Whahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Whahaha die neuzen toch
Heerlijke topictitel dit
hihihihihiquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Siemerink het volgende:
Max Westerman
New York
RTL nieuws...
haha
Ik kan er ook wel om lachen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Whahaha die neuzen toch
Heerlijke topictitel dit
Een zevenklapper is voor Ajax al sinds 2002-2003 niet meer voorgekomen, dus maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat ze zondag natuurlijk met 7-0 winnen. Dan sta ik weer voor lul.
Ja maar ja maar, het is zaterdag alquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat ze zondag natuurlijk met 7-0 winnen. Dan sta ik weer voor lul.
Dan ben ik fout voorgelicht!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef F1Bas het volgende:
We spelen zondag niet eens tegen Roda
Ik zie de humor er objectief ook wel van in.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen.
trieste zooi om in blessuretijd het zo weg te geven.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
TT even gecorrigeerd, want die wedstrijd is zaterdag.
Nou...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Whahaha
Leuk he posten in Ajax topics
Het is toch gewoon niet te bevatten ditquote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het zal dit jaar tussen AZ en f'noord gaan denk ik. Dan AZ maar idd..
maar wat een triestheid, opzich elke wedstijd goed beginnen en het elke keer weer verkloten...
Naja, Groningen enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef Zwansen het volgende:
Echt, als dit bij PSV was gebeurd werd ik ook helemaal gek. Dit mag echt nooit, laat staan tegen een semi-amateur club...
Heb echt medelijden met de Ajacieden, maar oh wat is dit leuk...
Nee, was ook niets.. maar goed, dat weten we nu. gewoon allebei niet spelen. Klaar..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja HW, Charisteas echt een verbetering van Rosenberg,. Lekker gekopt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |