quote:[..]
En als SSBM je niet trekt, moet je Monkey Ball 2 hebben voor multiplayer
Monkey Flight 2
Voor FPS is Timesplitters 2 leuk, lekker snelle actie en anders heb je altijd nog Mario Party(deel 4 zuigt)
ja fijn, ik wil nu multiplayeren, niet pas in augustus 2006quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef Khadgar het volgende:
Monkey Ball wordt pas écht leuk op de Revolution!
Ja je moet idd oefenen, maar als je goed bent dan is het spel echt 3 keer zo coolquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Cheiron het volgende:
Smash Brothers dus.
En ik moet oefenen
Tales...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:53 schreef Oksel het volgende:
Fuck, hoe heet die rpg ook al weer.. niet Skies, niet Baiten maar.. :
Erg jammer vind ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan hebben we ze alledrie wel gehadKut Cube als het komt op RPG's hoor
Tja, sinds de PSX is de Playstation serie het beste voor RPG's. Beetje eigen schuld van Nintendo ook, ze hadden gewoon voor cd's moeten kiezen voor de N64quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik.
Hopelijk op de rev wat beter, want op nintendoconsoles zie ik niet veel rpgs meer.
En die vind ik nou juist leuk
Denk dat alle consoles nu wel inzien dat de RPG markt groot is....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht af, mocht ps3 meer rpgs hebben, gok ik dat ik daar eens serieus naar ga kijken.
En Mario danquote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan hebben we ze alledrie wel gehadKut Cube als het komt op RPG's hoor
Als het half zo tof is als die game wordt het de beste voetbal game in 15 jaar tijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
doet me qua spel idee hieraan denken (maar dan met mario);
[afbeelding]
Zie mn wishlist op IGNquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:47 schreef Pheno het volgende:
Welke spellen zijn nog in de maak voor de gamecube eigenlijk? Die de moeite waard zijn dan?
Naast zelda natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Beste box-art van Nintendo OOIT !
Ik ken IGN enzo verders nietquote:
Om daarna in je sig het linkje te vindenquote:
Erg goed, en het doet idd erg denken aan world cup, en dat was briljant!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Beste box-art van Nintendo OOIT !
Heeft MP2 niet meer zoveel backtracken (lees: geen backtracken) want ik heb MP1 nooit kunnen spelen omdat ik er helemaal gek van werd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Metroid Prime 1 was goed
Metroid Prime 2 beter imho
Wishlist vind ik lastig, ik weet niet wat er allemaal nog moet gaan komen
Komt er nog een fatsoenlijke megaman ofzo? Ik heb wel weer zin om die professor af te maken
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Metroid Prime 1 was goed
Metroid Prime 2 beter imho
Lees anders wat reviews om je in te lezen over het cardsysteemquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Iemand ervaring met Baten? Waard om te kopen als je van RPG's houd?
Eens dat 1 beter was maar compleet verneukt door Sanctuaryquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef speknek het volgende:
[..].
Metroid Prime 1 was briljant. Metroid Prime 2 was meer van hetzelfde met een saaiere wereld. Ook nog wel goed, maar compleet verneukt door de Sanctuary Fortress en Dark Aether.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees anders wat reviews om je in te lezen over het cardsysteemDat is heel belangrijk in de game
Whehe, dat klonk wat hard. Ik vond het ook zeker nog een van de beste spellen ooit, en inderdaad op sommige punten beter. Maar ik raakte echt gefrustreerd van dat Sanctuary. Elke keer dat irritante gebiep, al die irritante vliegende sentries, alles dat er irritant hetzelfde uitzag.. En bij deel 1 heb ik me niet geirriteerd, dus zodoendequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Eens dat 1 beter was maar compleet verneukt door Sanctuary![]()
Nee man... vond deel 2 een waardige opvolger en op sommige vlakken zelfs beter.
Ik heb helaas moeten stoppen bij die grote spin eindbaas...... waarin je via zijn benen als bal dingen moest doen... best ver... eindbaas van Sanctuary geloof ik. Is het daarna nog cool want ik ben niet verder gekomenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Whehe, dat klonk wat hard. Ik vond het ook zeker nog een van de beste spellen ooit, en inderdaad op sommige punten beter. Maar ik raakte echt gefrustreerd van dat Sanctuary. Elke keer dat irritante gebiep, al die irritante vliegende sentries, alles dat er irritant hetzelfde uitzag.. En bij deel 1 heb ik me niet geirriteerd, dus zodoende.
Ik ben er nog niet helemaal doorheen, maar backtracken hoort bij Prime. Al heb ik het gevoel dat het minder is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft MP2 niet meer zoveel backtracken (lees: geen backtracken) want ik heb MP1 nooit kunnen spelen omdat ik er helemaal gek van werd.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
Is het daarna nog cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
SkiesMan o man wat een spel. Gisteren voorbij het punt gegaan waar ik met de Dreamcast versie stopte !
Het lijkt mij ook een fantastisch spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel tussen Paper Mario en deze om na Killer 7 te gamen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gijs serieus.... start Skies.... echt een geweldige RPGquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een fantastisch spelIk twijfel tussen Paper Mario en deze om na Killer 7 te gamen
Skies of Arcadia Legends is slecht leverbaar..... ik zou de US versie kopen via Ebay.... erg goedkoop. Wel een freeloader halenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef H.Flick het volgende:
Heet Skies internationaal anders of heeft Play.com hem gewoon niet?
na kotor 2 en jade empire ga ik mischien verder met skies, was 10 a 20 uur opweg ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus.... start Skies.... echt een geweldige RPG
Dan verkoop je hem aan mij, is je probleem ook meteen opgelostquote:Op zondag 25 september 2005 11:16 schreef Oksel het volgende:
Probleem met Skies is dat ik het al een jaar niet gespeeld heb, dus ik geen idee heb waar ik heen zou moeten vliegen..
Nintendo consoles die dood gaan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:34 schreef Oksel het volgende:
DRAMA! MIJN GAMECUBE IS ER NET MEE GENOKT!
Fucking hell! Ben ik aan het spelen, beeld op zwart.
Reset ik hem, gebeurt niets.
Aan/uit. Gebeurt weer niets.
Als ik hem nu aanzet gaat het lampje 1 seconde aan, daarna weer uit. Disc gaat niet draaien. Alleen de fan gaat aan, dus wel stroom.
Iemand enig idee?
* Oksel is teleurgesteld.
Nog NOOIT een kapotte Tendo gehad..![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
SkiesMan o man wat een spel. Gisteren voorbij het punt gegaan waar ik met de Dreamcast versie stopte !
H...had je hem nooit uitgespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat jou nog heel wat te wachten!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nee gestopt op de Dreamcast toen....quote:Op zondag 25 september 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
H...had je hem nooit uitgespeeld?
Er staat jou nog heel wat te wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
nee helaas.... tis een zwarte. Jij woont toch in nijmegen?quote:Op zondag 25 september 2005 22:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is het een platinum uitvoering?
[afbeelding]
![]()
![]()
R.I.P.
Net nog even geprobeerd, hij's kei-dood gewoon.
En een nieuwe voeding proberen dan?quote:
Vind die platinum kleur er altijd wat cheap uitzien.... vind de zwarte veel mooier.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Een platinumkleurige GBplayer, ik wist niet dat die in die kleur te krijgen waren.
quote:Op maandag 26 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Vind die platinum kleur er altijd wat cheap uitzien.... vind de zwarte veel mooier.
Paars is the way it's meant to bequote:Op maandag 26 september 2005 11:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n paarse. Maar ik kon er niks aan doen!
Geimporteerd uit Japan, net als een 2e platinum controller..quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Een platinumkleurige GBplayer, ik wist niet dat die in die kleur te krijgen waren.
Ik heb een Europese disc geregeld..quote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Khadgar het volgende:
In het buitenland zijn er anderskleurige GB Players. Het nadeel ervan is dat je dan éérst de freeloader er in moet douwen, daarna de GB Playerdisc voordat je kunt spelen. Tenzij je natuulijk er een Europese GBplayer erbij koopt voor het discje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |