Wat? Deze?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Wat een mooie pulquote:
Toen echt bier nog in beugels met gele etiketten zat...quote:
Daar ben ik geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Leuke reclame,
Geweldig bier
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Daar ben ik geweestik lust alleen nog steeds geen bier
![]()
Neejoh, Glenn speelde echt wel beter dan die vent uit de reclame.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
Haha, dat cafeetje? Mwah, ik geloof dat ik de Grolschbrouwerij verre van een cafeeTJE vindquote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Brunette het volgende:
[..]
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.![]()
Net als dit suprieure topic.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Jij bent niet goed snikquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef deejaylethal het volgende:
Grolsch is niet te zuipen...
Ga weg man!quote:
Trainen, mietje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ga weg man!
En jij houdt van koppijn...
Dat cafe waar ze in zaten vond ik ook erg triest..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef frankium het volgende:
Het bevestigd wel weer het imago van Grolsch. bier voor studenten en ballen.
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?quote:
Nederlandse is ook geen slechte om naar te kijken (sorry OP), maar deze is echt goed "see a dutchman lift the worldcup"quote:
Jamie Cullumquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Rnej het volgende:
idd, het had veel meer succes gehad als jamie cullum met zijn zatte kop die pianist vanachter zijn piano had getrapt en t daarna zelf had gespeeld... :-)
quote:
No rest for the wicked hey!quote:
Eh... Heineken is baggerbier. Hetog-Janquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?![]()
Bij Heineken heb je hier nooit last van, Dommelsch idem.
whehe, dat einde.quote:
hoofdpijn van grolsch krijgen alleen amsterdammers en ander kutvolk, die de slappe smakeloze was van heineken en amstel gewend zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?![]()
Nee, vind je het vreemd, die 2 bieren die jij daar noemt zijn ongelofelijk smakeloos, slap en verschillen nauwelijks van slootwaterquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef aad007 het volgende:
Het is dus kort samengevat een leuke reclame
quote:
Hier moet ik toch wat rechtzetten: Heineken is pas echt bier! Hertog-Jan is een modebiertje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:44 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Eh... Heineken is baggerbier. Hetog-Jan![]()
gast ze playbackt 't verdomme, dat nummer komt al uit 1977 ofzo!quote:
Inderdaad. Hoewel ik de linker leuker vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
de rechter
(ik vind haar overigens niet verkeerd)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |