zo weinig ruggegraat dat ze niet eens durven te zeggen: 'ik doe het niet, ik ga lekker slapen!'quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef nicoleV het volgende:
Heerlijk week voor de boeg huh ......noodrantsoen.....ze voelen zich niet schuldig.....geen ruggegraat
tot 10 tellen of aan lieske denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat ligt niet aan ons dat ligt aan haar instelling, als zij zich nou een dag aanpast aan de andere doe ik mee![]()
DAt vind ik ook geweldig....Nx ontbijten.....noodrantoen gaat in zo gauw ze het opgeven BB streng zijn NU ALLES INLEVERENquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereen![]()
Ze zitten weer te praten ipv te werken![]()
En volgens de streamverslagen hebben ze zelf geslapen vannacht![]()
Dat wordt niet roken de komende dagen![]()
![]()
mogge peter ... ik vermoed dat voor Tanja wel weer een uitzonderingspositie wordt verzonnen ... je kan die nicotineverslaafde baby niet zomaar zn peukie onthoudenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
En volgens de streamverslagen hebben ze zelf geslapen vannacht![]()
![]()
Ja dat zou een goeie zijn!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind wel dat ze Ralph moeten vrijstellen van nominatie nu omdat hij de enigste is die wel door ging met werken.![]()
ze snappen zeker niet dat wij minimaal net zo lang wakker zijn om hun te volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Tinkerbell het volgende:
"Wij voelen niet wat zij nu voelen"!
![]()
Das het ergste ja, uren zijn ze aan het praten om zichzelf te overtuigen dat het echt niet kan. Brrrquote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
Ik voel me fit en ga straks lekker fitnessen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Tinkerbell het volgende:
"Wij voelen niet wat zij nu voelen"!
![]()
vind ik ook stoppen is inleverenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef nicoleV het volgende:
[..]
DAt vind ik ook geweldig....Nx ontbijten.....noodrantoen gaat in zo gauw ze het opgeven BB streng zijn NU ALLES INLEVEREN
Das veel vermoeiender, wij hebben het echt moeilijker hoor!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze snappen zeker niet dat wij minimaal net zo lang wakker zijn om hun te volgen
dat is ook vermoeiend![]()
dat doen ze al vanaf het voorlezen van de opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Das het ergste ja, uren zijn ze aan het praten om zichzelf te overtuigen dat het echt niet kan. Brrr
ja hé, dat zou niet eerlijk zijn. Hadden ze bij Roel ook kunnen doen met het fietsen, hij wilde toen ook doorgaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind wel dat ze Ralph moeten vrijstellen van nominatie nu omdat hij de enigste is die wel door ging met werken.![]()
Je realiseert je dat jouw Tanja dan ook niet kan roken, en dat ze de vorige keer al binnen 3 uur de asbakken zat af te struinen naar peuken, en tenslotte maar papier ging roken, hè.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
En volgens de streamverslagen hebben ze zelfs geslapen vannacht![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Das veel vermoeiender, wij hebben het echt moeilijker hoor!![]()
Zou gewoon doorgaan, je hebt tenminste iets te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Das het ergste ja, uren zijn ze aan het praten om zichzelf te overtuigen dat het echt niet kan. Brrr
Rob toonde wel inzet.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef Darklight het volgende:
ze hebben niet eens inzet getoond vanmorgen, begonnen gelijk te zeuren dat ze het niet zouden redden, alleen Ralph begon ff te werken
Absoluut.quote:
Het sneue is dat ze er nu achterkomen dat het zinloos is. Hoeveel moeten ze er nog? 15.000? Met twee productielijnen is dat dus 7500 / 10 uur = 750 per uur inpakken. Linda haalde toen ze echt hard ging maximaal 300 mapjes per uur.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob toonde wel inzet.
Tanja ook, zij het om obvious reasons
"als ik tenminste geen dikke buik heb"quote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef Knurkie het volgende:
ONEEEEEE Tanja gaat dr opgeven voor BB6
Het is stom om te gaan stoppen, de kans dat BB mild reageert op een foutje van de bewoners is nul.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:46 schreef Dynabite het volgende:
BB stel eens een ultimatum!!!!!!!! inleveren of werken![]()
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
En waar ze OVERAL ontslagen is of boos weggegaanquote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.
Maar het valt me nu toch ook wel op dat ze met zijn allen behoorlijk klagerig zijn. Over het eten, over de boodschappen, als er wijn is ipv bier, als het verkeerde merk knotsen geleverd wordt, het geluid van de cameramensen, als ze moeten schoonmaken, de slaapkamers die te warm of te koud zijn, de dekbedden, etc. Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
ZIJ hoefde niet ... ze wilde dat de anderen harder door zouden werken voor haar peukiesquote:Op donderdag 22 september 2005 09:54 schreef Art_Core het volgende:
Heeft Tanja geslapen en de rest niet? Zij lijkt me de enige die niet op wil geven.
precies, nu kan zij de groep iets verwijten, en kunnen ze namelijk niets meer over haar zeggen, wat het dan ook isquote:Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef FlowKey het volgende:
[..]
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...![]()
Ook als je er niet op gaat letten zijn het verwende , luie, afhankelijke nesten die altijd alles op een presenteerblaadje kregen en nooit zélf ergens moete voor hebben moeten doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Lekker makkelijk achteraf Tanja.... had dat dan gister gezegd, in de groep, maar nee, dat durf je niet, dan ga je op bed liggen. Achteraf lullen tegen 1 persoon is laf en te makkelijk, gatver
ze kunnen toch zeggen dat ze een luie over het paard getilde domme snol is?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, nu kan zij de groep iets verwijten, en kunnen ze namelijk niets meer over haar zeggen, wat het dan ook is
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...
daar worden ze speciaal op uitgezocht, lijkt het ... enne, RAph is de uitzondering natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ook als je er niet op gaat letten zijn het verwende , luie, afhankelijke nesten die altijd alles op een presenteerblaadje kregen en nooit zélf ergens moete voor hebben moeten doen.
ze heeft gisteren een aantal keren rob aangesproken dat het anders kon en sneller. Maar nee hoor.. meneer wist het weer eens beter...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?
Gisteren tegen Ingrid en Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?
je bedoelt: zo werkt de wereld ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft trouwens wel een punt dat de dominante mensen de methode bepalen, en dat andere misschien ook wel eens goede ideeën zouden hebben.
Rikkert liet zich ook ondersneeuwen bijvoorbeeld.
Interessant thema wel
Rob ja! Maar ze heeft nu een enorm grote bek over de groep, zij weet het ook allemaal beter. Ze durft de groep niet te confronteren en doet dat nu (opnieuw) achterbaks achteraf. As usual.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een aantal keren rob aangesproken dat het anders kon en sneller. Maar nee hoor.. meneer wist het weer eens beter...
Op tanja's manier hadden ze het ook niet gered.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...
Ben nog even langs de DBK geweest.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stond er niet bij zal straks nog even naar de DBK lopen
laten we niet vergeten dat Ralph de enige is echt probeerde aan het werk te gaan ... die rob heeft er alleen maar over lopen zeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Loedertje het volgende:
Sorry Antjuh en de rest van de RobHaters maar ROB is wel de persoon die vanmorgen (volgens afspraken met de rest van de groep) uit bed kwam, actie ondernam, mensen probeerde te motiveren d.m.v. argumenten e.d om aan het werk te gaan, te laten zien dat ze doorzettingsvermogen hebben ect.
Tanja zit nu weer over *Jullie dit, jullie dat* te mekkeren.
Ik vind jou knap. Ik trek je uitdaging niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben nog even langs de DBK geweest.
een doos knotsen![]()
![]()
![]()
![]()
en als ik het niet haal wat dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben nog even langs de DBK geweest.
een doos knotsen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn zo moequote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Liggen de rest van de bewoners weer in bed ofzo?
Waarom??
Ze wilde de stapels achterelkaar zetten (van achter naar voren een velletje pakken) maar gaat eraan voorbij dat dit met 1 hand niet te doen is en dat stapeltjes( van hoog naar laag) dan gaan schuiven zonder dat je kunt corrigeren met je andere hand.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:59 schreef Dynabite het volgende:
het enige verschil met tanja's manier is dat Tanja de velletjes zittend aan de tafel wilde verzamelen, met 5 stapels links en 6 rechts...in tijd scheelt dit in de praktijk nauwelijks iets.
ze zijn gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Liggen de rest van de bewoners weer in bed ofzo?
Waarom??
Grappig, hèquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Tanja* juist als iemand zegt dat het niet haalbaar is dan zeg IK * O néé???*
*proest*
* Die Rob* zag dat de rest toch never niet van plan was om iéts te gaan doen, Ralph zag dat ook na een paar minuten .quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
laten we niet vergeten dat Ralph de enige is echt probeerde aan het werk te gaan ... die rob heeft er alleen maar over lopen zeiken
dat is nog niet duidelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef Bep het volgende:
Wordt alles nu opgehaald ook sigaretten enzo , en tot wanneer?
Ga het proberen, maar tanja maakt het mij op dit moment niet moeilijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik vind jou knap. Ik trek je uitdaging niet hoor![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Grappig, hè
Wat een blabla ineens,
Ik denk ook dat het 'niet gehoord worden' meespeelt, waar ze het gisteren met Lieske over had.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja moet en zou gelijk krijgen
Ze rookt evenlief shag en ze hoeft als enige niet bang te zijn dat ze met een rammelende maag moet zitten dus dat is onzin.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Rianne84 het volgende:
tanja wil gewoon peuken
nee, ze gaat 'haar methode' proberen, opdat ze iedereen kan inwrijven dat als ze naar haar geluisterd hadden......quote:Op donderdag 22 september 2005 10:04 schreef Inca het volgende:
tanja gaat alleen alles inpakken
slimme actie misschien krijgt ze iedereen aan het werk.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rob nu (Tanja laat nu éven zien dat HAAR methode zo goed zou hebben gewerkt )
Rob blijft *een heer* en blijft correct maar ondertussen is hij pissed
eten zal ze wel krijgen maar het komende rantsoen is zonder rookwaarquote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze rookt evenlief shag en ze hoeft als enige niet bang te zijn dat ze met een rammelende maag moet zitten dus dat is onzin.
Geen rookwaar is ook geen shag volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze rookt evenlief shag en ze hoeft als enige niet bang te zijn dat ze met een rammelende maag moet zitten dus dat is onzin.
Dan komende dagen ook niet klagen dat er niks te vreten is.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:06 schreef stil het volgende:
Ik geef ze groot gelijk dat ze stoppen, dan maar een dag langer rantsoen.
Ik zou ook niet door gaan met dat sociale werkplaatswerk.
Met 2 handen wel ja..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:10 schreef Inca het volgende:
zoals tanja het uitlegt zo werkt het wel het snelste
ik heb zelf een folderwijk gehad en legde het ook zo neer dat werkt het snelste
vanavond vroeg naar bedquote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ik het niet haal wat dan?
whahah kijk over een uur of 3 nog es dan is het roken afgepaktquote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Tanja kijkt een stuk vrolijke vandaag, dan is ze een stukje knapper.
nou ...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Tanja kijkt een stuk vrolijke vandaag, dan is ze een stukje knapper.
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
Ik denk dat Tanja aan t eind van de week uien en pindakaas zit te roken
oh ja! tis donderdag. BB dagquote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
toch niet voor de life uitzending he?
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef Rianne84 het volgende:
vnavond tijdens de live-uitzending zitten ze dus al een tijdje zonder rookwaar.... misschien komt er een leuke scheldpartij tegen bridget
Het rantsoen is twee pakjes shag pp volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geen rookwaar is ook geen shag volgens mij.
t kan ook morgen zijn hoor.quote:
Precies, dát vergeet zequote:
Dat is 150 peuken per weekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Het rantsoen is twee pakjes shag pp volgens mij.
Meen dat tijdens BB met dat arm/rijk gedoe (met dat hek ertussen) er in het arme gedeelte niets meer te roken was vanwege sancties gedurende 2 dagen..quote:Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
nee deze keer is het extra streng omdat ze zo hebben gezanikt over het gewone budget ze vinden 50 euro te weinig per persoon per weekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
maakt niet uit, was vorige week toch niet echt 'live'quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sjips was te laat met spelfout weghalen![]()
rantsoen is MET pakjes shag ... je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef teun911 het volgende:
[..]
maakt niet uit, was vorige week toch niet echt 'live'![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:14 schreef Knurkie het volgende:
ze vinden 50 euro te weinig per persoon per week
Moet je kijken en dan zitten ze te zeiken over 50 euro pp. pw.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wij hebben 50 per week met zn 3en (2 volwassenen en een kind in luiers)
nee deze keer niet extra straf voor het gezeurquote:Op donderdag 22 september 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
ze krijgen nu toch geen shag als ze op rantsoen zitten?
dat had ik ook begrepen ja...helemaal niets te rokenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
ze krijgen nu toch geen shag als ze op rantsoen zitten?
Ik weet zeker dat als je met z;n tweetjes in zo;n trui hangt , deze methode niet gaat werken.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef nicoleV het volgende:
Ik hoop zo dat dit sneller gaat
dan kan je je voorstellen hoe pissed ik hier soms zit als ze weer aan het klagen zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je kijken en dan zitten ze te zeiken over 50 euro pp. pw.
Respectquote:Op donderdag 22 september 2005 10:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wij hebben 50 per week met zn 3en (2 volwassenen en een kind in luiers)
duh, ze doet dit echt niet 'voor de gein'quote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
Ms hoopt Tanja wel op een persoonlijke beloning voor haar getoonde inzet en inventiviteit
werk ze! en als je geen zin meer hebt of het niet ziet zitten gewoon stoppen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:22 schreef FlowKey het volgende:
ik ga aan het werk dames (en heren?) ... stream ze![]()
Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je met z;n tweetjes in zo;n trui hangt , deze methode niet gaat werken.
De gladde folderpapiertjes gaan glijden, liggen dan continu doorelkaar ect ect.
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:20 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan kan je je voorstellen hoe pissed ik hier soms zit als ze weer aan het klagen zijn
Ja in de vorm van shag of zo zekerquote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
Ms hoopt Tanja wel op een persoonlijke beloning voor haar getoonde inzet en inventiviteit
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
werk ze! en als je geen zin meer hebt of het niet ziet zitten gewoon stoppen hoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..
Rook je knurkie?
[rob mode on]quote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
rantsoen is MET pakjes shag ... je maakt een geintje hoop ik?
Niet dusquote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef nicoleV het volgende:
Ik hoop zo dat dit sneller gaat
Tanja is slim en heb toch weer een beetje respect voor haar.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
wie zouden er dan overblijven?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.
Stuk of vijf verslaafden ineens cold turkey laten zal zelfs BB niet doen. Krijg je exits.
Mooi toch krijg je weer nieuwe bewoners...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.
Stuk of vijf verslaafden ineens cold turkey laten zal zelfs BB niet doen. Krijg je exits.
Nathalie rookt ook tochquote:Op donderdag 22 september 2005 10:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wie zouden er dan overblijven?
Rob
Joost
Lieske
Nathalie
de rest rookt, toch?
Nou, dan wint Joost geheid![]()
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rooktquote:Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..
Rook je knurkie?
we hebben echt 50 euro per week met zn 3en en het is te doen beetje creatief boodschappen doenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rookt
en niet drinken.. en niet blowen...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rookt
sorry die snap ik even nietquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dat je als je irl maar 50 euri te besteden hebt geen 2de kind neemt
fietsenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef Darklight het volgende:
wat is tanja nou aan het doen? lol
vanavond al, als ze merkt dat ze is genomineerdquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we Tanja weer een beetje opbeuren?![]()
Nahh, verspeelde moeite.... Morgen is ze weer vervelend...![]()
Tanja is zelf ook zeer bepalend en dominant in het spel dat Big Brother heet. Dat zie je hopelijk toch ook wel?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
En dat bewust of onbewust ook dat thema van niet gehoord worden als dominante personen bepalen hoe alles moet, meespeelt
nee, maar ze doet dit voor de geinquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef fantastrick het volgende:
Tanja mag toch niet meehelpen?
Dat snap ik wel maar ik zou graag een iets beter situatie hebben voor mijn kind snap je.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sorry die snap ik even niet
ons kind komt niets te kort heeft elke dag gezond te eten te drinken luiers speelgoed in overvloed kleding en bovenal LIEFDE
dus dan komt het noodrantsoen alsnogquote:Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, maar ze doet dit voor de gein![]()
Laat je niet provoceren . leef je leven zoals jij dat wiltquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sorry die snap ik even niet
ons kind komt niets te kort heeft elke dag gezond te eten te drinken luiers speelgoed in overvloed kleding en bovenal LIEFDE
ik heb ook geloof ik iets gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef fantastrick het volgende:
Tanja mag toch niet meehelpen?
we raken erg off toppicquote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar ik zou graag een iets beter situatie hebben voor mijn kind snap je.
Maar dat je zo rond kan komen ik vind het knap hoor
die kan niets doen, je moet dit met z'n 2en doen... hij is het 3e wiel...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:33 schreef Rianne84 het volgende:
ralph doet niets?
Ze wil een punt bewijzen. Dat als het op haar manier was gegaan, dat ze het dan wel hadden gered. Dat proberen ze nu uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ook geloof ik iets gemist
ik zou het ook wel redden, als het echt moet, ws, geen frisdrank, geen zoetigheid, geen toetjes, geen zakgeld, geen verjaarspartijtje etc etc, enkel brood, melk, kaas, boter, aardappelen/rijst groenten, vlees.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
we hebben echt 50 euro per week met zn 3en en het is te doen beetje creatief boodschappen doen
right....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef fantastrick het volgende:
[..]
die kan niets doen, je moet dit met z'n 2en doen... hij is het 3e wiel...
is lief van je laat me ook niet opnaaien ofzo (geloof ook niet dat het zo bedoeld was en anders ben ik weer eens Naiëf) maar wij zijn gelukkig onze dochter is gelukkig we zijn gezond dus wat valt er nog te wensenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef Bep het volgende:
[..]
Laat je niet provoceren . leef je leven zoals jij dat wilt![]()
Jullie willen gewoon graag zien dat Tanja het zonder peuken moet doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat er eens wat mensen uitvliegen.![]()
left...quote:
Het is dus officeel niet gelukt?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze wil een punt bewijzen. Dat als het op haar manier was gegaan, dat ze het dan wel hadden gered. Dat proberen ze nu uit.
we hebben elke dag normaal te eten en een toetje we hebben koekjes en chips in de kast liggen en frisdrank is idd minimaal maar wel appelsap/jus enzquote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou het ook wel redden, als het echt moet, ws, geen frisdrank, geen zoetigheid, geen toetjes, geen zakgeld, geen verjaarspartijtje etc etc, enkel brood, melk, kaas, boter, aardappelen/rijst groenten, vlees.
met een baby is het wel iets makkelijker, wat betreft commentaar (honger! trek! alweer dit eten?!) , zeg maar.
met tieners wordt dat wat lastiger.
idd vroeger was er ook bijna geen geld, en iedereen is groot gekomen.,.. geld is niet belangrijkquote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is lief van je laat me ook niet opnaaien ofzo (geloof ook niet dat het zo bedoeld was en anders ben ik weer eens Naiëf) maar wij zijn gelukkig onze dochter is gelukkig we zijn gezond dus wat valt er nog te wensen
ok geen vakantie's maar als dat het ergste is
Nee hoor, ik wil dat de groep wat kleiner wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon graag zien dat Tanja het zonder peuken moet doen.
Stelletje sadisten
maar als beide kinderen groter zijn(klinkt erg ver weg de 2e moet nog geboren worden) dan ga ik ook weer werken (ben gestopt voor onze dochter) dus dan komt er ook meer geld binnen maar tot die tijd roeien we met de riemen die we hebben en geluk en gezondheid zijn niet te koopquote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het jou zo ook nog lukt om te sparen knap hoor maar wat milagro zegt met oudere kinderen lijkt mij dat lastig
Nee, ze hebben vanochtend uitgebreid gekakeld en zichzelf overtuigd dat het niet zou lukken, Rob is nog naar de dbk geweest om een alternatief voor te stellen, maar BB ging er niet mee akkoord.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dus officeel niet gelukt?
Het lijkt erop dat het wel sneller gaat zo, alleen kun je daar niet met 8 man terecht
dat vind ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef the-dragon1976 het volgende:
[..]
idd vroeger was er ook bijna geen geld, en iedereen is groot gekomen.,.. geld is niet belangrijk
twee verzamelen en één inpakken gaat snellerquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef nicoleV het volgende:
Het zit 'm in het wachten...dat de inpakker soms doet op degene die die het verzameld daar gaan secondes in verloren.......tel maar uit in een uur kan zo 10 to 20 pakjes schelen.....reken maar uit op een dag....per persoon......
Twee posts boven je post.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Day het volgende:
Morguh allemaal!
Heb de streamverslagen gelezen en daar staat in dat ze stoppen. Waarom zijn Rob en Tanja nog bezig dan?
(en zeggen a.u.b. niet dat ik terug moet lezen, ik ben moe! PLEASE)
Tanja geeft aan een snellere methode te hebben en die zijn ze nu aan het testen...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Day het volgende:
Morguh allemaal!
Heb de streamverslagen gelezen en daar staat in dat ze stoppen. Waarom zijn Rob en Tanja nog bezig dan?
Tanja wil Rob bewijzen dat haar manier sneller isquote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Day het volgende:
Morguh allemaal!
Je kan met zes man daar terecht , hooguit, maar je hebt het aanrecht, die lage kast in de gang, de tuintafel nog, dus....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dus officeel niet gelukt?
Het lijkt erop dat het wel sneller gaat zo, alleen kun je daar niet met 8 man terecht
hadden ze toch ook in teams kunnen doen? uurtje pauze der tussenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Dynabite het volgende:
Allemaal leuk hoor tanja..maar de groep moest dit 36 uur achter alkaar doen....jij bent nu "fris"
nee ze moesten met alle 8 tegelijk werken en normale pauze's aan houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:41 schreef Inca het volgende:
[..]
hadden ze toch ook in teams kunnen doen? uurtje pauze der tussen
Ze wilt IEDEREEN bewijzen dat zij gelijk had en de enige met daadwerkelijjke inzetquote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja wil Rob bewijzen dat haar manier sneller is
tuurlijk kopen is leuk maar zeker niet belangrijk..kinderen spelen overal mee al zou het een lege fles zijn..geld maakt niet gelukkig. als je altijd maar alles zou kunnen kopen is voor mij de lol er ook af, het is leuker om ervoor te sparenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat vind ik ook
mijn broer heeft een dubbel inkomen koopt alles wat zn hartje begeert voor hem en zn dochter maar of hij daardoor gelukkiger is denk het niet het is wel makkelijker je hebt een zorg minder
Thxquote:
Dat gebeurd vanzelf.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil dat de groep wat kleiner wordt
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:42 schreef the-dragon1976 het volgende:
[..]
tuurlijk kopen is leuk maar zeker niet belangrijk..kinderen spelen overal mee al zou het een lege fles zijn..geld maakt niet gelukkig. als je altijd maar alles zou kunnen kopen is voor mij de lol er ook af, het is leuker om ervoor te sparen
was niet rot bedoeld hoor meer als uitleg..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet dat gezondheid en geluk niet te koop zijn. Anders had ik me allang gezond gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |