Ze wil een punt bewijzen. Dat als het op haar manier was gegaan, dat ze het dan wel hadden gered. Dat proberen ze nu uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ook geloof ik iets gemist
ik zou het ook wel redden, als het echt moet, ws, geen frisdrank, geen zoetigheid, geen toetjes, geen zakgeld, geen verjaarspartijtje etc etc, enkel brood, melk, kaas, boter, aardappelen/rijst groenten, vlees.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
we hebben echt 50 euro per week met zn 3en en het is te doen beetje creatief boodschappen doen
right....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef fantastrick het volgende:
[..]
die kan niets doen, je moet dit met z'n 2en doen... hij is het 3e wiel...
is lief van je laat me ook niet opnaaien ofzo (geloof ook niet dat het zo bedoeld was en anders ben ik weer eens Naiëf) maar wij zijn gelukkig onze dochter is gelukkig we zijn gezond dus wat valt er nog te wensenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef Bep het volgende:
[..]
Laat je niet provoceren . leef je leven zoals jij dat wilt![]()
Jullie willen gewoon graag zien dat Tanja het zonder peuken moet doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat er eens wat mensen uitvliegen.![]()
left...quote:
Het is dus officeel niet gelukt?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze wil een punt bewijzen. Dat als het op haar manier was gegaan, dat ze het dan wel hadden gered. Dat proberen ze nu uit.
we hebben elke dag normaal te eten en een toetje we hebben koekjes en chips in de kast liggen en frisdrank is idd minimaal maar wel appelsap/jus enzquote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou het ook wel redden, als het echt moet, ws, geen frisdrank, geen zoetigheid, geen toetjes, geen zakgeld, geen verjaarspartijtje etc etc, enkel brood, melk, kaas, boter, aardappelen/rijst groenten, vlees.
met een baby is het wel iets makkelijker, wat betreft commentaar (honger! trek! alweer dit eten?!) , zeg maar.
met tieners wordt dat wat lastiger.
idd vroeger was er ook bijna geen geld, en iedereen is groot gekomen.,.. geld is niet belangrijkquote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is lief van je laat me ook niet opnaaien ofzo (geloof ook niet dat het zo bedoeld was en anders ben ik weer eens Naiëf) maar wij zijn gelukkig onze dochter is gelukkig we zijn gezond dus wat valt er nog te wensen
ok geen vakantie's maar als dat het ergste is
Nee hoor, ik wil dat de groep wat kleiner wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon graag zien dat Tanja het zonder peuken moet doen.
Stelletje sadisten
maar als beide kinderen groter zijn(klinkt erg ver weg de 2e moet nog geboren worden) dan ga ik ook weer werken (ben gestopt voor onze dochter) dus dan komt er ook meer geld binnen maar tot die tijd roeien we met de riemen die we hebben en geluk en gezondheid zijn niet te koopquote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het jou zo ook nog lukt om te sparen knap hoor maar wat milagro zegt met oudere kinderen lijkt mij dat lastig
Nee, ze hebben vanochtend uitgebreid gekakeld en zichzelf overtuigd dat het niet zou lukken, Rob is nog naar de dbk geweest om een alternatief voor te stellen, maar BB ging er niet mee akkoord.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dus officeel niet gelukt?
Het lijkt erop dat het wel sneller gaat zo, alleen kun je daar niet met 8 man terecht
dat vind ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef the-dragon1976 het volgende:
[..]
idd vroeger was er ook bijna geen geld, en iedereen is groot gekomen.,.. geld is niet belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |