En ik vind haar lekkerder dan ooitquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.

Die is nooit weggeweestquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.

Wat? Deze?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.

Wat een mooie pulquote:

Toen echt bier nog in beugels met gele etiketten zat...quote:

Daar ben ik geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Leuke reclame,
Geweldig bier
[afbeelding]

Dat meen je niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.

In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Daar ben ik geweestik lust alleen nog steeds geen bier
![]()

Neejoh, Glenn speelde echt wel beter dan die vent uit de reclame.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.

Haha, dat cafeetje? Mwah, ik geloof dat ik de Grolschbrouwerij verre van een cafeeTJE vindquote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Brunette het volgende:
[..]
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.![]()

Net als dit suprieure topic.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.

Jij bent niet goed snikquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef deejaylethal het volgende:
Grolsch is niet te zuipen...

Ga weg man!quote:

Trainen, mietje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ga weg man!
En jij houdt van koppijn...

Dat cafe waar ze in zaten vond ik ook erg triest..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef frankium het volgende:
Het bevestigd wel weer het imago van Grolsch. bier voor studenten en ballen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |