duh, ze doet dit echt niet 'voor de gein'quote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
Ms hoopt Tanja wel op een persoonlijke beloning voor haar getoonde inzet en inventiviteit
werk ze! en als je geen zin meer hebt of het niet ziet zitten gewoon stoppen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:22 schreef FlowKey het volgende:
ik ga aan het werk dames (en heren?) ... stream ze![]()
Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je met z;n tweetjes in zo;n trui hangt , deze methode niet gaat werken.
De gladde folderpapiertjes gaan glijden, liggen dan continu doorelkaar ect ect.
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:20 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan kan je je voorstellen hoe pissed ik hier soms zit als ze weer aan het klagen zijn
Ja in de vorm van shag of zo zekerquote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
Ms hoopt Tanja wel op een persoonlijke beloning voor haar getoonde inzet en inventiviteit
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
werk ze! en als je geen zin meer hebt of het niet ziet zitten gewoon stoppen hoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..
Rook je knurkie?
[rob mode on]quote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
rantsoen is MET pakjes shag ... je maakt een geintje hoop ik?
Niet dusquote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef nicoleV het volgende:
Ik hoop zo dat dit sneller gaat
Tanja is slim en heb toch weer een beetje respect voor haar.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:21 schreef milagro het volgende:
wie zouden er dan overblijven?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.
Stuk of vijf verslaafden ineens cold turkey laten zal zelfs BB niet doen. Krijg je exits.
Mooi toch krijg je weer nieuwe bewoners...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, of het 2 pp is weet ik niet zeker maar dat dacht ik ooit opgevangen te hebben. Kan wel lager liggen.
Stuk of vijf verslaafden ineens cold turkey laten zal zelfs BB niet doen. Krijg je exits.
Nathalie rookt ook tochquote:Op donderdag 22 september 2005 10:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wie zouden er dan overblijven?
Rob
Joost
Lieske
Nathalie
de rest rookt, toch?
Nou, dan wint Joost geheid![]()
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rooktquote:Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik vind 50 ook wel krap. Maar ik rook pakkie peuken per dag (5 euri). Dus dan zou maar 15 overblijven om te eten..
Rook je knurkie?
we hebben echt 50 euro per week met zn 3en en het is te doen beetje creatief boodschappen doenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rookt
en niet drinken.. en niet blowen...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik mag aannemen toch, dat als jij irl echt maar 50 euro per week te besteden hebt, dat je dan dus gewoon NIET rookt
sorry die snap ik even nietquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dat je als je irl maar 50 euri te besteden hebt geen 2de kind neemt
fietsenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef Darklight het volgende:
wat is tanja nou aan het doen? lol
vanavond al, als ze merkt dat ze is genomineerdquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we Tanja weer een beetje opbeuren?![]()
Nahh, verspeelde moeite.... Morgen is ze weer vervelend...![]()
Tanja is zelf ook zeer bepalend en dominant in het spel dat Big Brother heet. Dat zie je hopelijk toch ook wel?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
En dat bewust of onbewust ook dat thema van niet gehoord worden als dominante personen bepalen hoe alles moet, meespeelt
nee, maar ze doet dit voor de geinquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef fantastrick het volgende:
Tanja mag toch niet meehelpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |