Whahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Whahaha die neuzen toch
Heerlijke topictitel dit
hihihihihiquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Siemerink het volgende:
Max Westerman
New York
RTL nieuws...
haha
Ik kan er ook wel om lachen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Whahaha die neuzen toch
Heerlijke topictitel dit
Een zevenklapper is voor Ajax al sinds 2002-2003 niet meer voorgekomen, dus maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat ze zondag natuurlijk met 7-0 winnen. Dan sta ik weer voor lul.
Ja maar ja maar, het is zaterdag alquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat ze zondag natuurlijk met 7-0 winnen. Dan sta ik weer voor lul.
Dan ben ik fout voorgelicht!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef F1Bas het volgende:
We spelen zondag niet eens tegen Roda
Ik zie de humor er objectief ook wel van in.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen.
trieste zooi om in blessuretijd het zo weg te geven.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
TT even gecorrigeerd, want die wedstrijd is zaterdag.
Nou...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Whahaha
Leuk he posten in Ajax topics
Het is toch gewoon niet te bevatten ditquote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het zal dit jaar tussen AZ en f'noord gaan denk ik. Dan AZ maar idd..
maar wat een triestheid, opzich elke wedstijd goed beginnen en het elke keer weer verkloten...
Naja, Groningen enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef Zwansen het volgende:
Echt, als dit bij PSV was gebeurd werd ik ook helemaal gek. Dit mag echt nooit, laat staan tegen een semi-amateur club...
Heb echt medelijden met de Ajacieden, maar oh wat is dit leuk...
Nee, was ook niets.. maar goed, dat weten we nu. gewoon allebei niet spelen. Klaar..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja HW, Charisteas echt een verbetering van Rosenberg,. Lekker gekopt hoor
Ja kom op, uit groningen met 1-0 verliezen is minder erg dan een 2-2 tegen ADO met zo'n ontknoping...quote:
Da's een ander verhaal. Groningen had nog wat tegoed van die salonremise van een tijdje terugquote:
Kidnappen en hier houden!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou Chivu krijgt ook optijd een afscheid...
wou net zeggen, we hebben onze portie afgelopen zondag al wel gehad hoorquote:
Ja, dat is wel heel ergquote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een ander verhaal. Groningen had nog wat tegoed van die salonremise van een tijdje terug
Maar 2-0 in eigen huis in de 91e minuut.....
het verhaal van het seizoen. Dan maken ze er wel 2 (nou nou, wel 2 tegen een lam ADO in de eerste helft) en dat is dus WEER niet genoeg..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
6 goede kansen voordat er 1 doelpunt valt.
Dat is het bedroevende juist. Prima spel van Ajax, boordevol kansen en dan nog zo afgaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ziet er toch eigenlijk helemaal niet verkeerd uit
Dat is zonder meer de waarheid, maar goed, ik moet toch met iets van verweer komenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja kom op, uit groningen met 1-0 verliezen is minder erg dan een 2-2 tegen ADO met zo'n ontknoping...
Tot aan het rood van Heitinga was ADO gewoon echt triest aan het voetballen en speelde Ajax erg goed. Vandaar dat het juist zo belachelijk is. Stel je voor dat Andorra tegen Nederland nog een punt had weten te pakken in blessuretijdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ziet er toch eigenlijk helemaal niet verkeerd uit
Ja wat dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Tot aan het rood van Heitinga was ADO gewoon echt triest aan het voetballen en speelde Ajax erg goed. Vandaar dat het juist zo belachelijk is. Stel je voor dat Andorra tegen Nederland nog een punt had weten te pakken in blessuretijd
Het bier hier ook. Maja, om een andere redenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
Zo die popcorn gaat er hier goed in zeg
Nu effe wachten op de 91ste en 94ste minuut!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Zul je zien dat ADO straks in de blessuretijd nog 2-2 maakt ook:D:D:D:D!!!!!!"one!1!!1one!
Tsja, ik denk dat het tien minuten daar op de bank in het stadion blijven zitten na de wedstrijd op zich ook wel een goede straf was.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef HeatWave het volgende:
heel Ajax moet zich schamen.. straftraining lijkt me wel op zijn plaats..
Bij die tweede wel dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef TC03 het volgende:
Bij die eerste goal gaat Vonk ook niet vrijuit.
Bij de tweede ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef TC03 het volgende:
Bij die eerste goal gaat Vonk ook niet vrijuit.
Wat moet 'ie dan? Gaan staan huilen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef 2Drix het volgende:
Blind begint weer droog te lullen hoor![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Zul je zien dat ADO straks in de blessuretijd nog 2-2 maakt ook:D:D:D:D!!!!!!"one!1!!1one!
quote:
Nee, maar hij moet koken van woede! En de hand in eigen boezem steken..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan? Gaan staan huilen?
EENS!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef 2Drix het volgende:
zet godverdomme nou babel is in de spits![]()
jesus nu gaat iedereen Vonk de schuld geven.. dat 2e doelpunt is hun eigen schuld.. die man kon compleet vrij inschieten.. Vonk keept verder prima, de verdediging rommelt gewoon (zelfs zonder escudé)..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef Messenga het volgende:
Het is gewoon te grappig om niet te lachen
Wat doet vonk nog op de goal ?
Nee, maar een beetje doelman houd zijn evenwicht wel, als die zo graag palen wil likken, misschien zit er nog wel een job voor hem bij de schoonmaakdienst ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef endr0me het volgende:
[..]
jesus nu gaat iedereen Vonk de schuld geven.. dat 2e doelpunt is hun eigen schuld.. die man kon compleet vrij inschieten.. Vonk keept verder prima, de verdediging rommelt gewoon (zelfs zonder escudé)..
Hij ziet er gewoon niet goed uit bij die goals. De eerste gaat er ie gewoon bij zitten. Loopt ie naar het midden, heeft ie die bal gewoon. Bij de tweede laat ie de lange hoek helemaal open.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef endr0me het volgende:
[..]
jesus nu gaat iedereen Vonk de schuld geven.. dat 2e doelpunt is hun eigen schuld.. die man kon compleet vrij inschieten.. Vonk keept verder prima, de verdediging rommelt gewoon (zelfs zonder escudé)..
Enige gepaste reactie alsd hoofdcoach, bij dit resultaatquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan? Gaan staan huilen?
"Ik ben niet te benijden"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Enige gepaste reactie alsd hoofdcoach, bij dit resultaat
![]()
![]()
'k Heb Gullit ook nooit zien huilenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Enige gepaste reactie alsd hoofdcoach, bij dit resultaat
![]()
![]()
Op Talpa.TV. God wat komen jullie toch weer zielig uit alle hoekjes en gaatjes gekropenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt de samenvatting nog een keer op tv? Of misschien is hij ergens te bekijken op internet?
Wanneer verspeelde Gullit een 2-0 in de 4 minuten blessuretijd?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
'k Heb Gullit ook nooit zien huilen
Whehe, die bijnaam kwam toch van de F-side filmavond? of hebben jullie er ondertussen maar een andere draai aangegeven!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Op Talpa.TV. God wat komen jullie toch weer zielig uit alle hoekjes en gaatjes gekropenBegrijpen jullie nou waar die bijnaam vandaan komt?
Je hebt gelijk, Gullit stond toen meestal al 2-0 achterquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wanneer verspeelde Gullit een 2-0 in de 4 minuten blessuretijd?![]()
2-0 niet, da's waar. Maar wel 2-1 naar 2-3quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wanneer verspeelde Gullit een 2-0 in de 4 minuten blessuretijd?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Gullit stond toen meestal al 2-0 achter
Gullit...tsss das alweer zóóóóó lang geledenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
2-0 niet, da's waar. Maar wel 2-1 naar 2-3Zie sig
Vet mooi hè, zo'n verrassingquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Dorus_ het volgende:
Kijk ik om twee voor tien op teletekst: 2 - 0. Toch maar ff de samenvatting kijken... en niet voor niets![]()
![]()
Komt die nog een keer op tv dan? Want op talpa.tv kan ik hem niet vindenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Dorus_ het volgende:
Kijk ik om twee voor tien op teletekst: 2 - 0. Toch maar ff de samenvatting kijken... en niet voor niets![]()
![]()
Was echt een verassing jaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Vet mooi hè, zo'n verrassing![]()
Het is voor mij niet eens om te zieken ofzo, maar gewoon die verassing. Ik dacht echt dat t 2 - 0 was geworden, ga je die samenvatting kijken verspelen ze gewoon 2 punten...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef manny het volgende:
nou nou... dit is niet echt de bedoeling lijkt mij. Wat een k-zooi. Ik zie dat de anderen nu al na 5 wedstrijden onder hun steen vandaan komen om hier te zieken..... pfffffffff het houdt niet op.
Na zo'n wedstrijd mag je een beetje zieken ze uitlachen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Het is voor mij niet eens om te zieken ofzo, maar gewoon die verassing. Ik dacht echt dat t 2 - 0 was geworden, ga je die samenvatting kijken verspelen ze gewoon 2 punten...
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd mag kan je gewoon niet anders dan je een beetje zieken ze uitlachen zieken.![]()
ja hoor, is volkomen verdiend.. Ik zal er ook geen woord tegenin brengen.. zolang het netjes blijft...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd mag je een beetje zieken ze uitlachen.![]()
Tja. Als, wanneer, stel dat, zo ken ik er nog wel meerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
godgodgod ajax...
dat hakje van grygera, wanneer die had gezeten hè![]()
ja idd. Als Ajax kon scoren zouden ze winnenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Als, wanneer, stel dat, zo ken ik er nog wel meer
Ik vond t een super balquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was het ook, maar geen goal.. dus vrij nutteloos..quote:
Mooiste actie geweest van de wedstrijd. En die Heitingaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
godgodgod ajax...
dat hakje van grygera, wanneer die had gezeten hè![]()
Rustig rustig, ga maar lekker slapen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is juist zo triest OMDAT ze zo goed spelen elke keer...
Zal ik ook wel doen hoor zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rustig rustig, ga maar lekker slapen.
"Let op, de geven het wel weer uit handen" o.i.d.?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Die Heitinga verdiend gewoon een plek in Jong Ajax.![]()
Wel een weddenschap gewonnen
deze wedstrijd doet mij erg denken aan een seizoen lang geleden, 90-91 ofzo. Veel wedstrijden een enorm overwicht, en aan het eind van de wedstrijd toch minstens een punt verspeeld. En het kampioensschap uiteindelijk op doelsaldo verliezenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen wie was dat? [sweet memories]quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze wedstrijd doet mij erg denken aan een seizoen lang geleden, 90-91 ofzo. Veel wedstrijden een enorm overwicht, en aan het eind van de wedstrijd toch minstens een punt verspeeld. En het kampioensschap uiteindelijk op doelsaldo verliezen
oh ja hoor, maar dat beteknt niet dat ik minder baal nu.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tegen wie was dat? [sweet memories]
Kortom: ALWEER gelijk tegen die hondenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Noorman het volgende:
[..]
"Let op, de geven het wel weer uit handen" o.i.d.?![]()
Ach, ik dacht serieus dat we gewoon hadden gewonnen. Kon 't bijna niet geloven toen ik zag dat het alsnog (alweer?) 2-2 was geworden.![]()
ach, laat die successupporters toch. de komende tien jaar moeten ze weer droog staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Bananenman het volgende:
Tering feyenoorders die onze topics openen
Kunnen ze Ajax en Jong Ajax niet switchen? hebben we wat meer aanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jong Ajax tegen AGOVV voor de bekert.
Toen PSV ook verloor, in Groningen. Die kop van gerets, briesend na de wedstrijd. Hij was laaiend, dacht dat ie het kampioenschap had vergooid, totdat de verslaggever zei: "Maar Erik, Ajax heeft met 1-0 verloren". Werelds.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh ja hoor, maar dat beteknt niet dat ik minder baal nu.
[..]het blijft een traumajaar, pokkewedstrijd op Spangen tegen SVV
ik zat nog via mijn walkman te luisteren naar langs de lijn, hopend dat Groningen, dat een fantastisch seizoen had en al Europees voetbal had veiliggesteld, zijn plicht zou doen. en blij dat we waren bij die goals van Groningen.... Romario scoorde nog de 4-1, Van Gelder riep nog: die wordt belangrijk, want als Ajax verliest komt het op het doelsaldo aan. En zo geschiedde....quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Toen PSV ook verloor, in Groningen. Die kop van gerets, briesend na de wedstrijd. Hij was laaiend, dacht dat ie het kampioenschap had vergooid, totdat de verslaggever zei: "Maar Erik, Ajax heeft met 1-0 verloren". Werelds.
Die dag heb ik met het bekende kruisje van teletekst zitten kijken en er vielen volgens mijn wel 40 goals. Steeds vol zenuwen kijken en hopen dat die goal van Tebbenhof (held) genoeg was...
Sorry hiervoor AZ...
Idd, laat Ajax eens bestuurd worden door mensen die wel verstand hebben van voetbal.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef SoA-Holic het volgende:
ongekend. Wat een heerlijk wanbeleid wordt er al jaren gevoerd. Koop een echte verdediger die de bal de 2e ring inramt bij een 2-1 stand en koop verdomme een spits. Die houthakker was toch zo slecht, het stadion lachte gewoon om zn acties. Ongekend.
Voor de wedstrijden erna, twee thuiswedstrijden voor zowel PSV als Ajax, was het verschil 2 goals in het voordeel van PSV. Ajax scoort en op de tribune (de oude L-side als je dat wat zegt, dus laag) zegt iemand dat. Een golf gaat door het vak en ook Vanenburg hoort het, die aan de lijn staat. Die vragende blik van: "1-0 bij Ajax?" Niet snel daarna wordt het rap 1 en 2-0.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat nog via mijn walkman te luisteren naar langs de lijn, hopend dat Groningen, dat een fantastisch seizoen had en al Europees voetbal had veiliggesteld, zijn plicht zou doen. en blij dat we waren bij die goals van Groningen.... Romario scoorde nog de 4-1, Van Gelder riep nog: die wordt belangrijk, want als Ajax verliest komt het op het doelsaldo aan. En zo geschiedde....
nee, Spangen met 5000 gefrustreerde Ajax supporters wordt niet echt een vrolijker wijk kan ik je vertellen....
Hadden ze dan een minuut stilte in acht moeten nemen? Ze spelen in de laatste seconde gelijk, tuurlijk wordt je dan gek...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef LadyDana het volgende:
Gotver de gotverdomme scheitzooi!!!!! KUT ado!!!![]()
![]()
Staan we daar ook nog een half uur te wachten omringd door die klote ME omdat die varkens van ado eerst de trein in moetenen dan ook nog door ons afscheid van Chivu heen bleren
lekker respectloos!! gezellig avondje hoor
![]()
Is toch geweldig Desiderius!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Uitslagen
Datum Thuis Uit Uitslag
2005-09-21 Ajax ADO Den Haag 2 - 0
2005-09-18 AZ Ajax 4 - 2
2005-09-18 Feyenoord SC Heerenveen 5 - 1
http://www.knvb.nl/clubs/landelijk?comp_id=vbv-ned-exx-hxx-xxx
knjb![]()
Je bedoeld 2-2-quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Uitslagen
Datum Thuis Uit Uitslag
2005-09-21 Ajax ADO Den Haag 2 - 0
2005-09-18 AZ Ajax 4 - 2
2005-09-18 Feyenoord SC Heerenveen 5 - 1
http://www.knvb.nl/clubs/landelijk?comp_id=vbv-ned-exx-hxx-xxx
knjb![]()
Hier staat gewoon 2-2 hoor?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klik eens op die link: er staat gewoon 2-0...
![]()
Tot een paar minuten geleden stond er nog 2-0quote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staat gewoon 2-2 hoor?.
Kun je voorstellen hoe wij ons in het stadion voeldenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Jajong het volgende:
Ik geloof dit nog steeds niet. Ik .. wat... hoe... ik begrijp nu denk ik een beetje hoe 010 zich vorig jaar voelde..
Ik heb vier getallen voor je:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef devv05 het volgende:
Oh en al die kakkerlakjes die ons hier uit komen lachen..... hebben groot gelijk.
Ach wij hebben een 'goed' team met kut spitsen en jullie goede spitsen met een kut team.. dat tweede lijkt helaas beter te werken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb vier getallen voor je:
5 15
5 7
![]()
Nog zo'n successupporterquote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
5 15
5 7
![]()
Ja precies ik word ook steeds uitgelachen door al die azers hier. Laat ze maar we zien wel in mei...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef devv05 het volgende:
Oh en al die kakkerlakjes die ons hier uit komen lachen..... hebben groot gelijk. Als het niet zo ongelovelijk triest was had ik er zelf ook om bijna moeten lachen
(gelukkig voor ons gaat zoals altijd wel het wie-het-laatst-lacht-lacht-het-best verhaaltje op)
Heb ik nog een getalletje voor je:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
5 15
5 7
![]()
Idd, in de samenvatting viel het nog wel mee, maar de mensen die in het stadion zaten (ik ook helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef Bananenman het volgende:
Babel was ook echt zó slecht ja. Die is meer bezig met kloterapjes maken met Ali B dan met voetballen lijkt 't
Het zien van deze getallen doen me toch ergens goed. Ik heb namelijk het idee dat het in ieder geval niet slechter kan worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
5 15
5 7
![]()
Getallen zeggen niets. Straks staat Feyenoord na 20 wedstrijden op:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
5 15
5 7
![]()
Eigenlijk is het de bedoeling dat je ons gaat uitschelden en doodwensen enzo.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef devv05 het volgende:
Oh en al die kakkerlakjes die ons hier uit komen lachen..... hebben groot gelijk. Als het niet zo ongelovelijk triest was had ik er zelf ook om bijna moeten lachen
(gelukkig voor ons gaat zoals altijd wel het wie-het-laatst-lacht-lacht-het-best verhaaltje op)
Nou weet je ook eens hoe wij vorige jaar genoten van die rotzooi in ROTterdam.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:01 schreef Cart_man het volgende:
Hahaha, leuke reacties hier...
Ach ja, vorig jaar met Gullit ging het ook een paar wedstrijden goed. Het eind van het verhaal is bekend.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou weet je ook eens hoe wij vorige jaar genoten van die rotzooi in ROTterdam..
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben inmiddels wel weer gekalmeerd. Maar wat een blamage zeg..
Wat er nu moet gebeuren? Ik heb geen idee meer, Rosales mag van mij met een strik strop om zijn kop nek naar een andere club iig...
Ook goed, maar dan levert hij nog minder opquote:
Rosales in deze vorm opstellen is kapitaalvernietigingquote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan levert hij nog minder op.
Ja idd.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales in deze vorm opstellen is kapitaalvernietiging.
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde met Rosenberg, speelde die zo fantastisch voorheen of heeft ie dat eigenlijk nooit gedaan...?
Ik ben benieuwd of ie zich kan aanpassen,quote:Markus Rosenberg heeft tegenover het Algemeen Dagblad verklaard rustig te blijven ondanks de hevige kritiek die media op hem leveren. Afgelopen zomer kwam hij over van Malmö FF om het spitsprobleem bij de Amsterdammers op te lossen. Ondanks dat de international nog weinig scoorde, heeft trainer Danny Blind vertrouwen in de Zweed.
“Bij Malmö was ik gewend aan een 4-4-2 systeem waarbij je in feite kon doen wat in je opkwam. Je had de vrijheid om de ruimtes in te duiken en er was vaak een tweede aanvaller in de buurt. Bij Ajax moet je ruimte maken voor de vleugelspitsen, de bal vasthouden en vanuit het centrum je acties maken. Dat vraagt een andere manier van spelen."
"Volgens mij is het juist goed zoveel mogelijk wedstrijden te spelen, daar word je als nieuwe spits alleen maar beter van. De trainer vindt dat ook, want ik heb tot nu toe alles gespeeld. Hij heeft vertrouwen in me, dat voel en merk ik aan alles. Dat is belangrijker dan de mening van de pers of buitenstanders. En daar verandert niets aan als ik straks een keer niet speel,” aldus Rosenberg.
ik geef hem nog even de tijd. wedstrijdje of driequote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ie zich kan aanpassen,.
Ja, ik ook vooralsnog iig niet. En hij begint van die Sonck trekjes te vertonen, vloeken, tieren en in het algemeen gefrustreerd reageren...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ie zich kan aanpassen,.
Volgens mij kijk jij andere wedstrijden dan ik hoor, want alles wat ik je zie zeggen zie ik compleet anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook vooralsnog iig niet. En hij begint van die Sonck trekjes te vertonen, vloeken, tieren en in het algemeen gefrustreerd reageren...
Vervelend voor jequote:Op donderdag 22 september 2005 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij andere wedstrijden dan ik hoor, want alles wat ik je zie zeggen zie ik compleet anders.
Idd, vind dit ook wel eens leuk. Al is het niet eens zo lang geleden dat ajax in zo een zelfde schuitje zat als nu...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen vorig jaar ?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik help het je hopen...Maar Ajax speelt (nu) nog CL en zal dus ook punten laten liggen tegen kleintjes, hell dat deden ze gisteren al.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb de hele ADO-aanhang 90 minuten lang niet gehoord, maar daarna begon voor hen pas de wedstrijd en werd er een punt uit Amsterdam gestolen. Ryan Babel was mega-slecht, wie kan er fuckin' nog meer linksbuiten spelen? Aan de andere kant moeten we het wel een beetje positief inzien: Feyenoord, AZ en PSV moeten nog tweemaal tegen elkaar en éénmaal tegen Ajax, de laatste zelfs nog tweemaal. Daarnaast laten ze écht nog wel punten liggen tegen de kleinere clubs. Aan het eind van het seizoen hebben we gewoon de dubbel en winnen we de CL.
Uit respect voor Cristian Chvu wellicht? Zonde dat hij juist na déze wedstrijd gehuldigd moest worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef twi het volgende:
Kan iemand me eigenlijk vertellen waarom de selectie zo'n lange tijd op 't veld bleef zitten? Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat dat niet alleen kwam door de teleurstelling, namelijk, maar meer als een soort van straf. Normaal gesproken bij dit soort wanprestaties gaan de spelers namelijk het liefste zo snel mogelijk van 't veld, lijkt me.
Na welke dan wel dit seizoen?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit respect voor Cristian Chvu wellicht? Zonde dat hij juist na déze wedstrijd gehuldigd moest worden.
quote:
Ah inderdaad, kan je nagaan hoe fantastisch dat afscheid was geregeld. Ik hoorde 't pas na afloop. Vond het tijdens de wedstrijd al zo vreemd dat er de hele tijd Chivu, Chivu werd geroepenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Uit respect voor Cristian Chvu wellicht? Zonde dat hij juist na déze wedstrijd gehuldigd moest worden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef Doc het volgende:
Voor de rest: gisteravond kreeg ik een plotselinge aanval van voetbal-Gilles-Delatourette die ik nu pas langzamerhand weer onder controle heb...
Dat zijn de enige wedstrijden waar deze teams misschien wat punten laten liggen vanwege gelijkspel etc.quote:Aan de andere kant moeten we het wel een beetje positief inzien: Feyenoord, AZ en PSV moeten nog tweemaal tegen elkaar en éénmaal tegen Ajax
Stel er eens eentje voor, zou ik zeggen? Die voor minder dan 10 miljoen te halen is...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef TeazNutz het volgende:
Punt is dat Ajax een GOEDE =Lees ervaren spits had moeten kopen.
Niet denken dat ze voor een dubbeltje op de 1e rang kunnen zitten. Helaas kunnen ze niets kopen tot aan Januari 2006. Dus zullen ze nog wel verder zakken.
De spits-positie is het probleem niet eens, Ajax heeft juist bejoefte aan een linksbuiten, waardoor het spel iets minder voorspelbaar wordt. Nu gaat alles over rechts of wordt er geschoten vanaf de tweede lijn, met uitzondering van Urby Emanuelson is er vanaf links geen dreiging. Ik ben van mening dat zélfs Markus Rosenberg en Angelos Charisteas met goede aanvoor het net weten te vinden, dus een nieuwe spits is in mijn ogen niet nodig.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef TeazNutz het volgende:
Punt is dat Ajax een GOEDE =Lees ervaren spits had moeten kopen.
Niet denken dat ze voor een dubbeltje op de 1e rang kunnen zitten. Helaas kunnen ze niets kopen tot aan Januari 2006. Dus zullen ze nog wel verder zakken.
Misschien wel Cisse! (Die is 23, dus nee)quote:Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Stel er eens eentje voor, zou ik zeggen? Die voor minder dan 10 miljoen te halen is...
Ik denk dat als je met je rug tegen de muur staat, je weinig keuze hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef devv05 het volgende:
Kuijt, yeah right
Je bent gelukkig wel lekker realistisch.
Ik hoef 'm ook niet. Dan zou ik nog eerder Kalou zien komen, dat is ook meer een Ajax voetballer.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:08 schreef Cart_man het volgende:
Kuijt zal je niet voor minder dan 10 miljoen kunnen halen, zal ook nooit van zijn leven naar IJdorp vertrekken.
Ja, maar na de rust was dat briljante spel echt compleet verdwenen. Er was niets meer over van het zelfverzekerde Ajax van voor de rust. Als je gewoon doorgaat zoals voorheen dan gebeurt dit niet, dan maak je echt nog wel minstens 1 goal. Maar Ajax zakte in en dan WEET je dat het misgaat, je voelt het aankomen, en net als bij Praag, wat je het ergste vreest gebeurt dan ook....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
Het scoren moet uiteraard verbeteren, maar ondertussen staan we na 90 minuten wel gewoon met 2-0 voor en is er eigenlijk weinig aan de hand. Natuurlijk moet je met meer goals verschil winnen, maar blijft het 2-0 dan heeft niemand het meer over deze wedstrijd.
Tegen AZ ook, je scoort 2x maar krijgt er 4 tegen, dat is natuurlijk veel te veel. Tegen Praag moet je al in de eerste helft met 3-0 voorstaan, dan is die wedstrijd ook gespeeld (alhoewel....).
Fatsoenlijke reacties verdienen een felicitatie voor de prestatie van Den Haag van gister, dus bij deze.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef Eibertje het volgende:
en terecht dat je ziek bent..
zelden ajax 2 x goed zien spelen en punten zien verliezen..
maar goed, FC DEN HAAG !!!
quote:Afscheid Chivu
Een geweldig afscheid voor Cristian Chivu met mooi vuurwerk, veel fakkels en een luid gezang van de Tribune. Ajax bedankt! wat een afgang voor één van de beste spelers...
Christian Chivu even terug op het veld met tranen in zijn ogen, toen hij ons mocht bedanken. En dat deed ie en hoe mooie gemeende woorden uit de mond van een duidelijk ontroerde Roemeen die geld mee wou nemen om voor ajax te mogen spelen eentje met een hart van goud. ajax loste zijn belofte in er kwamen en afscheid voor de man die nooit vertrekt uit Amsterdam, eentje die zijn persoonlijkheid nog meer benadrukten. Het bij elkaar geraapte zooitje, de zingende Hagenezen en de dringende fotograven maakte een waardig afscheid onmogelijk! Zo kon Chivu ook nauwelijks bij zuid komen. Door op zijn tenen van links naar rechts te wiebelen ving hij nog een laatste glimp op van zijn Ajax aanhang.... die bij hem in het hart zit. Chivu, dit was geen afscheid, geen vaarwel. Slechts een pauze. Tot snel in het mooie rood-wit.
Bron: Dapp're Strijders
En hij zal het er ook nooit redden met zijn speelstijlquote:Op donderdag 22 september 2005 10:08 schreef Cart_man het volgende:
Kuijt zal je niet voor minder dan 10 miljoen kunnen halen, zal ook nooit van zijn leven naar IJdorp vertrekken.
Tja, dan moet Ajax maar gewoon winnen, dan vertrekt niet iedereen in een grafstemming...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef StarGazer het volgende:
Een beetje a la afscheid Michael Laudrup, toen waren het Fc utrecht supporters die het verknalde. Dieptriest dit weer
Heeft niks met Ajax supporters te maken , maar met de supporters van de uitclub. Maar goed, het is voetbal, en daar is het fatsoen nou eenmaal ver te zoekenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dan moet Ajax maar gewoon winnen, dan vertrekt niet iedereen in een grafstemming...
Tja, als de Arena nog gewoon vol zit dan hoor je die Ado'ers echt niet hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft niks met Ajax supporters te maken , maar met de supporters van de uitclub. Maar goed, het is voetbal, en daar is het fatsoen nou eenmaal ver te zoeken
Dat is ook weer zo idd. Beetje jammer allemaal. Chivu is een held en hoort gewoon een fatsoenlijk afscheid te krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, als de Arena nog gewoon vol zit dan hoor je die Ado'ers echt niet hoor.
Ben ik met je eens hoor. En dat had ie ook gekregen als die kneuzen het niet weer in 3 minuten hadden vergokt..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo idd. Beetje jammer allemaal. Chivu is een held en hoort gewoon een fatsoenlijk afscheid te krijgen.
Het blijft idd echt nauwelijks te gelovenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. En dat had ie ook gekregen als die kneuzen het niet weer in 3 minuten hadden vergokt..
Kaarten voor Heitinga waren terecht hoor, hoe vervelend ook.. Dom van hem, maar allebei terecht.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef pfaf het volgende:
Ajax kan dus wel goed voetballen.
Maar wat staat die verdediging toch slecht gepositioneerd.Het lijkt wel alsof ik naar een d7 elftal dat voor het eerst op groot veld speelt zit te kijken.
De kaarten voor Heitinga sloegen trouwens ook nergens op.
Ben ik het niet mee eens. De overtredingen van Heitinga hadden helemaal niet plaatsgevonden als de scheidsrechters in beide gevallen gewoon floten voor een aanvalsfout. John wordt het shirt van het lijf getrokken, hij trekt terug en krijgt geel. Belachelijke beslissingen. Zo maak je als scheidsrechter het verdedigen wel erg ingewikkeld...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kaarten voor Heitinga waren terecht hoor, hoe vervelend ook.. Dom van hem, maar allebei terecht.
Hij had bij zijn tweede gele ook direct een rode kaart kunnen krijgen, meer dan terecht.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kaarten voor Heitinga waren terecht hoor, hoe vervelend ook.. Dom van hem, maar allebei terecht.
Idd, dat was nog mild die gele..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had bij zijn tweede gele ook direct een orde kaart kunnen krijgen, meer dan terecht.
Ze hadden hem beter voor een bedrag tussen de 7 en 9 miljoen Euro kunnen verkopen aan Sevilla, desnoods in 10 jaarlijkse termijnen. De Ajax-defensie kan nu al niet zonder Zdenek Grygera.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat was nog mild die gele..
Nou ja, die gaat het iig nog zwaar krijgen om weer aan voetballen toe te komen bij Ajax.
nou, echt vrij was de doorgang niet, maar het was zeker zeer kansrijk, dus een dikke gele prent toch zeker.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had bij zijn tweede gele ook direct een rode kaart kunnen krijgen, meer dan terecht.
nee jullie zijn lekker bezig, gaan fluiten bij een 2-0 voorsprong? Naar huis gaan in de 88ste minuut? En dan wel van de ado-supporters verrwachten dat ze stil blijven voor het afscheid van een spelertje, terwijl ze diep in de blessuretijd 2 x scoren en een punt pakken? ;')quote:Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft niks met Ajax supporters te maken , maar met de supporters van de uitclub. Maar goed, het is voetbal, en daar is het fatsoen nou eenmaal ver te zoeken
Tuurlijk verwacht ik dat niet, geef jullie ook groot gelijk, maar sommige mensen (ook hier) lopen nu eenmaal gauw te zeiken. Het is volledig de eigen schuld van Ajax, ze hadden dit gewoon NOOIT uit handen mogen geven. Ze hebben zelf het afscheid verpest, niet Ado. Maar sowieso, wat was dat afscheid triest geregeld zeg!! Tussen neus en lippen door even vermelden, de meeste mensen waren al weg, en op een beeldje na was er niets geregeld. Geen vuurwerk, echt helemaal niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef err het volgende:
[..]
nee jullie zijn lekker bezig, gaan fluiten bij een 2-0 voorsprong? Naar huis gaan in de 88ste minuut? En dan wel van de ado-supporters verrwachten dat ze stil blijven voor het afscheid van een spelertje, terwijl ze diep in de blessuretijd 2 x scoren en een punt pakken? ;')
dat valt best te bespreken hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef devv05 het volgende:
En fluiten was om die 'spitsen' bij ons, die ze bij Ado nog niet eens zouden willen hebben.
Dat is pas iemand waar het hele team zich aan optrekt. Hij kan de bal bij zich houden, de middenvelders aan laten sluiten en dergelijke.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef sol1tair het volgende:
Ja hoor, Jan Koller. Nog zo'n typsiche Ajax-spits erbij.
Zo een net niet spits bedoel je.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef sol1tair het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef sol1tair het volgende:
Als Ajax Jan Koller koopt vreet ik m'n 94-95 videoband op.
Een tik op zijn schouder? Watblief? Hij had 'm gewoon hard in z'n bek moeten rossen. Veruit de domste actie voor een speler die zich wil bewijzen die ik ooit heb gezien. Terecht dat Blind 'm geen blik waardig gunde. Behalve dat Ajax compleet instortte nadat hij het veld in kwam (dat was op zich al het omslagpunt, dat Grygera het veld af moest) door zijn beroerde spel, benadeelde hij z'n club zo dat het eigenlijk te schandalig voor woorden is dat 'ie de kans kreeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Eb het volgende:Ohja en Heitinga, die na het uitvallen van Grygera gedreven aan zijn invalbeurt begon maar met 2x geel van het veld moest. Gefrustreerd verliet hij het veld, paseerde Blind die hem geen blik waardig gunde, en droop af.
Blind had hem ook even kunnen aankijken, of beter nog, een tik op zijn schouder kunnen geven. Kop op, kan gebeuren.
Pardon? dit meen je niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef sol1tair het volgende:
Charisteas + De hulk = Jan Koller.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Pardon? dit meen je niet?
Charisteas + Rosenberg = Jan Koller
Ook goedquote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Charisteas + De hulk = Jan Koller.
Dat gaat dus ook niet gebeuren...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef Suijk het volgende:
Jan Koller is transfervrij na dit seizoen dus daar moet wel een hele mooie aanbieding van Ajax liggen, wil hij hier naar toe komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |