Ja, alleen ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knuffelen?![]()
TC wil wel met je knuffelen
Maar je hebt gelijk! Heel flauw van Pheno dat hij steeds zo door gaat
we hebben kastaquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Pheno het volgende:
Die door je ongemerkt gestart is
Zonde
maar ach, echt een rel?
Kutquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MUKIE GAAT EEN OPEL KOPEN!![]()
![]()
![]()
Annie! Q is er niet, wil jij misschien proberen een date te krijgen?quote:
Ik weet niet of balzakastanova al gebanned isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we hebben kastanodig, dan pas gaan we eens een echte rel hebben
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij een Opel gaat kopen krijg ik een relatie.
Hij heeft in zijn eentje een heel ban meld topic vol gekregenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of balzakastanova al gebanned is
Ik was eerst.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Annie! Q is er niet, wil jij misschien proberen een date te krijgen?
daar koop ik liever een lief brommertje mee dan een wagenquote:
quote:
Minimaal 50 kloons die ik ken iigquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn eentje een heel ban meld topic vol gekregen![]()
Jammer dat ze die niet vermelden![]()
"Pimp my brommer"quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daar koop ik liever een lief brommertje mee dan een wagen![]()
Dat wordt toch een Lada uit 1990.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daar koop ik liever een lief brommertje mee dan een wagen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we hebben kastanodig, dan pas gaan we eens een echte rel hebben
![]()
![]()
We hebben de tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te suf om er iets zinnigs op te antwoorden
Het zou voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te suf om er iets zinnigs op te antwoorden
Wie is kastaquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Kasta maar een lompe sukkel vind met zn boerenfoto's.![]()
Irl, ja, maar op fok is hij een legendequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Kasta maar een lompe sukkel vind met zn boerenfoto's.![]()
Dat mag niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef CherryLips het volgende:
een goeie forse rel maakt me misschien wel wakker?
newbiequote:
Het enige jaar wat er voor dat soort auto's bestaat, is toch het jaar Schrot ?quote:
Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Irl, ja, maar op fok is hij een legende
ze houden het meestal niet eens een jaar uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het enige jaar wat er voor dat soort auto's bestaat, is toch het jaar Schrot ?
ik vond hem anders wel erg amusantquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Kasta maar een lompe sukkel vind met zn boerenfoto's?![]()
vandaag naar huiswerkquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou voor het eerst zijn
Jij blijft stenen gooien naar mannen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het enige jaar wat er voor dat soort auto's bestaat, is toch het jaar Schrot ?
sinds wanneer is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer![]()
Dan krenken we je gevoelens![]()
We zijn hier lief voor elkaar
Dus hebben de singles een kans?quote:
leuk topic, maar ik kan niet denkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
PL
De gedachtengang van een persoon..
Voor jou
lees het topic door, dan weet je het. Het schijnt dat niemand het topic leuk vind enzoquote:
oo hijquote:
knuffelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer![]()
Dan krenken we je gevoelens![]()
We zijn hier lief voor elkaar
Ik vind het briljantquote:
Ik denk dan in de taal van het land waar ik ben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk topic, maar ik kan niet denken![]()
( eerlijk antwoord: is heel vreemd, als ik aan mijn vriend denk, denk ik nederlands, de gesprekken, de ruzies, die komen in me op in de taal waarin ze gevoerd zijn, denk ik aan mijn pa, dan denk ik frans, mijn werk, ndl, denk ik aan jouof fok, dan denk ik in het ndl ... enz...)
ik zal dat beter even kopiëren in het betreffende topic![]()
![]()
sorry dus![]()
quote:
Ja één rondje van die sneue foto's in Salou is nog te behapstukken. Ach ja, wat kan ik zeggen? Typische fokkers.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vond hem anders wel erg amusant
Hey!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]Daarom zijn jullie single, al die semi vanille seks
Mag ik even over een andere kam?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]Daarom zijn jullie single, al die semi vanille seks
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
[insert lullige opmerking over je vriendin]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |