ja hoor, is volkomen verdiend.. Ik zal er ook geen woord tegenin brengen.. zolang het netjes blijft...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd mag je een beetje zieken ze uitlachen.![]()
Tja. Als, wanneer, stel dat, zo ken ik er nog wel meerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
godgodgod ajax...
dat hakje van grygera, wanneer die had gezeten hè![]()
ja idd. Als Ajax kon scoren zouden ze winnenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Als, wanneer, stel dat, zo ken ik er nog wel meer
Ik vond t een super balquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was het ook, maar geen goal.. dus vrij nutteloos..quote:
Mooiste actie geweest van de wedstrijd. En die Heitingaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
godgodgod ajax...
dat hakje van grygera, wanneer die had gezeten hè![]()
Rustig rustig, ga maar lekker slapen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is juist zo triest OMDAT ze zo goed spelen elke keer...
Zal ik ook wel doen hoor zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rustig rustig, ga maar lekker slapen.
"Let op, de geven het wel weer uit handen" o.i.d.?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Die Heitinga verdiend gewoon een plek in Jong Ajax.![]()
Wel een weddenschap gewonnen
deze wedstrijd doet mij erg denken aan een seizoen lang geleden, 90-91 ofzo. Veel wedstrijden een enorm overwicht, en aan het eind van de wedstrijd toch minstens een punt verspeeld. En het kampioensschap uiteindelijk op doelsaldo verliezenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen wie was dat? [sweet memories]quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze wedstrijd doet mij erg denken aan een seizoen lang geleden, 90-91 ofzo. Veel wedstrijden een enorm overwicht, en aan het eind van de wedstrijd toch minstens een punt verspeeld. En het kampioensschap uiteindelijk op doelsaldo verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |