Ik begin met vanille sex en eindig met sm sexquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]Daarom zijn jullie single, al die semi vanille seks
Ik zeg het ze zo vaakquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik maakte net al het statement dat ik niet zoveel behoefte meer heb aan platte sex zonder gevoelensquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik vond hem nogal matig qua schrijven en zeker qua afzeiken. Afgebakende paden, weinig verrassende bash-pogingen. Ach, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
kasta is een grote schat
hij kon goed schrijven, trok zich niets aan van kritiek, en man, hij kon anderen zo schitterend goed de grond in boren
Is het je man?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
kasta is een grote schat
hij kon goed schrijven, trok zich niets aan van kritiek, en man, hij kon anderen zo schitterend goed de grond in boren
Ik haal even wat msn logs er bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]Nou ja, knuffelen klinkt zo alsof je ook samen een
romantische komedie
gaat kijken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik maakte net al het statement dat ik niet zoveel behoefte meer heb aan platte sex zonder gevoelens
Door hem is het gewoon gewoon geworden elkaar zo ranzig te bashenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
kasta is een grote schat
Ik vond zn manier van anderen benaderen zo leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja één rondje van die sneue foto's in Salou is nog te behapstukken. Ach ja, wat kan ik zeggen? Typische fokkers.
Of platte gevoelens zonder seks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook platte seks hebben met gevoeles
![]()
Dan zou ik zeker in de top 10 staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vond zn manier van anderen benaderen zo leuk
Het feit dat ie overal schijt aan had en duidelijk zei waar het op stond
hehequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
Ik denk dan in de taal van het land waar ik ben.
Echt supervreemd
Eerst eens een leuke vent vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook platte seks hebben met gevoeles
![]()
dat is BSquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Door hem is het gewoon gewoon geworden elkaar zo ranzig te bashen
ah, zo zie ik het niet. Nee, hij was er extreem bedreven in, maar dat heeft geen invloed op mij, ik kan er alleen zalig mee lachenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef purplerose het volgende:
Door hem is het gewoon gewoon geworden elkaar zo ranzig te bashen
Sorry TC, maar daar haal jij het niet eens bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker in de top 10 staan.![]()
Ik heb iig nooit naar een romantische komedie gekeken met mijn vriendjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik haal even wat msn logs er bij![]()
Dom, dom, dom dat je mij dingen verteld over je relatie![]()
quote:
Omdat hij dat niet wilquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb iig nooit naar een romantische komedie gekeken met mijn vriendje
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef purplerose het volgende:
Sommige users gaan gewoon tever, Kasta is er 1 van
Ik vond er nix basherig aan, gewoon goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sorry TC, maar daar haal jij het niet eens bij
Je bent een Kasta fan?quote:
*proest, sorry.quote:
Neuh dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vond er nix basherig aan, gewoon goedkoop scoren.![]()
Dat zal ik wel zijn dan. Ik vind/vond het nogal een knurft met een grote bek, maar meer aandoenlijk dan scherp.![]()
gelijk heb je, romantische comediesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dat niet wil
Vanillesekser![]()
wat hebben (de meeste) mannen eigenlijk tegen romantische komediesquote:
Doe mij maar alleen vanille, ik doe niet aan sexquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanillesekser![]()
Jamie is cool.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest, sorry.
Not my kind of music
Dan lees jij de reacties van een andere Kasta. Zoek er eens op die zo goed is dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik niet.
Hij is pakkend en duidelijk, geen 13 in een dozijn opmerkingen die je al na 2 keer de keel uithangen.
Ik hou ook niet van romantische komediesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat hebben (de meeste) mannen eigenlijk tegen romantische komedies![]()
ik ga met mijn vent ook mee naar kutfilms zoals troy ( of hoe schrijf je dat), alexander, men in black enz![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanillesekser![]()
Het is nooit grappig om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
Als we het over 13 in dozijn hebben, dan heb je het over die romantische comedies, die niet eens om te lachen zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga met mijn vent ook mee naar kutfilms zoals troy ( of hoe schrijf je dat), alexander, men in black enz![]()
Je, doet wel erg je best ons ervan te overtuigen dat je GEEN vanillesekser bentquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanillesekser![]()
Ik ga wat googlenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan lees jij de reacties van een andere Kasta. Zoek er eens op die zo goed is dan?![]()
Om maar niet te spreken van de ***coversquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jamie is cool.![]()
Het is een beetje fout poppy, maar wel leuke muziek en het is een goede performer. Dat is ook meteen hoe dicht ik bij hitlijsten kom geloof ik.![]()
Ah troy is in de bios in belgie?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:19 schreef petitlapin het volgende:
eigenlijk hou ik ook niet van romantische komedies
waarschijnlijk ook de reden dat we dan naar troy gaan, kan ik gelukkig nog genieten van het lijf van brad pitt
![]()
Lekker nummersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de ***covers
Maar goed, ik heb de cd van de Killers dan weer
* Pheno gooit meteen Somebody told me hard aan: cursisten zijn er toch nog niet
Troy was mooiquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van romantische komedies![]()
Of er moet echt niets anders op de tv zijn.
Geef mij maar idd Troy en Alexander
Toen mannen nog mannen waren
High & Dry vind ik wel ok, die gast van Radiohead kan niet zingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de ***covers
Maar goed, ik heb de cd van de Killers dan weer
* Pheno gooit meteen Somebody told me hard aan: cursisten zijn er toch nog niet
beter laat dan nooit héquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ah troy is in de bios in belgie?
Zo heerlijk op tijd![]()
Vind ik ook, heb het nu overgebracht naar minidisc, dus kan ik het ook in de auto draaienquote:
Radiohead...mja, niet zoveel mee, vond paranoid android wel een lekker nummer. Voor de rest, nee, te weinig naar andere nummers geluisterd om er een oordeel voor mezelf over te vellenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
High & Dry vind ik wel ok, die gast van Radiohead kan niet zingen.
Killers zijn ook cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |