Tja de belangrijkste mensen zijn weg he, de familie en echte vrienden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef Kos het volgende:
Ze zijn nu overgestapt van de B artiesten naar de C artiesten?
alleen jammer van de zangquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Nouk het volgende:
Oh sax is wel ff mooi.
Die kerel dumpte ze familie toch altijd als hij ze afgewerkt had ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja de belangrijkste mensen zijn weg he, de familie en echte vrienden....
En dan nog beweren dat Rita in de VS zo gevaarlijk isquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
maar zij moet ook weer ff haar orkaankracht spuien.
Dus ze zingt zelf gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef RoelerMF het volgende:
Rosetty?
Ik hoorde raggel tijdens die voorbereiding nog zo zeggen dat niet elke gek mocht optreden...
op paul de leeuw en dulfer na, en in het begin ook nog wat zangers ,valt het tegen kwa zangtalent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef RoelerMF het volgende:
Rosetty?
Ik hoorde raggel tijdens die voorbereiding nog zo zeggen dat niet elke gek mocht optreden...
En dat is dan nog zwak uitgedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
op paul de leeuw en dulfer na, en in het begin ook nog wat zangers ,valt het tegen kwa zangtalent.![]()
![]()
En nu van de Y naar de Z artiesten!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:10 schreef Kos het volgende:
O nu van de C naar de Y artiesten!!!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef ik_zeg_baco het volgende:
Eindelijk kwaliteit...
Beetje wel zo te horen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Kos het volgende:
Xander!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens kijken of hij weer zo'n Amsterdams accent gaat faken!
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiekquote:
en geheime zenderpiratenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jannes! die is wereldberoemd ! In drente en bij het sbs publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |