abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 12:17:38 #101
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31023526
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Me86 het volgende:
Heej, ik ben net tijdens mijn zoektocht naar de huismeester de projectleider tegengekomen.. Hij zei dat hij het internet af heeft, het is allemaal voor het eind van de week klaar, dus de reden dat wij nog tot december moeten wachten is dat de Key nog geen provider heeft geregeld... Is dat niet fijn
Mwa, vraag me af of dit waar is. De Key heeft een internetcontract met SURFnet. Dat wordt betaald door de hogescholen en uni's in Amsterdam. Ik zit in Meer en Vaart (ander complex van De Key) heb een zeer snelle verbinding (die er alleen nog wel eens uitligt), zonder dat het me iets kost. Het lijkt me vanzelfsprekend dat De Key voor de keetwoningen net zo'n contract afsluit, omdat het allemaal studenten zijn.
I am a black hole shitting into the void
pi_31024321
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Mwa, vraag me af of dit waar is. De Key heeft een internetcontract met SURFnet. Dat wordt betaald door de hogescholen en uni's in Amsterdam. Ik zit in Meer en Vaart (ander complex van De Key) heb een zeer snelle verbinding (die er alleen nog wel eens uitligt), zonder dat het me iets kost. Het lijkt me vanzelfsprekend dat De Key voor de keetwoningen net zo'n contract afsluit, omdat het allemaal studenten zijn.
Het zal wel te duur zijn om dit contract vanaf september te laten lopen. Het gaat natuurlijk maar om 120 studenten, om daarvoor nou helemaal het contract eerder in te laten gaan.

Ik wil niet gelijk heel de key zwartmaken, maar degene die over het internetcontract gaat vind ik een behoorlijke eikel...
pi_31025122
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef Me86 het volgende:
NDSM werf zijn ook leuke bunkers, wel wat kleiner, maar beter ingedeeld want daar zit de badkamer gelijk naast de voordeur en de keuken er tegenover. Maarja, is wel rottig dat de pont erheen maar eens in het half uur gaat...
Idd, die NDSM-pont is kut. Gelukkig kun je ook over met de andere pont en dan iets van 7 á 8 minuutjes fietsen. Soms ben je zelfs sneller dan de NDSM-veer als je naar de andere pont fietst
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_31029936
Okey ik ben heel benieuwd of Lau nu wel wat krijgt... ik keek net bij SWW en ik ben ineens nummer 108 geworden! (eerst 113)
pi_31030605
Heeft iemand al een supermarkt in de "nabije" omgeving gevonden?
pi_31030753
Een grote c1000 vind je naast metrostation wibautstraat, dat is maar 2 halte's van spaklerweg.. 3 minuten met de metro ofzo fietsen zal ook wel goed te doen zijn...
pi_31031094
Ik was gewoon METEEN al nummer 26 (toen de advertenties dus net waren geplaatst) maar ik dacht, ik wacht nog even met accepteren omdat er begane grond stond (wilde ik liever niet) en omdat er 59 woningen stond.. Ik dacht dat de weken erna nieuwe advertenties zouden komen maar de advertentie was dus gewoon fout! Daardoor moet ik nu wachten op de volgende advertentie! :
  donderdag 29 september 2005 @ 17:28:06 #108
131415 hastings
Made in England
pi_31031970
Er zit 'in de buurt' een Plus supermarkt, 6 min lopen, 2 min fietsen.

Moet je richting de snelweg lopen, als je voorbij Helisports en Gispen bent ga je links, en volg je de weg die zeg maar richting viaduct gaat, op een gegeven moment slaat het fietspad daar rechtsaf het viaduct onder, je volgt het fietspad en als je eenmaal onder het viaduct door bent ga je rechtsaf het fietspad blijven volgen.. bij de eerste kruisende weg die je tegenkomt zie je dan links de Plus

Ik ga hier zowiezo eeen kaartje van tekenen, die zet ik dan op wenckebachweg.nl ..

Edit: als je inderdaad de metro pakt en bij halte wibautstraat uitstapt ben je bij een C1000, maar persoonlijk vind ik dat echt een ruksupermarkt, gloof dat Jeff het daarmee eens is
pi_31038639
WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! WOEHOE!!! Heb net voor Lau1212 op SWW gekeken en ze is inderdaad opgeschoven!!! Ze is nu nummer 110 ipv 115!!! Ze staat nu op een station in Amsterdam te huilen van geluk!!! Ze is alleen een beetje cynisch en bang dat ze toch niet aan de beurt komt...

Edit: Er zitten ook een Dirk en Appie in de buurt, 7 minuutjes fietsen en je bent er ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Me86 op 29-09-2005 21:40:03 ]
Life is a day that doesn't last for long.
pi_31039090
morgen gaan semmy en ik nog ff kijken rond het middaguur ofzo en we willen beetje zien hoe het uitzicht is enzo. is er morgen toevallig iemand van hier die een beetje hoog woont en waar we ff mogen kijken?
pi_31039318
uhh... tja had je eerder moeten zeggen ik ben net naar huis gegaan. Mensen die er wonen hebben trouwens geen internet, dus weet niet of je hier wel antwoord op krijgt voor morgen... Ach, miss internetten ze op school/werk

Ohwja, heb vandaag eindelijk de huisbaas gevonden en weer geklaagd over mn boiler, want die is vorige week vrijdag gerepareerd, maar gaf ineens weer geen warm water (volgens mij gaat ie uit als ie 1 keer water heeft verwarmd) Ennnn.... Drie uur later kwam er eindelijk een loodgieter die uit een andere bunker een boiler heeft weggehaald, en die er bij mij ingezet heeft Dus als één van jullie ineens geen boiler (meer) heeft, dan heb ik die nu en ik ben er zeer blij mee, want de dagen van koude douches zijn daarmee voorbij (hoop ik )

[ Bericht 57% gewijzigd door Me86 op 29-09-2005 21:44:06 ]
pi_31041861
jaaaaa ik ben 110 en dus grote kans dat ik ook mag!! alleen...nog niet helemaal uit mn dak gegaan want ja ik moet toch echt wachten op de officiele uitnodiging...heb vandaag wel wijnglazen gekocht dus ik kan het meteen vieren!!!

edit: ik heb er maar 4 dus niet allemaal tegelijk.....

[ Bericht 12% gewijzigd door lau1212 op 29-09-2005 22:22:52 ]
pi_31041934
en daarmee wil Laura zeggen: een feestje voor de eerste 120 bewoners... dat lijkt Melanie en mij een Puik idee!!!
  donderdag 29 september 2005 @ 22:51:43 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31043308
Deze woensdag en donderdag lekker verbleven in de keetwoning van mijn vriendin en het bevalt me uitstekend

Maaaaaare mag ik ook komen
pi_31047260
Ik kom wel een keer de kamer van wat Fok!kers trashen als afgevaardige van de stavangerweg!
pi_31054086
nou leuk bij de key!

net gebeld, ik ben inmiddels nr 10, krijg ik dan ook een uitnodiging? aangezien er van de week nog is gezegd zodra u onder de 113 komt krijgt u ook een uitnodigin. Nou ging dat mannetje het navragen. "Maar nee mevrouw, u krijgt er pas een bij de derde lichting, waarschijnlijk eind oktober..." Dus ik boos, ja maar ze hebben het gezegd en voor wie zijn die woningen dan die afvallen? " voor urgentiegevallen"Dus ik weer ja maar welke student staat nou op straat? Dat mannetje weer "oh ja kent u de uva-regeling, die mensen krijgen nu deze woningen waarschijnlijk. Dus ik weer boos ja maar die zijn volgens jullie al lang verwerkt in de cijfers...! Nou dan weet ik het ook niet mevrouw. Ik nog bozer! Wanneer ben ik dan wel aan de beurt, welk cijfer moet ik dan krijgen voordat ik er een krijg?
Nou mevrouw dat weet ik niet, dat heb ik niet gevraagd...Dus ik weer gevraagd of dat ze gewoon net zo lang woningen aan andere studenten geven totdat de rij vol is...! Maar nee ooit kom ik wel aan de beurt maar ze weten gewoon niet wanneer!!!
Dat snap je toch niet! waarschijnlijk krijgen ze gewoon meer geld door die buitenlandse studenten of die zogenaamde urgentieverklaringen....en boycotten ze mij! Het is toch niet eerlijk om nummer 113 een uitnodiging te sturen en als ik 110 ben mij niet! Wie studeert rechten en kan mij helpen!!!

ik word hier een beetje moedeloos van....

edit: ga nu gewapend met de voorwaarden weer bellen! zal ik hier mijn rechtsbijstandverzekering bij halen? of kassa/radar??
pi_31054442
Jezus Lau wat een oneerlijk gedoe allemaal zeg!

Ik wil zeker een feestje voor de eerste 120 bewoners, ik ben er bij .
pi_31055467
nou...weer gebeld en zelfs nu met iemand gesproken die er zogenaamd meer van af weet....maar helaas de 5 mensen die er nu tussenuit zijn hebben niet afgezegd maar zijn uit het systeem gehaald, wat dat dan ook betekend! en ook al zeggen er nog 20 mensen af ik kom niet meer aan de beurt pas tijdens de 3e lichting....pech gehad dus en alles wat die mensen de afgelopen weken hebben gezegd hadden ze nooit mogen zeggen want daar klopt niets van volgens die vrouw...het systeem is gewoon erg ingewikkeld en ik moet gewoon geduld hebben...

Nouk: er werd vandaag tegen mij verschillende keren gezegd dat echt alleen mensen t/m 113 mogen tekenen, ik kan me herinneren dat jij of je vriendin nr 114 waren..zou toch nog even een keertje bellen voor de zekerheid voordat ze weer een fout met haar achternaam hebben gemaakt ofzo...
pi_31055555
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef lau1212 het volgende:
nou...weer gebeld en zelfs nu met iemand gesproken die er zogenaamd meer van af weet....maar helaas de 5 mensen die er nu tussenuit zijn hebben niet afgezegd maar zijn uit het systeem gehaald, wat dat dan ook betekend! en ook al zeggen er nog 20 mensen af ik kom niet meer aan de beurt pas tijdens de 3e lichting....pech gehad dus en alles wat die mensen de afgelopen weken hebben gezegd hadden ze nooit mogen zeggen want daar klopt niets van volgens die vrouw...het systeem is gewoon erg ingewikkeld en ik moet gewoon geduld hebben...

Nouk: er werd vandaag tegen mij verschillende keren gezegd dat echt alleen mensen t/m 113 mogen tekenen, ik kan me herinneren dat jij of je vriendin nr 114 waren..zou toch nog even een keertje bellen voor de zekerheid voordat ze weer een fout met haar achternaam hebben gemaakt ofzo...
Nou ik heb gebeld toen is het twee keer bevestigd, ik heb gemailt, toen is het terug gemailt dat we er allebei inzaten. Toen heb ik nog een keer gebeld voor de huisnummers en die kregen we ook direct. Dus ik denk dat het wel goed zit. Maar die vriendin van mij is inderdaad nummer 114. Dus ik begrijp het ook niet helemaal
pi_31055638
Och arm meisje toch! Nou Laura, je mag altijd bij mij vertoeven he En ik heb de sleutel van de buurvrouw van mn buurman afgetroggeld, dus daar kan jij ook gewoon in gaan zitten Pech voor haar, zij heeft tog nog een bunker":D

En zullen we dan voor Laura een uitzondering maken en haar ook uitnodigen voor het feestje voor de eerste 120 bewoners ?!
pi_31055670
ooh ok...nou dan zal het wel goed zijn! ik snap ook niet hoe het allemaal werkt, en volgens die mevrouw aan de telefoon was het systeem ook te ingewikkeld om het te snappen....ik als domme student ben daar zeker niet voor gemaakt....
Maar mag ik ook komen op feestje...??ik hoor er toch ook wel beetje bij....
pi_31055688
Tuuuuuurlijk mag je komen!
pi_31055877
fijn, dat wordt dolle pret
pi_31060449
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:41 schreef Buffel het volgende:
Heeft iemand al een supermarkt in de "nabije" omgeving gevonden?
Onnodige vraag wat mij betreft.. staat in de startpost

Ik ben net een weekje terug van het bivakkeren in de bunker! Heb me geen moment verveeld eigenlijk
Maandag en woensdag biertjes gedaan met mn buurmannen en dinsdag kwamen Nouk + een vriendin langs......... die waren nie tmeer weg te slaan

Bevalt me prima in dat rooie hok, ik kom helemaal tot rust
Blitskikker 8)
pi_31060670
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Onnodige vraag wat mij betreft.. staat in de startpost

Ik ben net een weekje terug van het bivakkeren in de bunker! Heb me geen moment verveeld eigenlijk
Maandag en woensdag biertjes gedaan met mn buurmannen en dinsdag kwamen Nouk + een vriendin langs......... die waren nie tmeer weg te slaan

Bevalt me prima in dat rooie hok, ik kom helemaal tot rust
Hé Jeff je vergeet donderdag! Waarna ik met buikwandverrotting naar mn stage moest ohja kak, dat was dus vanmorgen. En Nouk; je had wel ff kunnen zeggen dat je in de Cooldown zat !
pi_31063445
lau wat BELACHELIJK :| Je was eerst nog wel zo blij.. kan me het gewoon niet voorstellen!! Echt slecht.
pi_31064602
FEESTJE! JEEJ!

Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen .

Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen . Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31066821
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook

en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
pi_31067479
Die megabank is uit elkaar te halen in 2 delen. Niettemin een hernia-klus...

Omdat de koopjeshoek alleen de bank met de hoek links had, heb ik m tegen de lange muur aan gezet in het midden, zodat de balkondeur nog net open kan. Mijn megagoeie tv-meubel staat dan in de hoek tegen het raam en zo heb je een mooie zit/chill/lounge/tv-hoek!

Je kan ook voor de andere variant kiezen, die met de hoek rechts, zodat je 'm tegen de badkamermuur aan kan zetten. Dan hou je 't wel wat ruimtelijker...
#2950. Doe mij die maar.
pi_31067947
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef Allardo het volgende:
FEESTJE! JEEJ!

Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen .

Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen . Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
Hehe, hebben jullie met elkaar laminaat gelegd? gezellig Ik was de stad in maar was niet zoveel aan, erg rustig.
Ik heb Kelvin een potlood en een stoel geleend, wat zou ik krijgen?
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef Jesper_ het volgende:
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook

en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel

Maar ik gelooof graag dattie chill is
Blitskikker 8)
pi_31069838
Hee jullie Wenkenbachketen en een paar bewoners en bouwvakkers zijn op tv!
AT5

Kort Amsterdams
Stadsmagazine Vrijdag 29 september
Het grootste containerdorp van Europa
18.50/19.30/21.30/22.45

Straks nog een keer!
pi_31078463
Hmm is dat niet op internet te bekijken?
pi_31080480
Ik heb het gisteren gekeken... was maar 2 min ofzo.
Die 'bedenker' van dit project zei wel wat grappige dingen en zo'n vrachtwagenchauffeur was er niet zo gecharmeerd van

Verder waren ze bij één meisje binnen geweest en interviewde ze een gozer van de BG voor 30 sec ofzo... was niet echt bijzonder maar wel effe grappig

Ik ben ook nog gebeld door een onderzoeksbureau of ik tevreden was over De Key, en of ik daar 5 minuten voor had?
Normaliter doe ik daar niet aan mee maar hier maakte ik graag een uitzondering voor

Niemand was nog positief geweest, gek he?
Blitskikker 8)
pi_31088818
Hee heeft iemand van de tweede lichting al een mailtje gehad over hoelaat tekenen enzo? Want dat zouden we 30 september al gekregen moeten hebben
pi_31088948
ik heb ook nog niks
pi_31093057
quote:
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel
Ja, nog bedankt daarvoor! Op het moment dat jullie tilden, hing ik op het andere deel van de bank voor de IKEA-uitgang. Schoentjes uit en chillen maar! Lekker aapjes kijken die allemaal met een onbegrijpende lach terugkeken . Dat 'grote' deel is trouwens ongeveer even groot, maar wel een tikkeltje zwaarder, omdat het uitklapbaar is... 't Was een vervelend klusje, maar ik ben nu wel heel sterk!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31094307
K weet niet. Maar gaan we de slowchat over onzinnige dingen (hoe zwaar t tillen was, hoe gezellig het is blabla) hier houden of in dat forum doen. Misschien is het handig dit te houden voor informatieve shit en www.wenckehof.nl voor slowchat?
Of gaan we gewoon op allebei dom lullen, kan ook hoor .
pi_31094476
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
pi_31094546
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef lienelien het volgende:
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
Dat ligt eraan welke positie je komt. Als je al lang ingeschreven staat kom je hoger en anders lager. Weet ook niet of ze per 60 of 120 worden opgeleverd. Maar reken maar op twee maanden ofzo. Er is eigenlijk geen pijl op te trekken .
pi_31094662
hmmz, ja dat idee had ik al na het horen van al jullie verhalen! ik sta pas sinds juni oid ingeschreven, omdat ik 3 keer opnieuw het formulier had moeten faxen...ze waren 't steeds kwijt fzo ..... best een zooitje daar!
pi_31097901
Hoi,

Wat vinden jullie van 't idee om een fitnessruimte op het terrein in te richten
en wat zou het volgens jullie mogen kosten per maand ?

pi_31098882
ik zou het wel een heel goed idee vinden, maar dan moet het wel ongeveer net zo duur zijn als bij bijv. de usc, hier kost het geloof ik 110 euro per jaar...het zou wat mij betreft wel iets duurder mogen zijn aangezien het natuurlijk zo dichtbij is en dat is toch wel een voordeel....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:51:03 #143
129271 Me86
Pompiedom
pi_31100140
neej joh lau, das een nadeel is tog hartstikke gezond om er eerst heen te fietsen
pi_31104085
Zeg... 't Idee van een fitnessruimte wordt toch al door de Key uitgevoerd?

Keetwonen:
"Inmiddels is ook met de bouw van de supermarkt, het cafe en de kantoren begonnen. Mogelijk zal er ook een fitness center worden gerealiseerd. In de supermarkt zal tevens een fietsenmakerij gehuisvest worden."

Dus dat zou dan wel chill zijn . Helemaal als het een beetje betaalbaar blijft!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31107977
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:04:54 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31111060
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef Nouk het volgende:
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
Sterker nog dat zou perfect zijn
pi_31111903
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:04 schreef Blinker het volgende:

[..]

Sterker nog dat zou perfect zijn
De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
pi_31112083
Oh foutje, 108 euro is het van sept tot aug het volgende jaar. Lau had gelijk!
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:38:09 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31112321
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef lawless het volgende:

[..]

De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ook niet, maar aan de andere kant is de keuze dan snel gemaakt voor de student. Ze gaan liever een eindje verder weg fitnessen voor een spotprijs lijkt mij.
pi_31119755
Fitnessruimte hoeft van mij niet, zou er tohc geen gebruik van maken. Maar wsl ben ik de enige die dat vindt :p
Nog een weekje (en een paar uur) beste mensen van de tweede lichting! Is er hier iemand die op nr 2978 woont trouwens? Die gene woont er nml al en daar ga ik naast wonen... gewoon benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')