Mario Footballquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En eigenlijk mis ik nog een goeie footie-game. Fifa 2006 zit ik niet op te wachten...
Dat is toch zo'n Sega Soccer Slam kloonquote:
Sega Soccer meets World Cupquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Sega Soccer Slam kloon![]()
![]()
Tip van de dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Oksel het volgende:
Mijn gamecube werkt weer!
Ik had gebeld naar Tendo, om wat vragen te stellen.. zegtie: "Stuur je controller ook mee, die kan kortsluiting veroorzaken!"
Dus ik denk: KUT! Die verlengkabel!
Haal ik hem ertussen uit, werkt mn cube weer..!!!![]()
Zo blij is!
*yay*quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Oksel het volgende:
Mijn gamecube werkt weer!
Ik had gebeld naar Tendo, om wat vragen te stellen.. zegtie: "Stuur je controller ook mee, die kan kortsluiting veroorzaken!"
Dus ik denk: KUT! Die verlengkabel!
Haal ik hem ertussen uit, werkt mn cube weer..!!!![]()
Zo blij is!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef H.Flick het volgende:
Dat Nintendo-fanboy gebeuren lijkt wel een beetje op een sekte
een beetje?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef H.Flick het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef H.Flick het volgende:
Wacht nog even een paar weekjesquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef _Supreme het volgende:
Afgelopen vakantie liet ik mijn SP in het water vallen,
dagje laten drogen en hij werkte weer.
Misschien zijn wel al een paar maanden verder zelfs?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wacht nog even een paar weekjes
Water is dodelijk... op den duur gelooft elk electronisch apparaat er aan !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Misschien zijn wel al een paar maanden verder zelfs?
Maar ik denk dat de PSP dat ook wel kan hoor, zelfs Nokia telefoons overleven dat soort dingen
Tsja, op den duur.....collega heeft een 6110 paar jaar geleden in sloot laten vallen, laten drogen, beetje schoongemaakt, ding doet t nog steeds primaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Water is dodelijk... op den duur gelooft elk electronisch apparaat er aan !
Nou eigenlijk kwam het zo:quote:Op donderdag 29 september 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo?Dat je overstapt naar een soccer game op de Cube omdat de N64 te oud is? Dat vind ik niet graphics hoererig
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou eigenlijk kwam het zo:
Ik zat lekker in mn huisje een spelletje iss98 te spelen.
Vader komt langs voor koffie
Zegt hij:" Oh, is dat hoe de spelletjes er tegenwoordig uitzien? Dat is ook niet zo mooi he.."
Sindsdien moet ik elke keer aan mooie graphics denken als ik iss zit te spelen
Is dat dat stopcontact spelquote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef speknek het volgende:
Chibi Robo,
Famitsu Weekly: 8, 8, 9, 10
Famitsu Cube: 9, 9, 9, 9
Dengeki: 9, 9, 7
Komt die eigenlijk nog hier naartoe?
Eerste twee reviews (maar nog niet van goede sites) van Pokemon XD zijn ook positief, trouwens.
quote:
Dat zag er altijd cool uit....quote:
Het is ook te schattigquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zag er altijd cool uit....Jaaaaren geleden eerste pics van gezien.
Mwhahaha, dat klinkt superfout, Nintendo dus..quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook te schattigJe loopt daar als klein robotje (what's in a name
) met je stekker achter je aan door de kamers, op zoek naar klusjes en stopcontacten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |