Nee, jouw smaak is om naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben ze die verschrikkelijke reclame weer van stal gehaald, ik dacht dat we er vanaf waren.
Een hoer gaat met TWEE mannen het café in waar een amateurpianist Everlasting Love speelt. Zij er doorheen blèren, pianoman hoort het en gaat over van solo naar begeleiding en dat lelijke grafwijf keihard en vals zingen om zich daarna vol te gieten met dat merk dat sinds de ramp niet meer te zuipen is.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Rnej het volgende:
idd, het had veel meer succes gehad als jamie cullum met zijn zatte kop die pianist vanachter zijn piano had getrapt en t daarna zelf had gespeeld... :-)
[off-topic]quote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef Netflier het volgende:
Het was trouwens niet Jamie Cullum die het liedje heeft gecomponeerd. Het liedje is vele malen gecovered. Wie het heeft geschreven weet ik niet, maar het is in ieder geval lang geleden.
Maar Jamie's versie is wel leuk. Hij speelt goed piano, en niet op zo'n patserige manier als Jan Vayne. (Mijn pianolerares heeft een hekel aan hem omdat hij zich presenteert als een virtuoos terwijl hij dat niet is. De dingen die hij speelt zijn niet moeilijk voor iemand die op het conservatorium heeft gezeten.)
...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw smaak is om naar huis te schrijven.
Zie onder andere je icoon.
Eenschquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw smaak is om naar huis te schrijven.
Zie onder andere je icoon.
mijn kat zingt beterquote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef Robbie1979 het volgende:
Ze zingt anders best zuiver...
Ze heeft wat weinig uitstraling. Ze is te doorsnee en te perfect. Ik bespeur niets interessants bij haar.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom is die vrouw niet jouw type?
alleen voor het verkeerde biermerk -zoals die amerikaanse blueszanger zei:quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef aad007 het volgende:
Het is dus kort samengevat een leuke reclame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |