dat kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:50 schreef Oksel het volgende:
't lijkt net of er een witte cube bij zit, of ligt dat aan deze TFT?
doe eens normaal Gijs....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou m bijna kopen weet je dat...
Ik zal je eens vertellen. Ik HAAL deze bundelquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal je eens vertellen. Ik HAAL deze bundelMijn huidige Cube gaat in de verkoop.
Alweer? En dat allemaal voor een Apple witte cube?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal je eens vertellen. Ik HAAL deze bundelMijn huidige Cube gaat in de verkoop.
Ik ga hem ook kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
waarom zou je een gamecube naast een console zetten die ook gamecube spellen kan spelen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen. Past straks goed bij mijn Apple witte Revolution
![]()
![]()
Als je ooit nog een Cube voor een schandalig lage prijs weg wilt doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
is dat niet wat voor Ruzbeh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer: Ik maak de Cube gebruiksklaar: 2 controllers, mem card, kabels, 3 games en dat voor 75 euroDan lijd ik er wel verlies op, maar ik doe mn mindere games weg.
Je had toch al eerder een cube verkochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer: Ik maak de Cube gebruiksklaar: 2 controllers, mem card, kabels, 3 games en dat voor 75 euroDan lijd ik er wel verlies op, maar ik doe mn mindere games weg.
Noodle: Hoezo alweer?
Nog nooit iets van Nintendo verkochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je had toch al eerder een cube verkochtOf was dat andere Nintendo-shit
Heb je misschien nog een controller over?
jammerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem toch maar niet besteld. Hij schijnt heel kort te zijn.
http://cube.ign.com/articles/656/656659p1.html
Tot zover een goede Pokemon RPG op de Cube.
quote:
quote:
Mario party is teh suckage manquote:
quote:Van de Mario Party reeks zijn tot nu toe al 5 miljoen exemplaren verkocht, waarmee het een van de populairste franchises ooit is. Mario Party 7 bevat alle bekende Nintendo-karakters, waaronder twee nieuwe speelbare: Dry Bones en Birdo.
Nintendo n00bquote:
Volgens de aftiteling van Super Mario Bros. 2 heet hij/zij trouwens Ostro.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:32 schreef Cerbie het volgende:
Birdo is die eierschieter uit Super Mario Bros 2, waar je op het eind van een level eieren van moest opvangen en gooien
Birdo is een rood kruisje!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef Lexie het volgende:
Birdo
[afbeelding]
http://www.mariomonsters.com/birdo/
Hij is dan ook een travestiet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Dat is de meeste gaye draak op aarde.... respect
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij is dan ook een travestiet.
En dat is geen grap.
Gefeliciteerd met je Cube!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:11 schreef remcheese het volgende:
* heeft sinds gisteren ook een Cube en heeft nu hele dikke wallen![]()
![]()
![]()
-- Gelukkig is t bijna weekend --
Vakantie voor mij, woeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:11 schreef remcheese het volgende:
* heeft sinds gisteren ook een Cube en heeft nu hele dikke wallen![]()
![]()
![]()
-- Gelukkig is t bijna weekend --
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |