quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zal ik het 'kan ik veilig een gele Koni als dildo gebruiken?' topic openen? ONZ of SEX?
Dat scheeltquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Kwam hij je dat even melden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
En ik maar denken dat ik speciaal benquote:
"Ik ben de liefste baas die je kan hebben, dat je het ff weetquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam hij je dat even melden?
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam hij je dat even melden?
**Slikt een paar inkoppers in**quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal ben
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal ben
Hehehe hij mag dat best zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ik ben de liefste baas die je kan hebben, dat je het ff weet"
Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijn
Ik ben uniek, net als iedereenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijn
Hoe kun je nu hogerop dan baas?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hehehe hij mag dat best zeggen
Voorheen alleen maar assholes als baas of bazin gehad, die je een mes in de rug steken of met je werk gaan pronken, zodat zij promotie kunnen maken
Gaat de goeie kant op dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef hermandeperman het volgende:Koffie met een sigaret
M'n 3e sigaret van vandaag
Erm je hebt verschillende onderdelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kun je nu hogerop dan baas?
Checkt PIquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm je hebt verschillende onderdelen
Andere sites?
Van een Teamleader van een operationsteam door naar Business Unit Manager van een cluster bvb. Van een baas van 1 onderdeel van een site, naar sitemanager bvb.
Etc etc
Heb je je jubileum al gevierd?quote:
Check haarkleurquote:
Whehe idd iddquote:
Ik heb op mezelf geproost net met een biertjequote:
Kanon zit eronder hoor, had in een vorig topic een linkje geplaatst naar foto's, en een geluid zeg, volgensmij overstem ik nu dat ding van jou welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jofoenoe-koen!
Is je Honda al getjoend?![]()
Uitlaatje enzo?
Singles meetquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb op mezelf geproost net met een biertje
Dat er maar spoedig verandering in mag komen![]()
Open dat topic in R&P nouquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb op mezelf geproost net met een biertje
Dat er maar spoedig verandering in mag komen![]()
Ben je niet op de meet die je zelf hebt georganiseerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Singles meet
ow sjit ik vergeet het ff, ik ben er niet
Beter 's avonds dan 's morgens om half 7 al iemand over sex horen ouwehoeren..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Cheil wordt
"Nee niet weer over sex ouwehoeren Herman![]()
"
Whehehe, ik weet niet hoe gemakkelijk ik me daarbij zou voelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Singles meet
ow sjit ik vergeet het ff, ik ben er niet
Wees blij dat tenminste iemand je OP's nog leestquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend.. deel 614 was een nog veel lelijker bestelbus, maar daar hoorde je niemand over
Oooooooooh wacht. Herman is er weer
Ochtendsexquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter 's avonds dan 's morgens om half 7 al iemand over sex horen ouwehoeren..
Ja, erg hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je niet op de meet die je zelf hebt georganiseerd?
Of heb je hem niet georganiseerd?
Ik ben er vlug overheen gescrollt omdat ik uit ervaring weet dat het grafdingen zijn..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wees blij dat tenminste iemand je OP's nog leest
je hebt je kat en middendemper nog? en origineel filter?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kanon zit eronder hoor, had in een vorig topic een linkje geplaatst naar foto's, en een geluid zeg, volgensmij overstem ik nu dat ding van jou wel
Alleen zitten er 2 of meer kleine gaatjes bij montagepunt, dus moet ff iemand zien te strikken met een lasapparaat..
quote:
Lekker ruk danquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja, erg he
Ik heb standby-dienst dan en moet binnen 1u op mn werk kunnen zijn.
Dus ook niet drinken dit weekend
Kom, laten we het spelletje "Ik heb een kleine pik dus laten we pimpen met de hoeveelheid herrie die mijn auto maakt" spelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je hebt je kat en middendemper nog? en origineel filter?
dan denk ik zomaar dat je er niet bovenuit komt
Je zou iig van je jaar af zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet niet hoe gemakkelijk ik me daarbij zou voelen
En even iets anders, weet jij een site op internet waar foto's staan van tattoo sleeves in japanse stijl?
Dat is tot nu toe allemaal nog standaard ja (wil kijken voor Cold Air Intake)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je hebt je kat en middendemper nog? en origineel filter?
dan denk ik zomaar dat je er niet bovenuit komt
Ik ga toch geen meet verplaatsen alleen omdat ik niet kan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker ruk dan
Kun je dat niet een weekje verplaatsen dan ofzo?
Dat zou pas een knaller zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Open dat topic in R&P nou
Ok, dan ga ik dat eens zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je zou iig van je jaar af zijn
Vast wel, maar dan moet ik ff zoeken.
Of haal het boek: Bushido
Veel beter dan dat kun je het niet krijgen.
En wat voor inhoud zou het krijgen dan ookquote:
Ik bedoelde dus eigenlijk je werkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ga toch geen meet verplaatsen alleen omdat ik niet kan?
Zo geweldig ben ik nu ook weer niet om te meeten hoor
Een goede tattoo hoeft niet duur te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat eens zoeken.Ik zag het laatst weer en ik blijf het prachtig vinden
Als ik ooit genoeg euro's bij elkaar kan krijgen...
de een heeft al standby gedraaid achtereen toen ik in Dortmund zat en de ander heeft security shiftquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk je werk
Heej jij post in twee topics tegelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
OMG
Eerst maar eens een ontwerp zoeken/maken en daar een paar maanden naar staren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een goede tattoo hoeft niet duur te zijn.
Mijn hele rug: 700DM = zeg maar 350 Euro
Leuke cadeauxquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
http://economictimes.indiatimes.com/quickies/msid-1234791.cms
OMG
Je vriendin zal ze maar perse willenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
http://economictimes.indiatimes.com/quickies/msid-1234791.cms
OMG
Dat suckt best wel dan jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
de een heeft al standby gedraaid achtereen toen ik in Dortmund zat en de ander heeft security shiftDus nope
2 computers hè, dan heb je datquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heej jij post in twee topics tegelijk![]()
Ze krijgt je zaad toch alquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vriendin zal ze maar perse willen
of gewoon 2 vensters/tabs open hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 computers hè, dan heb je dat
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell nee gek meen je datquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
of gewoon 2 vensters/tabs open hebben![]()
Ik heb nu echt een heel zielig tafereel hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]ik heb alleen maar twee beedschermen
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell nee gek meen je dat![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik die 2e nu verkopen dan en gewoon op ctrl-t rammen?![]()
![]()
![]()
BEDANKT UKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
neeeheee....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell nee gek meen je dat![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik die 2e nu verkopen dan en gewoon op ctrl-t rammen?![]()
![]()
![]()
BEDANKT UKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
Wel in meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heej jij post in twee topics tegelijk![]()
4 toetsenbordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Wojworshebn het volgende:
Jamaar je kunt toch maar een zin tegelijk typen![]()
linkjes gaat zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerst maar eens een ontwerp zoeken/maken en daar een paar maanden naar staren.
Nu weet ik waarom ik nooit smufr geworden ben, ik ben niet snel genoeg met topics bijhoudenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeeheee....
kun je 4 topic tegelijk doen![]()
Bij mij ook zoiets jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik niet ik denk dat 90% van mn posts in het PTA zit en daar weer 85% van in de SC's
Euj, 1 pc en 1 laptop hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cool!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
linkjes gaat zoeken.
ps je kunt ook naar een artist gaan en hem vragen iets te ontwerpen
bij mij voornamelijk SC'squote:
Ik heb vanavond gekookt, tv gekeken en op FOK! gezeten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik heb vanavond een front van een starlet P8 (niet van mij) gedemonteerd en vervangen in 2 uur tijd..nu jullie weer
De GC SC gaat mij echt te snelquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
bij mij voornamelijk SC'sUS, PTA, GC
de rest alleen als het me aanspreekt.
Ik heb een boterham met kaas gegeten, nu jij weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik heb vanavond een front van een starlet P8 (niet van mij) gedemonteerd en vervangen in 2 uur tijd..nu jullie weer
http://www.tattoos.com/ grote portal naar vanalles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cool!
Ja heb ik aan een vriendin van me gevraagd, die heeft al meerdere ontwerpen getekend voor anderen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
ow en SJoewe als dat niet lukt -> http://spacemonkeys.co.uk/sleeves/mens/men_home.htm
Okay dat slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Whehehehe dat had die spike van Di-rectquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
ow en SJoewe als dat niet lukt -> http://spacemonkeys.co.uk/sleeves/mens/men_home.htm
WTF gekquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vanavond geen front van een starlet P8 (niet van mij) gedemonteerd en vervangen in 2 uur tijd..nu jullie weer
Ik heb nu echt NIET een heel zielig tafereel hier vanavond:quote:
Die is verkochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF gek![]()
![]()
Niet van de H100?![]()
Met een oud 21'' schermpjequote:
Cool, tnx. Ik zit nu over BMEzine te bladeren, zitten veel mooie tussen zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef Mukie het volgende:
boeken: http://www.bellaonline.com/articles/art9090.asp
http://www.buenavistatattooclub.de/
http://www.tattoofinder.com/
http://www.likemytattoo.com/
http://tattoo.about.com/
http://www.tattoomagazine.com/
http://spsearch.ilse.nl/searchresults.jspx?in=tattoo&max=50
of koop: [afbeelding]
Jij bent echt TE coolquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Ik heb nu echt NIET een heel zielig tafereel hier vanavond:
1 laptop met 2 schermen, 1 pc met 2 schermen en dan nog 2 gewone pc's
Heb even 2 pc's gehad van 't werk van moeders
Beter dan een 15" laptopscherm met een oud 17" schermpje eraan vastquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Met een oud 21'' schermpje
Ja biiig pimpin![]()
Je hebt zo van die luiquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehehe dat had die spike van Di-rect
Op de TMF awards had ie vette sleeve, dus ik van wow, zie ik hem twee dagen later op de platen beurs, niks meer
I knowquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cool, tnx. Ik zit nu over BMEzine te bladeren, zitten veel mooie tussen zeg
Ik zou direct ook liever zien branden zoiezoquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je hebt zo van die lui
Doe dan aub niets ofzo
Mn laptopschermpie is ietsje groterquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter dan een 15" laptopscherm met een oud 17" schermpje eraan vast
Wil je hem terug met of zonder koffievlekken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
I know
Dat bushido boek kan ik je wel lenen evt, zolang ik hem ook terug krijg
Doe dan direct KIllSwitch Engagequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou direct ook liever zien branden zoiezo
* Sjoewe American Nightmare luisterd
Als je dat aandurftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
I know
Dat bushido boek kan ik je wel lenen evt, zolang ik hem ook terug krijg
zonder vlekken of any kindquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je hem terug met of zonder koffievlekken?
Dat is niet hardverscheurend emohardcore genoegquote:
Achja, je hebt altijd baas-bovenbaasquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mn laptopschermpie is ietsje groter
Maar had liever die Apple met dat widescreengeval
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan trekt sjoewe zijn Hugo's poncho wel aan bij het lezen
dat is ook waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Sandraugiga het volgende:
Ach, beter voor een dag een shirt sleeve dan de rest met je leven een arm die slecht getatooerd is en zo...
Nooooooquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
Die sjonnie heeft zijn eigen kop op zijn rug laten zetten
van killswitch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is niet hardverscheurend emohardcore genoeg![]()
Ik bedoel de zanger heeft maar één arm
joah moet lukken toch?quote:
quote:
Nee van American Nightmare/Give up the ghost.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
van killswitch?
dan heb ik wat gemist op hun laatste optreden in de melkweg
HC emo is fijn voor ut slapen gaan
Boy sets fire is dan ook goed te doen.
Beter dan slayer nu
omgquote:
neej was ik net telaat voorquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ook nog een screenie van zijn tattoo?
Cool, ik zal d'r zuunig op zijnquote:
DAMN, EN DAT DAN OOK NOG OP JE RUG LATEN ZETTEN!quote:
Fuck nu moet ik ook weer Sick of it All enLife of Agony gaan queuenquote:
Stand up, fight backquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee van American Nightmare/Give up the ghost.
Als ik HC emo luister ben ik altijd gelijk uit mn dip, zo van er zijn altijd nog mensen die het slechter hebben
Slayer
Boy Sets Fire is nu wel een goed plan trouwens![]()
Nee 't was meer zoiets als dit:quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
DAMN, EN DAT DAN OOK NOG OP JE RUG LATEN ZETTEN!
een eerste oplage van spiderman doet het ook welquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cool, ik zal d'r zuunig op zijn
Wil je dan m'n terminator comic als onderpand?
Je kan me opvegen daarnaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stand up, fight back
Slayer is niet fijn als meid zijnde vanuit de pit te zien
Idd dat doet emocore wel met je
Brullende, brede ondergetattooeerde mannen die hun liefje missen, schattig gewoon![]()
Ik was al bangquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee 't was meer zoiets als dit: [afbeelding]
al te vaak gezienquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fuck nu moet ik ook weer Sick of it All enLife of Agony gaan queuen
tuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan me opvegen daarna![]()
Heb je Dillinger Escape Plan wel eens gezien, die gast is zo ontzettend breed(en klein trouwens
)
quote:
quote:
Stagedivenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En de zanger is bovenop me gestagedived![]()
![]()
[..]
Absoluut een zielig ventje jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Mukie het volgende:
brace kan heulemaal niet rappen mên
Heb me kapot gelachen op Booch in Heerlen
Wat een zielig ventje zeg..
Bolle wijven die stage divenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stagediven
Die goede oude tijd
En dan op je andere schouder een blikje heinekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker blijven hypen met z'n allen
Ik heb alleen nog maar girlies van de bands die ik heb gezien en mooie shirts haddenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En de zanger is bovenop me gestagedived![]()
![]()
[..]
Ik heb er idd 1x 1tje op me gehad jaquote:
dat wordt nog iets lichter en de rode kleur trekt wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best lelijk.
Die schaduw enzo.
Heb je 2x rotzooi op je lichaam staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan op je andere schouder een blikje heineken
Ga ze halen dan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar girlies van de bands die ik heb gezien en mooie shirts hadden
Al mn t-shirts, cd's en sweaters heb ik bij mn ex achtergelaten
Mên wat ben ik stom geweest, sommige waren zelfs beperkte oplage
Weer een CRX foto?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, ik heb ook iets koels !
*gaat even een foto maken* En o wee als iemand nu een opmerking maakt!
aaah je kleren moeten nog uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
*gaat even een foto maken*
Staat er echt megagroot in de bovenhoek RTL5, roept stronzo RTL4quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
rtl4, beetje laag truitje![]()
[afbeelding]
Mannen die spikes dragen en minersquote:
En een dillinger capuchon vestquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb bijna alleen maar bandshirts geloof ik
Doet me denken aan het eerste concert waar ik ben heengeweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mannen die spikes dragen en miners![]()
Moshen
SOAD: BYOB![]()
Na 3j gaat dat niet meer denk ik zoquote:
sorry was half aan het rukkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat er echt megagroot in de bovenhoek RTL5, roept stronzo RTL4
Born From Pain Capuchon met MOC jas droverquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een dillinger capuchon vest
Dat is idd een beeeetje te laat denk ik iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Na 3j gaat dat niet meer denk ik zo
Zal zn verloofde leuk vinden; "Ja je hebt nog spullen van me die ik terug wil"![]()
damn wat was mijn 1e grote concert eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet me denken aan het eerste concert waar ik ben heengeweest
SOAD in de HMH
En een shirtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een dillinger capuchon vest
Hij draagt ze wel nog steeds als ik hem op concerten tegenkomquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is idd een beeeetje te laat denk ik idd
Ik heb daarna echt zo'n periode gehad dat ik naar ieder concert ging wat ik maar een beetje leuk vondquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
damn wat was mijn 1e grote concert eigenlijk?
Ohja No Doubt in Den Haag en ik mocht backstage mee
Enig idee waar ik die van boy sets fire kan krijgen?quote:
Ben je dit jaar ook op Dour geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij draagt ze wel nog steeds als ik hem op concerten tegenkom
Kan niet wachten tot volgend jaar weer alle concerten/fests af te gaan
Dour, FOR, Pressure, EHC, etc
Ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb daarna echt zo'n periode gehad dat ik naar ieder concert ging wat ik maar een beetje leuk vond
Maar dat was toen SOAD nog toen het niet zo bekend was....
Stone Sour en Ill Niño waren ook super btw
ook foto gaat maken om te pimpenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Tadaaa:
[afbeelding]
Wel duur dat stukje stof hoor!
Dat is toch geen muziekquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Tadaaa:
[afbeelding]
Wel duur dat stukje stof hoor!
* hermandeperman zet Trapt weer opquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is toch geen muziek
Ga dan naar Mystery Land oid.
* Sjoewe zet Ritchie Hawtin maar weer op
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is toch geen muziek
wat goedquote:
ik wilde het al niet zeggenquote:
Mysteryland was vetquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is toch geen muziek
Okay, nu ik weer!quote:
ze was de hort op duhquote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
En Sjoewe, vraag haar eens even waarom ze niet gebeld heeft
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat goed
FELIFEEST
![]()
Issie nog helemaal in orde?![]()
hij was veeeeel groterquote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie collectie Mukie!
liefquote:
ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, nu ik weer!
Ik heb een t-shirt die niemand heeft!
En ik vertel dadelijk wel hoe ik eraan kom. Eerst een foto maken.
die zijn ruigquote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een super limited Aphex Twin shirt
Dat mag ook welquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Damn, ik ga nog een biertje opentrekken![]()
Weer een Heinie?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Damn, ik ga nog een biertje opentrekken![]()
Dat kan ik nog toppenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Niet lachen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar goed, er was dus een gast en die verkocht deze 'zelfgemaakte' t-shirts op marktplaats.
En ik herkende het logo wat op de voorkant staat, die heeft een 'vriend' van mij namelijk gemaakt.
Dus wij beide een klachtemail verstuurd iets in de trant van "jij haalt nu die advertentie offline en jij geeft ons 4 t-shirts."
En dat deed ie!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach herm, je hebt geluk. Die shit begint nu al los te laten!
Ik heb geen idee. Ik heb wel gemerkt dat die meneer niet bijster slim is, dus het zou kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Met pritt erop geplakt ofzo?
Je noemt me Herm
ff een opmerking, hoe de Fok! kun jij nog vrijgezel zijn?quote:
Mijn moeder is ook zoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik dacht dat mijn vader wakker was. Hij ligt rechtop tegen de muur, met een tijdschrift in zijn hand, zijn bril op en het lampje aan.
Maar hij slaapt toch echt!
Nouuuu !!quote:
Die gast komt volgens mij nooit buitenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff een opmerking, hoe de Fok! kun jij nog vrijgezel zijn?
Mete xtra opzet ofzo
Ik heb ze in 2004 gehaald in Essen, kindermaatje, maar past perfectquote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu !!
Ik wilde in Essen ook een 'shirt' halen, maar ze hebben het gofdomme nooit in mijn maat!
Wel heb ik van iemand een honda-tas gekregen! Zijn zoon heeft er een half uur voor in de rij moeten staan anders mocht ie niet meer mee naar huis.
!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2004 gehaald in Essen, kindermaatje, maar past perfect
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff een opmerking, hoe de Fok! kun jij nog vrijgezel zijn?
Mete xtra opzet ofzo
Eerlijk weten? Ik val altijd op de verkeerdequote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die gast komt volgens mij nooit buiten.
!
Geintje Sjoewe!
En jij kijkt altijd sjaggie waardoor de meiden niet op jou af stappen ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk weten? Ik val altijd op de verkeerde
Plus dat ik echt een kluns ben als het om versieren/contact leggen gaat
wie zoekt die vindtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?!
Bij de stand van Honda ja.
Ik dacht alleen maar 'volwassen-maten' gezien te hebben.
WOETERDETOETERquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb ook nog wel een shitload aan belachelijke shirts
1 met heel groot FOK OF....! erop
1 met 100x FUCK FUCK FUCK erop
En nog een partij van die krengenLiggen allemaal bij mijn ouders
En Alexxxxx, nu ik toch weet dat je de SC's naleest, je mag dit shirt van me kopen![]()
[afbeelding]
Nou, ik neem.. Ehh.. ik weet niet eens meer wanneer het is. Hoe zieligquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
wie zoekt die vindt
volgend jaar weer wat nieuws zoeken
Vallen op de verkeerde, wat klinkt dat bekendquote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk weten? Ik val altijd op de verkeerde
Plus dat ik echt een kluns ben als het om versieren/contact leggen gaat
Ik hou je wel op de hoogte, gaan we samen shoppen voor Honda stuffquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik neem.. Ehh.. ik weet niet eens meer wanneer het is. Hoe zielig!
Ik neem de volgende keer ook maar eens een flink duit geld mee.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte, gaan we samen shoppen voor Honda stuff
For the girl AND the car
Okay dan snap ik je opmerking:quote:
quote:Plus dat ik echt een kluns ben als het om versieren/contact leggen gaat
ZO ken ik er nog een paarquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb ook nog wel een shitload aan belachelijke shirts
1 met heel groot FOK OF....! erop
1 met 100x FUCK FUCK FUCK erop
En nog een partij van die krengenLiggen allemaal bij mijn ouders
En Alexxxxx, nu ik toch weet dat je de SC's naleest, je mag dit shirt van me kopen![]()
[afbeelding]
Komt voorquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij kijkt altijd sjaggie waardoor de meiden niet op jou af stappen ofzo?.
Ik rij wel terug danquote:Op woensdag 21 september 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Als het goed is mag ik dan zelf rijden!
OMGquote:
Als ik je ooit tegenkom en je kijkt sjaggie, mag ik je dan in het gezicht slaan? Een 'zachte' tik?quote:
Bij mij stappen ze dan juist wel op me af: Meisje lach eens liefquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij kijkt altijd sjaggie waardoor de meiden niet op jou af stappen ofzo?.
Nee deze heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMG
Hijs wel orgineel, iig geen playboybunny
Oh wacht, die heb je vast ook?
Ik heb ook nog een shirt met "Heb ik hiervoor betaald????!"quote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ZO ken ik er nog een paar
Mijn shirts:
Ignore him
Babes on Wheels
I'm 2 people short for my Threesome
Wanna play with me?
Probably op de voorkant en de achterkant: Best FCUK ever!![]()
Die zijn geweldigquote:Op woensdag 21 september 2005 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Maat van me heeft een pornstar shirtOok geweldig
humorquote:Op woensdag 21 september 2005 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een shirt met "Heb ik hiervoor betaald????!"
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
humor
Laatst zag ik er eentje.
Achterkant: Zullen wij een wip gaan maken?
Voorkant: Kun je timmeren?
Cp: Face Tomorrow - Reflectionquote:
Whehehehehe, die fotoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
SJOEWE
Zit ik door "Mijn ontvangen bestanden" te bladeren, kom ik een foto tegen van jou in pak met een ietwat rare hairdo
Nee van de gala's moet ik het niet hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit nu mijn eigen foto's even door te kijken
Word je ook niet vrolijk van
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee van de gala's moet ik het niet hebben
**Slikt een paar opmerkingen over foto's enzo inquote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb alleen maar foto's waar het lijkt alsof ik 11 ben ofzo!
Oh wacht, volgens mij is dat ook zo.
Dat scheeltquote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Ik heb helemaal geen digitale galafoto's
Trap jij af?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, gaan we weer even foto's pimpen?
doe maar nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, gaan we weer even foto's pimpen?
YEAHquote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Mukie het volgende:
WH00T ik heb mn centen binnen van het spaarloon
Ik kan me EINDELIJK een nieuwe auto halen
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Mukie het volgende:
WH00T ik heb mn centen binnen van het spaarloon
Ik kan me EINDELIJK een nieuwe auto halen
Eentje dan?quote:
Het is 10 uur geweestquote:Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**Slikt een paar opmerkingen over foto's enzo in**
zienquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
SJOEWE
Zit ik door "Mijn ontvangen bestanden" te bladeren, kom ik een foto tegen van jou in pak met een ietwat rare hairdo
die was al weer wegquote:
Dat wil je echt nietquote:
mailadres staan int profielquote:
Herman, 18 jaar oud, introkamp nieuwe school na lowlands en 2 weken vakantie. Ladderzat dus ook en extreem moe:quote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eentje dan?
Sieuwe 15 jaar oud, ladderzat:
[afbeelding]
![]()
Dat is zuurquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
die was al weer weg
Kans is klein dat ik eenzelfde zie voor dat bedrag
Das een arrogante eikel die niets klaarspeelt in bedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm.
Sjoewe -> mother-mother zegt:
[afbeelding]
nachtmerries enzoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te laat
Wil je niet even hard lachen dan?
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Slinger je webcam aan dan![]()
Ik heb heel andere dingen gehoordquote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik doe niet aan webcam-sex![]()
!
Lul nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb heel andere dingen gehoord
Ik ben beroemd, neuken?quote:
Okayquote:Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben beroemd, neuken?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |