Ben dan wel een kutstudent, maar er gaat toch niets boven mijn ijskoude grolschje! (Grolsch is trouwens toch juist écht studentenbier omdat het ook niet zo heel duur is enz? )quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:29 schreef Skinnymike het volgende:
Btw. Al die huilers die geen Grolsch lusten: Jullie zijn zeker van die kutstudenten die alleen maar Heineken of Amstel drinken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben dan wel een kutstudent, maar er gaat toch niets boven mijn ijskoude grolschje! (Grolsch is trouwens toch juist écht studentenbier omdat het ook niet zo heel duur is enz? )
jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
en dat kaasmeisje met die rode krullen!![]()
quote:
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ze loopt als een bouwvakker
Let maar op, nadat ze klaar is met zingen.
Dat was al lang bekendquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:23 schreef buzzer het volgende:
Ze heet Kerry Norton (de reclame voor haar album kwam weer langs, dus gelijk genoteerd)
14.gifquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Koenholio het volgende:
Kutreclame lekker wijf & prima bier.
Nee, het gaat gewoon om dat wijf, niet om de muziek.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
ik zag vandaag ook de reclame voor haar cd voorbijkomen
![]()
![]()
Jullie houden helemaal niet van jazz, waarom nu ineens wel als die h03r het zingt?
En ik vind haar lekkerder dan ooitquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Die is nooit weggeweestquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Wat? Deze?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Wat een mooie pulquote:
Toen echt bier nog in beugels met gele etiketten zat...quote:
Daar ben ik geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Leuke reclame,
Geweldig bier
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Daar ben ik geweestik lust alleen nog steeds geen bier
![]()
Neejoh, Glenn speelde echt wel beter dan die vent uit de reclame.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die "amateurpionist" is een tijdje terug om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.
Haha, dat cafeetje? Mwah, ik geloof dat ik de Grolschbrouwerij verre van een cafeeTJE vindquote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Brunette het volgende:
[..]
In dat cafeetje? Daar hangt wel een leuke sfeer IMO.![]()
Net als dit suprieure topic.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef BabeWatcher het volgende:Ze hebben die reclame weer van stal gehaald.
Jij bent niet goed snikquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef deejaylethal het volgende:
Grolsch is niet te zuipen...
Ga weg man!quote:
Trainen, mietje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ga weg man!
En jij houdt van koppijn...
Dat cafe waar ze in zaten vond ik ook erg triest..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef frankium het volgende:
Het bevestigd wel weer het imago van Grolsch. bier voor studenten en ballen.
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?quote:
Nederlandse is ook geen slechte om naar te kijken (sorry OP), maar deze is echt goed "see a dutchman lift the worldcup"quote:
Jamie Cullumquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Rnej het volgende:
idd, het had veel meer succes gehad als jamie cullum met zijn zatte kop die pianist vanachter zijn piano had getrapt en t daarna zelf had gespeeld... :-)
quote:
No rest for the wicked hey!quote:
Eh... Heineken is baggerbier. Hetog-Janquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?![]()
Bij Heineken heb je hier nooit last van, Dommelsch idem.
whehe, dat einde.quote:
hoofdpijn van grolsch krijgen alleen amsterdammers en ander kutvolk, die de slappe smakeloze was van heineken en amstel gewend zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Wat trainen? Hoe je je hoofdpijn kan vergeten nadat je Grolsch hebt gedronken?![]()
Nee, vind je het vreemd, die 2 bieren die jij daar noemt zijn ongelofelijk smakeloos, slap en verschillen nauwelijks van slootwaterquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef aad007 het volgende:
Het is dus kort samengevat een leuke reclame
quote:
Hier moet ik toch wat rechtzetten: Heineken is pas echt bier! Hertog-Jan is een modebiertje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:44 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Eh... Heineken is baggerbier. Hetog-Jan![]()
gast ze playbackt 't verdomme, dat nummer komt al uit 1977 ofzo!quote:
Inderdaad. Hoewel ik de linker leuker vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
de rechter
(ik vind haar overigens niet verkeerd)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |