Knuffelen na de sex wel?quote:
Dat werpen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
Ik wil later wel kinderen
Lijkt me heerlijk
Daar kan de hele creche over meepratenquote:
Misschien dat je nou eens kan kappen met dat enorm uitgemolken grapje van jequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan de hele creche over meepraten
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien dat je nou eens kan kappen met dat enorm uitgemolken grapje van je
Hele jonge meisjes scheidden nog geen melk uit, zwangere meisjes wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of je daar even mee wil kappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef PhaE het volgende:
Neuken
Knuffelen, oeh
Kinderen.. hmmm.
Nu nog ff niet..
Voor Metro wel een combo mogelijk natuurlijk, Knuffelen met Kinderen.
Geeft in elk geval een doel aan je leven ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
Knuffelen is de bom.
Volgens mij nemen ook veel mensen kinderen om belangrijk te zijn voor iemand.
Als het dan niet hun echtgenoot/echtgenote is, dan maar hun kind.
Maar wie host dat dingquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef dawg het volgende:
Lief dat jullie mijn voobeeld volgen en die oude muffe OP niet meer gebruiken.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef dawg het volgende:
Lief dat jullie mijn voobeeld volgen en die oude muffe OP niet meer gebruiken.
Je vraagt gewoon om die opmerkingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geeft in elk geval een doel aan je leven ja.
Maar ik vind dat je sowieso een doel in je leven moet hebben, ook zonder kinderen.
Je begon zelfquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij pakt alleen de zwakstequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begon zelf
En zeg het ook tegen de rest, R. Kelly![]()
Nou niet alleen na de sex hoorquote:
De enige niet single moet hij weer hebbenquote:
De enige?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige niet single moet hij weer hebben![]()
Zie jij pettlapin hier ergens?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn uiteindelijk zwakke wezens, dus dat is niet zo moeilijk.![]()
Ben jij niet single?quote:
In PUB, of OUD, zich als babysitter aan te biedenquote:
PUBquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
In PUB, of OUD, zich als babysitter aan te bieden
Doe toch niet zo gemeen tegen die jongen. Ik doe ook altijd heel aardig tegen iedereen hier, neem een voorbeeld aan mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
In PUB, of OUD, zich als babysitter aan te bieden
Ook ervoor?quote:
Dat heb ik er wel voor overquote:
Ik weet nu al dat het moeilijk gaat zijn bij mij en nog heb ik het er voor over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken wat je zegt na 14 hechtingen![]()
En er tussendoorquote:
Ff denken ... neequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Baal je nou nog dat je geen mod mocht zijn op PUB?![]()
Als je uitgesext bent, dan kom ik wel weer eens met je knuffelenquote:
Ik moet ook echt zeggen dat ik heel hard bezig ben om je in bedwang te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
drie mods voor nodig om dit topic in bedwang te houden![]()
Wij ook, maar ze komen vanzelf. Het is een plaag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb geen zin om dit hele topic te gaan editen enzo, maar ik zou het bijzonder waarderen als het nou over is met die flauwe kutgrapjes.
Bashen doen jullie maar ergens anders.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je uitgesext bent, dan kom ik wel weer eens met je knuffelen
De eerquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
nee hoor, je kent dat verhaal van die beroemde druppel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals ff denken ... nee hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou op zich humor zijn
Collega's: ijsvrouw en brechtje!
Nu moet je het doen met mukie![]()
En vergeet niet HW die zit te wachten tot ik iets fouts zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee hoor, je kent dat verhaal van die beroemde druppel...
ik kijk lijdzaam toe
Oe lunchen! Goed planquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eer
Maar goed, ik ga turkse pizza halen
Dan let HW niet heel erg goed opquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En vergeet niet HW die zit te wachten tot ik iets fouts zeg!![]()
Ach jee, ben je zo'n flauwe. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan let HW niet heel erg goed op
Het is toch zo, ik weet ook wel dat ie achter de schermen liep te zaniken en alles. Misschien eens tijd dat het hele kliekje weggaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach jee, ben je zo'n flauwe. Jammer hoor.
werkenquote:
quote:
Euhm.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is toch zo, ik weet ook wel dat ie achter de schermen liep te zaniken en alles. Misschien eens tijd dat het hele kliekje weggaat.![]()
Troost jequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Euhm.
1. Ik heb geen idee waar het over gaat.
2. Ik heb nergens iets gelezen achter de schermen waar heatwave "liep te zanniken"
3. Ik had het over flauw in het teken van "steek onder water" opmerkingen richting mods
Dan is het al helemaal niet nodig om er hier "treiterig" over te beginnen, maar goed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Troost je
Hij zegt het ook recht in het gezicht van modjes
Het blijft kennelijk pijnlijk dat HW zijn vriendin heeft afgepaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal niet nodig om er hier "treiterig" over te beginnen, maar goed.
Steek onder water, ik kom er toch vooruit dat ik vind dat een aantal modjes hun werk slecht doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:33 schreef RATMEN het volgende:
3. Ik had het over flauw in het teken van "steek onder water" opmerkingen richting mods
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Troost je
Hij zegt het ook recht in het gezicht van modjes
[Feedback] Welkom bij de klachtencommissie
Zo iets dus
Daar zijn voldoende kanalen voor. Ik kan er niet zo goed tegen als het pesterig in een topic als dit terugkomt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Steek onder water, ik kom er toch vooruit dat ik vind dat een aantal modjes hun werk slecht doen.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Pheno het volgende:
Zucht, modjes discussie mag best ergens anders
op 1 pagina worden ons nu twee dingen verbodenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Pheno het volgende:
Zucht, modjes discussie mag best ergens anders
Ik ben zeer blij dat ie dat heeft gedaan, anders had ik nog langer met zo'n labiel en oppervlakkig figuur doorgebracht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het blijft kennelijk pijnlijk dat HW zijn vriendin heeft afgepakt![]()
Ook al is het maanden geleden
TC: get over it!![]()
Ik haakte alleen in op 3 modjes-verhaal, jullie maken er een issue van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar zijn voldoende kanalen voor. Ik kan er niet zo goed tegen als het pesterig in een topic als dit terugkomt.
nergensquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord!
Waar je in godsnaam tegelijk de randweg kan zien en het houtplein
Eenzaam terug geschopt in de hoek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij dat ie dat heeft gedaan, anders had ik nog langer met zo'n labiel en oppervlakkig figuur doorgebracht.![]()
Ik ben blij waar ik nu ben![]()
![]()
![]()
quote:
Welkom in Nederlandquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
op 1 pagina worden ons nu twee dingen verboden![]()
Hij de hes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
nergens
Oww, je bedoelt het gebouw van de provincie vanuit mijn werkplek ?
Ze hebben ook nog een aardig groot kantoor op de Zijlweg(aan de overkant van de randweg)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eenzaam terug geschopt in de hoek?
dan ken je HW heel erg slecht, en dit is nu dus echt de laatste waarschuwing. Het gebash is over, anders hang ik hier een heel groot hangslot op wat er dus echt niet meer afgaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is toch zo, ik weet ook wel dat ie achter de schermen liep te zaniken en alles. Misschien eens tijd dat het hele kliekje weggaat.![]()
Ik maak er helemaal geen issue van. Je eerste post was ook verder weinig schokkend. Daarna poste jequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haakte alleen in op 3 modjes-verhaal, jullie maken er een issue van.
en dat vinnik een flauwe steek onder water, das alles wat ik gezegd heb, niets meer, niets minderquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |