Nee, jouw smaak is om naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben ze die verschrikkelijke reclame weer van stal gehaald, ik dacht dat we er vanaf waren.
Een hoer gaat met TWEE mannen het café in waar een amateurpianist Everlasting Love speelt. Zij er doorheen blèren, pianoman hoort het en gaat over van solo naar begeleiding en dat lelijke grafwijf keihard en vals zingen om zich daarna vol te gieten met dat merk dat sinds de ramp niet meer te zuipen is.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Rnej het volgende:
idd, het had veel meer succes gehad als jamie cullum met zijn zatte kop die pianist vanachter zijn piano had getrapt en t daarna zelf had gespeeld... :-)
[off-topic]quote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef Netflier het volgende:
Het was trouwens niet Jamie Cullum die het liedje heeft gecomponeerd. Het liedje is vele malen gecovered. Wie het heeft geschreven weet ik niet, maar het is in ieder geval lang geleden.
Maar Jamie's versie is wel leuk. Hij speelt goed piano, en niet op zo'n patserige manier als Jan Vayne. (Mijn pianolerares heeft een hekel aan hem omdat hij zich presenteert als een virtuoos terwijl hij dat niet is. De dingen die hij speelt zijn niet moeilijk voor iemand die op het conservatorium heeft gezeten.)
...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw smaak is om naar huis te schrijven.
Zie onder andere je icoon.
Eenschquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw smaak is om naar huis te schrijven.
Zie onder andere je icoon.
mijn kat zingt beterquote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef Robbie1979 het volgende:
Ze zingt anders best zuiver...
Ze heeft wat weinig uitstraling. Ze is te doorsnee en te perfect. Ik bespeur niets interessants bij haar.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom is die vrouw niet jouw type?
alleen voor het verkeerde biermerk -zoals die amerikaanse blueszanger zei:quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef aad007 het volgende:
Het is dus kort samengevat een leuke reclame
er is ook niks mis met de reklame en de vrouw -(vind ik)-quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef luminary het volgende:
Ik vind het een lieve reclame. En de dame is kwestie is wel degelijk mooi!
Neem juist de duurste, vrouwen vallen voor rijke mannenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:11 schreef fratsman het volgende:
Ik zou d'r best een voordeelverpakking beschuitjes mee willen eten!
Neen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef Henno het volgende:
Best neukbaar toch?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil die erg leuke kwasi nonchalante mijnheer terug die in zijn stijlvolle appartement met de knopen van zijn overhemd los een fles bier opent.....
* zucht.....
Bijna !quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bijna !
Maar na jouw post is het ineens over...
Je vind 'r niet mooi dus? Zeg dat dan gewoon...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef cerror het volgende:
Dat vrouwspersoon lijkt me wel te versmaden hoor!
EVERLASTING LOVEquote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef Netflier het volgende:
Het was trouwens niet Jamie Cullum die het liedje heeft gecomponeerd. Het liedje is vele malen gecovered. Wie het heeft geschreven weet ik niet, maar het is in ieder geval lang geleden.
ramp?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben ze die verschrikkelijke reclame weer van stal gehaald, ik dacht dat we er vanaf waren.
Een hoer gaat met TWEE mannen het café in waar een amateurpianist Everlasting Love speelt. Zij er doorheen blèren, pianoman hoort het en gaat over van solo naar begeleiding en dat lelijke grafwijf keihard en vals zingen om zich daarna vol te gieten met dat merk dat sinds de ramp niet meer te zuipen is.![]()
*eensch is*quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef buzzer het volgende:
Hopen dat die reclame snel weer voorbij komt, haar stem heeft wel wat
Nee? De ramp? Een andere brouwerij die het begaf? 9/11 ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:37 schreef RDC het volgende:
[..]
Dude... de ramp, je weet toch? Peace!![]()
De Grolsch brouwerij staat in Enschede.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee? De ramp? Een andere brouwerij die het begaf? 9/11 ?
Welke?
Wijsneus...Die fabriek naast het rampgebied is dicht. De nieuwe fabriek staat (officieel) in Boekelo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef sone_nl het volgende:
[..]
De Grolsch brouwerij staat in Enschede.
Gaat er nu een lampje (of vuurpijl) bij je branden?
Ik dacht eerst dat het Mariah Carey ofzo was.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
de rechter
(ik vind haar overigens niet verkeerd)
Dan zal je vast blij worden van het volgende,quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef buzzer het volgende:
Hopen dat die reclame snel weer voorbij komt, haar stem heeft wel wat
ja ramp.. vuurwerkramp in enschede..quote:
Het is toch ook een smadelijke dame?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Tijn het volgende:
Er staat gewoon 2x in dit topic dat ze wel te versmaden is. Als compliment
Ben dan wel een kutstudent, maar er gaat toch niets boven mijn ijskoude grolschje! (Grolsch is trouwens toch juist écht studentenbier omdat het ook niet zo heel duur is enz? )quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:29 schreef Skinnymike het volgende:
Btw. Al die huilers die geen Grolsch lusten: Jullie zijn zeker van die kutstudenten die alleen maar Heineken of Amstel drinken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben dan wel een kutstudent, maar er gaat toch niets boven mijn ijskoude grolschje! (Grolsch is trouwens toch juist écht studentenbier omdat het ook niet zo heel duur is enz? )
jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
en dat kaasmeisje met die rode krullen!![]()
quote:
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ze loopt als een bouwvakker
Let maar op, nadat ze klaar is met zingen.
Dat was al lang bekendquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:23 schreef buzzer het volgende:
Ze heet Kerry Norton (de reclame voor haar album kwam weer langs, dus gelijk genoteerd)
14.gifquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Koenholio het volgende:
Kutreclame lekker wijf & prima bier.
Nee, het gaat gewoon om dat wijf, niet om de muziek.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
ik zag vandaag ook de reclame voor haar cd voorbijkomen
![]()
![]()
Jullie houden helemaal niet van jazz, waarom nu ineens wel als die h03r het zingt?
En ik vind haar lekkerder dan ooitquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Die is nooit weggeweestquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Wat? Deze?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Wat een mooie pulquote:
Toen echt bier nog in beugels met gele etiketten zat...quote:
Daar ben ik geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Leuke reclame,
Geweldig bier
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Daar ben ik geweestik lust alleen nog steeds geen bier
![]()
Neejoh, Glenn speelde echt wel beter dan die vent uit de reclame.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
Haha, dat cafeetje? Mwah, ik geloof dat ik de Grolschbrouwerij verre van een cafeeTJE vindquote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Brunette het volgende:
[..]
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.![]()
Net als dit suprieure topic.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Jij bent niet goed snikquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef deejaylethal het volgende:
Grolsch is niet te zuipen...
Ga weg man!quote:
Trainen, mietje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ga weg man!
En jij houdt van koppijn...
Dat cafe waar ze in zaten vond ik ook erg triest..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef frankium het volgende:
Het bevestigd wel weer het imago van Grolsch. bier voor studenten en ballen.
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?quote:
Nederlandse is ook geen slechte om naar te kijken (sorry OP), maar deze is echt goed "see a dutchman lift the worldcup"quote:
Jamie Cullumquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Rnej het volgende:
idd, het had veel meer succes gehad als jamie cullum met zijn zatte kop die pianist vanachter zijn piano had getrapt en t daarna zelf had gespeeld... :-)
quote:
No rest for the wicked hey!quote:
Eh... Heineken is baggerbier. Hetog-Janquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?![]()
Bij Heineken heb je hier nooit last van, Dommelsch idem.
whehe, dat einde.quote:
hoofdpijn van grolsch krijgen alleen amsterdammers en ander kutvolk, die de slappe smakeloze was van heineken en amstel gewend zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?![]()
Nee, vind je het vreemd, die 2 bieren die jij daar noemt zijn ongelofelijk smakeloos, slap en verschillen nauwelijks van slootwaterquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef aad007 het volgende:
Het is dus kort samengevat een leuke reclame
quote:
Hier moet ik toch wat rechtzetten: Heineken is pas echt bier! Hertog-Jan is een modebiertje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:44 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Eh... Heineken is baggerbier. Hetog-Jan![]()
gast ze playbackt 't verdomme, dat nummer komt al uit 1977 ofzo!quote:
Inderdaad. Hoewel ik de linker leuker vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
de rechter
(ik vind haar overigens niet verkeerd)
Die CD van haar lijkt me derhalve de meest overschatte plaat ooit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
Ik vind haar wel mooi, al gaat dat nummer vervelen. De cd is ook veel van hetzelfde![]()
Dat zou kunnen, maar dat is persoonlijk. Ik heb erger gehoord. Het is meer van hetzelfde en dat gaat op den duur vervelen. 1 nummer is nog net te doen, maar niet te vaakquote:Op donderdag 22 juni 2006 03:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die CD van haar lijkt me derhalve de meest overschatte plaat ooit.
Laat ik zeggen dat als ze de hele plaat zou zingen terwijl ze naast me op de bank zat, dat ik er dan niet zo moeilijk over zou doen,quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat is persoonlijk. Ik heb erger gehoord. Het is meer van hetzelfde en dat gaat op den duur vervelen. 1 nummer is nog net te doen, maar niet te vaak![]()
Grolsch verdringt Brand en Gulpener en wat al dies meer zij daar in Limburg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ze draaien hem hier btw altijd in de Pathe bisocoop
idd.. google is grolsch-reclame-zangeres-loos ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef Dennis-1993 het volgende:
"Open up your eyes.. then you realize"
Ik kan nog niet eens een foto van haar vinden om je te plagen, zo beroemd is ze nu
Hoe fucking moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef Dennis-1993 het volgende:
"Open up your eyes.. then you realize"
Ik kan nog niet eens een foto van haar vinden om je te plagen, zo beroemd is ze nu
Lelijk wijf?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Inderdaad, grolsch is geen zuipbier, daar moet je van genietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef Sturmvogel het volgende:
Grolsch is niet te zuipen!
Offtopic : Je nick... Assen ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:57 schreef Schlumberger het volgende:
Prachtige muziek (ook al is het geplaybacked), prachtige vrouw...
Wat mij betreft is Grolsch op de goede weg met die reclame. Het onderstreept een beetje het stijlvolle imago dat ze willen uitstralen. Ik zou het niet erg vinden om mijzelf in die kroeg aan te treffen
Overigens krijg ik spontaan zin in Grolsch - even naar de koelkast wandelen...
Omdat ik er nooit ben weggegaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:35 schreef Schlumberger het volgende:
Offtopic)
Ondeugend:
Ik woon ver van AssenSchlumberger is gewoon iets waar ik bij mijn bijbaantje veel mee te maken heb...
Hoe kom jij opeens bij Assen dan?
Kan allebei hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:56 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Inderdaad, grolsch is geen zuipbier, daar moet je van genieten
Aaarrgh mijn bier!!!quote:
Das nou echt jammer jaquote:
hoezo zingen? je mag toch niet praten met een volle mond, dus zingen ook niet ;-Pquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe kan je nou niet houden van een vrouw die mooi kan zingen?
En redelijk neukbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |