex van De Key) heb een zeer snelle verbinding (die er alleen nog wel eens uitligt), zonder dat het me iets kost. Het lijkt me vanzelfsprekend dat De Key voor de keetwoningen net zo'n contract afsluit, omdat het allemaal studenten zijn.
Idd, die NDSM-pont is kut. Gelukkig kun je ook over met de andere pont en dan iets van 7 á 8 minuutjes fietsen. Soms ben je zelfs sneller dan de NDSM-veer als je naar de andere pont fietstquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef Me86 het volgende:
NDSM werf zijn ook leuke bunkers, wel wat kleiner, maar beter ingedeeld want daar zit de badkamer gelijk naast de voordeur en de keuken er tegenover. Maarja, is wel rottig dat de pont erheen maar eens in het half uur gaat...
Nou ik heb gebeld toen is het twee keer bevestigd, ik heb gemailt, toen is het terug gemailt dat we er allebei inzaten. Toen heb ik nog een keer gebeld voor de huisnummers en die kregen we ook direct. Dus ik denk dat het wel goed zit. Maar die vriendin van mij is inderdaad nummer 114. Dus ik begrijp het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef lau1212 het volgende:
nou...weer gebeld en zelfs nu met iemand gesproken die er zogenaamd meer van af weet....maar helaas de 5 mensen die er nu tussenuit zijn hebben niet afgezegd maar zijn uit het systeem gehaald, wat dat dan ook betekend! en ook al zeggen er nog 20 mensen af ik kom niet meer aan de beurt pas tijdens de 3e lichting....pech gehad dus en alles wat die mensen de afgelopen weken hebben gezegd hadden ze nooit mogen zeggen want daar klopt niets van volgens die vrouw...het systeem is gewoon erg ingewikkeld en ik moet gewoon geduld hebben...
Nouk: er werd vandaag tegen mij verschillende keren gezegd dat echt alleen mensen t/m 113 mogen tekenen, ik kan me herinneren dat jij of je vriendin nr 114 waren..zou toch nog even een keertje bellen voor de zekerheid voordat ze weer een fout met haar achternaam hebben gemaakt ofzo...
Onnodige vraag wat mij betreft.. staat in de startpostquote:Op donderdag 29 september 2005 16:41 schreef Buffel het volgende:
Heeft iemand al een supermarkt in de "nabije" omgeving gevonden?
Hé Jeff je vergeet donderdag! Waarna ik met buikwandverrotting naar mn stage moest ohja kak, dat was dus vanmorgen. En Nouk; je had wel ff kunnen zeggen dat je in de Cooldown zat !quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Onnodige vraag wat mij betreft.. staat in de startpost
Ik ben net een weekje terug van het bivakkeren in de bunker! Heb me geen moment verveeld eigenlijk
Maandag en woensdag biertjes gedaan met mn buurmannen en dinsdag kwamen Nouk + een vriendin langs......... die waren nie tmeer weg te slaan
Bevalt me prima in dat rooie hok, ik kom helemaal tot rust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |