Hehe, hebben jullie met elkaar laminaat gelegd? gezelligquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef Allardo het volgende:
FEESTJE! JEEJ!
Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen.
Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen![]()
. Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deelquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef Jesper_ het volgende:
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook
en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
Ja, nog bedankt daarvoor! Op het moment dat jullie tilden, hing ik op het andere deel van de bank voor de IKEA-uitgang. Schoentjes uit en chillen maar! Lekker aapjes kijken die allemaal met een onbegrijpende lach terugkekenquote:Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel
Dat ligt eraan welke positie je komt. Als je al lang ingeschreven staat kom je hoger en anders lager. Weet ook niet of ze per 60 of 120 worden opgeleverd. Maar reken maar op twee maanden ofzo. Er is eigenlijk geen pijl op te trekkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef lienelien het volgende:
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
Sterker nog dat zou perfect zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef Nouk het volgende:
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dusquote:
Eerlijk gezegd denk ik dat ook niet, maar aan de andere kant is de keuze dan snel gemaakt voor de student. Ze gaan liever een eindje verder weg fitnessen voor een spotprijs lijkt mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef lawless het volgende:
[..]
De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |