Whahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Whahaha die neuzen toch
Heerlijke topictitel dit
hihihihihiquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Siemerink het volgende:
Max Westerman
New York
RTL nieuws...
haha
Ik kan er ook wel om lachen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Whahaha die neuzen toch
Heerlijke topictitel dit
Een zevenklapper is voor Ajax al sinds 2002-2003 niet meer voorgekomen, dus maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat ze zondag natuurlijk met 7-0 winnen. Dan sta ik weer voor lul.
Ja maar ja maar, het is zaterdag alquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat ze zondag natuurlijk met 7-0 winnen. Dan sta ik weer voor lul.
Dan ben ik fout voorgelicht!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef F1Bas het volgende:
We spelen zondag niet eens tegen Roda
Ik zie de humor er objectief ook wel van in.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen.
trieste zooi om in blessuretijd het zo weg te geven.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
TT even gecorrigeerd, want die wedstrijd is zaterdag.
Nou...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Whahaha
Leuk he posten in Ajax topics
Het is toch gewoon niet te bevatten ditquote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het zal dit jaar tussen AZ en f'noord gaan denk ik. Dan AZ maar idd..
maar wat een triestheid, opzich elke wedstijd goed beginnen en het elke keer weer verkloten...
Naja, Groningen enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef Zwansen het volgende:
Echt, als dit bij PSV was gebeurd werd ik ook helemaal gek. Dit mag echt nooit, laat staan tegen een semi-amateur club...
Heb echt medelijden met de Ajacieden, maar oh wat is dit leuk...
Nee, was ook niets.. maar goed, dat weten we nu. gewoon allebei niet spelen. Klaar..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja HW, Charisteas echt een verbetering van Rosenberg,. Lekker gekopt hoor
Ja kom op, uit groningen met 1-0 verliezen is minder erg dan een 2-2 tegen ADO met zo'n ontknoping...quote:
Da's een ander verhaal. Groningen had nog wat tegoed van die salonremise van een tijdje terugquote:
Kidnappen en hier houden!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou Chivu krijgt ook optijd een afscheid...
wou net zeggen, we hebben onze portie afgelopen zondag al wel gehad hoorquote:
Ja, dat is wel heel ergquote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een ander verhaal. Groningen had nog wat tegoed van die salonremise van een tijdje terug
Maar 2-0 in eigen huis in de 91e minuut.....
het verhaal van het seizoen. Dan maken ze er wel 2 (nou nou, wel 2 tegen een lam ADO in de eerste helft) en dat is dus WEER niet genoeg..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
6 goede kansen voordat er 1 doelpunt valt.
Dat is het bedroevende juist. Prima spel van Ajax, boordevol kansen en dan nog zo afgaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ziet er toch eigenlijk helemaal niet verkeerd uit
Dat is zonder meer de waarheid, maar goed, ik moet toch met iets van verweer komenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja kom op, uit groningen met 1-0 verliezen is minder erg dan een 2-2 tegen ADO met zo'n ontknoping...
Tot aan het rood van Heitinga was ADO gewoon echt triest aan het voetballen en speelde Ajax erg goed. Vandaar dat het juist zo belachelijk is. Stel je voor dat Andorra tegen Nederland nog een punt had weten te pakken in blessuretijdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ziet er toch eigenlijk helemaal niet verkeerd uit
Ja wat dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Tot aan het rood van Heitinga was ADO gewoon echt triest aan het voetballen en speelde Ajax erg goed. Vandaar dat het juist zo belachelijk is. Stel je voor dat Andorra tegen Nederland nog een punt had weten te pakken in blessuretijd
Het bier hier ook. Maja, om een andere redenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
Zo die popcorn gaat er hier goed in zeg
Nu effe wachten op de 91ste en 94ste minuut!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Zul je zien dat ADO straks in de blessuretijd nog 2-2 maakt ook:D:D:D:D!!!!!!"one!1!!1one!
Tsja, ik denk dat het tien minuten daar op de bank in het stadion blijven zitten na de wedstrijd op zich ook wel een goede straf was.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef HeatWave het volgende:
heel Ajax moet zich schamen.. straftraining lijkt me wel op zijn plaats..
Bij die tweede wel dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef TC03 het volgende:
Bij die eerste goal gaat Vonk ook niet vrijuit.
Bij de tweede ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef TC03 het volgende:
Bij die eerste goal gaat Vonk ook niet vrijuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |