Ik denk dat overgeven óver jou eerder een optie is...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef dirkdepenning het volgende:
mmmm heb mijn twijfels...... ze moet zichzelf alleen een keer overgeven aan mij
hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Duh, welk wijf neukt er nu met een dirk.
Het was niet grappig bedoeldquote:
Als wij op namen letten, in ieder geval geen Martin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Echt wel man!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:30 schreef gebande-user het volgende:
Als wij op namen letten, in ieder geval geen Martin.
Misschien is het dan verstandiger als je contact op neemt met de relatietherapeut van Fok!, BloudhoundFromHellquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef dirkdepenning het volgende:
mmmm heb mijn twijfels...... ze moet zichzelf alleen een keer overgeven aan mij
Als de wijfen niet willen moet jij je misschien maar aanbiedenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Jij houdt wel van een liefdesscepter in je soppende gleuf?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt wel man!
"Oeh, duw je liefdesscepter nog even diep in mijn natte, soppende gleuf, Martin"
Ik zou bijna homofiel worden en een Martin zoeken, zodat ik het ook eens tegen een ander zou kunnen zeggen.
Als het een Martin is mag hij alles met me doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef Molluck het volgende:
Jij houdt wel van een liefdesscepter in je soppende gleuf?![]()
Mijn zusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Ik bedoel meer, ben je aan de diarree of heb je nog ergens anders een gleuf die sopt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als het een Martin is mag hij alles met me doen.
Nog nooit Boogie Nights gezien, zeker?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ze doen het maar eens per maand vermoed ik hoor![]()
Ik heb koelpasta ingeslikt, dus sindsdien ben ik inderdaad aan de diarree jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef Molluck het volgende:
Ik bedoel meer, ben je aan de diarree of heb je nog ergens anders een gleuf die sopt?![]()
Dat komt omdat hij een Dirk is. Als hij een martin was lagen ze elke avond flink tekeer te gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ze doen het maar eens per maand vermoed ik hoor![]()
Jij hebt haar zus nog nooit gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef Rouser het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij een Dirk is. Als hij een martin was lagen ze elke avond flink tekeer te gaan![]()
Zei Maurits...ik weet genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef Rouser het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij een Dirk is. Als hij een martin was lagen ze elke avond flink tekeer te gaan![]()
goede replyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:12 schreef JoPiDo het volgende:
ze vindt je aandacht leuk
dat is rot voor jedan ben je dus een kankerkneus
Que? Definitie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |