Wat is de eerste kamer dan?quote:
Tja, die zien we volgend jaar vast wel in een andere jas terugquote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als Driek van Vugt er zat.....
He, een nieuwe kloon. Wat leuk.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef Tamagotchi het volgende:
[Radio 1] Men kan lullen wat men wil,
Liefst in hetzelfde soort houten jas als zijn grote held:quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tja, die zien we volgend jaar vast wel in een andere jas terug
Ludiekere schendingen van de persoonlijke integriteit dan maar.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef Floripas het volgende:
Haha, ja, inderdaad, typisch hij.
Volgens mij is dat van die houten jas een doodsbedreiging. Wie belt Bart Jan Spruyt?
Ik heb nooit geweten waar hun hoofdkwartier nu precies was, alleen dat het zich ergens in Leiden bevond. Uitgerekend op 11 september zag ik het vanuit de trein. Het blijkt gevestigd in de straat waar ik vijf jaar naar school ben gegaan,quote:Op donderdag 22 september 2005 17:40 schreef Floripas het volgende:
Laat hem maar ruzie maken met dat Eurodusnietuig.
Ja, dat zijn twee zaken die voor zich spreken.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.indymedia.nl/nl/2002/05/3933.shtml
''Een taart is iets anders dan een kogel''.
Ja. Het is ook iets anders dan een debat.
volgens mij kun je dat toch vanuit de trein zien op het stuk tussen Leiden en Den Haag?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten waar hun hoofdkwartier nu precies was, alleen dat het zich ergens in Leiden bevond. Uitgerekend op 11 september zag ik het vanuit de trein. Het blijkt gevestigd in de straat waar ik vijf jaar naar school ben gegaan,.
Op welke school heb jij gezeten?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:43 schreef Floripas het volgende:
Ik herinner me nog dat het gekraakt was, toen zat ik ook nog op school. De Boerhaavelaan, geloof ik.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
volgens mij kun je dat toch vanuit de trein zien op het stuk tussen Leiden en Den Haag?
Je bent onderdeel van de omsingeling?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef Floripas het volgende:
Zaterdag ik ook mijn dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |