Niks meer aan toe te voegen. Ook al worden we bijv. geruisloos 5e. Wij zijn Ajax, de bestequote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Dit seizoen gewoon weer kampioen!
Topics gaan wel érg snel!
Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas: een linksbuiten en een Italiaanse spitsen- en verdedigingstrainer.
Deze ff van het vorige topic meegenomen. Goede reactiequote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een tik op zijn schouder? Watblief? Hij had 'm gewoon hard in z'n bek moeten rossen. Veruit de domste actie voor een speler die zich wil bewijzen die ik ooit heb gezien. Terecht dat Blind 'm geen blik waardig gunde. Behalve dat Ajax compleet instortte nadat hij het veld in kwam (dat was op zich al het omslagpunt, dat Grygera het veld af moest) door zijn beroerde spel, benadeelde hij z'n club zo dat het eigenlijk te schandalig voor woorden is dat 'ie de kans kreeg.
En dat uit de mond van iemand die tot nu toe Heitinga altijd heeft zitten verdedigen. Het lijkt wel alsof John de ADO-ziekte heeft. Uit overkwam 'm zoiets ook al een keer.
En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.
En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...
Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.
Zo
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:44 schreef _moder8or_ het volgende:
helemaal niets aan de hand. Juán Fran komt er zaterdag in ipv Urby
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef sol1tair het volgende:
Als Ajax Jan Koller koopt vreet ik m'n 94-95 videoband op.
Mijn spandoek zegt straks ook allesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen. Ook al worden we bijv. geruisloos 5e. Wij zijn Ajax, de beste![]()
Behalve de voorhoede, werd gisteren ook pijnlijk duidelijk dat het verdedigend een stelletje d-pupillen is... Of Juanfran hier verandering in gaat brengen betwijfel ik wel..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....
We verzoeken u vriendelijk om het op te nemen en op te sturen naar:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Sol1tair is de volgende die een uitdaging aangaat: Schoen opeten
[..]
![]()
Misschien zorgt het voor wat meer stabiliteit en ervaring, en kan ie het team wat meer op sleeptouw nemen, want zo'n speler missen we momenteel. Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....
Dat spandoek sloeg inderdaad ook alles.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Deze ff van het vorige topic meegenomen. Goede reactie
Die van:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat spandoek sloeg inderdaad ook alles.Shota
aanbidders
[afbeelding]
Laten we het anders ook nog even hebben over de eerste 2 jaar van Zlatan.... Onbegrijpelijk, dat gebash op Markus en Harry....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef twi het volgende:
En over dat kritiek hebben op spelers. Ik ken er nog wel een paar die rond deze tijd al eens werden afgeschreven. Eentje komt uit Roemenie en was toevallig gisteren in Amsterdam. De andere is de dag ervoor uitgeroepen tot de beste speler van de Serie A van vorig jaar.
En de nu ineens betrouwbare en uiterst belangrijke Grygera heeft het ook anderhalf jaar moeten ontgelden....
Ik vind het anders wel typisch dat beide goals over rechts (links voor Ajax dus) werden opgezet. Emanuelson speelt aanvallend erg sterk, maar laat daardoor verdedigend z'n taken nog wel eens lopen, helaas. Maar daar hebben we er meer van lopen in de selectie...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoop ik dan maar. Maar Urby was niet de zwakke plek gisteren, dat waren Babel, Rosales en Charisteas. Pas in de blessuretijd viel de verdediging door de mand, maar dat was na het uitvallen van Grygera en de rode kaart van Johnny...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien zorgt het voor wat meer stabiliteit en ervaring, en kan ie het team wat meer op sleeptouw nemen, want zo'n speler missen we momenteel. Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen.
Yup. Ophangen, die lui!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die van:
Bestuur. Was Shota Te Duur?
Die is eergisteren uitgeroepen tot beste speler van de Serie A dusquote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we het anders ook nog even hebben over de eerste 2 jaar van Zlatan.... Onbegrijpelijk, dat gebash op Markus en Harry....
Ik vond het wel mooi, maarja. Daar hebben wij allemaal niets aan.quote:
Hij speelde goed ja. Dat er verder helemaal niks vanaf de dramatische vleugels naar 'm toe kwam, daar kan hij verder niks aan doen. Of heb jij 'm een bal op maat zien krijgen? Hij werkte er in elk geval voor, en ging zelfs op de mislukte afstandsschoten af om er een kwart scoringskans uit te krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
Haha, de man was wel toch met zeer grote afstand de slechtste man van het veld. Jezus wat een clown. Techniek van materazzi, draaias van een vrachtwagen, koppen kan ie niet en de fysieke sterkte van tony alberda. Wat een goor drama is de man, echt totaal Ajax-onwaardig. En jij vond m goed spelen? Ongekend.
Ik vind het vooral lullig voor Rosenberg.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Charisteas gisteren goed???
Ik weet niet wat jij drinkt, maar ik zou er mee stoppen...
Precies, en een van de eerste dingen die hij in Turijn tegen de pers zei was dat hij het zo fijn vond eens vertrouwen te krijgen van de trainer en niet zoals Blind en Koeman de spits er elke wedstrijd afhalen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die is eergisteren uitgeroepen tot beste speler van de Serie A dus
Herinner jij je niet die 2 kansen in de 1e helft? 2 kansen voor open kool. Voor open kool kopt ie gewoon over. 2e helft scoorde ie wel bijna, in eigen kool.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Hij speelde goed ja. Dat er verder helemaal niks vanaf de dramatische vleugels naar 'm toe kwam, daar kan hij verder niks aan doen. Of heb jij 'm een bal op maat zien krijgen? Hij werkte er in elk geval voor, en ging zelfs op de mislukte afstandsschoten af om er een kwart scoringskans uit te krijgen.
Nouja, ik bedoel eigenlijk in verhouding. Ik verwijt Charisteas (als anti-fan) helemaal niks gisteravond, in tegenstelling tot Babel en Rosales.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Charisteas gisteren goed???
Ik weet niet wat jij drinkt, maar ik zou er mee stoppen...
Juist niet eigenlijk. Ik ben het met je eens dat het een mentale kwestie is, maar er zit in elk geval verandering (geen verbeteringquote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef DivineJester het volgende:
Om de een of andere reden mag er geen speler wennen aan het toch wel enigzins andere systeem dat bij Ajax wordt gespeeld.
Maar het lijkt erop dat jullie probleem meer mentale vormen aan begint te nemen, de 1e helft gaat steeds aardig tot goed, en vervolgens dondert de hele boel als een kaartenhuis in elkaar in de 2e helft.
Op deze ongelukkige manier verliezen zal niet echt goed zijn voor het zelfvertrouwen gok ik.
Kijk voor de gein ook maar eens naar de prestaties van de van der Vaart in Duitsland. Die speelt echt stukken beter weer nu hij weg is bij Ajax.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, en een van de eerste dingen die hij in Turijn tegen de pers zei was dat hij het zo fijn vond eens vertrouwen te krijgen van de trainer en niet zoals Blind en Koeman de spits er elke wedstrijd afhalen.
Er is voor een spits niets zo belangijk als vertrouwen, en Blind haalt dat lekker onderuit.
Die eerste kopkans had erin gemogen inderdaad, maar dat was gewoon een afvallende bal die hij vanuit bijna-stilstand moest koppen en vaart mee mee zou moeten geven. Zo'n bal kan erin vliegen, maar om hem daarop af te rekenen is net zoiets als om 'm af te rekenen op die bal die 'ie na het schot van Sneijder niet onder controle kreeg, nadat De Vries 'm niet goed weg stompte. Verder kwam 'ie nog een keer heel verrassend goed achter z'n man weg, waarbij De Vries deze keer wel een handje tegen de bal kreeg. Uit de rebound werd er daarna gescoord door Maduro.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Herinner jij je niet die 2 kansen in de 1e helft? 2 kansen voor open kool. Voor open kool kopt ie gewoon over. 2e helft scoorde ie wel bijna, in eigen kool.![]()
Ja ok, hij werkt iig harder dan Rosenberg. Maar daar houdt het mee op.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel eigenlijk in verhouding. Ik verwijt Charisteas (als anti-fan) helemaal niks gisteravond, in tegenstelling tot Babel en Rosales.
Ik ook, ik heb ze in jaren niet meer zo goed zien spelen. Totdat Grygera eruit ging. Het oogde gewoon leuk en fris, met hakballetjes en snelle combinaties. Mooie goals ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef RayMania het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik vond Ajax het 1e half uur geweldig spelen.
Ik heb al een tijdje mijn vraagtekens bij hem en ben dus gisteren tegen een mindere ploeg, eens extra op hem gaan letten, net als mijn broertje. We hebben geen gelukte actie of gewonnen duel of redelijke voorzet gezien... En de grote kans die hij kreeg alleen voor de keeper ging ook strak voorlangs..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vond Mauro Rosáles gisteren juist één van de lichtpuntjes aan Ajax-zijde, Ryan Babel de allerslechtste.
Ik keek eigenlijk net zo hoor (nouja, ik zag er niet uit als een kikker), maar die wissel vind ik ook gewoon een onbegrijpelijke beslissing, zoals ik gisteravond en vanochtend al zei. Maar daar zijn we 't over oneens dusquote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, hij werkt iig harder dan Rosenberg. Maar daar houdt het mee op.
Hij reageerde ook al zo teleurgesteld toen hij gewisseld was, alsof hij dat echt niet snapte..
Ze zijn immers de beste, worden gewoon kampioen, winnen de beker en de C(?)L er nog eens bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef PyTh het volgende:
Goed om te zien dat jullie de moed erin houden jongens!
Super zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef RayMania het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik vond Ajax het 1e half uur geweldig spelen.
als vdv nu de teletekst bekijkt, zal hij Ajax uitlachenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Zes wedstrijden, drie doelpunten. Mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij HSV.
Heitinga hoef je je niet druk meer om te maken, Blind was erg discreet in zijn interview maar hij liet wel duidelijk merken dat ie dit niet pikte.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk net zo hoor (nouja, ik zag er niet uit als een kikker), maar die wissel vind ik ook gewoon een onbegrijpelijke beslissing, zoals ik gisteravond en vanochtend al zei. Maar daar zijn we 't over oneens dus
Hoe dan ook, waarom wordt Escude in vredesnaam zo gepasseerd? Nu Grygera links in 't centrum staat liet 'ie de rechts georienteerde Heitinga op die plek spelen, terwijl ik toch echt gewoon Escude had neergezet. Is 't niet in de wissel in de 1e helft, dan wel na het rood in de 2e helft.
Ach gelukkig doen we het nog steeds beter dan psv, en dat fnoord geen kampioen wordt is ook een zekerheidje. Heb je alleen AZ nog voor je.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze zijn immers de beste, worden gewoon kampioen, winnen de beker en de C(?)L er nog eens bij.![]()
Rosales liet gisteren eigenlijk precies zien wat methodmich altijd over 'm zeg. Heel leuk om naar te kijken, tot aan de 16. Of eigenlijk zelfs erbuiten. Ik heb werkelijkwaar geen goede voorzet van 'm gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje mijn vraagtekens bij hem en ben dus gisteren tegen een mindere ploeg, eens extra op hem gaan letten, net als mijn broertje. We hebben geen gelukte actie of gewonnen duel of redelijke voorzet gezien... En de grote kans die hij kreeg alleen voor de keeper ging ook strak voorlangs..
Als dat een lichtpuntje is...... Galasek, dat was nog een lichtpuntje, onopvallend maar degelijk en vrijwel foutloos...
Kijk, als zelfs Feyenoorders zoiets al in zien na een wedstrijd als gisteren, waar maken wij ons als Ajacieden nou nog druk om?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze zijn immers de beste, worden gewoon kampioen, winnen de beker en de C(?)L er nog eens bij.![]()
Dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Babel was verschrikkelijk gister, die hoort gewoon niet op links. Haalde de achterlijn niet, komt keer op keer naar binnen waar ie de bal kwijtraakt. Heeft volgens mij precies 1 keer geschoten en die ging 2 meter naast.
Maarja, zoieso, drama gister..![]()
Ja dat verwijt ik 'm echt, omdat ie zo uitgefloten werd wou ie express een eigen kool scorenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Die eerste kopkans had erin gemogen inderdaad, maar dat was gewoon een afvallende bal die hij vanuit bijna-stilstand moest koppen en vaart mee mee zou moeten geven. Zo'n bal kan erin vliegen, maar om hem daarop af te rekenen is net zoiets als om 'm af te rekenen op die bal die 'ie na het schot van Sneijder niet onder controle kreeg, nadat De Vries 'm niet goed weg stompte. Verder kwam 'ie nog een keer heel verrassend goed achter z'n man weg, waarbij De Vries deze keer wel een handje tegen de bal kreeg. Uit de rebound werd er daarna gescoord door Maduro.
En die bijna-eigen goal, ga je hem dat nu werkelijk verwijten?
Vertel, je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanmiddag maar weer verder aan het spandoek
Niet per definite verkeerd natuurlijk...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op.
Rosales en Babal (stonden aan de [b]buiten[b]kant) kregen de bal en wat doen ze, gaan ze niet buitenom, neeeeeee, ze gaan lekker naar binnen trekkenKeer op keer.
Geen dank hoor, grote vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, als zelfs Feyenoorders zoiets al in zien na een wedstrijd als gisteren, waar maken wij ons als Ajacieden nou nog druk om?
Bedankt, Cart_man, voor 't ons laten zien van het licht en de waarheid!
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vertel, je maakt me nieuwsgierig.
Net als het falen van de defensie gisteren... En wat schiet je er nu werkelijk mee op, als je zo'n speler nog verder de grond in boort? ( en dan bedoel ik niet hier op Fok!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de positieve dingen proberen te zien is natuurlijk opzich prima.
Maar het lukt me maar niet.
Ik WIL Rosenberg en Charisteas niet afschijven, echt niet, maar hun falen kost ons gewoon teveel punten.
Oow ja vertel en leg uit devv?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach gelukkig doen we het nog steeds beter dan psv, en dat fnoord geen kampioen wordt is ook een zekerheidje. Heb je alleen AZ nog voor je.
Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de positieve dingen proberen te zien is natuurlijk opzich prima.
Maar het lukt me maar niet.
Ik WIL Rosenberg en Charisteas niet afschijven, echt niet, maar hun falen kost ons gewoon teveel punten.
Tja, niet zoveel, maar (je geeft het zelf al aan) het kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Net als het falen van de defensie gisteren... En wat schiet je er nu werkelijk mee op, als je zo'n speler nog verder de grond in boort? ( en dan bedoel ik niet hier op Fok!, maar als supporter en technische staf... )
Opzich natuurlijk niet nee, wel als het gewoon niet lukt en je 9 van de 10 keer daar balverlies lijdt. Dan mag je van mij toch echt wel eens wat anders gaan proberen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet per definite verkeerd natuurlijk...
quote:
Tja, dat had dan gisteren gemoetenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik Blind was zou ik het gewoon proberen (voor 1 wedstrijd)
Babel - Harry - Rosenberg
Natuurlijk zie ik ook de negatieve, maar ik accepteer het als er iets fout gaat. Je kunt een bal missen, je hoeft echt niet alle kansen die je krijgt te raken. En zoveel kansen heb ik 'm gisteren niet zien missen. Zonder Rosenberg af te schrijven, zie ik dat Charisteas in elk geval veel meer beweegt op het veld en er wanneer hij speelt veel meer anderen in scoringspositie kunnen komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Ja dat verwijt ik 'm echt, omdat ie zo uitgefloten werd wou ie express een eigen kool scoren![]()
Maar ik kan je echt niet begrijpen, je probeert alleen de positieve dingen eruit te pikken. Terwijl ie echt slecht speelde gisteren. Maar goed, dit wordt een welles/nietes gebeuren.
Tsja, 5 potjes op rij winnen en met dat zelfvertrouwen geef je zo'n wedstrijd natuurlijk niet uit handen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De defensie was niet 1 keer echt in de problemen gekomen tot aan de 90ste minuut, en toen stond iedereen te kloten opeens....
12×1.5 meter.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe groot wordt het doek?
Maarja, je moet het toch proberen?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat had dan gisteren gemoeten.
Maar Rosenberg en Harry zie ik geen voorzetten geven en zich dienend opstellen om Babel te laten scoren....
Maar goed, je weet het nooit.
Als je hem dan nog niet gemaakt heb, zou ik het wat Spaanser doen: Juanfrantásticoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
12×1.5 meter.
JuanFranTastisch is © by -Vaduz-
Wij spelen tenminste nog een helft goed voetbalquote:
Elke net-niet voorzet is slecht, dus of je nu 20 voorzetten geeft die over de achterlijn gaan, of 20 die rakelings over 't hoofd van de spits, je hebt er allebei geen kloot aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef devv05 het volgende:
Ik vond Rosales gister ook een van de beteren.. Snel en er kwam dreiging van uit. Zijn schot op doel was ook gewoon goed, had er in gegaan als de keeper er niet aan had gezeten.
Verder waren zn voorzetten altijd nog beter dan die van Babel, DAT was pas drama.
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel is al weken drama, dat verbloemd ie af en toe met een fraaie treffer. Hij komt zn tegenstander niet voorbij, geeft geen goede voorzetten en vooral zijn zijn passes over een paar meter gewoonweg slecht te noemen.
Oehhh, dat klinkt nog coolerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je hem dan nog niet gemaakt heb, zou ik het wat Spaanser doen: Juanfrantástico
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.
Ik snap Babel gewoon niet. Hij heeft een fenomenale snelheid, heeft 'ie al talloze keren laten zien. Maar wanneer hij de diepte in wordt gestuurd durft 'ie het duel gewoon niet aan en houdt 'ie in. Terwijl 'ie zodra er acht spelers voor 'm staan gaat slalommen als Alberto Tomba.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg bijna het idee dat hij expres als een drol staat te ballen om te laten zien dat hij niet als buitenspeler wil staan.
Dat klinkt zeker erg oke.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oehhh, dat klinkt nog cooler
we zijn nu nog maar bij JuanFran
Tja, ik vind het niet echt een linksachter.quote:
Hoeft niet hoor en dit klinkt zeker cooler.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij vindt het toch niet erg hčIk zet je er nog wel bij
Jullie hebben meer punten laten liggen tegen kleinere clubs, tegen AZ en fnoord moet je nog maar even zien te winnen en daar verlies je normaal gesproken de competitie niet mee. Bovendien vind ik Ajax een stuk beter spelen, ook al wordt dat betere spel nog lang niet genoeg benut.quote:
Voorbeeld is gemaakt. Nu wacht ik op een Spaanse tolkerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor en dit klinkt zeker cooler.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:
Rosenberg heeft veel potentie, die komt er wel. Hij heeft bewezen dat hij makkelijk kan scoren, hij heeft alleen vertrouwen en moraal nodig, dat moeten wij als toeschouwers ook geven en niet meteen beginnen te fluiten naar één gemiste kans!quote:En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.
Shota was en is een publiekslieveling, als je die voor niks kan halen dan moet je hem halen, ten koste van anustaciou bijvoorbeeld! Ik vond het jammer dat hij niet naar ajax ging destijds, nu helemaal natuurlijk.quote:En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...
Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.
Maar dan wel babel in het midden en die andere net iets dieper naast elkaar. Denk dat je daar meer mee bereikt dan nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Denk niet dat die zal lachen hij blijft tenslotte een ajaciedquote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Super zelfs.
[..]
als vdv nu de teletekst bekijkt, zal hij Ajax uitlachen
Als die dat dan maar niet tegen arsenal probeert vind ik het goed, is jammer dat ze pas tegen 010 hebben gespeeld hadden ze het daar tegen kunnen proberen!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
En die bijna-eigen goal, ga je hem dat nu werkelijk verwijten?
Een spits die goed speelt maakt doelpunten, niet bijna-doelpunten (ookal zijn ze in eigen doel).quote:Bij Charisteas is het nog altijd lastig te zeggen van welke kwaliteit hij het wél moet hebben. Zijn balbehandeling is belabberd, zijn handelingssnelheid laag en om te zeggen dat hij beschikt over een vernietigend schot, nee. Van Charisteas wordt gezegd dat hij goed kan koppen, maar wie hem aan het werk ziet, krijgt niet bepaald de indruk dat hij een kopsterke spits is in de traditie van Kieft en Bosman. Zijn misser in de zevende minuut - de Griek kwam vrij voor doelman De Vries, die een schot van Rosales niet onder controle kreeg - gaf voeding aan dat vermoeden. Voor open doel kopte hij naast.
Moet je nagaan wat wij van Urby denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat voor iemand die nog geen wedstrijd heeft gepresteerd in het eerste.
Somos Ajax. El mejor.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Maar nu wil ik de onderste regel in het spaans
Ik zou eerst eens een cursus Nederlands volgen vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, maarja. Daar hebben wij allemaal niets aan.
Die van mij: Wordt jij dan vrolijker van?
Als ik eerlijk ben lijkt het me leuker om dat gewoon Nederlands te houden, anders schiet je weer door. En Juanfran moet toch wat Nederlandse woorden leren, laten de belangrijkste dan maar als eerste aan 'm geleerd wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeker weten? Ik heb net ook dit gelezen: Somos Ajax. La Mierda!
Ik wil mijn spandoek bij hem laten overkomen. Dat hij weet wie de beste is!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben lijkt het me leuker om dat gewoon Nederlands te houden, anders schiet je weer door. En Juanfran moet toch wat Nederlandse woorden leren, laten de belangrijkste dan maar als eerste aan 'm geleerd worden
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Want dat is niet echt positief over Ajax.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik heb net ook dit gelezen: Somos Ajax. La Mierda!
Ik kan ook niemand vertrouwen hčquote:Op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Want dat is niet echt positief over Ajax.
Zal Cart_man wel zijn geweest, die hem dat wijsmaakte. Die Juanfran zal wel denken, "Wij zijn Ajax, stront!"quote:
Het zou wel de juiste constatering zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal Cart_man wel zijn geweest, die hem dat wijsmaakte. Die Juanfran zal wel denken, "Wij zijn Ajax, stront!"
Dan zouden jullie kakkerlakken nog meer van ons houden als het zo wasquote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zou wel de juiste constatering zijn.![]()
Ware het niet dat jouw Spaanse vocabulaire niet zo groot is.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
ˇvete a la mierda cucaracha!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
>>> Op Adofans.nl staat samenvatting van Talpa online. <<<quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef S-Two het volgende:
Staat er trouwens nog ergens een samenvatting van gister online? Ben toch wel benieuwd.
Vetgemeste endomorfe ossenkutquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ˇvete a la mierda cucaracha!
Nee, ik houd het bij cerveza (of hoe je dat ook mag schrijven)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ware het niet dat jouw Spaanse vocabulaire niet zo groot is.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dringend behoefte aan een linkerspits. Is Tom Soetaars verhuurd of verkocht?
Het is wel duidelijk dat die samenvatting van een aso site komtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
>>> Op Adofans.nl staat samenvatting van Talpa online. <<<
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dringend behoefte aan een linkerspits. Is Tom Soetaars verhuurd of verkocht?
quote:
Of geef Derk Boerrigter een volwaardige kans in het eerste. Het is toch een groot talent? Over een klein maandje wordt hij al 19, dus een mooie leeftijd voor een debuut. Wellicht gaat Ryan Babel ook beter presteren als er concurrentie komt?quote:
We hebben inmiddels al 8 verliespuntenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:
Ik vin, ondanks de uitslag, dit niet eenw edstrijd om lang over na te treuren voor Ajax of om echt consequenties uit te trekken, alleen dat de spitsen nog niet brengen wat er bij een topclub van ze verwacht wordt.
Maar zolang Sneider de ene na de andere mooie treffer maakt is dit probleem vooralsnog nit onoverkomelijk.
Maar na 5 wedstrijden al 6 verliespunten is natuurlijk niet goed voor een titelkandidaat dus staat de druk er wel op bij Blind en ik hoop voor hem dat er voor de winterstop alleen maar gewonnen gaat worden, anders beginnen de media zich te roeren over diens positie tijdens de winterstop.
Ik heb het gevoel dat zodra Rosenberg er twee in 1 wedstrijd maakt na goed stelling genomen te hebben, de ban gebroken is en hij er alsnog 20 inlegt dit seizoen.
\quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
We hebben inmiddels al 8 verliespunten![]()
EenSCH!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
S-Two, elke Ajacied ziet in dat 4-4-2 de enige redding is, behalve Blind zelf. Babel en Rosales is prut. Ik pleit voor een Charisteas en Rosenberg voorin.
Kunnen er niet spandoeken over worden gemaakt ofzo?
Denk je dat een trainer, in dit geval Danny Blind, zijn mening/gedachtengoed wijzigt, naar aanleiding van een paar spandoeken op de tribunes? Danny Blind moet óf de formatie wijzigen, zodat de spelers die hij tot zijn beschikking heeft beter presteren óf hij moet spelers aantrekken, die goed presteren in de formatie die Danny Blind voor ogen heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
Rosales is geen slechte speler. Die mag wmb rechtsbuiten blijven spelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
S-Two, elke Ajacied ziet in dat 4-4-2 de enige redding is, behalve Blind zelf. Babel en Rosales is prut. Ik pleit voor een Charisteas en Rosenberg voorin.
Ik heb hem gisteren geen mooie crosspass zien makenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Rosales is geen slechte speler. Die mag wmb rechtsbuiten blijven spelen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
EenSCH!
Enne, u riep mij
4-4-2! DAAR KOMEN WIJ VERDER MEE!
Kan ie ook niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren geen mooie crosspass zien maken
De Rosales die nu in vorm is mag blij zijn met een basisplaats in het eerste van NEC. Gisteren was het BEDROEVEND wat hij liet zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Rosales is geen slechte speler. Die mag wmb rechtsbuiten blijven spelen.
Babel moet er sowieso in vind ik. Ik vind dat Rosenberg meer toekomst heeft dan Charisteas, alleen ik denk dat het verstandig is om hem eerst nog even op de bank te laten. Charisteas en Babel dan voorin.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
Maken wij een oplagen van 10.000quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Nashje het volgende:
[..]. Alleen is 1 spandoek erg weinig. Denk niet dat Blind heel het stadion door kijkt om te zien of er nog wat fans zijn die ideeen hebben.
Dat zeg ik.quote:
Charisteas en Rosenberg samen voorinquote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
Idd, ik zou ook gewoon voor de 4-4-2 gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
4-4-2 is zeker de oplossing, buitenspelers heeft Ajax niet.
Je kunt er makkelijk over lachen, maar om nou te zeggen dat onze buitenspelers wel aan hun eisen voldoen, dus niet. Daarom is 4-4-2 dus wel de oplossing. Concentratie is er ook wel, alleen dacht Ajax dat ze gister na de 1e helft al hadden gewonnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Charisteas en Rosenberg samen voorin, dat is de oplossing ja
. 442 is ook niet de oplossing, want alleen de kansen worden niet afgemaakt en de concentratie is er niet om een wedstrijd uit te spelen, wat is anders het probleem?
Maarja, wie zijn wij, vergeleken met Blind.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook gewoon voor de 4-4-2 gaan
dat ziet er inderdaad beter uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
-------------------- Vonk --------------------
Trabelsi, Grygera, Maduro, Juanfran
---- Pienaar -- Galasek - Emanuelson
------------------ Sneijder -----------------
------- Charisteas -- Rosenberg ------
Ofzo.
Ik zou Pienaar en Sneijder omwisselenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
Trabelsi, Grygera, Maduro, Juanfran
---- Pienaar -- Galasek - Emanuelson
------------------ Sneijder -----------------
------- Charisteas -- Rosenberg ------
Ofzo.
Nee man. Sneijder is veel gevaarlijker achter de spitsen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik zou Pienaar en Sneijder omwisselen
Ik ben het inderdaad ook met je eens dat spelers te snel worden afgeschreven. Gebrek aan vertrouwen is één van de redenen waarom bepaalde spelers totaal niet uit de verf komen. Het lijkt wel of trainers als Koeman en Blind voortdurend over elke positie twijfelen. Natuurlijk, een basisplaats moet je niet gegarandeerd hebben, maar je kunt een ploeg ook 'kapot' wisselen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindelijk wat medestanders omtrent het verhaal spelers snel afschrijven zie ik... Mooi gesproken overigens twi, exactly my thoughts...
liever niet, maar dat zal wel goed zijnquote:k hoop dat er de komende weken nog meer nederlagen volgen, zodat er wellicht ECHT eens wat gaat veranderen
Toppertje.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Houniet het volgende:
ik hoor een ruud gullit op de gangen
Ik heb hem gister wel genoeg dreiging zien uitstralen. En het lijkt mij ook geen toeval dat het nu opeens een stuk soepeler liep op rechts dan tot dan toe gebruikelijk was.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren geen mooie crosspass zien maken
Babel is ook niet de centrale spits die we zoeken hoor. In een 442 zou hij wel kunnen renderen, met 2 buitenspelers niet. De roep om Mitea is ook absurd, die heeft in de potjes die hij meehobbelde zo mogelijk nog minder laten zien..... De enige optie links buiten Babel is Boukhari!!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef S-Two het volgende:
Ik wil Rosales nog wel de tijd gunnen, maar zet óf Babel in het centrum óf haal hem eruit. Met zo af en toe een mooi schot/doelpunt verbloemd hij het soms nog wel een beetje maar je ziet gewoon dat hij totaal ongeschikt is als linksbuiten. Het is én niet goed voor Ajax én ik denk ook niet goed voor die jongen zelf. Ik ben geen fan van Mitea maar jammer dat hij er nu niet is.
Ja ik zeker! maarja, we moeten wachten tot 2006 tot ie weer hersteld is.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in Mitea
Adriaanse had niet een schat aan ervaring als hoofdtrainer (ADO, FC Zwolle en *tweede* worden met Willem II), hij was ook hoofd opleidingen bij Ajax, dus kende de club Ajax goed. Adriaanse had beduidend meer ervaring dan een Koeman die eigenlijk alleen hoofdtrainer van Vitesse was geweest en verder alleen assistent.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen dVTB...
Je roemt Ajax om het lef dat ze hadden door een onervaren Co Adriaanse aan te stellen, maar tegelijkertijd roep je om het ontslag van Blind omdat je een ervaren trainer aan het roer wilt zien.
Zoals ik al zei, neem ik Blind weinig kwalijk. De man functioneert naar vermogen. Ik heb dan ook niet om het ontslag van Blind gevraagd, ook al zie ik dat trouwens wel spoedig gebeuren. Adriaanse had inderdaad meer tijd moeten krijgen, over Olsen heb ik gemengde gevoelens.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
De tijd werd Co Adriaanse niet gegund (geloof me, ik mag die man niet, maar hij stond tweede bij ontslag en verdiende het gewoon de klus af te maken toendertijd) en het werd inderdaad een Morten Olsen niet gegund. Dat Koeman eruit ging was logisch, hij heeft imo zijn kans _wel_ gehad maar niet gegrepen. Nu is het dus eens zaak om Blind het volste vertrouwen te geven en wie weet bloeit er weer eens wat moois.
Dat zie ik niet graag gebeuren, maar het is gewoon dringend nodig dat er wat gebeurt in Amsterdam. De hele organisatie moet eens tegen het licht, zeker ook dat scouting-apparaat...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat je het uberhaupt al in je hersens haalt dat het wel goed zou zijn als Ajax nog meer zou verliezen, kan ik niet bij...![]()
Dat iedereen op de bank zit met hun kop naar beneden?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Lach me hier kapot om --> http://rapidshare.de/files/5397818/eindewedstrijd.avi.html
Zo'n grote stad, en dan ben je zo blij met een gelijkspel... Sneue luiquote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Lach me hier kapot om --> http://rapidshare.de/files/5397818/eindewedstrijd.avi.html
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo'n grote stad, en dan ben je zo blij met een gelijkspel... Sneue lui
Ik heb een hekel aan Ajax, maar heb wel meer respect voor die mensen dan de gemiddelde Hagenees.
Escudéquote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Radegast het volgende:
Grygera kan niet spelen tegen Roda JC, maar dinsdag tegen Arsenal is hij er weer bij.
Hetinga is geschorst tegen Roda volgens mij, dus wie moet er dan in godsnaam centraal achterin?
Graag.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
![]()
Wees maar niet bang... op 26 maart 2006 winnen we van feyenoord
Een Hageneesquote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
![]()
Wees maar niet bang... op 26 maart 2006 winnen we van feyenoord
Tegen Roda JC nog liever Thomas Vermaelen achterin dan SQD, Johnny Heitinga mis je niet zo erg.quote:
Als ze met het vliegtuig gaan zal Bergkamp niet meegaan neequote:Op donderdag 22 september 2005 19:46 schreef J.P. het volgende:
En toch heb ik er voor dinsdag vertrouwen in. We gaan gewoon winnen van Arsenal. Wie zetten ze nu eigenlijk in de spits daar? Reyes en ...Bergkamp? Maar ik las ergens dat die niet mee ging?
Leuk hequote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een Hagenees
Tottenham
Een Hagenees die voor Tottenham is![]()
![]()
Dit lag dus niet aan wat voor systeem dan ook. Gewoon grove persoonlijke fouten...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Het was dus ineens slecht gisteren, na een goed begin? Niets van meegekregen, maar ik was niet eens verbaasd.... Het is jammer, maar met dit systeem blijf je aankloten.
Waarom geen SQD of Vermaelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Radegast het volgende:
Grygera kan niet spelen tegen Roda JC, maar dinsdag tegen Arsenal is hij er weer bij.
Hetinga is geschorst tegen Roda volgens mij, dus wie moet er dan in godsnaam centraal achterin?
Ik snap niet wat die Blind in Vonk zietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens gister bij het 2e doelpunt vond ik niet echt de verdediging's schuld. Iedereen hield achterin zijn mannetje maar ze waren gewoon met 1 man te weining. Meer schuld van Pienaar of Galasék die niet terugzakt.
1e doelpunt zag Vonk er ook niet goed uit, die gast mag ook gewisseld worden. Heeft iemand hem ooit een prachtige redding zien maken?(op die in Praag na dan maar dat was mazzel)
Ik wil Stekeleburg terug![]()
Wanbeleid = Ajax eigen!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Het wanbeleid begon naar mijn mening al bij het onbegrijpelijke ontslag van Olsen.
quote:Ik las vanmorgen in de Haagse krant dat Ajakkes grote belangstelling heeft voor Elia en Saeijs. Vooral de koelbloedigheid waarmee beide spelers de doelpunten hebben gemaakt is opgevallen bij Ajax trainer Danny Blind. Hij ziet in verdediger Saeijs een echte centrumspits. In ruil hiervoor is aan Ado de verhuur aangeboden van charisteas en Rosenberg. Indien Ado akkoord gaat krijgen zij iedere maand van Ajax een niet nader bekend te maken bedrag op de bankrekening gestort.Ado ziet waarschijnlijk af van deze deal omdat ze al genoeg spitsen in het tweede hebben rond lopen.
idd, we moeten het maar afwachten, i.p.v. hem na ong. 8 wedstrijden al af te zeikenquote:Misschien dat het met Rosenberg net zo moet gaan als met Zlatan, eerst een hele lange tijd ergeren en dan de vruchten plukken....
wat een gelulquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
ADO-supporters denken ineens grappige m@iltjes te moeten versturen:
[..]
Toch is er een verschil, je ZAG bij Zlatan dat ie iets bijzonders had, zijn manier van spelen was niet altijd even gelukkig in het begin, maar wel dat je kon zien dat hij klasse had. Dat zie ik bij Rosenberg dus echt niet he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, we moeten het maar afwachten, i.p.v. hem na ong. 8 wedstrijden al af te zeiken
Ik heb hem nou al zijn wedstijden in de competitie+CL etc.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef Houniet het volgende:
daar heb je misschien gelijk in. ik heb maar heel weinig live wedstrijden gezien. laten we hopen dat het nog gaat komen. maar ik vind rond de 8 wedstrijden wel erg snel
ze inzet is er wel, hij staat er, misschien wat vaak buitenspel, maar dat betekend dat hij inzet toont en op scherp staat. indivuele acties vind ik wel goed van hem, alleen het afronden mis ik. hij mist teveel kansenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hem nou al zijn wedstijden in de competitie+CL etc.
En ik mis gewoon dat briljante bij balaannames en andere technische zaken, hij doet maar wat lijkt het wel...
Inzet is fijn, en het zou natuurlijk ook nog eens wat zijn als hij OOK niet hard werkt. Maar goed, we zullen het zien he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ze inzet is er wel, hij staat er, misschien wat vaak buitenspel, maar dat betekend dat hij inzet toont en op scherp staat. indivuele acties vind ik wel goed van hem, alleen het afronden mis ik. hij mist teveel kansen
idd, want over zlatan begon ook iedereen te zeiken, moet je nu kijken hoe hij speeltquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inzet is fijn, en het zou natuurlijk ook nog eens wat zijn als hij OOK niet hard werkt. Maar goed, we zullen het zien he?
Maar Zlatan had natuurlijk de mazzel dat Ajax het toen niet zo beroerd deed als nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, want over zlatan begon ook iedereen te zeiken, moet je nu kijken hoe hij speelt
daar zit wat inquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Zlatan had natuurlijk de mazzel dat Ajax het toen niet zo beroerd deed als nu.
Ajax - Celtic 1-3, Ajax - Kopenhagen 0-1 , Heerenveen - Ajax 5-1 , Ajax - Nac 1-3 , Ajax - Psv 1-3, FC utrecht - Ajax 3-1...... mwah...... Co werd ook niets voor niets ontslagen destijdsquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Zlatan had natuurlijk de mazzel dat Ajax het toen niet zo beroerd deed als nu.
Vonk is idd niet ajax-waardig.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef HomerJ het volgende:
1e doelpunt zag Vonk er ook niet goed uit, die gast mag ook gewisseld worden. Heeft iemand hem ooit een prachtige redding zien maken?(op die in Praag na dan maar dat was mazzel)
Hij gleed weg, kan gebeuren. Hij red ons tegen Brondby. Tevens zet hij de verdeiging een stuk beter neer dan een Stekelenburg, die idd qua reddingen meer in huis heeft. Al met al het Vonk bij mij nog wel krediet hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef HomerJ het volgende:
Dat zegt waarschijnlijk veel over je referentiekader. Zlatan is buitencategorie, dus het lijkt mij niet fair om Rosenberg qua voetbal met Zlatan te vergelijken.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hem nou al zijn wedstijden in de competitie+CL etc.
En ik mis gewoon dat briljante bij balaannames en andere technische zaken, hij doet maar wat lijkt het wel...
Tja, Zlatan is wel de persoon waar iedereen mee aankomt: "Zlatan was ook niets in het begin, DUS geef Rosenberg ook de tijd"quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk veel over je referentiekader. Zlatan is buitencategorie, dus het lijkt mij niet fair om Rosenberg qua voetbal met Zlatan te vergelijken.....
Chivu, Grygera, Emanuelson, Trabelsi waren ook niet de mensen die de eerste paar wedstrijden opperbest speelden en door iedereen geaccepteerd werden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Zlatan is wel de persoon waar iedereen mee aankomt: "Zlatan was ook niets in het begin, DUS geef Rosenberg ook de tijd"
Nou en ik geef aan waarom ik bij Zlatan wel kon inzien dat het iets kon worden, en bij Rosenberg mis ik dat gevoel...
Ik hoop ook dat ik ernaast zit hoor.
Daar heb je wel gelijk. Maar ik krijg ook het idee dat veel mensen Rosenberg afschrijven omdat hij in vergelijking met zlatan een mindere voetballer is. Tja, wie is dat nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Zlatan is wel de persoon waar iedereen mee aankomt: "Zlatan was ook niets in het begin, DUS geef Rosenberg ook de tijd"
Nou en ik geef aan waarom ik bij Zlatan wel kon inzien dat het iets kon worden, en bij Rosenberg mis ik dat gevoel...
Ik hoop ook dat ik ernaast zit hoor.
quote:Verwijten over en weer
Kritiek schiet Sneijder in verkeerde keelgat
AMSTERDAM, vrijdag
Volgens Hedwiges Maduro verschaft zelfs een 2-0 voorsprong Ajax nog niet de rust om een wedstrijd uit te spelen. Het was een veelzeggende conclusie na een bizarre avond in de ArenA, waar zondebok John Heitinga zijn woede koelde op een lege ballenzak en ook de doorgaans zo onbewogen Angelos Charisteas gefrustreerd om zich heen schopte.
Met tegenzin bleven de spelers na afloop verplicht zitten om John O’Brien en Cristian Chivu gedag te zeggen. Vooral Wesley Sneijder was zeer aangeslagen. Danny Blind had verwacht dat hij wat uitgekookter zou zijn in de slotfase. De uitblinker van de laatste weken leed balverlies bij een vrije trap, terwijl hij er een minuut eerder bij een hoekschop nog wél alles aan deed om de bal in de ploeg te houden. Blind: „Langs de kant stonden drie coaches te schreeuwen dat ze de tijd moesten doden. Dat moeten, ook bij jonge spelers, wetten zijn die in hun kop zitten.”
Die kritiek schoot bij Sneijder in het verkeerde keelgat. Hij wees op de wissel van Blind. Uitgerekend Mauro Rosales, de man die Sneijder nodig had om tijdwinst te boeken, moest naar de kant. Diens vervanger Nourdin Boukhari liep niet naar de bal, maar naar het strafschopgebied van ADO. Prompt werd de numerieke meerderheid door de tegenstander voor het eerst uitgespeeld. Blind nam het eveneens de hopeloos verdwaalde John Heitinga kwalijk. „Ons tempo was verstoord door die rode kaart. Het spel van de eerste helft konden we niet meer spelen.”
Een mooi script dus voor een koningsdrama, maar op de keper beschouwd gaat het helemaal niet zo slecht met Ajax. De Johan Cruyff Schaal werd gewonnen, de Champions League bereikt en de eerste wedstrijd in Praag zonder verlies afgesloten. Dan de eredivisie: als enige club speelde Ajax al twee toppers. Het scorend vermogen van Feyenoord gaf de doorslag, daarna de volwassenheid van AZ in combinatie met scorend vermogen. Dat zijn nou net de twee aspecten waar Blind zijn hoofd al enige maanden over breekt. Eigenlijk beging zijn ploeg tegen ADO pas de eerste misstap, want zo’n ongevaarlijke tegenstander een punt schenken in drie toegevoegde minuten is natuurlijk onacceptabel.
Opportunistische volgers zullen moeten accepteren dat het huidige Ajax een ploeg in opbouw is. En dat Blind een trainer is die rustig blijft. Dat is geen act; genuanceerd legt hij al sinds april de vinger op de zere plek. Tegen de mensen die hem een crisisgevoel wilden aanpraten, zei hij dan ook: „Steeds heb ik gezegd wat de tekortkomingen van deze groep zijn. Ik kan nu wel heel geforceerd op zoek gaan naar andere oorzaken, maar die zijn er dus niet.”
Woensdag was de eerste helft opnieuw het aanzien waard. Er wordt al beter gevoetbald dan vorig seizoen, toen wedstrijden nooit op gang kwamen. Alles analyserend komt Blind uit bij de eerdergenoemde gebreken. „Het brak ons op tegen Praag, Feyenoord, AZ en ADO. Daar zijn geen pillen voor”, aldus de Zeeuw, die moest toegeven dat hij had verwacht voorin verder te zijn. „Daar hebben we blijkbaar niet goed op geanticipeerd.”
De aloude spitsencultuur heeft een negatief effect op het heden. Zowel Charisteas als Markus Rosenberg zegt de druk te voelen. De Griek maakte een ontredderde indruk toen hij weer eens in de basis stond. Blind: „Hij had zichzelf een ruggensteuntje kunnen geven door de bal er al na zeven minuten in te koppen. Nu gaat het weer aan hem knagen.”
Toch is het niet fair de beide aankopen zo vroeg al te kapittelen. Er wordt driftig gedebatteerd over een spitsenprobleem, terwijl volgens de stijl van het huis bij centrumspitsen ook klassieke buitenspelers horen. En die heeft Ajax op dit moment ook niet.
der zijn zat mensen die over Chivu begonnen te zeiken, ivm met zijn vele rode kaarten in zijn begin bij Ajax..quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Chivu, Grygera, Emanuelson, Trabelsi waren ook niet de mensen die de eerste paar wedstrijden opperbest speelden en door iedereen geaccepteerd werden.
dat dachten we tegen Ado ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef Lennox het volgende:
Laten we nou maar afwachten. Tegen Roda moet je kunnen winnen, die zijn ook uit vorm en dat elftal vol gelukzoekers moet je gewoon nu pakken.
En als we Arsenal pakken loopt iedereen gelijk weer de polonaise.....
Als de 1e plek niet meer haalbaar is kunnen we halverwege het seizoen lekker uitwaaien en alles op de CL zetten![]()
tsja, laten we het hopen. laat ze zich maar bewijzen zaterdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Lennox het volgende:
Misschien dat het eindelijk bij sommige nu tot dr botte hersenen doordringt dat je 90 minuten + blessuretijd vol moet gaan. Niet eens verkeerd zo'n wedstrijd op zn tijd... Feyenoord en Az kan je gebeuren, maar ADO moet ze wel aan het denken zetten.
Tja. Vonk zag er helemaal niet uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef HomerJ het volgende:
Lobont heb ik nooit echt geweldig gevonden vooral omdat ik zijn belangrijke blunders tegen Club Brugge en PSV nog steeds op me netvlies zie
Lobont was wel zo'n iemand die de 0 kon houden. En dat heeft Vonk dit seizoen nog maar twee keer laten zien. Tegen RBC en WillemII. Maarja, daar verwacht je het ook een beetje van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de tegendoelpunten tegen ADO kon hij niks doen.
Struikelen en de paal dekken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de tegendoelpunten tegen ADO kon hij niks doen.
quote:Ajax stevent af op rode kaarten record
Afgelopen woensdag werd verdediger Johnny Heitinga al de derde Ajacied die met rood van het veld werd gestuurd dit seizoen, nadat hij twee keer geel had gekregen in de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Met nog 29 wedstrijden te gaan lijkt Ajax op een rode kaarten record af te stevenen.
Het clubrecord van de Amsterdammers voor meeste rode kaarten in een seizoen dateert van zes seizoenen geleden toen Ajax vijf keer rood kreeg. Aanstaande zaterdag, 24 september, speelt Ajax thuist tegen Roda JC. De ploeg uit Kerkrade heeft totnogtoe geen rode kaart geďncasseerd dit seizoen.
Maar dat was eigelijk geen rode kaartquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera tegen Willem II.
Oké hij kreeg hem en teruggedraaid.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera tegen Willem II.
Klopt wel wat er dikgedrukt staat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een artikel uit de Telegraaf:
[..]
Ze wonnen, en daar gaat het om. En wat lig jij trouwens te fucken met die schuine letters?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Net hoe je het wilt bekijken, Zdenek Grygera kreeg geen schorsing, maar door de rode kaart moest Ajax wél met tien man verder, dus ik tel hem gewoon mee als rode kaart.
Ze wonnen het duel wel gelukkig. Het zijn dus nu gewoon 2 'officiële' rode kaartenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Net hoe je het wilt bekijken, Zdenek Grygera kreeg geen schorsing, maar door de rode kaart moest Ajax wél met tien man verder, dus ik tel hem gewoon mee als rode kaart.
Hoe bedoel je? Hoe ik dat doe? Of waarom ik dat doe?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze wonnen, en daar gaat het om. En wat lig jij trouwens te fucken met die schuine letters?
1/3 van je posts heb je wel een woordje schuingedrukt. Waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoe ik dat doe? Of waarom ik dat doe?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat er mensen aan ergeren maar goed
De brommert geblesseerd? Hoe kom je daaraan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:44 schreef JeroenV het volgende:
Wordt lekker morgen;
Trabelsie geblesseerd, Grygera geschorst, Escude geblesseerd, Lindenbergh geschorst, Heitinga geschorst. En de rest op Sneijder na uit vorm.
hehehehehehehehhequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens gebruik ik ook regelmatig schuingedrukte woorden om het sarcasme kenbaar te maken, want ik heb een hekel aan smilies en wens deze dan ook niet te gebruiken. Maar goed, nu weer over Ajax.
Wat gaat het zaterdag worden? Ik mag er helaas niet heen van mijn ouders, waarom moeten ze hun fuckin' 25-jarig huwelijk precies dán vieren? Zaterdagavondwedstrijden zijn juist super, daarna de overwinning vieren in Amsterdam. Maar helaas.
Ik zie Pienaar wel naar het middenveld gaan, Rosenberg eruit en Rosales erin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:54 schreef Nashje het volgende:
Zo zie ik het Blind wel doen:
De Jong, Maduro, Vermaelen, Emanuelson
--------- Galasek ---- Sneijder ---------
--------------- Rosenberg ----------------
Pienaar ---- Charisteas ------- Babel
Dinsdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef Nashje het volgende:
Trabelsi. Morgen oke, maar woensdag hebben we 'm eigenlijk wel nodig.
Heitinga kan op rechtsback. Hopelijk is Grygera er woensdag wel bij.
Ik volg je even niet? Danny Blind met een 4-5-1-opstelling?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef twi het volgende:
Zelfs al zouden we 4 verdedigers, 4 middenvelders, en 2 aanvallers hebben, zou Blind nog een aanvaller op het middenveld zetten. Hij durft 't gewoon niet.
Een middenvelder voorin zettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik volg je even niet? Danny Blind met een 4-5-1-opstelling?
Escudé is er morgen toch niet bij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef twi het volgende:
De Jong - Maduro - Escude - Emanuelson
Da's niet eens zo'n heel erg alternatieve opstelling achterin.
Heb wel wat van hem gehoord. Hij is verdediger. Kan het wat worden met die Boakye?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Emmanuel Boakye van Jong Ajax is ook aan de selectie toegevoegd. Dus komt helemaal goed.
Mooi avatar heb je nuquote:
Alsjeblieft niet. We moeten wel winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef JeroenV het volgende:
Volgens mij een Heintinga'tje. Kan zowel op rechts als centraal dacht ik.
Cart_man wellicht, die wil vast weleens een CL-wedstrijd in een stadion meemaken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef _moder8or_ het volgende:
SERIEUSE MEDEDELING
Ik ga dinsdag 18 november 2005 naar de Champions League wedstrijd Ajax-FC Thun! Nu heb ik 4 kaarten weten te bestellen en kreeg helaas vandaag te horen dat iemand uit mijn vriendenkring naar Frankrijk op vakantie gaat.
Dus mijn oproep aan jullie. Wie-O-wie wil deze Champions League duel met ons meegenieten?
Groeten,
_moder8or_, Scarafax en JPM01.
En anders gooi je het even in het Vraag&Aanbod-forum.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
OkéMaar willen er nog meer, dan kunnen jullie mij contact op nemen met willemsjeffrey@gmail.com
Dat was inderdaad mijn 2e gedachtequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En anders gooi je het even in het Vraag&Aanbod-forum.
Omdat er per ongeluk een bal van hem in het doel waait?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die verdient wel een kansje.
Daar hebben ze het niet zo op bij Ajax momenteel. Lastig manneke naar het schijnt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Kang-He het volgende:
Zit Aborah er niet tegenaan?
Niet lang geleden een profcontract getekend, dat is een teken aan de wand. Goeie voetballer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat er per ongeluk een bal van hem in het doel waait?
middevelders genoeg, we hebben spitsen en buitenspelers nodig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet lang geleden een profcontract getekend, dat is een teken aan de wand. Goeie voetballer.
Zn goal daarvoor niet gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat er per ongeluk een bal van hem in het doel waait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |