quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.
Maar het valt me nu toch ook wel op dat ze met zijn allen behoorlijk klagerig zijn. Over het eten, over de boodschappen, als er wijn is ipv bier, als het verkeerde merk knotsen geleverd wordt, het geluid van de cameramensen, als ze moeten schoonmaken, de slaapkamers die te warm of te koud zijn, de dekbedden, etc. Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
ZIJ hoefde niet ... ze wilde dat de anderen harder door zouden werken voor haar peukiesquote:Op donderdag 22 september 2005 09:54 schreef Art_Core het volgende:
Heeft Tanja geslapen en de rest niet? Zij lijkt me de enige die niet op wil geven.
precies, nu kan zij de groep iets verwijten, en kunnen ze namelijk niets meer over haar zeggen, wat het dan ook isquote:Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef FlowKey het volgende:
[..]
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...![]()
Ook als je er niet op gaat letten zijn het verwende , luie, afhankelijke nesten die altijd alles op een presenteerblaadje kregen en nooit zélf ergens moete voor hebben moeten doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Lekker makkelijk achteraf Tanja.... had dat dan gister gezegd, in de groep, maar nee, dat durf je niet, dan ga je op bed liggen. Achteraf lullen tegen 1 persoon is laf en te makkelijk, gatver
ze kunnen toch zeggen dat ze een luie over het paard getilde domme snol is?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, nu kan zij de groep iets verwijten, en kunnen ze namelijk niets meer over haar zeggen, wat het dan ook is
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...
daar worden ze speciaal op uitgezocht, lijkt het ... enne, RAph is de uitzondering natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ook als je er niet op gaat letten zijn het verwende , luie, afhankelijke nesten die altijd alles op een presenteerblaadje kregen en nooit zélf ergens moete voor hebben moeten doen.
ze heeft gisteren een aantal keren rob aangesproken dat het anders kon en sneller. Maar nee hoor.. meneer wist het weer eens beter...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?
Gisteren tegen Ingrid en Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wanneer? Ik weet niet beter dat ze kleinzerig in bed is gaan liggen?
je bedoelt: zo werkt de wereld ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft trouwens wel een punt dat de dominante mensen de methode bepalen, en dat andere misschien ook wel eens goede ideeën zouden hebben.
Rikkert liet zich ook ondersneeuwen bijvoorbeeld.
Interessant thema wel
Rob ja! Maar ze heeft nu een enorm grote bek over de groep, zij weet het ook allemaal beter. Ze durft de groep niet te confronteren en doet dat nu (opnieuw) achterbaks achteraf. As usual.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een aantal keren rob aangesproken dat het anders kon en sneller. Maar nee hoor.. meneer wist het weer eens beter...
Op tanja's manier hadden ze het ook niet gered.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...
Ben nog even langs de DBK geweest.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stond er niet bij zal straks nog even naar de DBK lopen
laten we niet vergeten dat Ralph de enige is echt probeerde aan het werk te gaan ... die rob heeft er alleen maar over lopen zeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Loedertje het volgende:
Sorry Antjuh en de rest van de RobHaters maar ROB is wel de persoon die vanmorgen (volgens afspraken met de rest van de groep) uit bed kwam, actie ondernam, mensen probeerde te motiveren d.m.v. argumenten e.d om aan het werk te gaan, te laten zien dat ze doorzettingsvermogen hebben ect.
Tanja zit nu weer over *Jullie dit, jullie dat* te mekkeren.
Ik vind jou knap. Ik trek je uitdaging niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben nog even langs de DBK geweest.
een doos knotsen![]()
![]()
![]()
![]()
en als ik het niet haal wat dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben nog even langs de DBK geweest.
een doos knotsen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn zo moequote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Liggen de rest van de bewoners weer in bed ofzo?
Waarom??
Ze wilde de stapels achterelkaar zetten (van achter naar voren een velletje pakken) maar gaat eraan voorbij dat dit met 1 hand niet te doen is en dat stapeltjes( van hoog naar laag) dan gaan schuiven zonder dat je kunt corrigeren met je andere hand.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:59 schreef Dynabite het volgende:
het enige verschil met tanja's manier is dat Tanja de velletjes zittend aan de tafel wilde verzamelen, met 5 stapels links en 6 rechts...in tijd scheelt dit in de praktijk nauwelijks iets.
ze zijn gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Liggen de rest van de bewoners weer in bed ofzo?
Waarom??
Grappig, hèquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Tanja* juist als iemand zegt dat het niet haalbaar is dan zeg IK * O néé???*
*proest*
* Die Rob* zag dat de rest toch never niet van plan was om iéts te gaan doen, Ralph zag dat ook na een paar minuten .quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
laten we niet vergeten dat Ralph de enige is echt probeerde aan het werk te gaan ... die rob heeft er alleen maar over lopen zeiken
dat is nog niet duidelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef Bep het volgende:
Wordt alles nu opgehaald ook sigaretten enzo , en tot wanneer?
Ga het proberen, maar tanja maakt het mij op dit moment niet moeilijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik vind jou knap. Ik trek je uitdaging niet hoor![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Grappig, hè
Wat een blabla ineens,
Ik denk ook dat het 'niet gehoord worden' meespeelt, waar ze het gisteren met Lieske over had.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef AnTjUh het volgende:
Tanja moet en zou gelijk krijgen
Ze rookt evenlief shag en ze hoeft als enige niet bang te zijn dat ze met een rammelende maag moet zitten dus dat is onzin.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Rianne84 het volgende:
tanja wil gewoon peuken
nee, ze gaat 'haar methode' proberen, opdat ze iedereen kan inwrijven dat als ze naar haar geluisterd hadden......quote:Op donderdag 22 september 2005 10:04 schreef Inca het volgende:
tanja gaat alleen alles inpakken
slimme actie misschien krijgt ze iedereen aan het werk.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rob nu (Tanja laat nu éven zien dat HAAR methode zo goed zou hebben gewerkt )
Rob blijft *een heer* en blijft correct maar ondertussen is hij pissed
eten zal ze wel krijgen maar het komende rantsoen is zonder rookwaarquote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze rookt evenlief shag en ze hoeft als enige niet bang te zijn dat ze met een rammelende maag moet zitten dus dat is onzin.
Geen rookwaar is ook geen shag volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze rookt evenlief shag en ze hoeft als enige niet bang te zijn dat ze met een rammelende maag moet zitten dus dat is onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |