Knuffelen na de sex wel?quote:
Dat werpen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
Ik wil later wel kinderen
Lijkt me heerlijk
Daar kan de hele creche over meepratenquote:
Misschien dat je nou eens kan kappen met dat enorm uitgemolken grapje van jequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan de hele creche over meepraten
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien dat je nou eens kan kappen met dat enorm uitgemolken grapje van je
Hele jonge meisjes scheidden nog geen melk uit, zwangere meisjes wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of je daar even mee wil kappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef PhaE het volgende:
Neuken
Knuffelen, oeh
Kinderen.. hmmm.
Nu nog ff niet..
Voor Metro wel een combo mogelijk natuurlijk, Knuffelen met Kinderen.
Geeft in elk geval een doel aan je leven ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
Knuffelen is de bom.
Volgens mij nemen ook veel mensen kinderen om belangrijk te zijn voor iemand.
Als het dan niet hun echtgenoot/echtgenote is, dan maar hun kind.
Maar wie host dat dingquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef dawg het volgende:
Lief dat jullie mijn voobeeld volgen en die oude muffe OP niet meer gebruiken.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef dawg het volgende:
Lief dat jullie mijn voobeeld volgen en die oude muffe OP niet meer gebruiken.
Je vraagt gewoon om die opmerkingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geeft in elk geval een doel aan je leven ja.
Maar ik vind dat je sowieso een doel in je leven moet hebben, ook zonder kinderen.
Je begon zelfquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij pakt alleen de zwakstequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begon zelf
En zeg het ook tegen de rest, R. Kelly![]()
Nou niet alleen na de sex hoorquote:
De enige niet single moet hij weer hebbenquote:
De enige?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige niet single moet hij weer hebben![]()
Zie jij pettlapin hier ergens?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn uiteindelijk zwakke wezens, dus dat is niet zo moeilijk.![]()
Ben jij niet single?quote:
In PUB, of OUD, zich als babysitter aan te biedenquote:
PUBquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
In PUB, of OUD, zich als babysitter aan te bieden
Doe toch niet zo gemeen tegen die jongen. Ik doe ook altijd heel aardig tegen iedereen hier, neem een voorbeeld aan mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
In PUB, of OUD, zich als babysitter aan te bieden
Ook ervoor?quote:
Dat heb ik er wel voor overquote:
Ik weet nu al dat het moeilijk gaat zijn bij mij en nog heb ik het er voor over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken wat je zegt na 14 hechtingen![]()
En er tussendoorquote:
Ff denken ... neequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Baal je nou nog dat je geen mod mocht zijn op PUB?![]()
Als je uitgesext bent, dan kom ik wel weer eens met je knuffelenquote:
Ik moet ook echt zeggen dat ik heel hard bezig ben om je in bedwang te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
drie mods voor nodig om dit topic in bedwang te houden![]()
Wij ook, maar ze komen vanzelf. Het is een plaag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb geen zin om dit hele topic te gaan editen enzo, maar ik zou het bijzonder waarderen als het nou over is met die flauwe kutgrapjes.
Bashen doen jullie maar ergens anders.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je uitgesext bent, dan kom ik wel weer eens met je knuffelen
De eerquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
nee hoor, je kent dat verhaal van die beroemde druppel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals ff denken ... nee hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou op zich humor zijn
Collega's: ijsvrouw en brechtje!
Nu moet je het doen met mukie![]()
En vergeet niet HW die zit te wachten tot ik iets fouts zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee hoor, je kent dat verhaal van die beroemde druppel...
ik kijk lijdzaam toe
Oe lunchen! Goed planquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eer
Maar goed, ik ga turkse pizza halen
Dan let HW niet heel erg goed opquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En vergeet niet HW die zit te wachten tot ik iets fouts zeg!![]()
Ach jee, ben je zo'n flauwe. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan let HW niet heel erg goed op
Het is toch zo, ik weet ook wel dat ie achter de schermen liep te zaniken en alles. Misschien eens tijd dat het hele kliekje weggaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach jee, ben je zo'n flauwe. Jammer hoor.
werkenquote:
quote:
Euhm.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is toch zo, ik weet ook wel dat ie achter de schermen liep te zaniken en alles. Misschien eens tijd dat het hele kliekje weggaat.![]()
Troost jequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Euhm.
1. Ik heb geen idee waar het over gaat.
2. Ik heb nergens iets gelezen achter de schermen waar heatwave "liep te zanniken"
3. Ik had het over flauw in het teken van "steek onder water" opmerkingen richting mods
Dan is het al helemaal niet nodig om er hier "treiterig" over te beginnen, maar goed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Troost je
Hij zegt het ook recht in het gezicht van modjes
Het blijft kennelijk pijnlijk dat HW zijn vriendin heeft afgepaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal niet nodig om er hier "treiterig" over te beginnen, maar goed.
Steek onder water, ik kom er toch vooruit dat ik vind dat een aantal modjes hun werk slecht doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef RATMEN het volgende:
3. Ik had het over flauw in het teken van "steek onder water" opmerkingen richting mods
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Troost je
Hij zegt het ook recht in het gezicht van modjes
[Feedback] Welkom bij de klachtencommissie
Zo iets dus
Daar zijn voldoende kanalen voor. Ik kan er niet zo goed tegen als het pesterig in een topic als dit terugkomt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Steek onder water, ik kom er toch vooruit dat ik vind dat een aantal modjes hun werk slecht doen.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Pheno het volgende:
Zucht, modjes discussie mag best ergens anders
op 1 pagina worden ons nu twee dingen verbodenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Pheno het volgende:
Zucht, modjes discussie mag best ergens anders
Ik ben zeer blij dat ie dat heeft gedaan, anders had ik nog langer met zo'n labiel en oppervlakkig figuur doorgebracht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het blijft kennelijk pijnlijk dat HW zijn vriendin heeft afgepakt![]()
Ook al is het maanden geleden
TC: get over it!![]()
Ik haakte alleen in op 3 modjes-verhaal, jullie maken er een issue van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar zijn voldoende kanalen voor. Ik kan er niet zo goed tegen als het pesterig in een topic als dit terugkomt.
nergensquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord!
Waar je in godsnaam tegelijk de randweg kan zien en het houtplein
Eenzaam terug geschopt in de hoek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij dat ie dat heeft gedaan, anders had ik nog langer met zo'n labiel en oppervlakkig figuur doorgebracht.![]()
Ik ben blij waar ik nu ben![]()
![]()
![]()
quote:
Welkom in Nederlandquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
op 1 pagina worden ons nu twee dingen verboden![]()
Hij de hes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
nergens
Oww, je bedoelt het gebouw van de provincie vanuit mijn werkplek ?
Ze hebben ook nog een aardig groot kantoor op de Zijlweg(aan de overkant van de randweg)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eenzaam terug geschopt in de hoek?
dan ken je HW heel erg slecht, en dit is nu dus echt de laatste waarschuwing. Het gebash is over, anders hang ik hier een heel groot hangslot op wat er dus echt niet meer afgaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is toch zo, ik weet ook wel dat ie achter de schermen liep te zaniken en alles. Misschien eens tijd dat het hele kliekje weggaat.![]()
Ik maak er helemaal geen issue van. Je eerste post was ook verder weinig schokkend. Daarna poste jequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haakte alleen in op 3 modjes-verhaal, jullie maken er een issue van.
en dat vinnik een flauwe steek onder water, das alles wat ik gezegd heb, niets meer, niets minderquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet alleen de lusten en niet de lasten hequote:
Eet smakelijk danquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga dus gewoon nu lunchen, dus van mijn kant klopt die rust wel.
Typerend, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
Sorry, dus omdat iemand doorgaat over modgedoe ga je het hele topic sluiten? Verwijs hem door naar feedback
Waar, waar, waarquote:
Dank uquote:
Knuffelen met kinderen, daarvoor moet je bij Pheno en Godlike wezen. Vooral niet bij Metro. Zo goed?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef purplerose het volgende:
ik heb het liever over knuffelen dan over kinderen als je het niet erg vindt
Lunchen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waar, waar, waar. IKKE EERST !!!
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef purplerose het volgende:
ik heb het liever over knuffelen dan over kinderen als je het niet erg vindt
het gaat niet alleen om dit geval op zich, maar ik zie veel vaker gebash (o.a. in de richting van Metro) voorbij komen. Slowchatten is leuk, maar andere users het leven zuur maken vind ik not done.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
Sorry, dus omdat iemand doorgaat over modgedoe ga je het hele topic sluiten? Verwijs hem door naar feedback
Nevermind, ik was weer te hoopvolquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waar, waar, waar. IKKE EERST !!!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knuffelen met kinderen, daarvoor moet je bij Pheno wezen.
![]()
erm, dat is toch de hele fokcultuur of heb ik het nou misquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om dit geval op zich, maar ik zie veel vaker gebash (o.a. in de richting van Metro) voorbij komen. Slowchatten is leuk, maar andere users het leven zuur maken vind ik not done.
het is maar wat jij typerend vind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Typerend, niet meer dan dat.![]()
We gaan weer verder over kinderen, want meneer Buzzer wordt hier jippig van.![]()
condoom of de pil gebruiken, dan kan je knuffelen zonder problemenquote:
Mekker toch niet zo man! Users zijn geen Tamagotchi's en Metro weet ook wel dat het gewoon een beetje pesten is en niets serieus. Het leven zuur maken, jezus man, hoe lang is je leven leven al fok!.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om dit geval op zich, maar ik zie veel vaker gebash (o.a. in de richting van Metro) voorbij komen. Slowchatten is leuk, maar andere users het leven zuur maken vind ik not done.
Maar wat mag wel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
erm ik weet niet hoe jij knuffelt, maarre dat lijkt meer op sex?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
condoom of de pil gebruiken, dan kan je knuffelen zonder problemen
als ik alles me persoonlijk moet gaan aantrekken wat er op fok over me gezegd wordt, waggel ik nu single op de zuidpool met kinderenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
erm, dat is toch de hele fokcultuur of heb ik het nou mis
het is iig de fokcultuur geworden
owjeejquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik weet niet hoe jij knuffelt, maarre dat lijkt meer op sex?
En rijd Mukie in een Opelquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik alles me persoonlijk moet gaan aantrekken wat er op fok over me gezegd wordt, waggel ik nu single op de zuidpool met kinderen
Je knuffelt veilig of je knuffelt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik weet niet hoe jij knuffelt, maarre dat lijkt meer op sex?
We hebben idd best veel nieuwe erbijquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wat mag wel?
En wat niet?
TC bashen is is done?
Waarom? Omdat dat twe ekanten op gaat en het spelletje is!
Maar wie niet en wie wel?
En uiteindelijk zijn de meeste hier al lange tijd samen
IS er wienig wegloop en heel veel nieuwe users
Lijkt me dus dat ze het allemaal wel kunnen waarderen.
Met Metro hebben we even goed goeie gesprekken en is het nooit persoonlijk
Just the running joke van dat moment.
Volgende week is het JoeY met zijn labiele vriendin.
PL met haar man met 9 andere relaties
Pheno met zijn huwlijk
Mukie met dr japanse auto's![]()
jups, en dat is niet bepaald wensenlijk, dus wordt het tijd voor een frisse windquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
erm, dat is toch de hele fokcultuur of heb ik het nou mis
het is iig de fokcultuur geworden
quote:
Dan lees je het niet en doe je voor de rest jouw werk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, en dat is niet bepaald wensenlijk, dus wordt het tijd voor een frisse wind
we vinden het tegenwoordig blijkbaar gewoon. ik heb me nooit met deze reeks willen bemoeien, maar ik zie nu een duidelijke trend die ik niet erg kan waarderen (en niet alleen ik)
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wat mag wel?
En wat niet?
TC bashen is is done?
Waarom? Omdat dat twe ekanten op gaat en het spelletje is!
Maar wie niet en wie wel?
En uiteindelijk zijn de meeste hier al lange tijd samen
IS er wienig wegloop en heel veel nieuwe users
Lijkt me dus dat ze het allemaal wel kunnen waarderen.
Met Metro hebben we even goed goeie gesprekken en is het nooit persoonlijk
Just the running joke van dat moment.
Pheno met zijn huwlijk
Aah ok, dus het staat niet in de policy dat bashen normaal isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, en dat is niet bepaald wensenlijk, dus wordt het tijd voor een frisse wind
we vinden het tegenwoordig blijkbaar gewoon. ik heb me nooit met deze reeks willen bemoeien, maar ik zie nu een duidelijke trend die ik niet erg kan waarderen (en niet alleen ik)
Wie dan ook niet? Metro (om maar als vb te noemen) weet dat we zijn typetje af en toe boven halen, zoals hier orde van de dag is bij elk ander. Ik vraag me dan af waarom er mensen bij komen, ipv af....quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vond m sterk hoor Godtquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ik maak wel fouten
Maar deze post van me was wel heel erg.
Ik ga weer terug naar niet meer dan drie regels![]()
Amenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je knuffelt veilig of je knuffelt niet.
neuh wil alleen knuffelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet alleen de lusten en niet de lasten he.
Pas op wat je zegt, ze kunnen steeds meerquote:
9?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno met zijn huwlijk
Als zij een Opel gaat kopen krijg ik een relatie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MUKIE GAAT EEN OPEL KOPEN!![]()
![]()
![]()
Die door je ongemerkt gestart isquote:
Tja ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het wel leuk geweest is, sommige dingen blijven gewoon uitgemolken worden en dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je bent hem nog wel gestart![]()
Ik hoop voor je dat het toch een Opel wordt dan Annie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij een Opel gaat kopen krijg ik een relatie.
Knuffelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het wel leuk geweest is, sommige dingen blijven gewoon uitgemolken worden en dat is een beetje jammer.
Goed, bij dezequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het wel leuk geweest is, sommige dingen blijven gewoon uitgemolken worden en dat is een beetje jammer.
Ja, alleen ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knuffelen?![]()
TC wil wel met je knuffelen
Maar je hebt gelijk! Heel flauw van Pheno dat hij steeds zo door gaat
we hebben kastaquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Pheno het volgende:
Die door je ongemerkt gestart is
Zonde
maar ach, echt een rel?
Kutquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MUKIE GAAT EEN OPEL KOPEN!![]()
![]()
![]()
Annie! Q is er niet, wil jij misschien proberen een date te krijgen?quote:
Ik weet niet of balzakastanova al gebanned isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we hebben kastanodig, dan pas gaan we eens een echte rel hebben
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij een Opel gaat kopen krijg ik een relatie.
Hij heeft in zijn eentje een heel ban meld topic vol gekregenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of balzakastanova al gebanned is
Ik was eerst.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Annie! Q is er niet, wil jij misschien proberen een date te krijgen?
daar koop ik liever een lief brommertje mee dan een wagenquote:
quote:
Minimaal 50 kloons die ik ken iigquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn eentje een heel ban meld topic vol gekregen![]()
Jammer dat ze die niet vermelden![]()
"Pimp my brommer"quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daar koop ik liever een lief brommertje mee dan een wagen![]()
Dat wordt toch een Lada uit 1990.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daar koop ik liever een lief brommertje mee dan een wagen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we hebben kastanodig, dan pas gaan we eens een echte rel hebben
![]()
![]()
We hebben de tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te suf om er iets zinnigs op te antwoorden
Het zou voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te suf om er iets zinnigs op te antwoorden
Wie is kastaquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Kasta maar een lompe sukkel vind met zn boerenfoto's.![]()
Irl, ja, maar op fok is hij een legendequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Kasta maar een lompe sukkel vind met zn boerenfoto's.![]()
Dat mag niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef CherryLips het volgende:
een goeie forse rel maakt me misschien wel wakker?
newbiequote:
Het enige jaar wat er voor dat soort auto's bestaat, is toch het jaar Schrot ?quote:
Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Irl, ja, maar op fok is hij een legende
ze houden het meestal niet eens een jaar uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het enige jaar wat er voor dat soort auto's bestaat, is toch het jaar Schrot ?
ik vond hem anders wel erg amusantquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Kasta maar een lompe sukkel vind met zn boerenfoto's?![]()
vandaag naar huiswerkquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou voor het eerst zijn
Jij blijft stenen gooien naar mannen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het enige jaar wat er voor dat soort auto's bestaat, is toch het jaar Schrot ?
sinds wanneer is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer![]()
Dan krenken we je gevoelens![]()
We zijn hier lief voor elkaar
Dus hebben de singles een kans?quote:
leuk topic, maar ik kan niet denkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
PL
De gedachtengang van een persoon..
Voor jou
lees het topic door, dan weet je het. Het schijnt dat niemand het topic leuk vind enzoquote:
oo hijquote:
knuffelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer![]()
Dan krenken we je gevoelens![]()
We zijn hier lief voor elkaar
Ik vind het briljantquote:
Ik denk dan in de taal van het land waar ik ben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk topic, maar ik kan niet denken![]()
( eerlijk antwoord: is heel vreemd, als ik aan mijn vriend denk, denk ik nederlands, de gesprekken, de ruzies, die komen in me op in de taal waarin ze gevoerd zijn, denk ik aan mijn pa, dan denk ik frans, mijn werk, ndl, denk ik aan jouof fok, dan denk ik in het ndl ... enz...)
ik zal dat beter even kopiëren in het betreffende topic![]()
![]()
sorry dus![]()
quote:
Ja één rondje van die sneue foto's in Salou is nog te behapstukken. Ach ja, wat kan ik zeggen? Typische fokkers.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vond hem anders wel erg amusant
Hey!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]Daarom zijn jullie single, al die semi vanille seks
Mag ik even over een andere kam?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
[insert lullige opmerking over je vriendin]
![]()
Ik begin met vanille sex en eindig met sm sexquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg het ze zo vaakquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik maakte net al het statement dat ik niet zoveel behoefte meer heb aan platte sex zonder gevoelensquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik vond hem nogal matig qua schrijven en zeker qua afzeiken. Afgebakende paden, weinig verrassende bash-pogingen. Ach, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
kasta is een grote schat
hij kon goed schrijven, trok zich niets aan van kritiek, en man, hij kon anderen zo schitterend goed de grond in boren
Is het je man?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
kasta is een grote schat
hij kon goed schrijven, trok zich niets aan van kritiek, en man, hij kon anderen zo schitterend goed de grond in boren
Ik haal even wat msn logs er bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]Nou ja, knuffelen klinkt zo alsof je ook samen een
romantische komedie
gaat kijken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik maakte net al het statement dat ik niet zoveel behoefte meer heb aan platte sex zonder gevoelens
Door hem is het gewoon gewoon geworden elkaar zo ranzig te bashenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
kasta is een grote schat
Ik vond zn manier van anderen benaderen zo leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja één rondje van die sneue foto's in Salou is nog te behapstukken. Ach ja, wat kan ik zeggen? Typische fokkers.
Of platte gevoelens zonder seks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook platte seks hebben met gevoeles
![]()
Dan zou ik zeker in de top 10 staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vond zn manier van anderen benaderen zo leuk
Het feit dat ie overal schijt aan had en duidelijk zei waar het op stond
hehequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
Ik denk dan in de taal van het land waar ik ben.
Echt supervreemd
Eerst eens een leuke vent vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook platte seks hebben met gevoeles
![]()
dat is BSquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Door hem is het gewoon gewoon geworden elkaar zo ranzig te bashen
ah, zo zie ik het niet. Nee, hij was er extreem bedreven in, maar dat heeft geen invloed op mij, ik kan er alleen zalig mee lachenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef purplerose het volgende:
Door hem is het gewoon gewoon geworden elkaar zo ranzig te bashen
Sorry TC, maar daar haal jij het niet eens bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker in de top 10 staan.![]()
Ik heb iig nooit naar een romantische komedie gekeken met mijn vriendjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik haal even wat msn logs er bij![]()
Dom, dom, dom dat je mij dingen verteld over je relatie![]()
quote:
Omdat hij dat niet wilquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb iig nooit naar een romantische komedie gekeken met mijn vriendje
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef purplerose het volgende:
Sommige users gaan gewoon tever, Kasta is er 1 van
Ik vond er nix basherig aan, gewoon goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sorry TC, maar daar haal jij het niet eens bij
Je bent een Kasta fan?quote:
*proest, sorry.quote:
Neuh dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vond er nix basherig aan, gewoon goedkoop scoren.![]()
Dat zal ik wel zijn dan. Ik vind/vond het nogal een knurft met een grote bek, maar meer aandoenlijk dan scherp.![]()
gelijk heb je, romantische comediesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dat niet wil
Vanillesekser![]()
wat hebben (de meeste) mannen eigenlijk tegen romantische komediesquote:
Doe mij maar alleen vanille, ik doe niet aan sexquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanillesekser![]()
Jamie is cool.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest, sorry.
Not my kind of music
Dan lees jij de reacties van een andere Kasta. Zoek er eens op die zo goed is dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik niet.
Hij is pakkend en duidelijk, geen 13 in een dozijn opmerkingen die je al na 2 keer de keel uithangen.
Ik hou ook niet van romantische komediesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat hebben (de meeste) mannen eigenlijk tegen romantische komedies![]()
ik ga met mijn vent ook mee naar kutfilms zoals troy ( of hoe schrijf je dat), alexander, men in black enz![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanillesekser![]()
Het is nooit grappig om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
Als we het over 13 in dozijn hebben, dan heb je het over die romantische comedies, die niet eens om te lachen zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga met mijn vent ook mee naar kutfilms zoals troy ( of hoe schrijf je dat), alexander, men in black enz![]()
Je, doet wel erg je best ons ervan te overtuigen dat je GEEN vanillesekser bentquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanillesekser![]()
Ik ga wat googlenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan lees jij de reacties van een andere Kasta. Zoek er eens op die zo goed is dan?![]()
Om maar niet te spreken van de ***coversquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jamie is cool.![]()
Het is een beetje fout poppy, maar wel leuke muziek en het is een goede performer. Dat is ook meteen hoe dicht ik bij hitlijsten kom geloof ik.![]()
Ah troy is in de bios in belgie?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef petitlapin het volgende:
eigenlijk hou ik ook niet van romantische komedies
waarschijnlijk ook de reden dat we dan naar troy gaan, kan ik gelukkig nog genieten van het lijf van brad pitt
![]()
Lekker nummersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de ***covers
Maar goed, ik heb de cd van de Killers dan weer
* Pheno gooit meteen Somebody told me hard aan: cursisten zijn er toch nog niet
Troy was mooiquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van romantische komedies![]()
Of er moet echt niets anders op de tv zijn.
Geef mij maar idd Troy en Alexander
Toen mannen nog mannen waren
High & Dry vind ik wel ok, die gast van Radiohead kan niet zingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de ***covers
Maar goed, ik heb de cd van de Killers dan weer
* Pheno gooit meteen Somebody told me hard aan: cursisten zijn er toch nog niet
beter laat dan nooit héquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ah troy is in de bios in belgie?
Zo heerlijk op tijd![]()
Vind ik ook, heb het nu overgebracht naar minidisc, dus kan ik het ook in de auto draaienquote:
Radiohead...mja, niet zoveel mee, vond paranoid android wel een lekker nummer. Voor de rest, nee, te weinig naar andere nummers geluisterd om er een oordeel voor mezelf over te vellenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
High & Dry vind ik wel ok, die gast van Radiohead kan niet zingen.
Killers zijn ook cool
Weer zo'n sterk antwoord zeg, nouquote:Wat is er mis met dementie .
Ik bedoel;
- Me niet interesseren voor m'n sociale contacten
- Overal pissen waar ik wil
- @random m'n broek laten zakken
- Namen van al m'n sociale contacten vergeten
- Dom lullen / wartaal uitslaan
- Totaal geen zelfbeheersing hebben
Dat zijn allemaal dingen die ik nu al doe, dus de diagnose dement zou me juist een goed excuus verschaffen
Nou... wat een sterke opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef petitlapin het volgende:
toch betere opmerkingen dan jij maakt hoor tranceptor
Waarom doe je het dan niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
Stel je wordt dement.
[..]
Weer zo'n sterk antwoord zeg, nouHet is gewoon veel te makkelijk scoren. Iedere malloot kan dit.
Ik heb geen behoefte zo te gaan reageren, het is heel makkelijk scoren. Een beetje de stijl van stand-up comedy.quote:
Hij is net gesloten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
Help Vivi de winter door, verhalen voor onder de Mistletoe.
OMFG!![]()
Ik ga daar in de slowchat![]()
Even lunchen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef RATMEN het volgende:
djeemug, ik was alleen even lunchen, is dit topic al weer bijna vol.
Ik vind ze wel leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
Stel je wordt dement.
[..]
Weer zo'n sterk antwoord zeg, nouHet is gewoon veel te makkelijk scoren. Iedere malloot kan dit.
Ik zou zeggen, doe je bestquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
Het is echt een dood kut sub forum![]()
Meeste spannende topic Woordenassociatiespel # 620![]()
Het moet gvd over theater gaan!
Niks van theater te zien, geen recenties tourlijsten
etc etc
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie ik er uit als of ik tijd over heb?![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie ik er uit als of ik tijd over heb?![]()
Zie! Lief hoor Godt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef Godlike02 het volgende:
Ok maak ik ooit mooi stukje
ZOu dat ook nog doen voor dig
Ik hoop dat je een goede conditie hebt......quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:47 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga even op bed liggen, ik word schijtziek van die diarree.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een goede conditie hebt......
just in case.....![]()
diarree...... racekakquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog steeds aan de woorden van een kind denken die diarree 'spetterpoep' noemde
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
Nou kasta hoor: lachen dit
Hopeloos verliefd
Gut o gut wat een matige opmerkingen. pfff
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld.
Ik bedoel, "Oh, wat ben je toch ook een geile neuktijger, Dirk" dat klinkt toch niet.
Ik vinnum prachtigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt wel man!
"Oeh, duw je liefdesscepter nog even diep in mijn natte, soppende gleuf, Martin"
Ik zou bijna homofiel worden en een Martin zoeken, zodat ik het ook eens tegen een ander zou kunnen zeggen.
Tja dan kun je weer beginnen met leven hequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:12 schreef Cosworth het volgende:
Hoi! Ik ben ook weer single. En nu?
Welkom!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:12 schreef Cosworth het volgende:
Hoi! Ik ben ook weer single. En nu?
Ik begin meteen!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja dan kun je weer beginnen met leven he
en dat konijnquote:
Klikspaan!quote:
Jij ook klikspaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |