"als ik tenminste geen dikke buik heb"quote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef Knurkie het volgende:
ONEEEEEE Tanja gaat dr opgeven voor BB6
Het is stom om te gaan stoppen, de kans dat BB mild reageert op een foutje van de bewoners is nul.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:46 schreef Dynabite het volgende:
BB stel eens een ultimatum!!!!!!!! inleveren of werken![]()
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
En waar ze OVERAL ontslagen is of boos weggegaanquote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.
Maar het valt me nu toch ook wel op dat ze met zijn allen behoorlijk klagerig zijn. Over het eten, over de boodschappen, als er wijn is ipv bier, als het verkeerde merk knotsen geleverd wordt, het geluid van de cameramensen, als ze moeten schoonmaken, de slaapkamers die te warm of te koud zijn, de dekbedden, etc. Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
ZIJ hoefde niet ... ze wilde dat de anderen harder door zouden werken voor haar peukiesquote:Op donderdag 22 september 2005 09:54 schreef Art_Core het volgende:
Heeft Tanja geslapen en de rest niet? Zij lijkt me de enige die niet op wil geven.
precies, nu kan zij de groep iets verwijten, en kunnen ze namelijk niets meer over haar zeggen, wat het dan ook isquote:Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef FlowKey het volgende:
[..]
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...![]()
Ook als je er niet op gaat letten zijn het verwende , luie, afhankelijke nesten die altijd alles op een presenteerblaadje kregen en nooit zélf ergens moete voor hebben moeten doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Lekker makkelijk achteraf Tanja.... had dat dan gister gezegd, in de groep, maar nee, dat durf je niet, dan ga je op bed liggen. Achteraf lullen tegen 1 persoon is laf en te makkelijk, gatver
ze kunnen toch zeggen dat ze een luie over het paard getilde domme snol is?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, nu kan zij de groep iets verwijten, en kunnen ze namelijk niets meer over haar zeggen, wat het dan ook is
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...
daar worden ze speciaal op uitgezocht, lijkt het ... enne, RAph is de uitzondering natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ook als je er niet op gaat letten zijn het verwende , luie, afhankelijke nesten die altijd alles op een presenteerblaadje kregen en nooit zélf ergens moete voor hebben moeten doen.
ze heeft gisteren een aantal keren rob aangesproken dat het anders kon en sneller. Maar nee hoor.. meneer wist het weer eens beter...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?
Gisteren tegen Ingrid en Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |