Dat gaat toch over de seriequote:
Ik neem aan dat je een grote fan bent. Er was toch ook iets met de fanclub of zo. Die hadden wel veel geld gegeven voor een standbeeld of zo maar waren niet voor dit spektakel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef Houniet het volgende:
zo kan je het ook bekijkenvoor ons is het een eer aan André
Ahoy was goedkoper.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef pekel het volgende:
Heeft Raggel zeker geregeld. De hoer.
Idd wel een beetje boel nepquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Tony Leroy playbackt met z'n gitaar zo kan ik het ook spelen.
Het lijkt verdomme Eric Clapton wel als je hem hoort.
Heerlijke fout dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef DeTolk het volgende:
Die reporter van EditieNL zei dat Hazes als Feyenoorder in Rotterdam wilde.
KLOOTZAK, HIJ WAS AJACIED
Haar kinderen doen de boodschappen. Dat wilde André al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef pekel het volgende:
[..]
De geldwolf. Zou ze ook boodschappen doen bij de Aldi?
Zo meteen steekt ie z'n gitaar in de fikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef pekel het volgende:
Die Tony Leroy blijft ook mooi playbacken..
Zou z'n as wel in een vuurpijl passen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Peter Beense, wiens vuurpijl binnen niet te veel tijd ook in de lucht wordt geschoten.
Zo'n opmerking vind ik ongeast.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zou z'n as wel in een vuurpijl passen?
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Peter Beense, wiens vuurpijl binnen niet te veel tijd ook in de lucht wordt geschoten.
Over Smaak Valt te Twistenquote:
Ik kom uit Amsterdam, maar heb ook nog nooit van die vent gehoord.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De helft van deze mensen zijn alleen bekend in Amsterdam. De volgende keer kunnen ze beter AT5 dit laten uitzenden.Als Limburger heb ik niks met een Klaas Been.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, maar heb ook nog nooit van die vent gehoord.
Ja wat een feest!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef just me het volgende:
Oe ! ze gaan richting Hoek van Holland om te knallen!
en dat is nog maar zachtjes uitgedruktquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Drimzef het volgende:
Klaas Veen zingt nogal ehh vals
Dat deed André ook dus dat past primaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt
Als die maar een biertje kan tappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Drimzef het volgende:
Dat zeg je tegen iemand die in een kindermusical speelt en dan nog moet het je eigen kind zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Drimzef het volgende:
Die heeft zinds haar 12de al André in der gevoelt dus een beetje as kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Gaan ze die vuurpijl in Raggels reet stoppen?
André zong niet, hij liet het publiek zingen... tenminste de keer dat ik hem live heb mogen aanschouwen was dat zeker het geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat deed André ook dus dat past prima![]()
Vuurpijl is wel een heel groot woord voor een blikje Heineken met buskruit op een stok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Gaan ze die vuurpijl in Raggels reet stoppen?
Ik zou er ook bang van worden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze naast een lege kruk zat
Zelf zat ze op twee krukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze naast een lege kruk zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |