Nogmaals de zelfde vraag waar je maar geen antwoord op geeft: ook met dit tempo en maar 1 hand?quote:
volgens Rob welquote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Day het volgende:
Oh dus nu is het Tanja's schuld dat de opdracht niet gelukt is?
Dat deed hij wel, zegt hij toch netquote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef Day het volgende:
Echt Rob weer, hoor.
Toch niet toe willen geven dat dit echt sneller was gegaan.
Als straf moet rob al zijn benen inleverenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:53 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jawel toch? Gaat zelfs nu Tanja op d'r donder geven dat ze haar manier gisteren niet opgedrongen heeft...
Dat zegt hij helemaal niet, johquote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Day het volgende:
Vele handen maken licht werk enzo.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Day het volgende:
F5quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef robinotc het volgende:
goeiemorrrrrgen.... uh... hoor ik nou goed dat Rob nu tegen Tanja zegt dat iedereen wil dat ze blijft ??
trouwens ff wat anders... hoe ververs ik deze pagina??
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef NG het volgende:
whehe.. Tanja ligt niet graag met haar benen wijd..... *sure*
tjonge jonge..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
BB is veel te makkelijk voor ze
F3 en F4 tegelijk dan 2 x F7 en dan 3x F9quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef robinotc het volgende:
goeiemorrrrrgen.... uh... hoor ik nou goed dat Rob nu tegen Tanja zegt dat iedereen wil dat ze blijft ?? godverrrr... nee wees JIJ is eerlijk kapitein ROB !!!
Hallo, dat heb ik in het vorige topic al verteld. Ook nav een vraag van jou.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef D.Rose het volgende:
waarom ligt de rest op bed?
Ze is vast ooit verkrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 10:57 schreef robinotc het volgende:
Tanja: ik leg je nog wel uit waarom ik niet graag met de benen wijd lig
hahahaha.....![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef robinotc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |