abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31063445
lau wat BELACHELIJK :| Je was eerst nog wel zo blij.. kan me het gewoon niet voorstellen!! Echt slecht.
pi_31064602
FEESTJE! JEEJ!

Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen .

Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen . Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31066821
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook

en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
pi_31067479
Die megabank is uit elkaar te halen in 2 delen. Niettemin een hernia-klus...

Omdat de koopjeshoek alleen de bank met de hoek links had, heb ik m tegen de lange muur aan gezet in het midden, zodat de balkondeur nog net open kan. Mijn megagoeie tv-meubel staat dan in de hoek tegen het raam en zo heb je een mooie zit/chill/lounge/tv-hoek!

Je kan ook voor de andere variant kiezen, die met de hoek rechts, zodat je 'm tegen de badkamermuur aan kan zetten. Dan hou je 't wel wat ruimtelijker...
#2950. Doe mij die maar.
pi_31067947
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef Allardo het volgende:
FEESTJE! JEEJ!

Ik ben bijna aan het einde gekomen van m'n verhuispartij! Ik heb uiteindelijk toch de IKEA Fagelbo (de hoekslaapbank) uit de koopjeshoek gevist. Te relaxed ding! Sorry, je gelooft me niet? Probeer 'm uit op 2950! KPN TV werkt ook perfect. Spice Platinum is... erg... apart.
Alleen nog een kledingkast maken, m'n boeken kwijt kunnen en een douchekabine ritselen. Maar dat moet wel goed komen .

Gisteravond hebben Luc en Klaas van de BG en ik een buurman van me geholpen. Sorry aan degenen die van het gezaag niet konden slapen. Had je er maar lekker zelf doorheen moeten zagen . Was iig erg gesjellig en de buurman, Kelvin, vond het zo aardig dat we meehielpen, dat ie me maar een tv-meubel schonk. Ik zou bijna zeggen dat ie nog perfecter is dan m'n bankje. Zoek je nog meubels? Help Kelvin!
Hehe, hebben jullie met elkaar laminaat gelegd? gezellig Ik was de stad in maar was niet zoveel aan, erg rustig.
Ik heb Kelvin een potlood en een stoel geleend, wat zou ik krijgen?
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef Jesper_ het volgende:
ging het een beetje die mega bank naar boven tillen allardo? ik neem em ook

en hoe heb je de bank geplaatst in je woning`??
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel

Maar ik gelooof graag dattie chill is
Blitskikker 8)
pi_31069838
Hee jullie Wenkenbachketen en een paar bewoners en bouwvakkers zijn op tv!
AT5

Kort Amsterdams
Stadsmagazine Vrijdag 29 september
Het grootste containerdorp van Europa
18.50/19.30/21.30/22.45

Straks nog een keer!
pi_31078463
Hmm is dat niet op internet te bekijken?
pi_31080480
Ik heb het gisteren gekeken... was maar 2 min ofzo.
Die 'bedenker' van dit project zei wel wat grappige dingen en zo'n vrachtwagenchauffeur was er niet zo gecharmeerd van

Verder waren ze bij één meisje binnen geweest en interviewde ze een gozer van de BG voor 30 sec ofzo... was niet echt bijzonder maar wel effe grappig

Ik ben ook nog gebeld door een onderzoeksbureau of ik tevreden was over De Key, en of ik daar 5 minuten voor had?
Normaliter doe ik daar niet aan mee maar hier maakte ik graag een uitzondering voor

Niemand was nog positief geweest, gek he?
Blitskikker 8)
pi_31088818
Hee heeft iemand van de tweede lichting al een mailtje gehad over hoelaat tekenen enzo? Want dat zouden we 30 september al gekregen moeten hebben
pi_31088948
ik heb ook nog niks
pi_31093057
quote:
Ik heb dat kleine deel samen met Allard zn broer naar boven getild, dat ging wel goed op zich... wil denk ik niet weten hoe het verder is gegaan met het grote deel
Ja, nog bedankt daarvoor! Op het moment dat jullie tilden, hing ik op het andere deel van de bank voor de IKEA-uitgang. Schoentjes uit en chillen maar! Lekker aapjes kijken die allemaal met een onbegrijpende lach terugkeken . Dat 'grote' deel is trouwens ongeveer even groot, maar wel een tikkeltje zwaarder, omdat het uitklapbaar is... 't Was een vervelend klusje, maar ik ben nu wel heel sterk!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31094307
K weet niet. Maar gaan we de slowchat over onzinnige dingen (hoe zwaar t tillen was, hoe gezellig het is blabla) hier houden of in dat forum doen. Misschien is het handig dit te houden voor informatieve shit en www.wenckehof.nl voor slowchat?
Of gaan we gewoon op allebei dom lullen, kan ook hoor .
pi_31094476
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
pi_31094546
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef lienelien het volgende:
stel dat ik op de eerstvolgende advertentie reageer (die zou over ongeveer 2 weekjes op sww komen te staan) waneer kan ik dan verhuizen? iemand enig idee?
Dat ligt eraan welke positie je komt. Als je al lang ingeschreven staat kom je hoger en anders lager. Weet ook niet of ze per 60 of 120 worden opgeleverd. Maar reken maar op twee maanden ofzo. Er is eigenlijk geen pijl op te trekken .
pi_31094662
hmmz, ja dat idee had ik al na het horen van al jullie verhalen! ik sta pas sinds juni oid ingeschreven, omdat ik 3 keer opnieuw het formulier had moeten faxen...ze waren 't steeds kwijt fzo ..... best een zooitje daar!
pi_31097901
Hoi,

Wat vinden jullie van 't idee om een fitnessruimte op het terrein in te richten
en wat zou het volgens jullie mogen kosten per maand ?

pi_31098882
ik zou het wel een heel goed idee vinden, maar dan moet het wel ongeveer net zo duur zijn als bij bijv. de usc, hier kost het geloof ik 110 euro per jaar...het zou wat mij betreft wel iets duurder mogen zijn aangezien het natuurlijk zo dichtbij is en dat is toch wel een voordeel....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:51:03 #143
129271 Me86
Pompiedom
pi_31100140
neej joh lau, das een nadeel is tog hartstikke gezond om er eerst heen te fietsen
Life is a day that doesn't last for long.
pi_31104085
Zeg... 't Idee van een fitnessruimte wordt toch al door de Key uitgevoerd?

Keetwonen:
"Inmiddels is ook met de bouw van de supermarkt, het cafe en de kantoren begonnen. Mogelijk zal er ook een fitness center worden gerealiseerd. In de supermarkt zal tevens een fietsenmakerij gehuisvest worden."

Dus dat zou dan wel chill zijn . Helemaal als het een beetje betaalbaar blijft!
#2950. Doe mij die maar.
pi_31107977
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:04:54 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31111060
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef Nouk het volgende:
Bij het USC kost het 80 euro per jaar voor onbeperkt fitness volgens mij. Nou als het bij ons dan gewoon ook 80 of 85 is, dan is het goed.
Sterker nog dat zou perfect zijn
pi_31111903
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:04 schreef Blinker het volgende:

[..]

Sterker nog dat zou perfect zijn
De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
pi_31112083
Oh foutje, 108 euro is het van sept tot aug het volgende jaar. Lau had gelijk!
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:38:09 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31112321
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef lawless het volgende:

[..]

De key (of iemand anders die de fitness runt) zal toch z'n geld moeten verdienen dus
ik denk niet dat 't zo goedkoop kan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ook niet, maar aan de andere kant is de keuze dan snel gemaakt voor de student. Ze gaan liever een eindje verder weg fitnessen voor een spotprijs lijkt mij.
pi_31119755
Fitnessruimte hoeft van mij niet, zou er tohc geen gebruik van maken. Maar wsl ben ik de enige die dat vindt :p
Nog een weekje (en een paar uur) beste mensen van de tweede lichting! Is er hier iemand die op nr 2978 woont trouwens? Die gene woont er nml al en daar ga ik naast wonen... gewoon benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')