Mooiste actie geweest van de wedstrijd. En die Heitingaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
godgodgod ajax...
dat hakje van grygera, wanneer die had gezeten hè![]()
Rustig rustig, ga maar lekker slapen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is juist zo triest OMDAT ze zo goed spelen elke keer...
Zal ik ook wel doen hoor zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rustig rustig, ga maar lekker slapen.
"Let op, de geven het wel weer uit handen" o.i.d.?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Die Heitinga verdiend gewoon een plek in Jong Ajax.![]()
Wel een weddenschap gewonnen
deze wedstrijd doet mij erg denken aan een seizoen lang geleden, 90-91 ofzo. Veel wedstrijden een enorm overwicht, en aan het eind van de wedstrijd toch minstens een punt verspeeld. En het kampioensschap uiteindelijk op doelsaldo verliezenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Als, wanneer, stel dat, zo ken ik er nog wel meer
Tegen wie was dat? [sweet memories]quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze wedstrijd doet mij erg denken aan een seizoen lang geleden, 90-91 ofzo. Veel wedstrijden een enorm overwicht, en aan het eind van de wedstrijd toch minstens een punt verspeeld. En het kampioensschap uiteindelijk op doelsaldo verliezen
oh ja hoor, maar dat beteknt niet dat ik minder baal nu.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tegen wie was dat? [sweet memories]
Kortom: ALWEER gelijk tegen die hondenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Noorman het volgende:
[..]
"Let op, de geven het wel weer uit handen" o.i.d.?![]()
Ach, ik dacht serieus dat we gewoon hadden gewonnen. Kon 't bijna niet geloven toen ik zag dat het alsnog (alweer?) 2-2 was geworden.![]()
ach, laat die successupporters toch. de komende tien jaar moeten ze weer droog staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Bananenman het volgende:
Tering feyenoorders die onze topics openen
Kunnen ze Ajax en Jong Ajax niet switchen? hebben we wat meer aanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jong Ajax tegen AGOVV voor de bekert.
Toen PSV ook verloor, in Groningen. Die kop van gerets, briesend na de wedstrijd. Hij was laaiend, dacht dat ie het kampioenschap had vergooid, totdat de verslaggever zei: "Maar Erik, Ajax heeft met 1-0 verloren". Werelds.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh ja hoor, maar dat beteknt niet dat ik minder baal nu.
[..]het blijft een traumajaar, pokkewedstrijd op Spangen tegen SVV
ik zat nog via mijn walkman te luisteren naar langs de lijn, hopend dat Groningen, dat een fantastisch seizoen had en al Europees voetbal had veiliggesteld, zijn plicht zou doen. en blij dat we waren bij die goals van Groningen.... Romario scoorde nog de 4-1, Van Gelder riep nog: die wordt belangrijk, want als Ajax verliest komt het op het doelsaldo aan. En zo geschiedde....quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Toen PSV ook verloor, in Groningen. Die kop van gerets, briesend na de wedstrijd. Hij was laaiend, dacht dat ie het kampioenschap had vergooid, totdat de verslaggever zei: "Maar Erik, Ajax heeft met 1-0 verloren". Werelds.
Die dag heb ik met het bekende kruisje van teletekst zitten kijken en er vielen volgens mijn wel 40 goals. Steeds vol zenuwen kijken en hopen dat die goal van Tebbenhof (held) genoeg was...
Sorry hiervoor AZ...
Idd, laat Ajax eens bestuurd worden door mensen die wel verstand hebben van voetbal.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef SoA-Holic het volgende:
ongekend. Wat een heerlijk wanbeleid wordt er al jaren gevoerd. Koop een echte verdediger die de bal de 2e ring inramt bij een 2-1 stand en koop verdomme een spits. Die houthakker was toch zo slecht, het stadion lachte gewoon om zn acties. Ongekend.
Voor de wedstrijden erna, twee thuiswedstrijden voor zowel PSV als Ajax, was het verschil 2 goals in het voordeel van PSV. Ajax scoort en op de tribune (de oude L-side als je dat wat zegt, dus laag) zegt iemand dat. Een golf gaat door het vak en ook Vanenburg hoort het, die aan de lijn staat. Die vragende blik van: "1-0 bij Ajax?" Niet snel daarna wordt het rap 1 en 2-0.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat nog via mijn walkman te luisteren naar langs de lijn, hopend dat Groningen, dat een fantastisch seizoen had en al Europees voetbal had veiliggesteld, zijn plicht zou doen. en blij dat we waren bij die goals van Groningen.... Romario scoorde nog de 4-1, Van Gelder riep nog: die wordt belangrijk, want als Ajax verliest komt het op het doelsaldo aan. En zo geschiedde....
nee, Spangen met 5000 gefrustreerde Ajax supporters wordt niet echt een vrolijker wijk kan ik je vertellen....
Hadden ze dan een minuut stilte in acht moeten nemen? Ze spelen in de laatste seconde gelijk, tuurlijk wordt je dan gek...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef LadyDana het volgende:
Gotver de gotverdomme scheitzooi!!!!! KUT ado!!!![]()
![]()
Staan we daar ook nog een half uur te wachten omringd door die klote ME omdat die varkens van ado eerst de trein in moetenen dan ook nog door ons afscheid van Chivu heen bleren
lekker respectloos!! gezellig avondje hoor
![]()
Is toch geweldig Desiderius!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Uitslagen
Datum Thuis Uit Uitslag
2005-09-21 Ajax ADO Den Haag 2 - 0
2005-09-18 AZ Ajax 4 - 2
2005-09-18 Feyenoord SC Heerenveen 5 - 1
http://www.knvb.nl/clubs/landelijk?comp_id=vbv-ned-exx-hxx-xxx
knjb![]()
Je bedoeld 2-2-quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Uitslagen
Datum Thuis Uit Uitslag
2005-09-21 Ajax ADO Den Haag 2 - 0
2005-09-18 AZ Ajax 4 - 2
2005-09-18 Feyenoord SC Heerenveen 5 - 1
http://www.knvb.nl/clubs/landelijk?comp_id=vbv-ned-exx-hxx-xxx
knjb![]()
Hier staat gewoon 2-2 hoor?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klik eens op die link: er staat gewoon 2-0...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |