Eet smakelijk danquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga dus gewoon nu lunchen, dus van mijn kant klopt die rust wel.
Typerend, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
Sorry, dus omdat iemand doorgaat over modgedoe ga je het hele topic sluiten? Verwijs hem door naar feedback
Waar, waar, waarquote:
Dank uquote:
Knuffelen met kinderen, daarvoor moet je bij Pheno en Godlike wezen. Vooral niet bij Metro. Zo goed?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef purplerose het volgende:
ik heb het liever over knuffelen dan over kinderen als je het niet erg vindt
Lunchen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waar, waar, waar. IKKE EERST !!!
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef purplerose het volgende:
ik heb het liever over knuffelen dan over kinderen als je het niet erg vindt
het gaat niet alleen om dit geval op zich, maar ik zie veel vaker gebash (o.a. in de richting van Metro) voorbij komen. Slowchatten is leuk, maar andere users het leven zuur maken vind ik not done.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
Sorry, dus omdat iemand doorgaat over modgedoe ga je het hele topic sluiten? Verwijs hem door naar feedback
Nevermind, ik was weer te hoopvolquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waar, waar, waar. IKKE EERST !!!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knuffelen met kinderen, daarvoor moet je bij Pheno wezen.
![]()
erm, dat is toch de hele fokcultuur of heb ik het nou misquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om dit geval op zich, maar ik zie veel vaker gebash (o.a. in de richting van Metro) voorbij komen. Slowchatten is leuk, maar andere users het leven zuur maken vind ik not done.
het is maar wat jij typerend vind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Typerend, niet meer dan dat.![]()
We gaan weer verder over kinderen, want meneer Buzzer wordt hier jippig van.![]()
condoom of de pil gebruiken, dan kan je knuffelen zonder problemenquote:
Mekker toch niet zo man! Users zijn geen Tamagotchi's en Metro weet ook wel dat het gewoon een beetje pesten is en niets serieus. Het leven zuur maken, jezus man, hoe lang is je leven leven al fok!.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om dit geval op zich, maar ik zie veel vaker gebash (o.a. in de richting van Metro) voorbij komen. Slowchatten is leuk, maar andere users het leven zuur maken vind ik not done.
Maar wat mag wel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
erm ik weet niet hoe jij knuffelt, maarre dat lijkt meer op sex?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
condoom of de pil gebruiken, dan kan je knuffelen zonder problemen
als ik alles me persoonlijk moet gaan aantrekken wat er op fok over me gezegd wordt, waggel ik nu single op de zuidpool met kinderenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
erm, dat is toch de hele fokcultuur of heb ik het nou mis
het is iig de fokcultuur geworden
owjeejquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik weet niet hoe jij knuffelt, maarre dat lijkt meer op sex?
En rijd Mukie in een Opelquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik alles me persoonlijk moet gaan aantrekken wat er op fok over me gezegd wordt, waggel ik nu single op de zuidpool met kinderen
Je knuffelt veilig of je knuffelt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik weet niet hoe jij knuffelt, maarre dat lijkt meer op sex?
We hebben idd best veel nieuwe erbijquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wat mag wel?
En wat niet?
TC bashen is is done?
Waarom? Omdat dat twe ekanten op gaat en het spelletje is!
Maar wie niet en wie wel?
En uiteindelijk zijn de meeste hier al lange tijd samen
IS er wienig wegloop en heel veel nieuwe users
Lijkt me dus dat ze het allemaal wel kunnen waarderen.
Met Metro hebben we even goed goeie gesprekken en is het nooit persoonlijk
Just the running joke van dat moment.
Volgende week is het JoeY met zijn labiele vriendin.
PL met haar man met 9 andere relaties
Pheno met zijn huwlijk
Mukie met dr japanse auto's![]()
jups, en dat is niet bepaald wensenlijk, dus wordt het tijd voor een frisse windquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
erm, dat is toch de hele fokcultuur of heb ik het nou mis
het is iig de fokcultuur geworden
quote:
Dan lees je het niet en doe je voor de rest jouw werk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, en dat is niet bepaald wensenlijk, dus wordt het tijd voor een frisse wind
we vinden het tegenwoordig blijkbaar gewoon. ik heb me nooit met deze reeks willen bemoeien, maar ik zie nu een duidelijke trend die ik niet erg kan waarderen (en niet alleen ik)
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wat mag wel?
En wat niet?
TC bashen is is done?
Waarom? Omdat dat twe ekanten op gaat en het spelletje is!
Maar wie niet en wie wel?
En uiteindelijk zijn de meeste hier al lange tijd samen
IS er wienig wegloop en heel veel nieuwe users
Lijkt me dus dat ze het allemaal wel kunnen waarderen.
Met Metro hebben we even goed goeie gesprekken en is het nooit persoonlijk
Just the running joke van dat moment.
Pheno met zijn huwlijk
Aah ok, dus het staat niet in de policy dat bashen normaal isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, en dat is niet bepaald wensenlijk, dus wordt het tijd voor een frisse wind
we vinden het tegenwoordig blijkbaar gewoon. ik heb me nooit met deze reeks willen bemoeien, maar ik zie nu een duidelijke trend die ik niet erg kan waarderen (en niet alleen ik)
Wie dan ook niet? Metro (om maar als vb te noemen) weet dat we zijn typetje af en toe boven halen, zoals hier orde van de dag is bij elk ander. Ik vraag me dan af waarom er mensen bij komen, ipv af....quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vond m sterk hoor Godtquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ik maak wel fouten
Maar deze post van me was wel heel erg.
Ik ga weer terug naar niet meer dan drie regels![]()
Amenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je knuffelt veilig of je knuffelt niet.
neuh wil alleen knuffelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet alleen de lusten en niet de lasten he.
Pas op wat je zegt, ze kunnen steeds meerquote:
9?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno met zijn huwlijk
Als zij een Opel gaat kopen krijg ik een relatie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MUKIE GAAT EEN OPEL KOPEN!![]()
![]()
![]()
Die door je ongemerkt gestart isquote:
Tja ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het wel leuk geweest is, sommige dingen blijven gewoon uitgemolken worden en dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je bent hem nog wel gestart![]()
Ik hoop voor je dat het toch een Opel wordt dan Annie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij een Opel gaat kopen krijg ik een relatie.
Knuffelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het wel leuk geweest is, sommige dingen blijven gewoon uitgemolken worden en dat is een beetje jammer.
Goed, bij dezequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het wel leuk geweest is, sommige dingen blijven gewoon uitgemolken worden en dat is een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |