quote:[..]
En als SSBM je niet trekt, moet je Monkey Ball 2 hebben voor multiplayer
Monkey Flight 2
Voor FPS is Timesplitters 2 leuk, lekker snelle actie en anders heb je altijd nog Mario Party(deel 4 zuigt)
ja fijn, ik wil nu multiplayeren, niet pas in augustus 2006quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef Khadgar het volgende:
Monkey Ball wordt pas écht leuk op de Revolution!
Ja je moet idd oefenen, maar als je goed bent dan is het spel echt 3 keer zo coolquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Cheiron het volgende:
Smash Brothers dus.
En ik moet oefenen
Tales...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:53 schreef Oksel het volgende:
Fuck, hoe heet die rpg ook al weer.. niet Skies, niet Baiten maar.. :
Erg jammer vind ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan hebben we ze alledrie wel gehadKut Cube als het komt op RPG's hoor
Tja, sinds de PSX is de Playstation serie het beste voor RPG's. Beetje eigen schuld van Nintendo ook, ze hadden gewoon voor cd's moeten kiezen voor de N64quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik.
Hopelijk op de rev wat beter, want op nintendoconsoles zie ik niet veel rpgs meer.
En die vind ik nou juist leuk
Denk dat alle consoles nu wel inzien dat de RPG markt groot is....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht af, mocht ps3 meer rpgs hebben, gok ik dat ik daar eens serieus naar ga kijken.
En Mario danquote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan hebben we ze alledrie wel gehadKut Cube als het komt op RPG's hoor
Als het half zo tof is als die game wordt het de beste voetbal game in 15 jaar tijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
doet me qua spel idee hieraan denken (maar dan met mario);
[afbeelding]
Zie mn wishlist op IGNquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:47 schreef Pheno het volgende:
Welke spellen zijn nog in de maak voor de gamecube eigenlijk? Die de moeite waard zijn dan?
Naast zelda natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Beste box-art van Nintendo OOIT !
Ik ken IGN enzo verders nietquote:
Om daarna in je sig het linkje te vindenquote:
Erg goed, en het doet idd erg denken aan world cup, en dat was briljant!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Beste box-art van Nintendo OOIT !
Heeft MP2 niet meer zoveel backtracken (lees: geen backtracken) want ik heb MP1 nooit kunnen spelen omdat ik er helemaal gek van werd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Metroid Prime 1 was goed
Metroid Prime 2 beter imho
Wishlist vind ik lastig, ik weet niet wat er allemaal nog moet gaan komen
Komt er nog een fatsoenlijke megaman ofzo? Ik heb wel weer zin om die professor af te maken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Metroid Prime 1 was goed
Metroid Prime 2 beter imho
Lees anders wat reviews om je in te lezen over het cardsysteemquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Iemand ervaring met Baten? Waard om te kopen als je van RPG's houd?
Eens dat 1 beter was maar compleet verneukt door Sanctuaryquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef speknek het volgende:
[..].
Metroid Prime 1 was briljant. Metroid Prime 2 was meer van hetzelfde met een saaiere wereld. Ook nog wel goed, maar compleet verneukt door de Sanctuary Fortress en Dark Aether.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees anders wat reviews om je in te lezen over het cardsysteemDat is heel belangrijk in de game
Whehe, dat klonk wat hard. Ik vond het ook zeker nog een van de beste spellen ooit, en inderdaad op sommige punten beter. Maar ik raakte echt gefrustreerd van dat Sanctuary. Elke keer dat irritante gebiep, al die irritante vliegende sentries, alles dat er irritant hetzelfde uitzag.. En bij deel 1 heb ik me niet geirriteerd, dus zodoendequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Eens dat 1 beter was maar compleet verneukt door Sanctuary![]()
Nee man... vond deel 2 een waardige opvolger en op sommige vlakken zelfs beter.
Ik heb helaas moeten stoppen bij die grote spin eindbaas...... waarin je via zijn benen als bal dingen moest doen... best ver... eindbaas van Sanctuary geloof ik. Is het daarna nog cool want ik ben niet verder gekomenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Whehe, dat klonk wat hard. Ik vond het ook zeker nog een van de beste spellen ooit, en inderdaad op sommige punten beter. Maar ik raakte echt gefrustreerd van dat Sanctuary. Elke keer dat irritante gebiep, al die irritante vliegende sentries, alles dat er irritant hetzelfde uitzag.. En bij deel 1 heb ik me niet geirriteerd, dus zodoende.
Ik ben er nog niet helemaal doorheen, maar backtracken hoort bij Prime. Al heb ik het gevoel dat het minder is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft MP2 niet meer zoveel backtracken (lees: geen backtracken) want ik heb MP1 nooit kunnen spelen omdat ik er helemaal gek van werd.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
Is het daarna nog cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
SkiesMan o man wat een spel. Gisteren voorbij het punt gegaan waar ik met de Dreamcast versie stopte !
Het lijkt mij ook een fantastisch spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel tussen Paper Mario en deze om na Killer 7 te gamen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gijs serieus.... start Skies.... echt een geweldige RPGquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een fantastisch spelIk twijfel tussen Paper Mario en deze om na Killer 7 te gamen
Skies of Arcadia Legends is slecht leverbaar..... ik zou de US versie kopen via Ebay.... erg goedkoop. Wel een freeloader halenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef H.Flick het volgende:
Heet Skies internationaal anders of heeft Play.com hem gewoon niet?
na kotor 2 en jade empire ga ik mischien verder met skies, was 10 a 20 uur opweg ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus.... start Skies.... echt een geweldige RPG
Dan verkoop je hem aan mij, is je probleem ook meteen opgelostquote:Op zondag 25 september 2005 11:16 schreef Oksel het volgende:
Probleem met Skies is dat ik het al een jaar niet gespeeld heb, dus ik geen idee heb waar ik heen zou moeten vliegen..
Nintendo consoles die dood gaan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:34 schreef Oksel het volgende:
DRAMA! MIJN GAMECUBE IS ER NET MEE GENOKT!
Fucking hell! Ben ik aan het spelen, beeld op zwart.
Reset ik hem, gebeurt niets.
Aan/uit. Gebeurt weer niets.
Als ik hem nu aanzet gaat het lampje 1 seconde aan, daarna weer uit. Disc gaat niet draaien. Alleen de fan gaat aan, dus wel stroom.
Iemand enig idee?
* Oksel is teleurgesteld.
Nog NOOIT een kapotte Tendo gehad..![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
SkiesMan o man wat een spel. Gisteren voorbij het punt gegaan waar ik met de Dreamcast versie stopte !
H...had je hem nooit uitgespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat jou nog heel wat te wachten!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nee gestopt op de Dreamcast toen....quote:Op zondag 25 september 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
H...had je hem nooit uitgespeeld?
Er staat jou nog heel wat te wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
nee helaas.... tis een zwarte. Jij woont toch in nijmegen?quote:Op zondag 25 september 2005 22:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is het een platinum uitvoering?
[afbeelding]
![]()
![]()
R.I.P.
Net nog even geprobeerd, hij's kei-dood gewoon.
En een nieuwe voeding proberen dan?quote:
Vind die platinum kleur er altijd wat cheap uitzien.... vind de zwarte veel mooier.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Een platinumkleurige GBplayer, ik wist niet dat die in die kleur te krijgen waren.
quote:Op maandag 26 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Vind die platinum kleur er altijd wat cheap uitzien.... vind de zwarte veel mooier.
Paars is the way it's meant to bequote:Op maandag 26 september 2005 11:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n paarse. Maar ik kon er niks aan doen!
Geimporteerd uit Japan, net als een 2e platinum controller..quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Een platinumkleurige GBplayer, ik wist niet dat die in die kleur te krijgen waren.
Ik heb een Europese disc geregeld..quote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Khadgar het volgende:
In het buitenland zijn er anderskleurige GB Players. Het nadeel ervan is dat je dan éérst de freeloader er in moet douwen, daarna de GB Playerdisc voordat je kunt spelen. Tenzij je natuulijk er een Europese GBplayer erbij koopt voor het discje.
Mario Footballquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En eigenlijk mis ik nog een goeie footie-game. Fifa 2006 zit ik niet op te wachten...
Dat is toch zo'n Sega Soccer Slam kloonquote:
Sega Soccer meets World Cupquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Sega Soccer Slam kloon![]()
![]()
Tip van de dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Oksel het volgende:
Mijn gamecube werkt weer!
Ik had gebeld naar Tendo, om wat vragen te stellen.. zegtie: "Stuur je controller ook mee, die kan kortsluiting veroorzaken!"
Dus ik denk: KUT! Die verlengkabel!
Haal ik hem ertussen uit, werkt mn cube weer..!!!![]()
Zo blij is!
*yay*quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Oksel het volgende:
Mijn gamecube werkt weer!
Ik had gebeld naar Tendo, om wat vragen te stellen.. zegtie: "Stuur je controller ook mee, die kan kortsluiting veroorzaken!"
Dus ik denk: KUT! Die verlengkabel!
Haal ik hem ertussen uit, werkt mn cube weer..!!!![]()
Zo blij is!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef H.Flick het volgende:
Dat Nintendo-fanboy gebeuren lijkt wel een beetje op een sekte
een beetje?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef H.Flick het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef H.Flick het volgende:
Wacht nog even een paar weekjesquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef _Supreme het volgende:
Afgelopen vakantie liet ik mijn SP in het water vallen,
dagje laten drogen en hij werkte weer.
Misschien zijn wel al een paar maanden verder zelfs?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wacht nog even een paar weekjes
Water is dodelijk... op den duur gelooft elk electronisch apparaat er aan !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Misschien zijn wel al een paar maanden verder zelfs?
Maar ik denk dat de PSP dat ook wel kan hoor, zelfs Nokia telefoons overleven dat soort dingen
Tsja, op den duur.....collega heeft een 6110 paar jaar geleden in sloot laten vallen, laten drogen, beetje schoongemaakt, ding doet t nog steeds primaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Water is dodelijk... op den duur gelooft elk electronisch apparaat er aan !
Nou eigenlijk kwam het zo:quote:Op donderdag 29 september 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo?Dat je overstapt naar een soccer game op de Cube omdat de N64 te oud is? Dat vind ik niet graphics hoererig
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou eigenlijk kwam het zo:
Ik zat lekker in mn huisje een spelletje iss98 te spelen.
Vader komt langs voor koffie
Zegt hij:" Oh, is dat hoe de spelletjes er tegenwoordig uitzien? Dat is ook niet zo mooi he.."
Sindsdien moet ik elke keer aan mooie graphics denken als ik iss zit te spelen
Is dat dat stopcontact spelquote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef speknek het volgende:
Chibi Robo,
Famitsu Weekly: 8, 8, 9, 10
Famitsu Cube: 9, 9, 9, 9
Dengeki: 9, 9, 7
Komt die eigenlijk nog hier naartoe?
Eerste twee reviews (maar nog niet van goede sites) van Pokemon XD zijn ook positief, trouwens.
quote:
Dat zag er altijd cool uit....quote:
Het is ook te schattigquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zag er altijd cool uit....Jaaaaren geleden eerste pics van gezien.
Mwhahaha, dat klinkt superfout, Nintendo dus..quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook te schattigJe loopt daar als klein robotje (what's in a name
) met je stekker achter je aan door de kamers, op zoek naar klusjes en stopcontacten
Nintendoquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mwhahaha, dat klinkt superfout, Nintendo dus.."Vriendjes maken in je dorp", "Je eigen boerderij verzorgen","Je eigen hondje trainen.."
En nu dan: "Zoek je stopcontactje met je eigen robotje.."
Daar heb ik nog ergens een live versie van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Cheiron het volgende:
Dit weekend (ook) Mario Sunshine weer eens opgepakt. Dat is toch eigenlijk ook wel leuk hoor.
Dat a-cappella mario deuntje in de levels zonder Fudd: Ge-wel-dig!
Creepy whatever.....te veel heen en weer geloop, imho. De plek zelf was klein met echt niet moeilijke puzzels of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
PM2 was briljant.... van elke chapter genotenWat was 4 dan ook alweer?
quote:
Dat hele sonic gebeuren kan me gestolen worden. Maarja.... ik heb ook altijd wat tegen Sega gehad tot de Dreamcast !quote:
Ik ben Tales of Symphonia ook aan het uitspelen samen met een vriend van mij, we hebben er nu zo'n 30 uur in totaal op zitten. Echt een compleet en goed opgezet spel is dat zeg, met ook mooie achtergrond muziek. En dan bedoel ik vooral die rustige muziek, de bossfight muziek vind ik wat minder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:10 schreef -Yuna- het volgende:
Die boxart van super mario strikers heeft inderdaad wel wat. Verder ben ik op het moment helemaal verslaafd aan tales of symphonia. Ik had niet gedacht dat ik het spel zo tof zou vinden. Hierna haal ik baten kaitos, die lijkt me nog beter :-)
quote:Dwarven Law #912: Thoust who owneth a Gamecube without thist game shall not be worthy of owning their system in the firsteth place.
Nintendo wordt een beetje EAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef paarse_paashaas het volgende:Shadow
. , begint sega nou ook net als Nintendo voor elk sub-figuur een eigen spel uit te brengen?
Dr. Robotnik had ook al zo'n tetris kloon op de megadrive geloof ik. bagger zooi, Sonic moet gewoon 2D zijn, zonder wapens.
Qua uitmelken van franchise? Gaan we nog Mario Curling op de GC meemaken?quote:
inderdaad ! , ben nu zelf sonic CD aan het spelen van de sonic gems collection , is ook de enige game die die collectie waard is , mega collection(plus) is stukken beter , maar die mist natuurlijk weer de eerder genoemde titel , geldtrekkers dat segaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef paarse_paashaas het volgende:Shadow
. , begint sega nou ook net als Nintendo voor elk sub-figuur een eigen spel uit te brengen?
Dr. Robotnik had ook al zo'n tetris kloon op de megadrive geloof ik. bagger zooi, Sonic moet gewoon 2D zijn, zonder wapens.
Oh dat creepy gebeuren.... ik ben dol op spookhuizen. Ja ik vond alles wel cool,.... misschien alleen die riolen niet onder die stad maar dat is niet echt een level of stage !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Creepy whatever.....te veel heen en weer geloop, imho. De plek zelf was klein met echt niet moeilijke puzzels of iets dergelijks.
Ik vond de spookhuizen in mario world en dergelijke groter en leuker. Ik had nu meer soorten vijanden verwachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh dat creepy gebeuren.... ik ben dol op spookhuizen. Ja ik vond alles wel cool,.... misschien alleen die riolen niet onder die stad maar dat is niet echt een level of stage !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de spookhuizen in mario world en dergelijke groter en leuker. Ik had nu meer soorten vijanden verwachtBooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Daarom vond ik het zo'n domper, ik dacht: leuk, spookhuis, spookjes matten, skelletjes laten rammelen, mijn part de rhinos van mario world terug....maar nee, niets van dat allesquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Lexie het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen met Harvest Moon...
Dat zijn wel retegoeie spellenquote:Player's Choice games zijn Gamecube games die voor de helft van de prijs de winkel uit gaan, een beetje een stoer woord voor budgetgames dus. Het betreft in de meeste gevallen games van Nintendo zelf die al een tijdje uit zijn.
Deze keer zullen Metroid Prime 2: Echoes, Animal Crossing, Tales of Symphonia en Paper Mario: The Thousand Year Door voor 29,95 euro in de schappen liggen. Tevens zullen het Donkey Konga Pack en The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Pack voor 39,95 euro te verkrijgen zijn. Deze prijzen gaan in vanaf 14 oktober.
Tales of Symfoniaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn wel retegoeie spellen. Helaas heb ik MP2, ToS en PM al. En Animal Crossing is nog altijd goedkoper te importeren volgens mij.
Neem Skies of Arcadia en poep op ToS !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:47 schreef Morthill het volgende:
Agh, als het een diepgaande RPG is met een goed verhaal raak ik vanzelf wel verslaafd
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:03 schreef speknek het volgende:
Luister naar ons en poep op chocobo.
quote:Het Amerikaanse tijdschrift EGM heeft een klein interview met Eiji Aonuma van Nintendo gepubliceerd betreffende The Legend of Zelda: Twilight Princess op GameCube, openbaart de verantwoordelijke enkele interessante details over het spel, bepaalde informatie is nieuw.
Men leert aldus dat Link verschillend met de dieren volgens zijn stand zal meedelen, zal onze held zich werkelijk hem zelfs in wolf veranderen wanneer hij in de genoemde post-apocalyptische dimensie Twilight zal voorbijgaan waar de prinses Zelda gevangen lijkt. Deze vorm dier zal dan Link toelaten om met de andere dieren mee te delen, om de dingen verschillend, zijn richtingen te zien immers zullen gevertienvoudigd worden, Link zou zelfs met zijn paard moeten kunnen spreken.
In de wereld Twilight, zal onze held team met een vreemd schepsel genaamd Midna doen dat een soort helm met een rode arm draagt die kan de speler de aanwezigheid van bepaalde elementen aangeven die in de versieringen worden verborgen. Midna zal dus op de rug van Link genoteerde wolf tijdens het avontuur Twilight klimmen. Men leert aldus dat Midna het enige schepsel zal zijn dat op Link zal kunnen klimmen, zij zal beschikken over verschillende wijze om zijn staaf van leven terug te gaan en om zijn aanvallen los te veranderen van de acties van Link.
Betreffende de prinses Zelda, zou zij Link wolf kunnen helpen om bepaalde vlekken in de wereld Twilight te verwezenlijken, een samenwerking die absoluut noodzakelijk zou zijn om Hyrule te redden, maar wij weten niet of de speler de prinses direct zal kunnen voorstellen. The Legend of Zelda: Twilight Princess zich ont:vouwen enkele jaar na The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time op Nintendo 64, is het dus mogelijk om bepaalde reeds bekende figuren terug te vinden als Goron en Zoras.
Het spel zal een systeem van dag/nacht (die niet in real time zal zijn) in de reële wereld bevatten en Twilight, volgens de dag of de nacht, zullen bepaalde elementen blijken en zullen gameplay beďnvloeden. Immers zal men goed zijn uur moeten verkiezen om te vinden welk gameplay overeenstemt het best met de situatie, maar Eiji Aonuma verklaart dat de speler niet nochtans in het avontuur wegens dit systeem blokkeren zal zijn.
Uiteindelijk deelt Eiji Aonuma mede dat dit keer, bossen veel meer somber de nacht zullen zijn om het gevoel van bezorgheid bij de speler, de lantaarn van Link te accentueren zullen dienen weliswaar om de plaatsen te verklaren om zijn weg te vinden, maar het zal altijd moeilijk zijn om de elementen van de versiering duidelijk te onderscheiden. The Legend of Zelda: Twilight Princess zal het volgende jaar weggaan op GameCube.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:30 schreef Khadgar het volgende:
Jemig wat afschuwelijk vertaald zeg!
quote:Vertaling (met programmatje) :
[TK] Gamecube & Xbox Gamesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Retarded het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Luigi's Mansion voor 10 euro ofzo... ze hadden er laatst 1 bij de gameshop hiero, maar dat was een pre-used zonder boekje. Pre-used zit ik niet mee, maar boekje wil ik weliemand een adresje?
dank!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[TK] Gamecube & Xbox Games
Skies uitgespeeld en mijn Cube weer opgeborgen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
Nog geen nieuwe zelda screens joh?.
Nintendo geef ons de E3 demo!
Wiewatwaar nieuwe Players Choice?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:57 schreef philipnorth het volgende:
Goed nieuws van die nieuwe player's choice titels, ga ik wellicht toch tales eens halen
Nieuw?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat nieuwe Zelda feitjes
http://www.gameqube.nl/article.php?id=12732
Cube sitesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuw?Dat wisten we op de E3 al
GIJS!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kwam Geist tegen bij de Bart Smit
Geist![]()
Luiheid is een gavequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[Gamecube 127] Zelda is wat we willen!
Dag ¤30quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb PM net nog voor 60 euro gekocht.
Ach, dat games na verloop van tijd goedkoper worden hou je altijd. Moet je je ook niet te druk om maken, tenminste zolang je van de game hebt genoten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb PM net nog voor 60 euro gekocht.
quote:Deze keer zullen Metroid Prime 2: Echoes, Animal Crossing, Tales of Symphonia en Paper Mario: The Thousand Year Door voor 29,95 euro in de schappen liggen. Tevens zullen het Donkey Konga Pack en The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Pack voor 39,95 euro te verkrijgen zijn. Deze prijzen gaan in vanaf 14 oktober.
Gewoon niet saven (en niet dood gaan natuurlijk).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dag ¤30![]()
Ondanks dat ik Metroid Prime op het begin niet veel aan vond begin ik er nu wel de magie van in te zien. Krijg langzaam aan wat meer upgrades waardoor het wat diverser wordt alleen blijf ik een hekel hebben aan het savesysteem.
Vind het spel nog steeds ruk. Maar goed, mijn laatste GC aanschaf is al paar maanden geleden. Dus ga binnkort Tales maar eens halen. Die mag me zoet houden tot Civ IV.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dag ¤30![]()
Ondanks dat ik Metroid Prime op het begin niet veel aan vond begin ik er nu wel de magie van in te zien. Krijg langzaam aan wat meer upgrades waardoor het wat diverser wordt alleen blijf ik een hekel hebben aan het savesysteem.
Goh dat ik daar zelf niet aan heb gedacht om niet dood te gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon niet saven (en niet dood gaan natuurlijk).![]()
En dan heb je ook nog het backtracken. Heb het spel van iemand geleend en een stukje gespeeld, maar ben blij dat ik het niet zelf gekocht hebquote:
Je zit ongeveer op de helft van het avontuur mits je niet gaat zoeken naar itempjes. Maar het spel word met het uur beter.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Goh dat ik daar zelf niet aan heb gedacht om niet dood te gaan.![]()
Hoe lang doe je trouwens ongeveer over Metroid Prime. Ik heb nu net m'n wavebeam gekregen en heb er ong. 4 uur opzitten.
mooie covers, maar dit spel doet me helemaal niks meer. al die mario sportgames komen mijn strot uit, ik wil weer een ouderwetse platformer.quote:
Heb je die dingen als extra missiles, ballbombs enzo echt nodig wil je de latere eindbazen kunen verslaan of gaat het ook prima zonder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je zit ongeveer op de helft van het avontuur mits je niet gaat zoeken naar itempjes. Maar het spel word met het uur beter.
Nee, maar het is wel verrotte handig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef Darkzell het volgende:
Heb je die dingen als extra missiles, ballbombs enzo echt nodig wil je de latere eindbazen kunen verslaan of gaat het ook prima zonder.
het spel is practisch onspeelbaar zonder bongo's, dan moet je met R/L en A ofzo. wel eens geprobeert maar werkt voor geen meter.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:14 schreef Retarded het volgende:
Is Jungle Beat leuk zonder bongo's?? Zag het spel voor een tientje liggen bij de gamesboer (2ehandsje) maar wil wel weten of het leuk is zonder bongo's en of het uberhaupt te spelen is zonder bongo's?
Je hebt het niet nodig. Maar als je van verzamelen houd raad ik het wel aan. Ik adviseer ook de verhaalmuren te scannen. Die verhalen dikken de complexitiet van het metroid universum nogal positief uit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Heb je die dingen als extra missiles, ballbombs enzo echt nodig wil je de latere eindbazen kunen verslaan of gaat het ook prima zonder.
Hekel,... gewoon een save punt zoeken.... maakt het spannend en moeilijkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dag ¤30![]()
Was dat bij deel 1 niet cool?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef speknek het volgende:
Sweet. Hopelijk heeft het nu wel een goed verhaal..
dat kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:50 schreef Oksel het volgende:
't lijkt net of er een witte cube bij zit, of ligt dat aan deze TFT?
doe eens normaal Gijs....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou m bijna kopen weet je dat...
Ik zal je eens vertellen. Ik HAAL deze bundelquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal je eens vertellen. Ik HAAL deze bundelMijn huidige Cube gaat in de verkoop.
Alweer? En dat allemaal voor een Apple witte cube?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal je eens vertellen. Ik HAAL deze bundelMijn huidige Cube gaat in de verkoop.
Ik ga hem ook kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
waarom zou je een gamecube naast een console zetten die ook gamecube spellen kan spelen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen. Past straks goed bij mijn Apple witte Revolution
![]()
![]()
Als je ooit nog een Cube voor een schandalig lage prijs weg wilt doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
is dat niet wat voor Ruzbeh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer: Ik maak de Cube gebruiksklaar: 2 controllers, mem card, kabels, 3 games en dat voor 75 euroDan lijd ik er wel verlies op, maar ik doe mn mindere games weg.
Je had toch al eerder een cube verkochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer: Ik maak de Cube gebruiksklaar: 2 controllers, mem card, kabels, 3 games en dat voor 75 euroDan lijd ik er wel verlies op, maar ik doe mn mindere games weg.
Noodle: Hoezo alweer?
Nog nooit iets van Nintendo verkochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je had toch al eerder een cube verkochtOf was dat andere Nintendo-shit
Heb je misschien nog een controller over?
jammerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem toch maar niet besteld. Hij schijnt heel kort te zijn.
http://cube.ign.com/articles/656/656659p1.html
Tot zover een goede Pokemon RPG op de Cube.
quote:
quote:
Mario party is teh suckage manquote:
quote:Van de Mario Party reeks zijn tot nu toe al 5 miljoen exemplaren verkocht, waarmee het een van de populairste franchises ooit is. Mario Party 7 bevat alle bekende Nintendo-karakters, waaronder twee nieuwe speelbare: Dry Bones en Birdo.
Nintendo n00bquote:
Volgens de aftiteling van Super Mario Bros. 2 heet hij/zij trouwens Ostro.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:32 schreef Cerbie het volgende:
Birdo is die eierschieter uit Super Mario Bros 2, waar je op het eind van een level eieren van moest opvangen en gooien
Birdo is een rood kruisje!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef Lexie het volgende:
Birdo
[afbeelding]
http://www.mariomonsters.com/birdo/
Hij is dan ook een travestiet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Dat is de meeste gaye draak op aarde.... respect
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij is dan ook een travestiet.
En dat is geen grap.
Gefeliciteerd met je Cube!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:11 schreef remcheese het volgende:
* heeft sinds gisteren ook een Cube en heeft nu hele dikke wallen![]()
![]()
![]()
-- Gelukkig is t bijna weekend --
Vakantie voor mij, woeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:11 schreef remcheese het volgende:
* heeft sinds gisteren ook een Cube en heeft nu hele dikke wallen![]()
![]()
![]()
-- Gelukkig is t bijna weekend --
Volgens het boekje wat bij de casette SMB2 kwam, heette ze idd Ostro, maar wilde ze ook birdetto ofzo genoemt worden. Volgens dat zelfde boekje heette die struisvogel waar jij en je vijanden op konden rijden birdo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens de aftiteling van Super Mario Bros. 2 heet hij/zij trouwens Ostro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |