En Mario danquote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan hebben we ze alledrie wel gehadKut Cube als het komt op RPG's hoor
Als het half zo tof is als die game wordt het de beste voetbal game in 15 jaar tijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
doet me qua spel idee hieraan denken (maar dan met mario);
[afbeelding]
Zie mn wishlist op IGNquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:47 schreef Pheno het volgende:
Welke spellen zijn nog in de maak voor de gamecube eigenlijk? Die de moeite waard zijn dan?
Naast zelda natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Beste box-art van Nintendo OOIT !
Ik ken IGN enzo verders nietquote:
Om daarna in je sig het linkje te vindenquote:
Erg goed, en het doet idd erg denken aan world cup, en dat was briljant!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Beste box-art van Nintendo OOIT !
Heeft MP2 niet meer zoveel backtracken (lees: geen backtracken) want ik heb MP1 nooit kunnen spelen omdat ik er helemaal gek van werd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Metroid Prime 1 was goed
Metroid Prime 2 beter imho
Wishlist vind ik lastig, ik weet niet wat er allemaal nog moet gaan komen
Komt er nog een fatsoenlijke megaman ofzo? Ik heb wel weer zin om die professor af te maken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Metroid Prime 1 was goed
Metroid Prime 2 beter imho
Lees anders wat reviews om je in te lezen over het cardsysteemquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Iemand ervaring met Baten? Waard om te kopen als je van RPG's houd?
Eens dat 1 beter was maar compleet verneukt door Sanctuaryquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef speknek het volgende:
[..].
Metroid Prime 1 was briljant. Metroid Prime 2 was meer van hetzelfde met een saaiere wereld. Ook nog wel goed, maar compleet verneukt door de Sanctuary Fortress en Dark Aether.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |