je bedoelt: zo werkt de wereld ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft trouwens wel een punt dat de dominante mensen de methode bepalen, en dat andere misschien ook wel eens goede ideeën zouden hebben.
Rikkert liet zich ook ondersneeuwen bijvoorbeeld.
Interessant thema wel
Rob ja! Maar ze heeft nu een enorm grote bek over de groep, zij weet het ook allemaal beter. Ze durft de groep niet te confronteren en doet dat nu (opnieuw) achterbaks achteraf. As usual.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een aantal keren rob aangesproken dat het anders kon en sneller. Maar nee hoor.. meneer wist het weer eens beter...
Op tanja's manier hadden ze het ook niet gered.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dat heeft ze ook gedaan... iedereen negeerde haar.. dus tsja...
Ben nog even langs de DBK geweest.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stond er niet bij zal straks nog even naar de DBK lopen
laten we niet vergeten dat Ralph de enige is echt probeerde aan het werk te gaan ... die rob heeft er alleen maar over lopen zeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Loedertje het volgende:
Sorry Antjuh en de rest van de RobHaters maar ROB is wel de persoon die vanmorgen (volgens afspraken met de rest van de groep) uit bed kwam, actie ondernam, mensen probeerde te motiveren d.m.v. argumenten e.d om aan het werk te gaan, te laten zien dat ze doorzettingsvermogen hebben ect.
Tanja zit nu weer over *Jullie dit, jullie dat* te mekkeren.
Ik vind jou knap. Ik trek je uitdaging niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben nog even langs de DBK geweest.
een doos knotsen![]()
![]()
![]()
![]()
en als ik het niet haal wat dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben nog even langs de DBK geweest.
een doos knotsen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn zo moequote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Liggen de rest van de bewoners weer in bed ofzo?
Waarom??
Ze wilde de stapels achterelkaar zetten (van achter naar voren een velletje pakken) maar gaat eraan voorbij dat dit met 1 hand niet te doen is en dat stapeltjes( van hoog naar laag) dan gaan schuiven zonder dat je kunt corrigeren met je andere hand.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:59 schreef Dynabite het volgende:
het enige verschil met tanja's manier is dat Tanja de velletjes zittend aan de tafel wilde verzamelen, met 5 stapels links en 6 rechts...in tijd scheelt dit in de praktijk nauwelijks iets.
ze zijn gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Liggen de rest van de bewoners weer in bed ofzo?
Waarom??
Grappig, hèquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Tanja* juist als iemand zegt dat het niet haalbaar is dan zeg IK * O néé???*
*proest*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |