Nintendoquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mwhahaha, dat klinkt superfout, Nintendo dus.."Vriendjes maken in je dorp", "Je eigen boerderij verzorgen","Je eigen hondje trainen.."
En nu dan: "Zoek je stopcontactje met je eigen robotje.."
Daar heb ik nog ergens een live versie van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Cheiron het volgende:
Dit weekend (ook) Mario Sunshine weer eens opgepakt. Dat is toch eigenlijk ook wel leuk hoor.
Dat a-cappella mario deuntje in de levels zonder Fudd: Ge-wel-dig!
Creepy whatever.....te veel heen en weer geloop, imho. De plek zelf was klein met echt niet moeilijke puzzels of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
PM2 was briljant.... van elke chapter genotenWat was 4 dan ook alweer?
quote:
Dat hele sonic gebeuren kan me gestolen worden. Maarja.... ik heb ook altijd wat tegen Sega gehad tot de Dreamcast !quote:
Ik ben Tales of Symphonia ook aan het uitspelen samen met een vriend van mij, we hebben er nu zo'n 30 uur in totaal op zitten. Echt een compleet en goed opgezet spel is dat zeg, met ook mooie achtergrond muziek. En dan bedoel ik vooral die rustige muziek, de bossfight muziek vind ik wat minder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:10 schreef -Yuna- het volgende:
Die boxart van super mario strikers heeft inderdaad wel wat. Verder ben ik op het moment helemaal verslaafd aan tales of symphonia. Ik had niet gedacht dat ik het spel zo tof zou vinden. Hierna haal ik baten kaitos, die lijkt me nog beter :-)
quote:Dwarven Law #912: Thoust who owneth a Gamecube without thist game shall not be worthy of owning their system in the firsteth place.
Nintendo wordt een beetje EAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef paarse_paashaas het volgende:Shadow
. , begint sega nou ook net als Nintendo voor elk sub-figuur een eigen spel uit te brengen?
Dr. Robotnik had ook al zo'n tetris kloon op de megadrive geloof ik. bagger zooi, Sonic moet gewoon 2D zijn, zonder wapens.
Qua uitmelken van franchise? Gaan we nog Mario Curling op de GC meemaken?quote:
inderdaad ! , ben nu zelf sonic CD aan het spelen van de sonic gems collection , is ook de enige game die die collectie waard is , mega collection(plus) is stukken beter , maar die mist natuurlijk weer de eerder genoemde titel , geldtrekkers dat segaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef paarse_paashaas het volgende:Shadow
. , begint sega nou ook net als Nintendo voor elk sub-figuur een eigen spel uit te brengen?
Dr. Robotnik had ook al zo'n tetris kloon op de megadrive geloof ik. bagger zooi, Sonic moet gewoon 2D zijn, zonder wapens.
Oh dat creepy gebeuren.... ik ben dol op spookhuizen. Ja ik vond alles wel cool,.... misschien alleen die riolen niet onder die stad maar dat is niet echt een level of stage !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Creepy whatever.....te veel heen en weer geloop, imho. De plek zelf was klein met echt niet moeilijke puzzels of iets dergelijks.
Ik vond de spookhuizen in mario world en dergelijke groter en leuker. Ik had nu meer soorten vijanden verwachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh dat creepy gebeuren.... ik ben dol op spookhuizen. Ja ik vond alles wel cool,.... misschien alleen die riolen niet onder die stad maar dat is niet echt een level of stage !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de spookhuizen in mario world en dergelijke groter en leuker. Ik had nu meer soorten vijanden verwachtBooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Daarom vond ik het zo'n domper, ik dacht: leuk, spookhuis, spookjes matten, skelletjes laten rammelen, mijn part de rhinos van mario world terug....maar nee, niets van dat allesquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Lexie het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen met Harvest Moon...
Dat zijn wel retegoeie spellenquote:Player's Choice games zijn Gamecube games die voor de helft van de prijs de winkel uit gaan, een beetje een stoer woord voor budgetgames dus. Het betreft in de meeste gevallen games van Nintendo zelf die al een tijdje uit zijn.
Deze keer zullen Metroid Prime 2: Echoes, Animal Crossing, Tales of Symphonia en Paper Mario: The Thousand Year Door voor 29,95 euro in de schappen liggen. Tevens zullen het Donkey Konga Pack en The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Pack voor 39,95 euro te verkrijgen zijn. Deze prijzen gaan in vanaf 14 oktober.
Tales of Symfoniaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn wel retegoeie spellen. Helaas heb ik MP2, ToS en PM al. En Animal Crossing is nog altijd goedkoper te importeren volgens mij.
Neem Skies of Arcadia en poep op ToS !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:47 schreef Morthill het volgende:
Agh, als het een diepgaande RPG is met een goed verhaal raak ik vanzelf wel verslaafd
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:03 schreef speknek het volgende:
Luister naar ons en poep op chocobo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |