Dat gaat toch over de seriequote:
Ik neem aan dat je een grote fan bent. Er was toch ook iets met de fanclub of zo. Die hadden wel veel geld gegeven voor een standbeeld of zo maar waren niet voor dit spektakel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef Houniet het volgende:
zo kan je het ook bekijkenvoor ons is het een eer aan André
Ahoy was goedkoper.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef pekel het volgende:
Heeft Raggel zeker geregeld. De hoer.
Idd wel een beetje boel nepquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Tony Leroy playbackt met z'n gitaar zo kan ik het ook spelen.
Het lijkt verdomme Eric Clapton wel als je hem hoort.
Heerlijke fout dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef DeTolk het volgende:
Die reporter van EditieNL zei dat Hazes als Feyenoorder in Rotterdam wilde.
KLOOTZAK, HIJ WAS AJACIED
Haar kinderen doen de boodschappen. Dat wilde André al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef pekel het volgende:
[..]
De geldwolf. Zou ze ook boodschappen doen bij de Aldi?
Zo meteen steekt ie z'n gitaar in de fikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef pekel het volgende:
Die Tony Leroy blijft ook mooi playbacken..
Zou z'n as wel in een vuurpijl passen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Peter Beense, wiens vuurpijl binnen niet te veel tijd ook in de lucht wordt geschoten.
Zo'n opmerking vind ik ongeast.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zou z'n as wel in een vuurpijl passen?
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Peter Beense, wiens vuurpijl binnen niet te veel tijd ook in de lucht wordt geschoten.
Over Smaak Valt te Twistenquote:
Ik kom uit Amsterdam, maar heb ook nog nooit van die vent gehoord.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De helft van deze mensen zijn alleen bekend in Amsterdam. De volgende keer kunnen ze beter AT5 dit laten uitzenden.Als Limburger heb ik niks met een Klaas Been.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, maar heb ook nog nooit van die vent gehoord.
Ja wat een feest!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef just me het volgende:
Oe ! ze gaan richting Hoek van Holland om te knallen!
en dat is nog maar zachtjes uitgedruktquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Drimzef het volgende:
Klaas Veen zingt nogal ehh vals
Dat deed André ook dus dat past primaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt
Als die maar een biertje kan tappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Drimzef het volgende:
Dat zeg je tegen iemand die in een kindermusical speelt en dan nog moet het je eigen kind zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Drimzef het volgende:
Die heeft zinds haar 12de al André in der gevoelt dus een beetje as kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Gaan ze die vuurpijl in Raggels reet stoppen?
André zong niet, hij liet het publiek zingen... tenminste de keer dat ik hem live heb mogen aanschouwen was dat zeker het geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat deed André ook dus dat past prima![]()
Vuurpijl is wel een heel groot woord voor een blikje Heineken met buskruit op een stok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Gaan ze die vuurpijl in Raggels reet stoppen?
Ik zou er ook bang van worden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze naast een lege kruk zat
Zelf zat ze op twee krukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze naast een lege kruk zat
Tja de belangrijkste mensen zijn weg he, de familie en echte vrienden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef Kos het volgende:
Ze zijn nu overgestapt van de B artiesten naar de C artiesten?
alleen jammer van de zangquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Nouk het volgende:
Oh sax is wel ff mooi.
Die kerel dumpte ze familie toch altijd als hij ze afgewerkt had ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja de belangrijkste mensen zijn weg he, de familie en echte vrienden....
En dan nog beweren dat Rita in de VS zo gevaarlijk isquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
maar zij moet ook weer ff haar orkaankracht spuien.
Dus ze zingt zelf gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef RoelerMF het volgende:
Rosetty?
Ik hoorde raggel tijdens die voorbereiding nog zo zeggen dat niet elke gek mocht optreden...
op paul de leeuw en dulfer na, en in het begin ook nog wat zangers ,valt het tegen kwa zangtalent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef RoelerMF het volgende:
Rosetty?
Ik hoorde raggel tijdens die voorbereiding nog zo zeggen dat niet elke gek mocht optreden...
En dat is dan nog zwak uitgedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
op paul de leeuw en dulfer na, en in het begin ook nog wat zangers ,valt het tegen kwa zangtalent.![]()
![]()
En nu van de Y naar de Z artiesten!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:10 schreef Kos het volgende:
O nu van de C naar de Y artiesten!!!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef ik_zeg_baco het volgende:
Eindelijk kwaliteit...
Beetje wel zo te horen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Kos het volgende:
Xander!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens kijken of hij weer zo'n Amsterdams accent gaat faken!
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiekquote:
en geheime zenderpiratenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiek
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiek
Ach als er bier was met unox worst voelde hij zich overal thuisquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef SoA-Holic het volgende:
ongekend dat het concert in r'dam wordt gehouden. Dr is maar 1 plek waar Dre zich thuis voelde, Mokum dus.
shit, keigemist dus...quote:
geweldig gitaarspel jammer inderdaad van dat kattengejank daar naast hem.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Karina het volgende:
Die gitaarsolo's vind ik wel vet, maar dat mens moet opsodemieteren.
Moet jij niet weer de volgende lyrics postenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja had dan weg gebleven... Het is nu al te laat... Het is te laat!
tong je bent ontspoortquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik wil Lisa Boray beter leren kennen.
Zo zijn de fans van Hazés dit gewentquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat op het einde van een concert altijd de betere artiesten kwamen, maar dit is echt TE erg voor woorden, wat een gebler.
Dat het slechte muziek is net als wat Hazés maaktequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef ik_zeg_baco het volgende:
Wat heeft dit met Hazes te maken?
Hij is neef van Frans Bauerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Frasier het volgende:
Is Grad Damen zwakzinnig?
Ook dat was Hazés nu nog de Jostiband en alles wat Hazés was heeft ook hier opgetreden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Frasier het volgende:
Is Grad Damen zwakzinnig?
Hij denkt dat ze voor hem komen en hij is in zijn fantasie wereld nu eindelijk uit de schaduw van incest neefje Fransquote:
Hij heeft zich voortgeplant!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:38 schreef Kos het volgende:
"Zeg grad!!! Geef dat chromosoom eens terug!"
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Kos het volgende:
Grad kijkt in zijn broekje: "kleine jongen..."
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Kos het volgende:
Grad kijkt in zijn broekje: "kleine jongen..."
" Het is jammer, maar je blijft niet klein"
Op de tribunes zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef Frasier het volgende:
De Jostiband is natuurlijk ook van de partij.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:51 schreef Kos het volgende:
[afbeelding]
"Kut nee he, niet Danny de Munck! Laat me nou met rust!"
Hmm wat heeft hij jou misdaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Danny de Munck kan heel goed teksten uit z'n hoofd leren.Hij is niet voor niks musicals gaan doen, dan kun je ook erg goed spelen dat je het meent. Hazes schreef gvd uit z'n hart. Ik wens Danny nog veel ontnomen kinderen en misluklte huewliojken toe verder wens ik dat ie in z'n jeugd misbruikt is en dat ie levend in een vuurpijl rond de aarde wordt gestuurd.
Ja Andre leeft hij komt zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef Karina het volgende:
Alweer Xander? Met verrassing... ben benieuwd
Pasen valt laat dit jaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat is idd een verrassing, is hij opgestaan?
Het is net Elvis!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een media hoax!
~quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Oh mij god, dit gaat fout straks schieten ze Xander de lucht in.
Ik ga vast op balcon staan dan, misschien kan ik hem vangenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef static het volgende:
Volgens de weervoorspelling komt die vuurpijl vanwege de windrichting terecht in de Amsterdam Arena.
Dat was Hazés ook so why notquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Dementor het volgende:
Wat een pauper artiesten zeg.
zolang het maar niet in mijn tuin komtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef static het volgende:
Volgens de weervoorspelling komt die vuurpijl vanwege de windrichting terecht in de Amsterdam Arena.
Starreveld... POSTCODE BINGO!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Karina het volgende:
Wie is trouwens die voice over, die stem komt me bekend voor maar ik kom er maar niet op wie het is.
Gaston volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Karina het volgende:
Wie is trouwens die voice over, die stem komt me bekend voor maar ik kom er maar niet op wie het is.
GASTON! VAN DE POSTCODELOTERIJ!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |