Dat gaat toch over de seriequote:
Ik neem aan dat je een grote fan bent. Er was toch ook iets met de fanclub of zo. Die hadden wel veel geld gegeven voor een standbeeld of zo maar waren niet voor dit spektakel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef Houniet het volgende:
zo kan je het ook bekijkenvoor ons is het een eer aan André
Ahoy was goedkoper.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef pekel het volgende:
Heeft Raggel zeker geregeld. De hoer.
Idd wel een beetje boel nepquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Tony Leroy playbackt met z'n gitaar zo kan ik het ook spelen.
Het lijkt verdomme Eric Clapton wel als je hem hoort.
Heerlijke fout dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef DeTolk het volgende:
Die reporter van EditieNL zei dat Hazes als Feyenoorder in Rotterdam wilde.
KLOOTZAK, HIJ WAS AJACIED
Haar kinderen doen de boodschappen. Dat wilde André al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef pekel het volgende:
[..]
De geldwolf. Zou ze ook boodschappen doen bij de Aldi?
Zo meteen steekt ie z'n gitaar in de fikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef pekel het volgende:
Die Tony Leroy blijft ook mooi playbacken..
Zou z'n as wel in een vuurpijl passen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Peter Beense, wiens vuurpijl binnen niet te veel tijd ook in de lucht wordt geschoten.
Zo'n opmerking vind ik ongeast.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zou z'n as wel in een vuurpijl passen?
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Peter Beense, wiens vuurpijl binnen niet te veel tijd ook in de lucht wordt geschoten.
Over Smaak Valt te Twistenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |