Rob en Tanjaquote:Op donderdag 22 september 2005 10:45 schreef GI het volgende:
Ik kan geen streams kijken, wie zitten er nu nog door te werken ?
BB is veel te makkelijk voor zequote:Op donderdag 22 september 2005 10:48 schreef milagro het volgende:
Ze mogen doorwerken maar dan wel met de siamese shirts aan
Zou dat ook zo geweest zijn als iedereen tegelijkertijd had gewerkt en met 1 hand?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:44 schreef Inca het volgende:
het werkt sneller + puntje voor tanja![]()
da's geen blik op oneindig, hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:49 schreef Day het volgende:
Arme Ralph! Blik op oneindig.
Hier ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 10:49 schreef NG het volgende:
Nee, geen last van het geluid hier
Jawel toch? Gaat zelfs nu Tanja op d'r donder geven dat ze haar manier gisteren niet opgedrongen heeft...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef Day het volgende:
Echt Rob weer, hoor.
Toch niet toe willen geven dat dit echt sneller was gegaan.
Ze zijn al gestopt met de opdracht. Dit was een probeersel.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef fantastrick het volgende:
stoppen ze alweer?
Nogmaals de zelfde vraag waar je maar geen antwoord op geeft: ook met dit tempo en maar 1 hand?quote:
volgens Rob welquote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Day het volgende:
Oh dus nu is het Tanja's schuld dat de opdracht niet gelukt is?
Dat deed hij wel, zegt hij toch netquote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef Day het volgende:
Echt Rob weer, hoor.
Toch niet toe willen geven dat dit echt sneller was gegaan.
Als straf moet rob al zijn benen inleverenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:53 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jawel toch? Gaat zelfs nu Tanja op d'r donder geven dat ze haar manier gisteren niet opgedrongen heeft...
Dat zegt hij helemaal niet, johquote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Day het volgende:
Vele handen maken licht werk enzo.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Day het volgende:
F5quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef robinotc het volgende:
goeiemorrrrrgen.... uh... hoor ik nou goed dat Rob nu tegen Tanja zegt dat iedereen wil dat ze blijft ??
trouwens ff wat anders... hoe ververs ik deze pagina??
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef NG het volgende:
whehe.. Tanja ligt niet graag met haar benen wijd..... *sure*
tjonge jonge..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
BB is veel te makkelijk voor ze
F3 en F4 tegelijk dan 2 x F7 en dan 3x F9quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef robinotc het volgende:
goeiemorrrrrgen.... uh... hoor ik nou goed dat Rob nu tegen Tanja zegt dat iedereen wil dat ze blijft ?? godverrrr... nee wees JIJ is eerlijk kapitein ROB !!!
Hallo, dat heb ik in het vorige topic al verteld. Ook nav een vraag van jou.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef D.Rose het volgende:
waarom ligt de rest op bed?
Ze is vast ooit verkrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef robinotc het volgende:
Tanja: ik leg je nog wel uit waarom ik niet graag met de benen wijd lig
hahahaha.....![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef robinotc het volgende:
Ze hadden al opgegeven en men is nu slaap aan het inhalen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef D.Rose het volgende:
waarom ligt de rest op bed?
Tegen een negert die erop wil zeg je geen nee.quote:
Theorie: BB had aan Tanja eergisteravond in de dbkquote:Op donderdag 22 september 2005 10:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij wel, zegt hij toch net
Jouw methode is sneller, alleen hadden we het ook dan niet gered, want we houden dit tempo niet vol en zelfs als ze het tempo wel volhouden zouden ze het niet meer halen.
oef... wat voel ik me een enorme nerd, had ik kunnen weten!!quote:
Tanja krijgt via de DBK instructies, om sociale te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef avotar het volgende:
[..]
tjonge jonge..
ze worden echt zo ontzettend gematst...
zou dit nou echt alleen zijn om tanja binnen te houden... bah bah..![]()
Oh zo'n theorie geloof ik zoquote:Op donderdag 22 september 2005 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theorie: BB had aan Tanja eergisteravond in de dbkverteld wat de snelste manier was. Daardoor wist Tanja vantevoren al dat het ging mislukken, en zou haar crdits stijgen als zij met een "beter idee" op de proppen kwam.
slaap inhalen?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hadden al opgegeven en men is nu slaap aan het inhalen.
Tanja gaf aan dat ze een snellere methode had en die hadden ze nu effe gestest voor 30 min. en het blijkt idd sneller te zijn en nu geeft rob tanja de schuld dat ze haar mond niet wat wijder open heeft gedaan....
welquote:
tot 4 a 5 uur....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
slaap inhalen?
Ze zijn dus de hele nacht doorgegaan?
Voor de 85e keer, geef nou eens antwoord man! Zou dat ook zou zo zijn als dat in dit tempo ging met 1 hand?????????????????????????????????????quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Inca het volgende:
[..]
wel
hebben ze 1 setje af ...zijn er 10 in een minuut 60 keer 10 = 6000 per 2 mensen in een uur ........keer rettserend aantal uur = 36 uur gerekent vanaf 1200 = 43.2000 = tijd over
al zouden ze nu de helft doen ... 300 per uur per 2 tal zou het dus een egslaagde opdracht zijn op de tanja manier .......
ze mochtten gisteren al hun thirt uit doen dus toen hadden ze het zo moeten doenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Voor de 85e keer, geef nou eens antwoord man! Zou dat ook zou zo zijn als dat in dit tempo ging met 1 hand?????????????????????????????????????
En nu niet zo slap doen en antwoord geven
Neeeeeeeeeeeeeeeee, dat hadden ze niet gered. Maar als ze het vanaf gister zo gedaan hadden, hadden ze het wel gered.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Voor de 85e keer, geef nou eens antwoord man! Zou dat ook zou zo zijn als dat in dit tempo ging met 1 hand?????????????????????????????????????
En nu niet zo slap doen en antwoord geven
Dat was een tegemoet koming van BB, het gaat om de opdracht mét siamees shirt.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef Inca het volgende:
[..]
ze mochtten gisteren al hun thirt uit doen dus toen hadden ze het zo moeten doen
welneequote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef Day het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, dat hadden ze niet gered. Maar als ze het vanaf gister zo gedaan hadden, hadden ze het wel gered.
Antwoord genoeg zo?![]()
nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Inca het volgende:
[..]
wel
hebben ze 1 setje af ...zijn er 10 in een minuut 60 keer 10 = 6000 per 2 mensen in een uur ........keer rettserend aantal uur = 36 uur gerekent vanaf 1200 = 43.2000 = tijd over
al zouden ze nu de helft doen ... 300 per uur per 2 tal zou het dus een egslaagde opdracht zijn op de tanja manier .......
Ik hoorde ze net zeggen dat het elf uur is, en dat ze nog 9 uur hebben voor de opdracht!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef Knurkie het volgende:
lol die mannen die het bubbelbad verschoond hebben, hebben ook het klokje verzet ze denken dat het nu 9 uur is
zonder shirts mogen er maar 8 man werken.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:05 schreef Day het volgende:
Haddden ze nou maar eerder en beter naar de tip geluisterd: meten = weten.
Ze waren (bijna) allemaal rond half 9 op, zo'n beetje. Een uur gekakeld ongeveer dat het niet ging lukken en toen gingen ze weer slapen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ze waren daarstraks toch al op?
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef milagro het volgende:
Kijk haar gniffelen in haar eentje
"jaja Tanja is niet zo dom"
Dit gaat ze dan anderen zooooooooo inwrijven, hè
Dit geeft haar weer voor weken sjaggo krediet
Ik ook ze is mij te nuchter.....en rookt...maar ze is wel heel reeel in haar opmerkingen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben normaal nogal anti-tanja, maar ze heeft nu wel gelijk.
De mensen zijn lui en geven te snel op.
talpa gebiedquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef robinotc het volgende:
uh.. domme vraag misschien maar waar staat dat BB-huis precies?
Rightquote:Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef Day het volgende:
Ze hebben nu dus iets minder dan 9 uur. Dan zouden ze met dit nieuwe systeem 9000 kunnen maken. Hoeveel hadden ze er al? 18000?
Zij niet alleen, hoor! Reken maar dat Roel en Chantal ook peentjes schijten.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef lisaatjuh het volgende:
Tanja is echt doodsbenauwd dat ze haar peuken moet missen![]()
lol en Dido was ook niet echt gezellig van de week toen alles opwasquote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zij niet alleen, hoor! Reken maar dat Roel en Chantal ook peentjes schijten.
preciesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef nicoleV het volgende:
was dus echt geen onmogelijk opdracht....geen doorzettingsvermogen
Aalsmeerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef robinotc het volgende:
uh.. domme vraag misschien maar waar staat dat BB-huis precies?
maar niet op een terrein dus? gewoon in een woonwijk?quote:
op het Talpa terreinquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
maar niet op een terrein dus? gewoon in een woonwijk?
Nee op het studio terrein.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
nee dan kan ingrid met der kop uit de emmer blijvenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders.... Als ze op rantsoen gaan is er zaterdagavond natuurlijk géén feestje???
Nee, naast de tv studioquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
Gebouwd op het terrein van de oude bloemenveiling in Aalsmeer, waar nu de studio's inzitten. Aan de van Cleefkade.quote:
jammer he, maar het wordt wel op een andere manier leuk.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders.... Als ze op rantsoen gaan is er zaterdagavond natuurlijk géén feestje???
Nope denk ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
goeiemorgen trouwens...
zelfde adres als waar endemol zit.. endemol.nl en dan route...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
niet echt slim om met dozen te sjouwen als je ruim7mnd zwanger bentquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat Tanja nu ineens opruimen??
Normaal steekt ze geen poot uit.....
okee.. thanxxxquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Gebouwd op het terrein van de oude bloemenveiling in Aalsmeer, waar nu de studio's inzitten. Aan de van Cleefkade.
Eén ding is dan zeker. De eerste verwijten zullen gaan over het niet behalen van deze opdracht.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nope denk ik niet.
Het lijkt me wel leuk hoor, ergernissen enzo vanwege weinig eten en geen roken, maar ik ben wel bang dat ze dan gewoon een week op bed liggen
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Tanja is me te aktief, zo ze een soort nestel drang hebben.
Dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en moet ze in het ziekenhuis bevallen.
Niks geen live bevalling in het BBhuis![]()
Is ze nog geen 37 weken?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en moet ze in het ziekenhuis bevallen.
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasjequote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef avotar het volgende:
kunnen ze die dbk niet eens op slot tyfen..
laat ze het lekker uitzoeken zeg...
Het lijkt wel lager-school-gedrag, eerst straf krijgen en dan bij de meester gaan slijmen of je het misschien nog goed kan makenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasje
Ik vind dat ze zelf eens wat initiatief moeten tonen en dan zullen ze zien dat dat beloont wordt
pcies. Dat is ook Ralph zijn stijl..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasje
Ik vind dat ze zelf eens wat initiatief moeten tonen en dan zullen ze zien dat dat beloont wordt
Ik geloof officieel 24 oktober, maar ze heeft gezegd dat het ook 11 dagen eerder zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef Inca het volgende:
nee tanja is nu ongeveer 8 maand ze is ergens in oktober uitgerekend
je zou beter moeten weten, tanja doet nu alleen maar haar best omdat ze als de opdracht mislukt niet meer kan roken. ze is als de dood dat ze op rantsoen gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Ze heeft het gisteren heel duidelijk aangegeven Darklight, maar niemand luisterde...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Darklight het volgende:
is die Tanja nog steeds bezig met haar methode? had dan gister je bek open getrokken
toen luisterde niemandquote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Darklight het volgende:
is die Tanja nog steeds bezig met haar methode? had dan gister je bek open getrokken
zeker weten..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
je zou beter moeten weten, tanja doet nu alleen maar haar best omdat ze als de opdracht mislukt niet meer kan roken. ze is als de dood dat ze op rantsoen gaan![]()
Als we uitgaan van 24 oktober dan is zequote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof officieel 24 oktober, maar ze heeft gezegd dat het ook 11 dagen eerder zou kunnen zijn.
Die hebben toch al opgegeven?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zij niet alleen, hoor! Reken maar dat Roel en Chantal ook peentjes schijten.
Even voor alle duidelijkheid. OOK op tanja's manier hadden ze het niet gered..PUNTquote:
Ja tuurlijk, er zitten meerdere rokers is dat huis, maar zij is de enige die zich er druk over maak hoor, sure!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Die hebben toch al opgegeven?
dus dat valt wel mee , hoor
dit wordt ook wel als thuiswerk gedaan..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
in de fabriek gaat dat met machines tanja
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef teun911 het volgende:
Tanja: je moest eens weten hoeveel mensen zo werken in een fabriek...
True, haar methode is de beste, maar ze hadden het niet gehaald, ook dan niet, want maar met 8 man toegestaan te werken, of met 12, maar dan met die shirtjes (+ het niet haalbare konstante tempo)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Tanja stelde deze werkmethode overigens gisteren al voor. Toen zag ik al dat het sneller zou gaan werken, maar ja.... Niemand luisterde naar haar.
Ik persoonlijk zou toch nog ff doorgegaan zijn. Ben niet zo'n opgever wat dat betreft... En ik weet zeker dat BB het ook gewaardeerd had als ze doorgegaan waren. BB heeft dit jaar al vaker laten merken zeer gevoelig te zijn voor goede inzet... Als de bewoners de juiste snaar weten te raken doet BB graag wat exta.
wat een werkquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Inca het volgende:
[..]
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doen![]()
Tuurlijk hadden ze het niet gehaald, maar ze waren wél verder gekomen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
True, haar methode is de beste, maar ze hadden het niet gehaald, ook dan niet, want maar met 8 man toegestaan te werken, of met 12, maar dan met die shirtjes (+ het niet haalbare konstante tempo)
Ik heb dat ook een paar dagen gedaan via het uitzendbureauquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Inca het volgende:
[..]
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:29 schreef NG het volgende:
Wat zei Rob nou toen hij de DBK uitging?
lees nu eens een keerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, er zitten meerdere rokers is dat huis, maar zij is de enige die zich er druk over maak hoor, sure!
hahahaha dat heb ik dus ook je weet wat er mee geklooid isquote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een paar dagen gedaan via het uitzendbureau![]()
Ik lust nu dus ook geen taart meer van een bepaald merk...
Is dat zo, of hoop je datquote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef AnTjUh het volgende:
ze halen t toch niet dus als ze dan toch doorgaan krijgen ze wel gewoon eten maar geen sigaretten en shag![]()
al zou het alleen maarvoor Tanja zijnquote:
Maar het is wel grappig dat tanja vanmorgen bezig was en het grootste gedeelte lag te slapen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid. OOK op tanja's manier hadden ze het niet gered..PUNT
oh ik dacht dat het over tabak ging, maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef flugeltje het volgende:
Flugel bekent nu ook dat ze zichzelf het schampeloerus had gewerkt in de hoop dat ze niet zonder rookwerk zou komen zitten....![]()
Ik heb overigens BB alleen over sigaretten horen spreken, misschien krijgen ze gewoon wel weer zware shag ipv sigaretten...
Minstens een week wordt dit ingewrevenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef Maerycke het volgende:
Hoe lang gaat Tanja nog door met dat gezever? *rolt met ogen*
Ik heb dat gevoel ook... zie het nog wel gebeuren dat Tanja, Rob en Ralph een beloning krijgen voor hun doorzettingsvermogen en dat de rest dan helemaal over de flos gaat.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk nog steeds als zij initiatief tonen en doorgaan dat BB dat heus wel beloont
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelulquote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk nog steeds als zij initiatief tonen en doorgaan dat BB dat heus wel beloont
Voor Dido & co geen sigaretten volgende week.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook... zie het nog wel gebeuren dat Tanja, Rob en Ralph een beloning krijgen voor hun doorzettingsvermogen en dat de rest dan helemaal over de flos gaat.
Heeft ze gelijk in, maar dat geldt dan ook voor alles en iedereen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
Wat een toestand.
Tanja praat meer dan de afgelopen weken bij elkaar...
Ze gaan ze over 10 minuten proberen uit bed te krijgen.
Ralph neemt het op voor de anderen die gesloopt zijn; Rob zegt: wij zijn ook gesloopt.
Ralph: maar niet iedereen is hetzelfde.
Tanja: wat we nu doen moeten we vaker doen, mensen proberen over te halen.
Eensquote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelul
merk steeds minder van dat back to basic
Ik betwijfel het... en hoop het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef Rica het volgende:
Ze krijgen wèl shag. Ook bij het rantsoen zit rookwaar.
En jij denkt dat Roel en Chantal bvb. alleen maar voor de opdracht gister doorgingen? Dat er in hun achterhoofd niet meespeelde dat ze geen sigaretten en luxe eten meer hadden als ze er mee stopten?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef milagro het volgende:
[..]
lees nu eens een keer
De anderen maken zich ook druk om het roken, maar niet genoeg om toch door te zetten, blijkbaar, ze liggen immers te slapen, toch, wetende dat als ze wakker worden er niet meer gerookt kan worden.
Tanja is nu enkel zo fanatiek omdat zij écht niet zonder kan (en haar gelijk wil halen).
Zij zat immers na amper 3 uur al de asbakken af te struinen.
Ik word niet goed van dat pedante toontje van d'r...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Minstens een week wordt dit ingewreven
Klopt, maar BB heeft zojuist in de dbk tegen Rob gezegd dat ze de aantallen die Tanja meegedaan heeft door de vingers zien.... Hieruit blijkt dus al dat BB weer een softere houding aanneemt en ik ben het met Tanja eens dat het kan lonen om nu dus door te gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik betwijfel het... en hoop het eigenlijk niet.
Trouwens, heeft Tanja wel toestemming om mee te helpen?
Ik meen dat dat gevraagd is in de dbk en het antwoord nee was.
Ik ook niet... Ralph zegt niet voor niets "het is geen concentratiekamp..."quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat pedante toontje van d'r...
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef nicoleV het volgende:
Ralph is positief huh...hij gaat er al van uit dat de rest mee doet.......nu zullen we wel zien wie echte strebers gaan zijn en wie niet....
Okay, maar door de vingers zien is wat anders dan toestemming om vandaag te helpen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar BB heeft zojuist in de dbk tegen Rob gezegd dat ze de aantallen die Tanja meegedaan heeft door de vingers zien.... Hieruit blijkt dus al dat BB weer een softere houding aanneemt en ik ben het met Tanja eens dat het kan lonen om nu dus door te gaan.
Enige wat ze kunnen verdienen is een bord lasagna (moet wel iedereen meedoen).quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar BB heeft zojuist in de dbk tegen Rob gezegd dat ze de aantallen die Tanja meegedaan heeft door de vingers zien.... Hieruit blijkt dus al dat BB weer een softere houding aanneemt en ik ben het met Tanja eens dat het kan lonen om nu dus door te gaan.
Zodra de andere bewoners opstaan stopt Tanja... Daar ga ik tenminste vanuit...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Okay, maar door de vingers zien is wat anders dan toestemming om vandaag te helpen.
Ah, dat zal me inderdaad niks verbazen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Maerycke het volgende:
Je kunt trouwens er nu alvast al zeker van zijn dat door de 'tomeloze inzet van Tanja' () de opdracht alsnog goedgekeurd gaat worden door BB. En oh.. wat zal ze daar een punten mee gaan scoren op tv
Ja uiteraard. Anders zou Tanja zich inspannen voor iets positiefs en dat kan niet dus slooft zich alleen uit voor de peuken.quote:
Ooooh flugel, evil ben je!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra de andere bewoners opstaan stopt Tanja... Daar ga ik tenminste vanuit...
Kan ze aan het hoofd van de tafel gaan staan![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat pedante toontje van d'r...
BB is wel erg prettig met een hernia en je nergens heen kan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Day het volgende:
Ik moet eigenlijk echt iets anders gaan doen, maar ik wil weten hoe de groep reageert.
Drie keer raden!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
en aan wie de eer om het hele zooitjuh wakker te maken en te motiveren????
Het zal niet de eerste keer zijn dat BB komt met: Mislukt, maarrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Enige wat ze kunnen verdienen is een bord lasagna (moet wel iedereen meedoen).
Ps op de talpa site staat allang dat de opdracht mislukt is.
Ze moeten inderdaad een statement maken nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelul
merk steeds minder van dat back to basic
Wat vals was dat...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
Ralph is nu weer haar beste maatje, gisteren vond ze hem nog "te dom om te poepen"![]()
Ach ja, da's Tan, hè
Hoef niet weg gelukkig, maar moet eigenlijk wel lezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
BB is wel erg prettig met een hernia en je nergens heen kan.
Gewoon ff een kwartiertje uitstellen, of kan dat niet?
Ze moeten haar de volgende keer ook maar eens 'motiveren' dan, als ze weer eens de hele dag met een chagrijnige smoel in d'r bed ligt te stinken.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
en aan wie de eer om het hele zooitjuh wakker te maken en te motiveren????
mwoah, gekruisigd denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
wie had dit gedacht gisteren avond.
Tanja probeert de hele groep aan het werk te krijgen.
Als ik dat gisteren zou hebben gezegd dan was ik afgeschoten.
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoef niet weg gelukkig, maar moet eigenlijk wel lezen.
Ik wacht nog effe. Maar niet tegen Kribbet vertellen, hoor! Stttttttttt!![]()
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad een statement maken nu.
En als bewoners op willen stappen omdat ze niet genoeg te roken krijgen:
Zó erg is het nu ook weer niet hoor, om ff niks te roken te hebben. Je denkt de eerste drie dagen de hele dag aan niets anders, OK, maar ze hebben toch tijd zat daar om lekker te denken.
Kijk, wij begrijpen elkaar...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Day het volgende:
Geen rookwaar = Enorme irritatie = Ruzie!!!![]()
(Oh, ik moet er als roker niet aan denken! Een week zonder siggies!) en dan continue dat drukke gedoe van Joost, Dido en Nathalie, dat gemekker van Chantal, vreselijk!)
Voor mij ookquote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....
Manlief?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, wij begrijpen elkaar...
Ik heb nu overigens wel m'n eigen dillemma... Ik ben bijna door m'n shag heen, maar wil ook hier nog ff volgen...
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Day het volgende:
Geen rookwaar = Enorme irritatie = Ruzie!!!![]()
(Oh, ik moet er als roker niet aan denken! Een week zonder siggies!) en dan continue dat drukke gedoe van Joost, Dido en Nathalie, dat gemekker van Chantal, vreselijk!)
Die gaat na pakweg 2 uur al gillen. Zeker omdat ze moe is!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij ook
Chantal deed er gister trouwens nogal laks over, ik wil wel eens zien of ze het inderdaad zo makkelijk gaat vinden.
Dat is dus het enige wat hij nóóit voor me zal doen. Rookwaar halenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat hij nóóit voor me zal doen. Rookwaar halen![]()
blijkbaar is dat niet te doen en ga je er wel dood vanquote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
roken je een weekje niet, ga je ook niet dood van, is alleen maar gezond
Ongeboren kindje?! Heb effe snel gecheckt, maar ik ben toch echt niet zwanger!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?
Ach ik ben zelf nu ook naar lucht aan het happen met mijn bronchitus en astma aanval, toch maar ff inhalen en weer een siggie opsteken!! moeten toch iets slechts doenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?
Zegt de mijne ook altijd. Maar ik heb zo mijn maniertjesquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n man, dacht echt dat ik de enige was
![]()
Roel...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
Wie is Rob nu aan het wekken?
Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
zucht...dat was wat men noemt een figure of speechquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ongeboren kindje?! Heb effe snel gecheckt, maar ik ben toch echt niet zwanger!![]()
waarom, stoppen had haar toch zoveel stress opgeleverd, erger dan wat nicotine en teer met een ongeboren kind doet?quote:Weet niet, volgens mij is de stress die er door het niet roken ontstaat, ook niet super gezond voor het ongeboren kindje. Die is (erg genoeg) de nicotine al gewend. Het roken is dan ook hetgeen ik Tanja echt kwalijk neem!
Zet deze posting ook even in het pró Tanja topic .quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/757312/5/50#30819586]donderdag 22 september 2005
waarom, stoppen had haar toch zoveel stress opgeleverd, erger dan wat nicotine en teer met een ongeboren kind doet?
blijven roken is dus feitelijk je kind ontzien
hulde voor Tanja dus, dat ze dat gewoon inziet,en zich niet gek laat maken door de anti rook mafia
De jaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef Loedertje het volgende:
Rob zegt dat het al 12 uur is
Hebben ze plots een klok ?
Tssssss, bélachelijkquote:
Ze (BB) hadden hem net even kunnen ontregelen, toen het hek openging en er 'bewakerts' enzo de tuin in liepenquote:
Punten scoren ( +/-)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Rob blijft BB bij hun standpunt (ook als ze doorgaan)
Waar is Tanja dan mee bezig ?
Dozen sjouwen, terwijl ze eerder zéker niet wilde bukken...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
ff opnieuw opstarten.quote:
Haar gelijk halen, een persoonlijke beloning verdienen, rookwaar veilig stellen, verwijten aan haar adres voorgoed afkopenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
Weleens gedaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....
Ik vind het ook niet zo'n probleem om een dag of 2 niet te roken, m'n omgeving denkt daar echter heel anders overquote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Weleens gedaan?
Het is lang niet zo vreselijk als rokers denken.
Alleen het vólhouden om niet te roken, dát is een ánder verhaal.![]()
HAAR sorteersysteemquote:12:05Nog even een momentje voor jezelf
Voordat de andere Bewoners wakker worden gemaakt pakken Rob en Ralph nog even een kwartiertje rust in de zon. Tanja blijft bezig met het perfectioneren van haar sorteersysteem.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Darklight het volgende:
ze gaan het toch niet halen, of wel?
Ik was (ben) ook geen Tanja fan maar om welke reden ze het ook doet, ze komt wel met iets aan waar de andere niet aan gedacht hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef mamapan het volgende:
God wat een slijmerd en meeloper is die Rob toch! Ik haat hem, ik ben ook geen fan van Tanja maar nu krijg ik toch wat meer respect voor haar. Ze gaat ervoor of zou ze idd een geheime opdracht hebben?? (De bewoners aan het werk te krijgen voor een peukje extra??)
Weet je wat het is er zitter enorme ego's in het huis...iedereen wil niet onderdoen voor elkaar....Als je dan wat bescheidener bent zoals TANJA dan is het moeilijk om mensnen naar je te laten luisteren....dit is natuurlijk een enorme kick voor haar.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dozen sjouwen, terwijl ze eerder zéker niet wilde bukken...
En ze gaat ervan uit dat de rest wil doorwerken zometeen.
Idd ze vind het heelijk dat er nu naar haar geluisterd word en ze ook nog een gelijk hadquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Weet je wat het is er zitter enorme ego's in het huis...iedereen wil niet onderdoen voor elkaar....Als je dan wat bescheidener bent zoals TANJA dan is het moeilijk om mensnen naar je te laten luisteren....dit is natuurlijk een enorme kick voor haar.
Zover ik weet niet hoor heb het volgens mij zelf niet gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef avotar het volgende:
Ik zat te denken..
is het nu zo vlak voor de bevalling eigenlijk wel goed voor Tanja om te stoppen met roken als ze dat de hele tijd al gedaan heeft... Is het niet zo dan dat het kind ook last gaat krijgen van die ontwenningsverschijnselen die zij gaat krijgen?
Ik weet niet precies welk DBK-bezoek je bedoelt, want ze blijven naar de DBK gaan, maar de laatste keer is Rob geweest om te vragen of ze door mogen gaan en geloof ik ook om het aantal te verlaten. Dat laatste mocht niet, maar hij kreeg wel het advies om de rest te motiveren om door te bljiven gaan. Dat het rantsoen dan niet doorgaat, is daarmee niet gezegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef Knurkie het volgende:
moest kind van PSZ halen wat is er in de DBK gezegd? (als ik het vragen mag)
En na de bavlling dan? Dan steek je toch ook geen peuk in de mond van de baby, dus dat maakt niks uit. Het gaat nu om te stress ervan volgens een boel verloskundigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef avotar het volgende:
Ik zat te denken..
is het nu zo vlak voor de bevalling eigenlijk wel goed voor Tanja om te stoppen met roken als ze dat de hele tijd al gedaan heeft... Is het niet zo dan dat het kind ook last gaat krijgen van die ontwenningsverschijnselen die zij gaat krijgen?
die krijgt de baby zo wie zo wel ook na de geboortequote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef avotar het volgende:
Ik zat te denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |