Morgen mag je optreden in Amsterdam-West, mijn Marokkaanse buurman is sindskort betaald jongerenwerker en mag delen van de legendarische joods-marokkaanse voetbalwedstrijdjes e.d. coordineren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is een beetje laat om Jeruzalem terug te geven aan Byzantium.
Morgen lig ik mijn roes uit te slapen. Zeg tegen je buurman dat jongerenwerk liefdewerk is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Morgen mag je optreden in Amsterdam-West, mijn Marokkaanse buurman is sindskort betaald jongerenwerker en mag delen van de legendarische joods-marokkaanse voetbalwedstrijdjes e.d. coordineren.
Uiteraard moet ik ook komen. Kom je ook?
Ik rel nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nou een relschaap?
Overigens is Amsterdam geen leuke stad, op z'n zachtst gezegd.
Heb je niet he, met die Bert van jequote:
Weet ie, maar nu krijgt hij er faam en een vast salaris voor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen lig ik mijn roes uit te slapen. Zeg tegen je buurman dat jongerenwerk liefdewerk is.
Het zijn allebei klotensteden, maar Leiden is gelukkig kleiner.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Silmarwen het volgende:
Amsterdam is tof men. Lekker wonen aan het vondelpark. Ik mis die tijd. Naja, Leiden kan ermee door.
Ssst....1 oktober is de bijeenkomst en dat onderwerp vermijd ik liever.quote:Ga je nog zuipen 1, 2 en 3 oktober?
Laat mijn Bert met rust jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je niet he, met die Bert van je [afbeelding]
Ik zal maar niet zeggen aan wie dit plaatje mij doet denken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je niet he, met die Bert van je [afbeelding]
Ja, steden zijn per definitie klote. Maar goed, het leven ook hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zijn allebei klotensteden, maar Leiden is gelukkig kleiner.
[..]
Ssst....1 oktober is de bijeenkomst en dat onderwerp vermijd ik liever..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen aan wie dit plaatje mij doet denken.
Past dus mooi bij mequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dronken worden om het dronken worden is des paupers mên
Waar zou jij de meet hebben willen gehad? Als je mod zou zijn uiteraard, want die hebben nou eenmaal altijd het laatste woordquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, steden zijn per definitie klote. Maar goed, het leven ook he
Ik had best naar de meet willen gaan, maar ik ga daar geen dag goed dronken worden voor opgeven. Dronken + kermis =
Ik had ten eerste al een debat uitgezocht en ik had de meet in Amsterdam gehouden. Is op het nachtnet aangesloten, goed bereikbaar en altijd tof.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar zou jij de meet hebben willen gehad? Als je mod zou zijn uiteraard, want die hebben nou eenmaal altijd het laatste woord
Mijn idee, maar de it-bleekneusjes moeten zonodig naar Groningenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik had ten eerste al een debat uitgezocht en ik had de meet in Amsterdam gehouden. Is op het nachtnet aangesloten, goed bereikbaar en altijd tof.
Er zijn vaak wel leuke debatten bij de uni. Anders had ik vast wel ergens wat kunnen regelen samen met de opleiding maatschappijleer op een vrijdag avond of zaterdagmiddag.
Als er nou iemand tegen was, was het Erwin wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn idee, maar de it-bleekneusjes moeten zonodig naar Groningen
In het 3 oktober weekend nog wel. Geen enkele kennis van historie en traditie hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn idee, maar de it-bleekneusjes moeten zonodig naar Groningen
Jawel, maar die hangt er toch altijd een beetje bloedarmoedig bij he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als er nou iemand tegen was, was het Erwin wel.
Van de FPquote:De voormalige hoofdcommissaris van de Amsterdamse politie Joop van Riessen vindt dat de politie de mogelijkheid moet krijgen iedere voorbijganger in de hoofdstad, waar dan ook en ongeacht het tijdstip, te fouilleren. Nu mogen agenten alleen in speciaal aangewezen gebieden in het centrum en in Zuidoost op van tevoren bepaalde tijdstippen mensen en voertuigen preventief controleren op drugs en wapens.
De regering beziet momenteel de mogelijkheden om preventief fouilleren uit te breiden, maar die mogelijkheden gaan Van Riessen niet ver genoeg. Hij meent dat de politie 24 uur per dag, zeven dagen in de week in de hele stad haar gang moet kunnen gaan.
Dat compenseert hij anders wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, maar die hangt er toch altijd een beetje bloedarmoedig bij he.
Mocht je je bedenken morgen, er komen Marokkaanse buikdanseresjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat compenseert hij anders wel.
Geilquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken morgen, er komen Marokkaanse buikdanseresjes![]()
Heel erg jaquote:
Daar trap ik niet in, Larry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken morgen, er komen Marokkaanse buikdanseresjes![]()
Alleen maar voor walging.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:03 schreef Monidique het volgende:
Kermis en bier is altijd goed.
Die idioot is een karikatuur van zichzelf,quote:Another White House official involved in preparing Mr. Bush's way noted that with the sun shining so brightly in San Antonio, the images of Mr. Bush from here might not have made it clear to viewers that he was dealing with an approaching storm.
Lieverd. Je moet er echt eens uit. Ga eens lekker feesten man! Zuipen tot je moet kotsen, met vreemde vrouwen zoenen en wakker worden naast iemand die je niet kent. Er gaat een wereld voor je openquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Alleen maar voor walging.
Neequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef Silmarwen het volgende:
Lieverd. Je moet er echt eens uit. Ga eens lekker feesten man! Zuipen tot je moet kotsen, met vreemde vrouwen zoenen en wakker worden naast iemand die je niet kent. Er gaat een wereld voor je open
Nee man, Nederland is tofquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Legio landen waar ze beter kunnen feesten dan Nederland en daar wil ik dan ook snel naar toe. Dag Nederland.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet nog eens een keer wakker worden naast een snurkende koe
![]()
Dat hoofdstuk kan beter gesloten blijven.
Dat valt vies tegen eigenlijk. Helaas.quote:
Dan ben je nog nooit met mij wezen stappenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen eigenlijk. Helaas.
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit met mij wezen stappen
Nou de laatste tijd nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Waar ga je altijd stappen dan?
Jij bent van de studieclubjes?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd niet
Ik he het erg druk met de studie. Maar volgend weekend is Leidens Ontzet. Dan ben ik daar te vinden. Vooral bij de roze beurs.
God no.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij bent van de studieclubjes?
Maar als je gaat stappen wordt het altijd een wilde boel?
http://www.standaard.be/nieuws/binnenland/index.asp?Snel=1&ArticleID=DMF24092005_026quote:Annemie Neyts voorzitter Europese liberale partij
18:16:44
BRUSSEL - Gewezen staatssecretaris Annemie Neyts is verkozen tot voorzitter van de Europese liberale partij, de ELDR. VLD’ster Neyts haalde het van de Nederlandse kandidaat Jozias van Aartsen.
De verkiezing vond plaats tijdens een partijcongres in Bratislava (Slovakije). Neyts krijgt vier ondervoorzitters, onder meer de Roemeense premier Calin Popescu. Neyts verklaarde na haar aanstelling dat ze een sterke liberale stem wil laten klinken in de discussie over de toekomst van Europa.
Ghehehe, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
God no.
Ik studeer omdat ik nog maar 3 jaar overheb
En als ik ga stappen wordt het meestal wel lachen ja
Een stel aso's met een grote bek. Niet dat dat verkeerd is, maar het is beslist geen serie waard.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Nieuwe serie afleveringen American Chopper op Discovery om 21.00 vanavond.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Nieuwe serie afleveringen American Chopper op Discovery om 21.00 vanavond.
Daar gaat het niet om. Wel dat het American Choppers is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een stel aso's met een grote bek. Niet dat dat verkeerd is, maar het is beslist geen serie waard.
Ze weten wel hoe een motor eruit moet komen te zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een stel aso's met een grote bek. Niet dat dat verkeerd is, maar het is beslist geen serie waard.
Ieder zo z'n deugt hè?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze weten wel hoe een motor eruit moet komen te zien.
Ik zou daar graag een keertje willen shoppen.
Da commaradequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ieder zo z'n deugt hè?
knorren meestal, het is Teutel sr.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Duitse pispot helm op.... en knarren maar.
De I Robot motor.quote:
quote:814 tt-EEN 814 zo 25 sep 10:39:29
MUZIEK FBI
"LENNON WAS TE STONED VOOR REVOLUTIE"
De FBI heeft begin de jaren zeventig
het doen en laten van John Lennon nauw-
keurig onderzocht. Uit het onderzoek
bleek dat "Lennon veel te stoned" was
om herrie te schoppen tijdens de
Republikeinse conventie in Miami.
De Amerikaanse regering heeft deze week
geheime regeringsdocumenten over over-
leden beroemdheden geopenbaard.
De FBI hield begin jaren zeventig heel
heel wat bekendheden in de gaten.
Marilyn Monroe werd gevolgd omdat ze
verdacht werd van communistische sympa-
thieën. Kitschkoning Liberace bleek een
gokprobleem te hebben.
quote:223 Teletekst zo 25 sep
*******************************NED.3
12.05-13.00 uur BUITENHOF
00.40-01.35 uur HERHALING
Een exclusief interview met Francis
Fukuyama,schrijver van het boek The
End of History and the Last Man.
Fukuyama,één van de grote denkers van
onze tijd en huisideoloog van de
Amerikaanse regering,praat onder meer
over de lessen van de oorlog in Irak,
en over de vraag hoe het komt dat het
vertrouwen in de overheid en politiek
in ons land en andere West-Europese
landen zo laag is.
Nee, 1 grap is wel genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef Svensational het volgende:
Ha, p kan dus nog steeds mod worden!
Dat meen je nietquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |